Jump to content
FAS Goran
njushkica

Punto mk.1 - gasi se

Recommended Posts

Dobro jutro.

Svi vec vrlo dobro znamo o kom malishi pishem :rolleyes:

Vec dva jutra situacija izgleda ovako:

Njushkica izlazi iz zgrade i zatiche ogromnu grudvu snega.

Pali opaku maKinu i stvalja ventilator na najjache da duva u shoferku + grejachi na zadnjem staklu i baca se na posao.

Negde na sredini temeljenog chishcenja snega, Puntisha se ugasi.

Tek tako. :unsure:

Mladjana njushkica ga upali (iz prve, naravno :unworthy: ) i sve bude ok.

Danas se desilo josh neshto chudno :question:

Pored (vec drugi dan za redom :veryangry: ) gashenja tokom detaljnog chishcenja bele grudvice (i paljenja iz prve) posle jedva 100m (mojih 100m, dakle verovatno dosta manje) na izlasku iz ulice stajemo na znak STOP.

Izbacen iz brzine.

Ugasio se.

TEK...Tako ... :sleeping:

Opet se upalio, i sve normalno do kraja puteshestvija.

Odluchila sam da ga uhodim i posmatram njegovo sumnjivo ponashanje.

Nego, da nema to veze zato s shto mu tokom chishcenja snega sa shoferke nekada zapadne ispod haube.... Znate gde mislim.. Mozhda mu ne prija ta hladnoca. :question: Mozhda treba da mu, kao shto moj komshija radi na svom autu, stavim cebence nocu preko shoferke i pola haube?

Znate, momci u tim godinama nisu bash najsjajnijeg zdravlja.

Da je, ne daj Bozhe, pas... (pretvorite to u psece godine i sve ce vam biti jasno) :crybaby:

Toliko.

Hvala na vashim dubokoumnim odgovorima,

Vasa njushkica ♥

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja pokojna baka je nekad koristila električno ćebe preko noći (doneli joj iz Nemačke). Možda takvo ćebenci pa preko jorgan da se ušuška, i ujutro sigurno pali i radi dobro. Ipak je stariji.

Sad imam dizela ali sam sa ranijim kolima imao takve probleme i ,bar kod mene, su uvek bili slabi kablovi. Malo se navlaže i ne rade. Kada su menjani? Možda je vreme za promenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko prichamo o ONIM kablovima (njushkica znachajno prevrce ochima ---> :rolleyes: ) onda da... Kako da ne.

(Aman o KOJIM kablovima, dodjavola, prichamo?!)

P.S. Vrlo verovatno da je to u pitanju, poshto mi bash dosta snega zapadne izmedju haube i shoferke pa sigurno neshto prodje.... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moderne devojke za razliku od baka koriste i modernije stvari.Obicno na baterije...Zbog hladnoce i raznih promena parametara ubrizgavanja,motor ne moze da odreaguje u trenitku,nego dok koriguje ler gas on se ugasi.Jedno ciscenje leptira gasa verujem da ce resiti probleme.Inace to je stvar koja se desava po nekad na svakom malo starijem motoru gde je leptir gasa malo dobio luftova pa ne obavlja svoju funkciju savrseno.Malo Carbon klinera i neki majstor ce resiti problem za 5 minuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamo da se sva tela na toploti sire a na hladnoci skupljaju... :thumbup:

Salim se. Pocnes redom od svecica, kablova... Struja je sigurno u pitanju. :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bash cu pitati veceras majstora za struju :rolleyes:

Spomenucu mu Leptiric gasa (nemam pojma shta je i kako izgleda, ali strava zvuchi :) )

i da mi proveri kablove :rolleyes: (uputicu mu vrlo jasan i prek pogled, dok budem izgovarala rech "Kablovi", tako da me od straha nece ni pitati koji kablovi :whistle: )

pa javljam rezultate.

A shto se tiche kasnijeg paljenja... mozhda je i to reshenje, ali ovako se taman malo ugreje dok se ja razgibavam i presavijam sa onom poganom spravom za guljenje leda.... :wallbash: tako da u ovom sluchaju:

Punto vs. njushkica, Punto gubi. Mora biti bar malo zagrejan za svoju gazdaricu.

Takodje, nije losha mozhda ideja sa cebetom. Vecheras ce dobiti jedno ushushkavanje (po cenu toga da me komshiluk pochne ismevati kao ditichnog komshiju... )

Nego je li koristio neko one sprejeve za odledjivanje shoferke?

Ja se neshto razmishljam da pazarim jedan pa da i njega isprobam.

Pored dobro nabijenih listova zbog tvrdog kvachila, pocheli su i tricepsi da mi se oslikvaju <_< Uskoro me necete prepoznati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista stvar je počela od pre par nedelja i kod mene na Stilu. Isto se prvi put ugasio dok je skidan sneg.

Uglavnom, čišćen leptir (iako nije bilo varijacija u broju obrtaja), ali 'ajde...da se proba od najlakšeg...i nije dovelo do poboljšanja, tj. gasio se i posle toga.

Ali, samo na prvom paljenju...i to ne uvek, i još uvek nijednom u vožnji.

Dizne. Treba da se skinu i očiste, prošlo je 3 godine od kada je to urađeno.

Tvoj Punto valjda ima 1, a ne 4 komada, ali je najverovatnije isti lek. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chishcenje DIZNI (zapamceno sa slikom Dizni junaka i jednom lepom sholjom iz Diznilenda :heart: ) koliko kovanih novchica stoji?

U smislu, da li treba da se chisti, ili mora da se kupi novo i montira?

Cene odokativno (do 50e, oko 50e, preko 50e...ili ne-daj-Bozhe vishe... :crybaby: )

U svakom sluchaju, da li se tebi, od kada si ih ochistio i dalje gasi ili je sve ok? Realno, ako stavim cebe, sneg nece upadati u taj prostor izmedju i trebalo bi da bude sve ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sneg nema veze sa tim, tj. da li on negde upadne ili ne. Ima veze što je hladno, jer će na toplom vremenu ti simptomi biti manje izraženi.

Kod ovih naših malo novijih Fiata imaju 4 dizne, one se skinu, očiste u posebmoj aparaturi i vrate nazad. Cena za sve to je negde oko 50-tak eura.

Ali, kod tebe, čini mi se da je SPI, tj. da imaš samo 1 diznu, a ne 4 komada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kazes majstoru : "Moji drugari kazu da bi trebalo proveriti Diznija, ili Leptira. Ako nije to, onda pogledajte u Kabali" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo se i meni desavalo prosle godine..upalim punta i odem u kucu dok se on ne ugreje, izadjem posle 5 minuta on cuti, ugasen... :mellow:

nikad nisam skontao sta je bilo u pitanju, a ove godine mi se to jos nijednom nije desilo, a nista nisam radio oko motora...a u voznji mi se i ugasi ponekad (jednom mesecno), ali to je verovatno nesto do plina ili smese... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor je rekao da on tu "ne bi nishta dirao"...

Kazhe da se i njegov auto ugasi, pa zashto onda ne bi i moj.

Uzimajuci u obzir da se ceo svet treba okretati kako ja zhelim :rolleyes: , mogu samo da kazhem vama (kojima se auto ne gasi dok chistite sneg) da ste totalno OUT :thumbdown::whistle:

Brzo kod majstora i zamolite ga da vam popravi to. :rolleyes:

(Jutros se ponovo ugasio, ali vec sledeci put kada sam ga upalila (i josh jedno 15min chistila sneg) sve je bilo ok. Izgleda da samo zheli da privuche pazhnju, nije se kupao 2 nedelje... :lol: )

Do god se ne deshava vishe od jednom i vishe od samo ujutru necu da panichim. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim da je u svakom servisu ta cena manje više, ja sam radio u Niniću u Mirijevu, sigurno ima servisa bližih Bataji :)

Bilo je 2000 dinara čišćenje dizni sa skidanjem i vraćanjem i 700 ili 1700 slagaću čišćenje leptira gasa i step motora.

Znači za 3-4000 odradiš to sve pa vidiš, to je nešto što ionako treba povremeno raditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

U pitanju je problem sa mk1 1100 kubika 1998.godiste. Tesko pali na benzin, a kad upali radi desetak minuta i ugasi se. Dok se vozi, na benzin pali mu se MIL lampica, a ponekad u voznji kao da prestane da mu radi jedan klip. Od skoro je to pocelo da se desava i na plinu, ali mnogo manje...Inace juce su promenjeni kablovi, svecice, bobine i benzinska pumpa, ali opet isto (mada malo redje). Inace je kacen na dve dijagnostike i nijedna nije uspela da pristupi ECU-u!

Da li postoji jos nesto sto bi moglo da bude uzrok?

Pozdrav i hvala na pomoci!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

dizne... pretpostavljam da si ga vozio iskljucivo na plin.... duuuuuuuugoooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umro cilindar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da je dizna, mada mi je plinski uredjaj takav da palim uvek na benzin pa onda na odredjeni broj obrtaja prebacim na plin....i ja sam posumnjao na cilindar, tj. dihtung glave, ali cekam da izmerim sutra kompresiju pa ce se znati valja sta li je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...