Jump to content
FAS Goran
svetozar

Fiat Bravo / Marea 1.6 - menjač teško ulazi u brzine / krči

Recommended Posts

zadnjih par dana menjac jako tesko ulazi u prvu,drugu i rikverc.posebno tesko ide kad se u voznji vraca iz trece u drugu, a kad iz mesta krenem u rikvec poprilicno krci! kad je ugasen auto onda brzine idu znacajno bolje zato tipujem da kvacilo ne odvaja dobro.otpustao sam sajlu kvacila i to je za kratko resilo problem ali danas se opet pojavio.lamela ne proklizava,dobro vuce,ne trza pri kretanju. da li je mozda problem sajla kvacila,mogu li biti problem sajle menjaca ili mi ne gine zamena seta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je najbolje da odes kod majstora da to lepo pregleda.

I lekar ne moze dati dijagnozu dok ne pregleda pacijenta, ne stavi ga na ultrazvuk, ne izvadi mu krv itd itd. A mnogo bolesti daje slicne simptome, pa i u automehanici. Dok se to licno ne vidi, moze biti verovatno pet "dijagnoza"

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može biti cilindar kvačila a može biti i korpa. Ja tipujem na korpu, tj druk lager koji se ukopao, i možda neki slomljen zubac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to isto desilo, a bilo je i da pri paljenju kad je u brzini, a stisnem kvacilo, on malo krene, a u kad hocu u rikerc jedva ubacim. Kad je majstor rasturio video sam da je druk lager probio korpu i morao da zamenim ceo set. Ja sam ceo set platio 7900, garancija 2 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutros puklo nesto i propalo kvacilo.ne znam da li je pukla sajla ili nesto drugo.odslepao sam ga u servis pa cemo videti sta je u pitanju.

Edited by svetozar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije je druk lager propao kroz korpu,a mozda se i sam druk lager raspao...mom caletu se na unu isto to desilo, prvo je kvacilo tesko islo, nije skroz odvajalo i onda je samo propalo skroz do patosa i ostalo tako...

Kad je majstor otvorio izvadio je druk lager u delovima...ceo se raspao,a na korpi je falilo pola onih limcica (ne znam kako se zovu) gde naleze druk lager,pa da nije on,verovanto bi to popustilo...nas su lamela,korpa i druk lager izasli 5300 + 25e ruke (komsija,inace naplacuje 30e).

Share this post


Link to post
Share on other sites

generalno problem kod fiata,mala povrsina naleganja druka na korpu pa lako prosece pera korpe (limcici). treba izbegavati drzanje noge na pedali kvacila ili cekati u prvoj na kvacilu semafor. dosta je komplikovanije skinuti menjac nego na unu pa treba ocekivati malo vise od 30 evra za rad

Share this post


Link to post
Share on other sites

polomio se druk lezaj.sajla je citava,nije ona pukla. zamenjen set kvacila,vodjica druk lezaja i manzetna na menjacu. osecaj je kao da vozim nov auto,mekano kvacilo,lepo se salta.nadam se da ce da traje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ce da traje :thumbsup:

Bitno da je reseno i da opet imas zadovoljstvo, umesto muke sa kolima

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa zavisi koliko imas simptoma potrosenog kvacila.ako smatras da ne moze izdrzati jos mesec dva dana onda ga odmah zameni da ne bi napravio neku vecu stetu,i naravno neprijatnost ostajanja na putu,sto nesumnjivo sa sobom povlaci druge komplikacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desavalo mi se ovih dana kada je temparatura padala ispod nule kao da menjac se zaledi,npr ako mi je auto preko noci ostao u prvoj brzini on nekih 10ak min hoce samo prva,druga i ni makac dalje,posle odredjenog vremena kada rucica menjaca dodje do polozaja u sredini onda hoce u sve brzine,da li zna neko sta bi to moglo da bude?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mogu proveriti sam bez odlaska kod majstora da li ulje problem? Kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam problem sve mi brzine idu extra ali nekad mi zakrci kad ubacujem u rikverc a nekad ide fino

Share this post


Link to post
Share on other sites

to krčanje može da bude i do blagog kretanja vozila jer rikverc nije sinhronizovana brzina i vozilo bi moralo da miruje pri šaltanju u istu. mada ne mora da znači. jesi primetio kada se to dešava? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što reče Johan, za rikverc auto mora da stoji, plus onda menjač u desno...sačekaš sekundu i onda ga spustiš dole. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ovo sto sam rekao je sve kad stojim nikad ne ubacujem u rikverc u pokretu i nikad pod turazom nego redovno u mestu na leru i nekad zakrci a nekad ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...