Martini 11 Posted November 20, 2011 I ja kazem da to nije tacno. Moj Voyager ima fabricko dugo dnevno svetlo H7 sa smanjenim intezitom i za 4 godine niti je jedna sijalica menjana niti ima promena na njoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted November 21, 2011 pa lako je tebi da to kazes .znaci moze kod elektricara pa sa relejom.hvala na informaciji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 8, 2011 (edited) Ugradjen,upravo ovaj uredjaj,za automatsko paljenje oborenih svetala,sa 50% snage sijalica na mojoj Lybri,radi lepo ,ne pali nikakve greske,sa Osram NB+ H7,je sasvim dovoljno pola snage,da po danu svetla budu uocljiva,cak i nocu bacaju,slabiji snop,ali se vidi.Snaga se moze pojacavati po 10%,rucicom ablendera.Osim toga se normalno moze i koristiti,puna snaga sijalice na oborenom svetlu kao i ranije,kad god to pozelite ili vam zatreba.Licno,mislim,da je ovo prava stvar,ako neko nema ili ne zeli xenone,a posebno za farove sa socivima(Marea,novi Bravo i nova Croma),u kojima se verovatno razvija jos veca temperatura,nego u klasicnim farovima.Toyota,upravo na svoje modele,sa takvim tipom fara,ugradjuje nesto slicno i ima opciju day light,gde halogena sijalica sija sa otprilike pola snage(Avensis,Auris itd...)Pozdrav za Aleksandra Edited December 8, 2011 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bki 2 Posted September 18, 2012 Da li i dalje poslujete i prodajete uredjaje?Vidim da vam sajt ne radi, a i ovde nije dugo pisano! Quote Share this post Link to post Share on other sites