Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Recommended Posts

Mozda dok je snimana ova emisija , nije bilo lopova koji kradu kola sa zeder-om ili lavljom kandzom, sada pouzdano znam da ima likova koji rade zeder i koji rade lavlju kandzu.... Srecom, pa im nase limuzine ovde sa foruma i nisu previse interesantne :whistle:

Naravno lavlja kandza ili zeder ce da odvrate nekog obicnog lopova od kradje... ali ove sto su ''specijalizovani'' bas za tu zastitu... otvoriti je, to im je kao DOBAR DAN ! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praktično, uvođenjem kodiranih ključeva, krađa automobila se "profesionalizovala". Običan lopov sa ulice jednostavno ne može više da ukrade auto, onako kako se to nekad moglo, čupanjem žica, k'o u filmovima.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moguce to sto ovaj prica da su proizvodjaci stvarno ostavljali kljuceve na pomenutim mestima,mislim to mi je suludo..jel neko cuo jos za to,jel neko nasao kljuc?

I sta mislite sta je ovaj pokusavao sa bmw-om,kontam da je pokusavao da otvori haubu a?

Edited by bombonica

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ nisam siguran, mislim nema logike da proizvodjaci ostavljaju kljuceve na skrivenim mestima... ali ajde...malo mi je ta emisija napucana, ko zna...gledao sam emisiju na discowery "mithbusters" u kojoj su pokusavali fazon sa lopticom za tenis, nisu uspeli da otkljucaju auto...tako da vise nisam pametan ....

ukoliko se namerace da skinu auto...nema ti pomoci...samo mozemo da molimo boga i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek postoji alternativa: krađa "šlep službom" kad se ceo auto natovari. Ili klasična otimačina: na ulici (semaforu) uperi pištolj i naredi ti da izađeš iz kola (bilo nekoliko puta u Bgd)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve je to lepo, ali zasto bi se neko cimao da krade auto koji ima zeder. Na tom istom parkingu ce naci isti takav auto koji nema zeder :) to je poenta kandze zedera i slicnik, ne da zastitis svoj auto vec da lopova odvratis od njega...

Meni se pre par godina u desilo da u Zemunu ne mogu da otkljucam auto, tri nocu ja krecem kuci, auto nece da se otkljuca... Nece jer je vec otkljucan :) pasat bio u pitanju... Verovatno sam zaboravio da ga zakljucam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prava stvar je da auto u sebi ima GSM modul i da ti lepo javi na mob ako postoji bilo kakva promena. Takođe da ima naknadnu blokadu, tj. ako ti prisilom ukradu auto, okreneš broj svog auta i blokiraš mu kompletnu elektriku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak najprava stvar je da lopov odustane od tvog auta jer imaš:alarm, kandžu, zeder.. ili šta već,

i linijom manjeg otpora odluči se za drugi auto koji sve to nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, pazi, ovako razmišlja lopov - uličar koji bi da se omrsi za par stotina evra.

Profi lopovi imaju narudžbinu: (na primer) Beli porše Cayen. Nađe auto u Bgd, danima prati vlasnika, zna redovne dnevne navike, pa odluči kad će u krađu. Što se auta tiče - zna koji je tip, godište, varijanta, oprema, i šta ima od sigurnosme opeme. I kad krene u pljačku - nema da omane. Neće biti iznenađen ničim, sve zna šta ga čeka i za sve je pripremljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je aktuelno i vrlo korisno rešenje koje primenjujem otkad vozim kola. Kao student sam vozikao ružnjikavog belog jugića i jedan od retkih automobila na parkingu je bio sa alarmom. Većina vlasnika juga tada nije kapirala da je jugu zapravo alarm potrebniji od većine drugih automobila, pa su ostali bez istih. Moj auto niko nikad nije pipnuo, dok su za tih 6-7 godina koliko sam ga vozio ukradena 3 (za koja ja znam) sa tog istog parkinga - naravno da nisu imali baš nikakvu zaštitu. Poslednje godine su počeli da kradu benzin, pa sam zakupio mesto u najbližoj garaži, gde sam posle parkirao i Stila. Svakako je bilo jeftinije nego nekom cigi da finansiram vožnju onih freza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prava stvar je da auto u sebi ima GSM modul i da ti lepo javi na mob ako postoji bilo kakva promena. Takođe da ima naknadnu blokadu, tj. ako ti prisilom ukradu auto, okreneš broj svog auta i blokiraš mu kompletnu elektriku.

to se skida najobičnijim kineskim tranzistorom...ali ko zna možda i pomogne....

To je aktuelno i vrlo korisno rešenje koje primenjujem otkad vozim kola. Kao student sam vozikao ružnjikavog belog jugića i jedan od retkih automobila na parkingu je bio sa alarmom. Većina vlasnika juga tada nije kapirala da je jugu zapravo alarm potrebniji od većine drugih automobila, pa su ostali bez istih. Moj auto niko nikad nije pipnuo, dok su za tih 6-7 godina koliko sam ga vozio ukradena 3 (za koja ja znam) sa tog istog parkinga - naravno da nisu imali baš nikakvu zaštitu. Poslednje godine su počeli da kradu benzin, pa sam zakupio mesto u najbližoj garaži, gde sam posle parkirao i Stila. Svakako je bilo jeftinije nego nekom cigi da finansiram vožnju onih freza.

alarm moše da te spasi samo od sitnih lopova, narkomana...kasetofon, gorivo i td...

lik..., vozio mareu, alarm sve na mestu...jednog dana on ispred zgrade, kola stoje a momci neki pored, kao šatra pričaju... on pokuša da otključa auto kad ono prednja vrata se otključaju a zadnja zaključaju, stisne on daljinac ono suprotna radnja...ničta mu nije jasno...

ti momci koji su tu stajali, tog momenta se pokupe i odu, a on ostade da se česka po glavi sta je i kako...

izgleda da je imao sreću da se ništa nije desilo, tj da je našo u pravo vreme i kliknuo dugmence za centralnu...inace da ga nije bilo... nebi više on video mareu...

šta su mu i kako radili nije mi jesno...

tako da ako se namerace ...gotovo...samo ''kasko'' moše da te spasi...

Edited by BojanS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ne razumem taj argument - pošto je auto nemoguće zaštiti 100%, najbolje je ne zaštiti ga uopšte? Ili možda ima isuviše malo narkomana, nesrećnika koji su dušu prodali kocki i kladionici, da ugradnja alarma ima nekog smisla? Zaboravljate da posle alarma postoji kod-ključ, koji je drugi krupan korak smaranja za nekog ko je rešio da ukrade tuđ auto. Sve se to da rešiti relativno brzo, kada je u pitanju profesionalac, ali uveren sam da profesionalac ima pametnija posla nego da rizikuje ćorku ili metak za kola koja legalno koštaju od 4 do 7k eura, a za koja on na crnom tržištu može da dobije plafon 10% cene.

Suština i jeste zaštiti kola, ne od prvoklasno opremljenih lopova, nego od svih ostalih. Od 'premium' klase lopova si se zaštitio time što voziš Fiata.

Prva stvar koju stavim na auto koji kupim je kvalitetan aftermarket alarm, koji zatim sam potpuno prekonfigurišem da ne ostane na 'difolt' setovanjima. Dokle god ima bar polovina automobila na parkingu koji vrede više, a bez alarma su - ja mirno spavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ne razumem taj argument - pošto je auto nemoguće zaštiti 100%, najbolje je ne zaštiti ga uopšte? Ili možda ima isuviše malo narkomana, nesrećnika koji su dušu prodali kocki i kladionici, da ugradnja alarma ima nekog smisla? Zaboravljate da posle alarma postoji kod-ključ, koji je drugi krupan korak smaranja za nekog ko je rešio da ukrade tuđ auto. Sve se to da rešiti relativno brzo, kada je u pitanju profesionalac, ali uveren sam da profesionalac ima pametnija posla nego da rizikuje ćorku ili metak za kola koja legalno koštaju od 4 do 7k eura, a za koja on na crnom tržištu može da dobije plafon 10% cene.

Suština i jeste zaštiti kola, ne od prvoklasno opremljenih lopova, nego od svih ostalih. Od 'premium' klase lopova si se zaštitio time što voziš Fiata.

Prva stvar koju stavim na auto koji kupim je kvalitetan aftermarket alarm, koji zatim sam potpuno prekonfigurišem da ne ostane na 'difolt' setovanjima. Dokle god ima bar polovina automobila na parkingu koji vrede više, a bez alarma su - ja mirno spavam.

Nidza je sve rekao...unworthy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Upornost se ne isplati - dvaput ukrao isti Ferrari

 

ferrai%20458.jpg

 

Izgleda da vlasnici automobila nisu jedini koji se teško odriču svog vozila. I lopovi su u stanju da pokažu slabost prema određenom automobilu ne želeći da odustanu od krađe ni po koju cenu.

Kradljivcu automobila iz Kalifornije, tridesetdevetogodišnjem Erniju Huksu, za oko je zapao jedan Ferrari 458 Spider. Nakon što je ukrao vozilo od vlasnika, Huks nije dugo uživao u vožnji ovog skupocenog sportskog kabrioleta. Policija ga je zaustavila u gradu Fontana tokom rutinske kontrole kojom se utvrđuje prisustvo alkohola kod vozača, da bi proverom podataka otkrili da je automobil ukraden. Huks je uspeo nekako da im pobegne, a policija je kasnije pronašla napušteni Ferrari i prebacila ga na plac na kome su parkirana zaplenjena vozila. Međutim, automobil je sledećeg jutra nestao sa parkinga. Priča je dobila epilog nekoliko dana kasnije, kada je ukradeni Ferrari ponovo zaustavljen - sa Huksom za upravljačem.

Ovog puta, lopov je uhapšen i optužen za krađu automobila. Policija već tereti Huksa za isto krivično delo iz 2012, a nova, dvostruka krađa Ferrarija i pokušaj bekstva neće mu olakšati položaj na suđenju.

 


 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovako radi britanska auto-mafija: Za 60 minuta auto je u inostranstvu

 

kradja%201.jpg

 

Kako ukrasti skupoceni automobil i za manje od 60 minuta ga prevesti iz zemlje u inostranstvo? Odgovor na ovo pitanje dala je britanska Agencija za suzbijanje kriminala koja je prošlog meseca otkrila 44 vozila ukupne vrednosti od preko 1.300.000 evra. Tokom operacije službenici ove Agencije ciljano su pretresli luke širom zemlje. Tamo su pronašli vozila koja su bila dobro sakrivena u kontejnerima. Tako su ih lopovi stavljali zajedno s hranom i odećom, a neka su bila sakrivena iza velikih komada kartona. Kako je istragom otkriveno mnogi skupoceni automobili su bili u vlasništvu finansijskih kompanija koje su nasele na prevare. Otkriveno je i da su neki kradljivci automobila toliko sofisticirani da mogu da ih ukradu i izvezu iz zemlje za manje od jednog sata. Osim vozila poput BMW, Audija, Range Rovera i drugih, policija je u kontejnerima pronašla skupocene delove od najmanje 29 ukradenih bmw koje su lopovi prethodno rastavili.

 

kradja%2011.jpg

 

Ukradena vozila su inače jako cenjena među lopovima jer zadržavaju vrednost prilikom preprodaje u bilo kom delu sveta. Najčešće ih prodaju klijentima u Africi, Kipru, SAD, pa čak i u Maleziji i Mijanmaru. ''Izvoz i prodaja ukradenih vozila na crnom tržištu je unosan posao za organizovane grupe jer na ovaj način takođe izbegavaju plaćanje poreza i druga pravila. Ovakva vrsta kriminala ne pogađa samo vlasnike vozila nego i proizvođače, osiguravajuće kuće i druge biznise povezane s njima'', rekao je Tom Dovdal iz Agencije za suzbijanje kriminala. Prošle godine, inače, u Velikoj Britaniji ukradeno je 90.000 vozila. Vlasti veruju da će većina njih biti izvezena.

 

Među njima je najviše onih s pogonom na sva četiri točka jer mogu da se koriste u zemljama s lošim putevima. Metode koje lopovi koriste prilikom krađe uključuju hakovanje računarskih sistema, zaplena ključeva prilikom provala u kuće, kao i upotreba lažnih dokumenata za najam vozila. Stručnjaci smatraju da su lopovi opremljeni uređajima kojima mogu da programiraju novi elektronski ključ kada provale u automobil pa uređajima koji hvataju kodove kada ga vlasnik otključava. Takođe, smatraju i da lopovi koriste računarske programe kojima uz pomoć satelita ''preuzimaju'' vozila. Tako iz daljine mogu da ih otključaju i upale. Mnogi uređaji koje koriste mogu jeftino da se nabave na internet stranicama koje su registrovane u Bugarskoj. Na njima su objavljena i uputstva za korišćenje.

Ovaj problem pre nekoliko godina uočen je na nekoliko modela, ali policija sada smatra da su sva moderna vozila ugrožena. Zbog toga savetuju njihovim vlasnicima da ih ostavljaju na osvetljenim mestima i da koriste zaštitu na upravljaču, menjaču i pedalama, ali i uređaje za praćenje.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×