Dzimbo 1008 Posted May 25, 2021 Da me ne shvatis pogresno, ali pisao sam vec u ovoj temi da ako budem menjao auto, bice dizel i ispod 100k km, zato sam i napisao to za benzin i kilometrazu. Naravno, postujem svaki brend, zato sam i postavio pitanje na prvom mestu. Ja prvi vozim auto sa 383k na satu, a svasta su mi pricali za ovaj auto od majstora do raznih velikih "znalaca". Hvala ti za iskustvo koje si podelio, bice korisno sigurno, da li meni ili drugome, videcemo vec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted May 25, 2021 51 minutes ago, Jug said: Elem, ženin cale vozi ovaj auto evo već sedmu godinu (kupljen nov, izlazi sad iz garancije). Puno sam se vozio u njemu par duzih putovanja, i vozio ga. Motor 1.7 dizel, potrošnja za SUV super ekonomična u gradu sem na autoputu gde preko 130 km na čas guta dizel. Prešao auto preko 200 hiljada i ništa nije rađeno sem redovnih servisa. Vrlo robustan i pouzdan. Auto se lepo vozi, štaviše za klirens i takvu karoseriju čak je sportskiji od mnogih drugih SUVolikih rešenja, a opet zahvaljujući dosta dobrim sedištima prilično je udoban. Drugar ga je kupio novog, u top opremi, sa panoramom, takodje dizelas... Samo mogu samo da potvrdim sve napisano - slatko se navozao sa njim jedno 6-7 godina i prosao pola Evrope. Sem po gradu, isli smo zajedno par puta i na duzi put - licno niti volim niti bih kupio SUV, ali u najmanju ruku korektno sklopljeno vozilo. 2 Jug and Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted May 25, 2021 Drugar ga je kupio novog, u top opremi, sa panoramom, takodje dizelas... Samo mogu samo da potvrdim sve napisano - slatko se navozao sa njim jedno 6-7 godina i prosao pola Evrope. Sem po gradu, isli smo zajedno par puta i na duzi put - licno niti volim niti bih kupio SUV, ali u najmanju ruku korektno sklopljeno vozilo.Upravo to je i poenta. Korektan auto skroz. Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted June 28, 2021 Možda bi tema bila i za forum auto-gas ili baš vezana za Novi Tipo, ali konkretno se tiče i uzimanja novog auta sa gasom, pa neka moderacija odluči. Ajd sad vako...pitanje za narod koji je uzeo Tipa sa benzin + gas varijantom, pitanje isplativosti i eksploatacije. Pošto bi se gledao T3 agregat u novom Tipu, konkretno karavan varijanta (ali za poređenje može i 1,4 16V atmo da ide, ali i T-jet) u nekoj srednjoj opremi sa gasom, zanima me isplativost takvog auta za npr period od 7 godina. Mooožda bi i Mjet došao u varijantu shodno ovom što ću napisati, pa me otvoreno posavetujte. Konkretno bi uslovi eksploatacije bili sa: -Prosečnom svakodnevnom relacijom od 85 km od čega je 70% auto-put, 15% magistrala, ostalo mešovito tipa 10% i kreni-stani sistem 5% (na mesečnom nivou je prosek, tj sa odlaskom-dolaskom na posao). To je neka mesečna kilometraža ugrubo 2210 km (za 26 dana hipotetički da ću voziti taj auto tu kilometražu, a sigurno sve vreme radnih dana + neka odstupanja koja ne mogu da znam, te je računato ugrubo). Računam 10 meseci da ću sigurno ići tu kilometražu redovno + ostala 2 ću sigurno ići sa većim prosekom (godišnji, izleti i slično) sa oko 2800 km (deo meseca radim + što ću švrćkati negde). Godišnje to je negde oko 25-30K ugrubo (projekcija). Na to se doda set zimskih guma i felni (ofc polovnih felni) za tu eksploataciju, jer AS gume za ovu kilometražu nisu baš isplative sa nekim mid range gumama u dimenziji 205/55R16. Gledajući redovne servise, to mu dođe svake godine mali servis (ugrubo) i veliki servis verovatno na 5g ili ranije po mom zahtevu (vrlo verovatno). ----- -Što se tiče zašto SW a ne HB/Cross - SW ipak nudi meni više mesta od oba pomenuta posebno shodno projekciji sa budućom porodicom. -Što ne 500L/500X/Renegade/neki drugi proizvođač - Tipo u segmentu gde je i sa ponudom nudi zaista najviše, iako mu kvalitet izrade enterijera nije na nivou 500L/500X i drugih, ali 500L/X mi vizuelno nije zanimljiv (izuzeo bih 500L Living koji se ne može više kupiti doduše). -Zašto opet u žabarsku porodicu, tj Fiat ? - A hebeš ga, kad ne možeš Alfu, daj bar Fiat Sve je sažvakako i verujem da će tek biti sa e-Perom kako vreme prolazi, što dosta znači sutra + ovaj forum je prilično aktivan po pitanju rešavanja problema i novih saznanja, iako će većina malo po malo prelaziti na druge proizvođače jer Fiat ne uspeva da izbaci nešto zanimljivije za one koji zaista vole da se zalepe i odlete u gepek, a da nije Abarth. PS: Škoda mi se apsolutno ne sviđa i ne dolazi u obzir kao potencijalna ponuda za razmatranje -Što nov auto (možda i par godina star ali shodno uslovima eksploatacije, mislim da bi mi bila mala razlika) - Obzirom da ću konstantno putovati, trebao bi mi auto koji me sigurno (teoretski) ne bi trebao da me izda bar nekoliko godina što se tiče ozbiljnijih kvarova, posebno što će deca biti mala. Možda ima još nešto, pa će iskusniji i da me posaveruju više... 1 Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted June 28, 2021 Možda bi tema bila i za forum auto-gas ili baš vezana za Novi Tipo, ali konkretno se tiče i uzimanja novog auta sa gasom, pa neka moderacija odluči. Ajd sad vako...pitanje za narod koji je uzeo Tipa sa benzin + gas varijantom, pitanje isplativosti i eksploatacije. Pošto bi se gledao T3 agregat u novom Tipu, konkretno karavan varijanta (ali za poređenje može i 1,4 16V atmo da ide, ali i T-jet) u nekoj srednjoj opremi sa gasom, zanima me isplativost takvog auta za npr period od 7 godina. Mooožda bi i Mjet došao u varijantu shodno ovom što ću napisati, pa me otvoreno posavetujte. Konkretno bi uslovi eksploatacije bili sa: -Prosečnom svakodnevnom relacijom od 85 km od čega je 70% auto-put, 15% magistrala, ostalo mešovito tipa 10% i kreni-stani sistem 5% (na mesečnom nivou je prosek, tj sa odlaskom-dolaskom na posao). To je neka mesečna kilometraža ugrubo 2210 km (za 26 dana hipotetički da ću voziti taj auto tu kilometražu, a sigurno sve vreme radnih dana + neka odstupanja koja ne mogu da znam, te je računato ugrubo). Računam 10 meseci da ću sigurno ići tu kilometražu redovno + ostala 2 ću sigurno ići sa većim prosekom (godišnji, izleti i slično) sa oko 2800 km (deo meseca radim + što ću švrćkati negde). Godišnje to je negde oko 25-30K ugrubo (projekcija). Na to se doda set zimskih guma i felni (ofc polovnih felni) za tu eksploataciju, jer AS gume za ovu kilometražu nisu baš isplative sa nekim mid range gumama u dimenziji 205/55R16. Gledajući redovne servise, to mu dođe svake godine mali servis (ugrubo) i veliki servis verovatno na 5g ili ranije po mom zahtevu (vrlo verovatno). ----- -Što se tiče zašto SW a ne HB/Cross - SW ipak nudi meni više mesta od oba pomenuta posebno shodno projekciji sa budućom porodicom. -Što ne 500L/500X/Renegade/neki drugi proizvođač - Tipo u segmentu gde je i sa ponudom nudi zaista najviše, iako mu kvalitet izrade enterijera nije na nivou 500L/500X i drugih, ali 500L/X mi vizuelno nije zanimljiv (izuzeo bih 500L Living koji se ne može više kupiti doduše). -Zašto opet u žabarsku porodicu, tj Fiat ? - A hebeš ga, kad ne možeš Alfu, daj bar Fiat Sve je sažvakako i verujem da će tek biti sa e-Perom kako vreme prolazi, što dosta znači sutra + ovaj forum je prilično aktivan po pitanju rešavanja problema i novih saznanja, iako će većina malo po malo prelaziti na druge proizvođače jer Fiat ne uspeva da izbaci nešto zanimljivije za one koji zaista vole da se zalepe i odlete u gepek, a da nije Abarth. PS: Škoda mi se apsolutno ne sviđa i ne dolazi u obzir kao potencijalna ponuda za razmatranje -Što nov auto (možda i par godina star ali shodno uslovima eksploatacije, mislim da bi mi bila mala razlika) - Obzirom da ću konstantno putovati, trebao bi mi auto koji me sigurno (teoretski) ne bi trebao da me izda bar nekoliko godina što se tiče ozbiljnijih kvarova, posebno što će deca biti mala. Možda ima još nešto, pa će iskusniji i da me posaveruju više...Za tu km ja bih išao na ne potpuno nov tipo ili 500 L ali sa km ne preko 50k (može da se nađe) i u nekoj 1.6 mjtd varijanti. Ekonomičan a odličan motor.Kao racionalnu zamenu bi trazio nešto iz monovolumenskih francuza sa istom nekom manjom km. Dobije se mlad, auto sa malo km, značajno oslabljene cene u tvoju korist a koji bi trebalo da te služi dobro i bez problema.Mi u porodici imamo novi takav 500L al nema smisla juriti po svaku cenu nov auto. Do 50k ako nađeš nešto isto odlično. Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted June 28, 2021 A novi duster koji dolazi? Čak mislim da oni dolaze sa ugrađenim tng-om i da se zadržava garancija za razliku od tipa kod kojeg se kod nekog partnerskog servisa ugrađuje tng. Mislim da će cenovno biti tu negde. Kada sam gledao sw kod stojanova, naravno 1.6mjet, u finoj opremi je bio oko 18k. Verovatno je tu negde i cena benzinca sa ugrađenim tng-om 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 28, 2021 Sta god kupio, kupi odmah sa Alu Felnama ! Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 Mijailović P. and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted June 28, 2021 Klasična vožnja za dizel.Tipo karavan 1.6mjet Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted June 28, 2021 @Jug Ja vec otpisao 500L jerbo ga stvarno ne mogu smisliti, bio on sada u nekoj Cross opremi po defaultu ili ne, nije auto za mene. Monovolumenska vozila bi radije trampio za dzip ( @andreja.micovicvec spomene Dustera u kom sam sedeo u srednjem paketu opreme sa 1.5dci doduse i 4x2 pogonom) i ono je solidno i glomazno, pritom 6b. Novi Senik pa i polovan je skup, realno. Benz vec ne znam kako bi nosio toliku ceonu povrsinu sa potrosnjom, obzirom da je najveca km po APu. Da, za par godina star auto smo pisali i ranije i on bi bio takodje u razmatranju, tipa ta km koja se spominje, 40-60K. 1 hour ago, MS PK said: kupi odmah sa Alu Felnama Cuj kupim, prebacim sa Brava i samo dodam rupu viska Razmisljam o tome za par god star auto, pored ovih poskupljenja na carinama, koliko bi zaista izasao cenovno, a da je zaista realan sa kilometrazom. Ako je razlika hiljadu-dve, nesto se ne bih dvoumio da uzmem nov (ofc zavisi i sta ima taj polovan od opreme i motora, te moze biti i skuplji). Pri tome, mislim i da sammalo nerealan da auto zadrzim 7g, sudeci po meni, terao bi ja to jos Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted June 29, 2021 Tipo HB vs Tipo SW zapremina prtljažnika je 450vs550 litara I 20cm duži auto. To je jedina razlika I kao što si naveo više mesta, e sad, znam masu ljudi koji kupe karavan a pun kapacitet tog karavana koriste vrlo vrlo retko.Lično bih ti preporučio da dobro razmisliš, lično pogledaš gepeke jer veruj, 450l u HB verziji je stvarno velika zapremina, možda I najveća u klasi, jedino ako ti tih 20cm ne znače baš zbog dužine. Što se servisa tiče, nisi dobro izračunao, sa tom godišnjom kilometražom to je 2 mala ako ne I 3 servisa godišnje, odnosno veliki servis na 3 godine a možda I ranije ako ga radiš na 60k km.Isplativost tng uređaja na toj godišnjoj kilometraži se ne dovodi u pitanje.Kao što je kolega pusao ima dacia sa 1.0 motorom I fabričkim plinom, nije loša varijanta. Ja lično daciu ne mogu da svarim, tj njihov enterijer I treba videti cene jer drastično skaču kako raste nivo opreme.U principu nisam zagovornik tng , pogotovo u modele gde idu novi motori, kao T3, jer ih prosto nema sa velikim kilometražama I ne zna se kako podnose sam plin, nema dovoljno iskustava.Servisna mreža fiat I dacie, tj renoa je u korist fiat, svakako.Послато са SM-A715F помоћу Тапатока 2 darkman14 and bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted June 29, 2021 @knezevic76 Po meni, manjak prostora nikad nije neresiv ukoliko su stvari za pakovanje u pitanju, postoje krovni gepeci. Meni je trenutno 400L u Bravu i vise nego dovoljno, a duzina auta u mom slucaju zaista ne igra neku ulogu, te mi je sve jedno 1 hour ago, knezevic76 said: Što se servisa tiče, nisi dobro izračunao, sa tom godišnjom kilometražom to je 2 mala ako ne I 3 servisa godišnje, odnosno veliki servis na 3 godine a možda I ranije ako ga radiš na 60k km. Da, u pravu si. To je varijanta kao trenutnog odrzavanja Brava sada. Osim Dustera koji, ajd, glomazan je i nudi pregrst prostora, druge aute iz Dacije ne bih razmatrao zbog enterijera. Nisu mi uopste interesantni, stavise plastika im je u rangu mog nekadasnjeg punta van-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted June 29, 2021 10 hours ago, Jug said: Što se tiče zašto SW a ne HB/Cross - SW ipak nudi meni više mesta od oba pomenuta posebno shodno projekciji sa budućom porodicom Po cenu da se neki naljute, ja bih podržao ideju Tipo SW-a Karavan je karavan. Možda ta zapremina gepeka i ne treba svaki dan, ali, kada zatreba - tu je A dok može da se kupi sa 1,6 MJ, ja u svetlu ostale ponudjene motorizacije za Tipo ne bih imao dilemu (ako pare nisu problem). Ne mislim da je ostatak ponudjene motorizacije u njemu na bilo koji način loš, naprotiv, sve je to korektno i dovoljno, svaki njihov motor, ali, 1,6Mj je ipak tu najpotentniji ( što ti sigurno opet neće trebati svaki dan, ali, kada ti zatreba, biće ti drago da je tu ). Da se u njemu nudi i T4 motor, češao bih se po glavi i verovatno bacao kockice izmedju 1,6MJ i T4. 4 darkman14, shuxx, MS PK and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted June 29, 2021 Naravno da karavan ima svojih prednosti, ali ko npr živi u BGu , tih 20cm viška u dužini ima da mu presedne zbog parkinga. Inače I na HB verziji I na SW verziji, gepek je baš dobro koncipiran.Zanimljivo je da od mase mojih kolega koji su došli iz unutrašnjosti Srbije, većina je imala karavane, sad nakon pet godina retko ko je ostao veran karavanu. To su sve pororični ljudi, dakle BEOGRAD Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted June 29, 2021 Pa, eto, ja sam u BG vozio karavan preko 10 godina Doduše, imao je samo 450 cm ... Ali i veoma izdašan prtljažnik: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted June 29, 2021 52 minutes ago, knezevic76 said: tih 20cm viška u dužini ima da mu presedne zbog parkinga U 99% mog slučaja, podzemna garaža mi je rešenje (to je tih 5% na mesečnom nivou, centar grada), jer gde trenutno živim parking je prostran, a svakako garažno/parking mesto se uzima uz budući stan. Što se nekog "redovnog" parkiranja tiče, podužno parkiranje ne znam kada sam poslednji put uradio u gradu ili bilo gde drugde je se svuda parkiraju koso ili upravno. U odnosu na HB-a, 500e više za SW stvarno se ne bi osetilo kroz kredit. I dalje razmatram varijantu novijeg auta (nov/koju god star) benzinca jer je jeftiniji u startu, a opet mali turbak će biti svakako agilniji od klasičnog atmosferca, iako bi ovaj stil vožnje bio i za dizelku. Sve znam, 1,6 mjet 120ks je mera ali....u ovoj varijanti to bi mi bio kompromis ako bi se gledao nov auto ili par godina star u dobroj opremi a on zaista vuče cenu. Da, zaboravio sam da napomenem da bi postojao i drugi manji autić, polovnjak tipa VW Polo benzinca ili neki Pug 207-208 benz za ženu i lokal, tako da u slučaju da se sa namerom ide u centar, sigurno ne bi išlo sa karavanom. Nov/noviji auto bi bio najviše za redovnu eksploataciju i putovanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 29, 2021 Ti bre bolje kupi jos jednu karoseru u gradu nego ta dva krsica Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted June 29, 2021 8 minutes ago, ISV_01 said: Da, zaboravio sam da napomenem da bi postojao i drugi manji autić, polovnjak tipa VW Polo benzinca ili neki Pug 207-208 benz za ženu i lokal, tako da u slučaju da se sa namerom ide u centar, sigurno ne bi išlo sa karavanom. Nov/noviji auto bi bio najviše za redovnu eksploataciju i putovanje. Za vožnju po centru i parkiranje po javnim garažama uzmi samo neku estetsku olupinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 444 Posted June 29, 2021 Zavisi od stila zivota i potreba a da ne mesamo sklonosti ka nekom brendu i dubini novcanika Najbolji univerzalci su HB, dovoljno mali za grad i dovoljno veliki za put a po potrebi stane i ves masina u njega i po koja decija kolica, sa umerenim motorima a znaju da budu i veoma zabavni za voznju, HB je kao all season gume moze sva ali nista dovoljno dobro nikad se nece parkirati u gradu sa lakocom niti biti udoban na autoputu. Ja licno volim karavane mnogo su upotrebljiviji od limuzinskih verzija pogotovo ako ga koriste porodice sa decom Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana Udobnost je u korist karavana Lezanje na putu i stabilnost je u korist karavana Potrosnja i max brzina je u korist karavana Odrzavanje (gume) je opet u korist karavana Pristup krovu za recimo montiranje bicikla je u korist karavana Povisena pozicija sedenja i preglednost je bolja u SUV Off road mogucnost je bolja u SUV ali samo ako je 4x4 sto dovodi do vecih troskova odrzavanja Ja kad sam sve sabrao kupio sam karavana meni je bolji u odnosu na SUV idealno bi bilo da imamo po dva automobila mali za grad i veliki za put ali ..... Za one koji smatraju da je krovni kofer resenje par cinjenica Krovni kofer kosta da se kupi pa treba kupiti i nosace Krovne kofere lopovi obozavaju Povecavaju potrosnju Proveriti ogranicenje brzine sa krovnim koferom Kad se ne koriste treba ih negde odloziti Nisu bas zgodni za pakovanje pogotovo na SUV vozilima (potrebno je i merdevine poneti) Sad ovo je moje licno misljenje verovatno ce neko misliti drugacije 3 shuxx, neshtry and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted June 29, 2021 Bogami, za nov, lepe su razlike u ceni što se motorizacije tiče, a što se tiče dal je HB il SW nema razlike u ceni Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Zavisi od stila zivota i potreba a da ne mesamo sklonosti ka nekom brendu i dubini novcanika Najbolji univerzalci su HB, dovoljno mali za grad i dovoljno veliki za put a po potrebi stane i ves masina u njega i po koja decija kolica, sa umerenim motorima a znaju da budu i veoma zabavni za voznju, HB je kao all season gume moze sva ali nista dovoljno dobro nikad se nece parkirati u gradu sa lakocom niti biti udoban na autoputu. Ja licno volim karavane mnogo su upotrebljiviji od limuzinskih verzija pogotovo ako ga koriste porodice sa decom Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana Udobnost je u korist karavana Lezanje na putu i stabilnost je u korist karavana Potrosnja i max brzina je u korist karavana Odrzavanje (gume) je opet u korist karavana Pristup krovu za recimo montiranje bicikla je u korist karavana Povisena pozicija sedenja i preglednost je bolja u SUV Off road mogucnost je bolja u SUV ali samo ako je 4x4 sto dovodi do vecih troskova odrzavanja Ja kad sam sve sabrao kupio sam karavana meni je bolji u odnosu na SUV idealno bi bilo da imamo po dva automobila mali za grad i veliki za put ali ..... Za one koji smatraju da je krovni kofer resenje par cinjenica Krovni kofer kosta da se kupi pa treba kupiti i nosace Krovne kofere lopovi obozavaju Povecavaju potrosnju Proveriti ogranicenje brzine sa krovnim koferom Kad se ne koriste treba ih negde odloziti Nisu bas zgodni za pakovanje pogotovo na SUV vozilima (potrebno je i merdevine poneti) Sad ovo je moje licno misljenje verovatno ce neko misliti drugacijeOd kud sad u priči SUV, limuzine I prednosti istih u odnosu na SW? Il sam ja nešto preskočio? Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted June 29, 2021 1 hour ago, knezevic76 said: tih 20cm viška u dužini ima da mu presedne Bogami nikad mi nije preselo tih 20 cm. Kad izmami osmeh čak i godi. mislim osmeh šta sve stane u taj višak 3 shuxx, vagenovac and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted June 29, 2021 @knezevic76 Što se cene tiče, zato sam i naveo SW. Opet (srećom) nema više Tipo SW sa 1,4 atmo, ono bi bilo stvarno mučenje, te ga ne bi razmatrao. Dok je bio pre-facelift Tipo SW sa 1,4 turbo, bio je dosta bolja kupovina od bilo kog dizela u tom autu (gledano cenovno). Sa druge strane, Tipo SW ako je na akciji, uvek će biti jeftiniji od HB na akciji jer ovu turaju taj 1,4 16V u prvi plan umesto malog turbaka, a SW po defaultu ima turbo (gledano samo tabelu). Spominjao se Duster kao SUV, ali on mi se čini preskup shodno težini, turbo motorizaciji i paketu opreme u odnosu na Tipo SW, možda zato. SUV ne bi uzimao bez 4x4 pogona i da živim negde u brdima, ovako po ravnom i mojim potrebama je čisto bacanje para da bi sedeo povišeno i imao nešto "nazovi džip". Volim ja dupe bliže asfaltu, ako treba da isto podignem, sednem na MTB/drumaš Gledano sa aspekta novog auta i navedene eksploatacije, mislite da bi se isplatilo ? Pod "isplatilo" mislim na (teoretsko) nepostojanje kvarova, nerviranja i blejanje po servisima, održavanje u ovlašćenom za vreme trajanja produžene garancije (što bi svakako gledao da uzmem) i sl ? Ono, uvek mi padne na pamet @igor0511 i njegov Leon sa stavom koji podržavam, a to je "nerviranje nema cenu". 2 darkman14 and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted June 29, 2021 34 minutes ago, clockwork_orange said: Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana Ovo uopšte ne možeš da generalizuješ. "Može da bude, a ne mora da znači". Nema tu pravila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted June 29, 2021 @ISV_01 Kapiram te u potpunosti, ono za šta navijam je kupovina novog automobila ako si u mogućnosti. Ceo život sam vozio polovnjake kao I vrćina ljudi u Srbiji, imao sam realno sreće da nikad nisam imao neke teže I skupe kvarove. Vozio sam I jače I slabije motore od ovog trenutnog, al opet, stvarno se rastereti čovek kad uzme nov auto, to ima svoju cenu, al imaju I živci. Realno, nisam ni planirao nov auto iz salona al tako se kockice poklopile.Ja sam ti od onih, ovaj mi se svideo na prvu loptu I dalje ne gledam, jbg.Ono što je primetno, da fiata ima sve višena ulicama, modela 500 I tipo, novijih polovnih, a bogami I novih. Samo kod mene u komšiluku počev od kolege I komše@ortakov 500l i u radijusu od pola kilometra znam još troje ljudi koji su kupili nove Fiate, Tipo HB.Послато са SM-A715F помоћу Тапатока 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted June 29, 2021 Zanimljivo da na pa ima samo 1 Tipo sw mjet http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13620968/fiat-tipo-sw-lounge-16-mjtd Ja kad sam se lomio da li uzeti novog tipa sw i uvaliti se u kredit skontao sam da za učešće + još malo bolje da uzmem auto koji sam uvek želeo. I na kraju sam dobio auto sa više opreme, prostranijom kabinom i manjim gepekom. I majstora sam rešio jbg kad treba provozamo se do Gorana. Računica mi je bila auto + sve da sredim (kočnice, zamajac, turbina, dizne, trap, remap, felne) doći će na nekih 9000 eur max. Nov Tipo SW je bio, kao što sam napisao 18000 eur 1.6mjet u nekom višem paketu opreme (sa parking kamerom i svim senzorima). I opet, posle 5 godina ili koliko već dal ću dobiti 9-10k za njega?! Jer realno, za te pare se retko kupuje polovan Fiat. Inače, na tu tvoju km što si spominjao TNG je najisplativiji. Isplativiji i od mjet. Prvo jeftiniji su redovni servisi, jeftinija registracija, jeftinije gorivo. Jedini minus po meni je zajebancija sa atestima i reatestima. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted June 29, 2021 Moj kolega kupio taj 1.6mjet uvezen iz italije samo limuzina. Na kraju smo iskopali da je u italiji prešao za 4 godine 167000km.Послато са SM-A715F помоћу Тапатока 2 Dzimbo and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites