Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Da me ne shvatis pogresno, ali pisao sam vec u ovoj temi da ako budem menjao auto, bice dizel i ispod 100k km, zato sam i napisao to za benzin i kilometrazu. 

 

Naravno, postujem svaki brend, zato sam i postavio pitanje na prvom mestu. Ja prvi vozim auto sa 383k na satu, a svasta su mi pricali za ovaj auto od majstora do raznih velikih "znalaca".  :rolleyes:

 

Hvala ti za iskustvo koje si podelio, bice korisno sigurno, da li meni ili drugome, videcemo vec. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Jug said:

Elem, ženin cale vozi ovaj auto evo već sedmu godinu (kupljen nov, izlazi sad iz garancije). Puno sam se vozio u njemu par duzih putovanja, i vozio ga.

Motor 1.7 dizel, potrošnja za SUV super ekonomična u gradu sem na autoputu gde preko 130 km na čas guta dizel. Prešao auto preko 200 hiljada i ništa nije rađeno sem redovnih servisa. Vrlo robustan i pouzdan.

Auto se lepo vozi, štaviše za klirens i takvu karoseriju čak je sportskiji od mnogih drugih SUVolikih rešenja, a opet zahvaljujući dosta dobrim sedištima prilično je udoban.

Drugar ga je kupio novog, u top opremi, sa panoramom, takodje dizelas... Samo mogu samo da potvrdim sve napisano - slatko se navozao sa njim jedno 6-7 godina i prosao pola Evrope. Sem po gradu, isli smo zajedno par puta i na duzi put - licno niti volim niti bih kupio SUV, ali u najmanju ruku korektno sklopljeno vozilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drugar ga je kupio novog, u top opremi, sa panoramom, takodje dizelas... Samo mogu samo da potvrdim sve napisano - slatko se navozao sa njim jedno 6-7 godina i prosao pola Evrope. Sem po gradu, isli smo zajedno par puta i na duzi put - licno niti volim niti bih kupio SUV, ali u najmanju ruku korektno sklopljeno vozilo.
Upravo to je i poenta. Korektan auto skroz.





Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda bi tema bila i za forum auto-gas ili baš vezana za Novi Tipo, ali konkretno se tiče i uzimanja novog auta sa gasom, pa neka moderacija odluči. Ajd sad vako...pitanje za narod koji je uzeo Tipa sa benzin + gas varijantom, pitanje isplativosti i eksploatacije.

 

Pošto bi se gledao T3 agregat u novom Tipu, konkretno karavan varijanta (ali za poređenje može i 1,4 16V atmo da ide, ali i T-jet) u nekoj srednjoj opremi  sa gasom, zanima me isplativost takvog auta za npr period od 7 godina. Mooožda bi i Mjet došao u varijantu shodno ovom što ću napisati, pa me otvoreno posavetujte. Konkretno bi uslovi eksploatacije bili sa:

 

-Prosečnom svakodnevnom relacijom od 85 km od čega je 70% auto-put, 15% magistrala, ostalo mešovito tipa 10% i kreni-stani sistem 5%  (na mesečnom nivou je prosek, tj sa odlaskom-dolaskom na posao). To je neka mesečna kilometraža ugrubo 2210 km (za 26 dana hipotetički da ću voziti taj auto tu kilometražu, a sigurno sve vreme radnih dana + neka odstupanja koja ne mogu da znam, te je računato ugrubo). 

 

Računam 10 meseci da ću sigurno ići tu kilometražu redovno + ostala 2 ću sigurno ići sa većim prosekom (godišnji, izleti i slično)  sa oko 2800 km (deo meseca radim + što ću švrćkati negde).

 

Godišnje to je negde oko 25-30K ugrubo (projekcija). 

 

Na to se doda set zimskih guma i felni (ofc polovnih felni) za tu eksploataciju, jer AS gume za ovu kilometražu nisu baš isplative sa nekim mid range gumama u dimenziji 205/55R16.

 

Gledajući redovne servise, to mu dođe svake godine mali servis (ugrubo) i veliki servis verovatno na 5g ili ranije po mom zahtevu (vrlo verovatno). 

-----

-Što se tiče zašto SW a ne HB/Cross - SW ipak nudi meni više mesta od oba pomenuta posebno shodno projekciji sa budućom porodicom. 

 

-Što ne 500L/500X/Renegade/neki drugi proizvođač - Tipo u segmentu gde je i sa ponudom nudi zaista najviše, iako mu kvalitet izrade enterijera nije na nivou 500L/500X i drugih, ali 500L/X mi vizuelno nije zanimljiv (izuzeo bih 500L Living koji se ne može više kupiti doduše). 

 

-Zašto opet u žabarsku porodicu, tj Fiat ? - A hebeš ga, kad ne možeš Alfu, daj bar Fiat :P Sve je sažvakako i verujem da će tek biti sa e-Perom kako vreme prolazi, što dosta znači sutra + ovaj forum je prilično aktivan po pitanju rešavanja problema i novih saznanja, iako će većina malo po malo prelaziti na druge proizvođače jer Fiat ne uspeva da izbaci nešto zanimljivije za one koji zaista vole da se zalepe i odlete u gepek, a da nije Abarth. 

PS: Škoda mi se apsolutno ne sviđa i ne dolazi u obzir kao potencijalna ponuda za razmatranje :D 

 

-Što nov auto (možda i par godina star ali shodno uslovima eksploatacije, mislim da bi mi bila mala razlika) - Obzirom da ću konstantno putovati, trebao bi mi auto koji me sigurno (teoretski) ne bi trebao da me izda bar nekoliko godina što se tiče ozbiljnijih kvarova, posebno što će deca biti mala. 

 

Možda ima još nešto, pa će iskusniji i da me posaveruju više...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Možda bi tema bila i za forum auto-gas ili baš vezana za Novi Tipo, ali konkretno se tiče i uzimanja novog auta sa gasom, pa neka moderacija odluči. Ajd sad vako...pitanje za narod koji je uzeo Tipa sa benzin + gas varijantom, pitanje isplativosti i eksploatacije.
 
Pošto bi se gledao T3 agregat u novom Tipu, konkretno karavan varijanta (ali za poređenje može i 1,4 16V atmo da ide, ali i T-jet) u nekoj srednjoj opremi  sa gasom, zanima me isplativost takvog auta za npr period od 7 godina. Mooožda bi i Mjet došao u varijantu shodno ovom što ću napisati, pa me otvoreno posavetujte. Konkretno bi uslovi eksploatacije bili sa:
 
-Prosečnom svakodnevnom relacijom od 85 km od čega je 70% auto-put, 15% magistrala, ostalo mešovito tipa 10% i kreni-stani sistem 5%  (na mesečnom nivou je prosek, tj sa odlaskom-dolaskom na posao). To je neka mesečna kilometraža ugrubo 2210 km (za 26 dana hipotetički da ću voziti taj auto tu kilometražu, a sigurno sve vreme radnih dana + neka odstupanja koja ne mogu da znam, te je računato ugrubo). 
 
Računam 10 meseci da ću sigurno ići tu kilometražu redovno + ostala 2 ću sigurno ići sa većim prosekom (godišnji, izleti i slično)  sa oko 2800 km (deo meseca radim + što ću švrćkati negde).
 
Godišnje to je negde oko 25-30K ugrubo (projekcija). 
 
Na to se doda set zimskih guma i felni (ofc polovnih felni) za tu eksploataciju, jer AS gume za ovu kilometražu nisu baš isplative sa nekim mid range gumama u dimenziji 205/55R16.
 
Gledajući redovne servise, to mu dođe svake godine mali servis (ugrubo) i veliki servis verovatno na 5g ili ranije po mom zahtevu (vrlo verovatno). 
-----
-Što se tiče zašto SW a ne HB/Cross - SW ipak nudi meni više mesta od oba pomenuta posebno shodno projekciji sa budućom porodicom. 
 
-Što ne 500L/500X/Renegade/neki drugi proizvođač - Tipo u segmentu gde je i sa ponudom nudi zaista najviše, iako mu kvalitet izrade enterijera nije na nivou 500L/500X i drugih, ali 500L/X mi vizuelno nije zanimljiv (izuzeo bih 500L Living koji se ne može više kupiti doduše). 
 
-Zašto opet u žabarsku porodicu, tj Fiat ? - A hebeš ga, kad ne možeš Alfu, daj bar Fiat  Sve je sažvakako i verujem da će tek biti sa e-Perom kako vreme prolazi, što dosta znači sutra + ovaj forum je prilično aktivan po pitanju rešavanja problema i novih saznanja, iako će većina malo po malo prelaziti na druge proizvođače jer Fiat ne uspeva da izbaci nešto zanimljivije za one koji zaista vole da se zalepe i odlete u gepek, a da nije Abarth. 
PS: Škoda mi se apsolutno ne sviđa i ne dolazi u obzir kao potencijalna ponuda za razmatranje  
 
-Što nov auto (možda i par godina star ali shodno uslovima eksploatacije, mislim da bi mi bila mala razlika) - Obzirom da ću konstantno putovati, trebao bi mi auto koji me sigurno (teoretski) ne bi trebao da me izda bar nekoliko godina što se tiče ozbiljnijih kvarova, posebno što će deca biti mala. 
 
Možda ima još nešto, pa će iskusniji i da me posaveruju više...
Za tu km ja bih išao na ne potpuno nov tipo ili 500 L ali sa km ne preko 50k (može da se nađe) i u nekoj 1.6 mjtd varijanti. Ekonomičan a odličan motor.

Kao racionalnu zamenu bi trazio nešto iz monovolumenskih francuza sa istom nekom manjom km. Dobije se mlad, auto sa malo km, značajno oslabljene cene u tvoju korist a koji bi trebalo da te služi dobro i bez problema.

Mi u porodici imamo novi takav 500L al nema smisla juriti po svaku cenu nov auto. Do 50k ako nađeš nešto isto odlično.

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A novi duster koji dolazi? Čak mislim da oni dolaze sa ugrađenim tng-om i da se zadržava garancija za razliku od tipa kod kojeg se kod nekog partnerskog servisa ugrađuje tng. 

Mislim da će cenovno biti tu negde. 

 

Kada sam gledao sw kod stojanova, naravno 1.6mjet, u finoj opremi je bio oko 18k. Verovatno je tu negde i cena benzinca sa ugrađenim tng-om

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasična vožnja za dizel.
Tipo karavan 1.6mjet

Sent from my moto e(6) plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug

Ja vec otpisao 500L jerbo ga stvarno ne mogu smisliti, bio on sada u nekoj Cross opremi po defaultu ili ne, nije auto za mene. Monovolumenska vozila bi radije trampio za dzip ( @andreja.micovicvec spomene Dustera u kom sam sedeo u srednjem paketu opreme sa 1.5dci doduse i 4x2 pogonom) i ono je solidno i glomazno, pritom 6b. Novi Senik pa i polovan je skup, realno. 

Benz vec ne znam kako bi nosio toliku ceonu povrsinu sa potrosnjom, obzirom da je najveca km po APu. 

 

Da, za par godina star auto smo pisali i ranije i on bi bio takodje u razmatranju, tipa ta km koja se spominje, 40-60K.

1 hour ago, MS PK said:

kupi odmah sa Alu Felnama

Cuj kupim, prebacim sa Brava i samo dodam rupu viska :D

Razmisljam o tome za par god star auto, pored ovih poskupljenja na carinama, koliko bi zaista izasao cenovno, a da je zaista realan sa kilometrazom. Ako je razlika hiljadu-dve, nesto se ne bih dvoumio da uzmem nov (ofc zavisi i sta ima taj polovan od opreme i motora, te moze biti i skuplji). 

Pri tome, mislim i da sammalo nerealan da auto zadrzim 7g, sudeci po meni, terao bi ja to jos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo HB vs Tipo SW zapremina prtljažnika je 450vs550 litara I 20cm duži auto. To je jedina razlika I kao što si naveo više mesta, e sad, znam masu ljudi koji kupe karavan a pun kapacitet tog karavana koriste vrlo vrlo retko.
Lično bih ti preporučio da dobro razmisliš, lično pogledaš gepeke jer veruj, 450l u HB verziji je stvarno velika zapremina, možda I najveća u klasi, jedino ako ti tih 20cm ne znače baš zbog dužine.
Što se servisa tiče, nisi dobro izračunao, sa tom godišnjom kilometražom to je 2 mala ako ne I 3 servisa godišnje, odnosno veliki servis na 3 godine a možda I ranije ako ga radiš na 60k km.

Isplativost tng uređaja na toj godišnjoj kilometraži se ne dovodi u pitanje.
Kao što je kolega pusao ima dacia sa 1.0 motorom I fabričkim plinom, nije loša varijanta. Ja lično daciu ne mogu da svarim, tj njihov enterijer I treba videti cene jer drastično skaču kako raste nivo opreme.
U principu nisam zagovornik tng , pogotovo u modele gde idu novi motori, kao T3, jer ih prosto nema sa velikim kilometražama I ne zna se kako podnose sam plin, nema dovoljno iskustava.

Servisna mreža fiat I dacie, tj renoa je u korist fiat, svakako.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 Po meni, manjak prostora nikad nije neresiv ukoliko su stvari za pakovanje u pitanju, postoje krovni gepeci.

Meni je trenutno 400L u Bravu i vise nego dovoljno, a duzina auta u mom slucaju zaista ne igra neku ulogu, te mi je sve jedno

1 hour ago, knezevic76 said:

Što se servisa tiče, nisi dobro izračunao, sa tom godišnjom kilometražom to je 2 mala ako ne I 3 servisa godišnje, odnosno veliki servis na 3 godine a možda I ranije ako ga radiš na 60k km.

Da, u pravu si. To je varijanta kao trenutnog odrzavanja Brava sada. 

 

Osim Dustera koji, ajd, glomazan je i nudi pregrst prostora, druge aute iz Dacije ne bih razmatrao zbog enterijera. Nisu mi uopste interesantni, stavise plastika im je u rangu mog nekadasnjeg punta van-a. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Jug said:

Što se tiče zašto SW a ne HB/Cross - SW ipak nudi meni više mesta od oba pomenuta posebno shodno projekciji sa budućom porodicom

Po cenu da se neki naljute, ja bih podržao ideju Tipo SW-a :) Karavan je karavan. Možda ta zapremina gepeka i ne treba svaki dan, ali, kada zatreba - tu je :) A dok može da se kupi sa 1,6 MJ, ja u svetlu ostale ponudjene motorizacije za Tipo ne bih imao dilemu (ako pare nisu problem). Ne mislim da je ostatak ponudjene motorizacije u njemu na bilo koji način loš, naprotiv, sve je to korektno i dovoljno, svaki njihov motor, ali, 1,6Mj je ipak tu najpotentniji ( što ti sigurno opet neće trebati svaki dan, ali, kada ti zatreba, biće ti drago da je tu ). Da se u njemu nudi i T4 motor, češao bih se po glavi i verovatno bacao kockice izmedju 1,6MJ i T4.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da karavan ima svojih prednosti, ali ko npr živi u BGu , tih 20cm viška u dužini ima da mu presedne zbog parkinga.

Inače I na HB verziji I na SW verziji, gepek je baš dobro koncipiran.

Zanimljivo je da od mase mojih kolega koji su došli iz unutrašnjosti Srbije, većina je imala karavane, sad nakon pet godina retko ko je ostao veran karavanu. To su sve pororični ljudi, dakle BEOGRAD

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, eto, ja sam u BG vozio karavan preko 10 godina :) Doduše, imao je samo 450 cm ... Ali i veoma izdašan prtljažnik:

 

Peugeot 308 SW (2012) - picture 7 of 7 - Technical image - image resolution: 1024x768

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, knezevic76 said:

tih 20cm viška u dužini ima da mu presedne zbog parkinga

U 99% mog slučaja, podzemna garaža mi je rešenje (to je tih 5% na mesečnom nivou, centar grada), jer gde trenutno živim parking je prostran, a svakako garažno/parking mesto se uzima uz budući stan. Što se nekog "redovnog" parkiranja tiče, podužno parkiranje ne znam kada sam poslednji put uradio u gradu ili bilo gde drugde je se svuda parkiraju koso ili upravno. U odnosu na HB-a, 500e više za SW stvarno se ne bi osetilo kroz kredit.

 

I dalje razmatram varijantu novijeg auta (nov/koju god star) benzinca jer je jeftiniji u startu, a opet mali turbak će biti svakako agilniji od klasičnog atmosferca, iako bi ovaj stil vožnje bio i za dizelku. Sve znam, 1,6 mjet 120ks je mera ali....u ovoj varijanti to bi mi bio kompromis ako bi se gledao nov auto ili par godina star u dobroj opremi a on zaista vuče cenu. 

 

Da, zaboravio sam da napomenem da bi postojao i drugi manji autić, polovnjak tipa VW Polo benzinca ili neki Pug 207-208 benz za ženu i lokal, tako da u slučaju da se sa namerom ide u centar, sigurno ne bi išlo sa karavanom. Nov/noviji auto bi bio najviše za redovnu eksploataciju i putovanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti bre bolje kupi jos jednu karoseru u gradu nego ta dva krsica

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, ISV_01 said:

Da, zaboravio sam da napomenem da bi postojao i drugi manji autić, polovnjak tipa VW Polo benzinca ili neki Pug 207-208 benz za ženu i lokal, tako da u slučaju da se sa namerom ide u centar, sigurno ne bi išlo sa karavanom. Nov/noviji auto bi bio najviše za redovnu eksploataciju i putovanje. 

Za vožnju po centru i parkiranje po javnim garažama uzmi samo neku estetsku olupinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od stila zivota i potreba a da ne mesamo sklonosti ka nekom brendu i dubini novcanika
Najbolji univerzalci su HB, dovoljno mali za grad i dovoljno veliki za put a po potrebi stane i ves masina u njega i po koja decija kolica, sa umerenim motorima a znaju da budu i veoma zabavni za voznju, HB je kao all season gume moze sva ali nista dovoljno dobro nikad se nece parkirati u gradu sa lakocom niti biti udoban na autoputu.
Ja licno volim karavane mnogo su upotrebljiviji od limuzinskih verzija pogotovo ako ga koriste porodice sa decom
Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV
Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana
Udobnost je u korist karavana
Lezanje na putu i stabilnost je u korist karavana
Potrosnja i max brzina je u korist karavana
Odrzavanje (gume) je opet u korist karavana
Pristup krovu za recimo montiranje bicikla je u korist karavana

Povisena pozicija sedenja i preglednost je bolja u SUV
Off road mogucnost je bolja u SUV ali samo ako je 4x4 sto dovodi do vecih troskova odrzavanja

Ja kad sam sve sabrao kupio sam karavana meni je bolji u odnosu na SUV idealno bi bilo da imamo po dva automobila mali za grad i veliki za put ali .....

Za one koji smatraju da je krovni kofer resenje par cinjenica
Krovni kofer kosta da se kupi pa treba kupiti i nosace
Krovne kofere lopovi obozavaju
Povecavaju potrosnju
Proveriti ogranicenje brzine sa krovnim koferom
Kad se ne koriste treba ih negde odloziti
Nisu bas zgodni za pakovanje pogotovo na SUV vozilima (potrebno je i merdevine poneti)

Sad ovo je moje licno misljenje verovatno ce neko misliti drugacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami, za nov, lepe su razlike u ceni što se motorizacije tiče, a što se tiče dal je HB il SW nema razlike u cenifeb82008a7b4da28f10202f2be8c9ea2.jpgbfb13422bb9c4eed6ee7b9f78bb7aa9e.jpg

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

Zavisi od stila zivota i potreba a da ne mesamo sklonosti ka nekom brendu i dubini novcanika

Najbolji univerzalci su HB, dovoljno mali za grad i dovoljno veliki za put a po potrebi stane i ves masina u njega i po koja decija kolica, sa umerenim motorima a znaju da budu i veoma zabavni za voznju, HB je kao all season gume moze sva ali nista dovoljno dobro nikad se nece parkirati u gradu sa lakocom niti biti udoban na autoputu.

Ja licno volim karavane mnogo su upotrebljiviji od limuzinskih verzija pogotovo ako ga koriste porodice sa decom

Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV

Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana

Udobnost je u korist karavana

Lezanje na putu i stabilnost je u korist karavana

Potrosnja i max brzina je u korist karavana

Odrzavanje (gume) je opet u korist karavana

Pristup krovu za recimo montiranje bicikla je u korist karavana

Povisena pozicija sedenja i preglednost je bolja u SUV

Off road mogucnost je bolja u SUV ali samo ako je 4x4 sto dovodi do vecih troskova odrzavanja

 

Ja kad sam sve sabrao kupio sam karavana meni je bolji u odnosu na SUV idealno bi bilo da imamo po dva automobila mali za grad i veliki za put ali .....

 

Za one koji smatraju da je krovni kofer resenje par cinjenica

Krovni kofer kosta da se kupi pa treba kupiti i nosace

Krovne kofere lopovi obozavaju

Povecavaju potrosnju

Proveriti ogranicenje brzine sa krovnim koferom

Kad se ne koriste treba ih negde odloziti

Nisu bas zgodni za pakovanje pogotovo na SUV vozilima (potrebno je i merdevine poneti)

 

Sad ovo je moje licno misljenje verovatno ce neko misliti drugacije

Od kud sad u priči SUV, limuzine I prednosti istih u odnosu na SW? Il sam ja nešto preskočio?

 

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

tih 20cm viška u dužini ima da mu presedne

Bogami nikad mi nije preselo tih 20 cm. Kad izmami osmeh čak i godi.

mislim osmeh šta sve stane u taj višak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 Što se cene tiče, zato sam i naveo SW. Opet (srećom) nema više Tipo SW sa 1,4 atmo, ono bi bilo stvarno mučenje, te ga ne bi razmatrao. Dok je bio pre-facelift Tipo SW sa 1,4 turbo, bio je dosta bolja kupovina od bilo kog dizela u tom autu (gledano cenovno).  Sa druge strane, Tipo SW ako je na akciji, uvek će biti jeftiniji od HB na akciji jer ovu turaju taj 1,4 16V u prvi plan umesto malog turbaka, a SW po defaultu ima turbo (gledano samo tabelu).

 

Spominjao se Duster kao SUV, ali on mi se čini preskup shodno težini, turbo motorizaciji i paketu opreme u odnosu na Tipo SW, možda zato. SUV ne bi uzimao bez 4x4 pogona i da živim negde u brdima, ovako po ravnom i mojim potrebama je čisto bacanje para da bi sedeo povišeno i imao nešto "nazovi džip". Volim ja dupe bliže asfaltu, ako treba da isto podignem, sednem na MTB/drumaš :) 

 

Gledano sa aspekta novog auta i navedene eksploatacije, mislite da bi se isplatilo ? Pod "isplatilo" mislim na (teoretsko) nepostojanje kvarova, nerviranja i blejanje po servisima, održavanje u ovlašćenom za vreme trajanja produžene garancije (što bi svakako gledao da uzmem) i sl ? Ono, uvek mi padne na pamet @igor0511 i njegov Leon sa stavom koji podržavam, a to je "nerviranje nema cenu". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, clockwork_orange said:

Ako uporedimo karavana i SUV od istog proizvodjaca sa istom motorizacijom dobijamo veoma malo prednosti u korist SUV
Prostor u kabini i gepeku je u korist karavana

Ovo uopšte ne možeš da generalizuješ. "Može da bude, a ne mora da znači". Nema tu pravila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01
Kapiram te u potpunosti, ono za šta navijam je kupovina novog automobila ako si u mogućnosti. Ceo život sam vozio polovnjake kao I vrćina ljudi u Srbiji, imao sam realno sreće da nikad nisam imao neke teže I skupe kvarove. Vozio sam I jače I slabije motore od ovog trenutnog, al opet, stvarno se rastereti čovek kad uzme nov auto, to ima svoju cenu, al imaju I živci. Realno, nisam ni planirao nov auto iz salona al tako se kockice poklopile.
Ja sam ti od onih, ovaj mi se svideo na prvu loptu I dalje ne gledam, jbg.
Ono što je primetno, da fiata ima sve višena ulicama, modela 500 I tipo, novijih polovnih, a bogami I novih. Samo kod mene u komšiluku počev od kolege I komše@ortakov 500l i u radijusu od pola kilometra znam još troje ljudi koji su kupili nove Fiate, Tipo HB.



Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo da na pa ima samo 1 Tipo sw mjet

 

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13620968/fiat-tipo-sw-lounge-16-mjtd

Screenshot_2021-06-29-12-36-40-368_com.infostud.android_pa.thumb.jpg.fac7131e493f81cc1d9baece1d72bc4e.jpg

 

Ja kad sam se lomio da li uzeti novog tipa sw i uvaliti se u kredit skontao sam da za učešće + još malo bolje da uzmem auto koji sam uvek želeo. 

I na kraju sam dobio auto sa više opreme, prostranijom kabinom i manjim gepekom. I majstora sam rešio :) jbg kad treba provozamo se do Gorana. 

Računica mi je bila auto + sve da sredim (kočnice, zamajac, turbina, dizne, trap, remap, felne) doći će na nekih 9000 eur max. Nov Tipo SW je bio, kao što sam napisao 18000 eur 1.6mjet u nekom višem paketu opreme (sa parking kamerom i svim senzorima). I opet, posle 5 godina ili koliko već dal ću dobiti 9-10k za njega?! Jer realno, za te pare se retko kupuje polovan Fiat. 

 

Inače, na tu tvoju km što si spominjao TNG je najisplativiji. Isplativiji i od mjet. Prvo jeftiniji su redovni servisi, jeftinija registracija, jeftinije gorivo. Jedini minus po meni je zajebancija sa atestima i reatestima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...