Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Pa sad ako ti kazem da obican 308 SW ima vise mesta verovatno mi neces poverovati ali je to cinjenica. 
Koleos se prilicno tesko prodaje i zbog toga mora da ima nizu cenu od nekih ali para vrti gde burgija nece kako to kazu u narodu. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj 3008 baš lepo nabije potrošnju po gradu, bilo 1.6, bilo 2.0

 

nekad mi bio interesantan al kad sam saynao da bije i 10l dizela, odustao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sto nisi napisao 16 za svaki slucaj. 
Bolje da kazes vise pa da ispadne manje. 
Cuj 10L a bratov Mondeo 2.0TDCI 2009 trosi po NS citavih 6,7 po bordu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/27/2021 at 4:34 PM, Dule 021 said:

Pa sad ako ti kazem da obican 308 SW ima vise mesta verovatno mi neces poverovati ali je to cinjenica. 

Jedino moze da ne poveruje onaj ko naseda na marketing savremene auto industrije :) . Ili trenutno pomodarstvo, u vidu svih tih Crossover kreatura. 3008 je na istoj platformi kao 308, tj. platforma Compact klase. Poredeci npr. od Zabara sa Nuova Bravo - maltene isto medjuosovinsko, 3008 je 3 cm duzi i za toliko siri, samo 30-ak litara veci gepek... Dok je 308 SW duzi od oba za cca 15 cm, tako da je navedeno iznad apsolutno ocekivano.

Proizvodjaci tu vrlo lepo zaradjuju - prodaje se uglavnom manje mesta unutra, visa (sa vecim koeficijentom otpora) i teza vozila sa vecom potrosnjom, sa velikim tockovima, skupljim odrzavanjem, za cenu primetno vecu od svojih klasicnih verzija. Nadam da ce ta trenutna moda ubrzo proci.

Svojevremeno, kada je tek krenuo 500L pre 7-8 godina, bilo mi je bilo komicno da citam kako su se pojedini vlasnici ovde zalili za parkiranje. Jer je auto ogroman (ne nepregledan, nego veliki). A 500L na modifikovanoj platformi Punta, cak i uzi i kraci nego "kratki" 3v Stilo. Koji sam tada vozio paralelno uz sluzbeni 500L i imao priliku da parkiram oba i uporedim :) . Cist primer kako iskljucivo visina vozila zavara ljude, kao i u ovom primeru koji Dule pominje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro sad, nije to samo nasedanje na priče... treba dati za pravo izbor ljudima koji vole višu poziciju sedenja u autu, koji ne podnose to da im doope dodiruje asfalt, vole osećaj prostranosti i koji vole da lakše ulaze/izlaze iz auta. Ja prvi

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sto totti kaze, mom calcu je bas tesko da ulazi i izlazi iz nizih auta.. 

On 2/27/2021 at 4:34 PM, Dule 021 said:

Pa sad ako ti kazem da obican 308 SW ima vise mesta verovatno mi neces poverovati ali je to cinjenica. 

Ako ti kazem da ja taj auto necu voziti vec matorci, nisam se mnogo potresao :lol: Ako njima odgovara, ja se tu ne pitam :D

 

Da sumiram, danas isao da vidim sta je kupljeno sa ocem. Auto zaista lepo odrzavan, pozadi kao da niko nikad nije seo.. Neverovatno mi je da nema ni mizernu ogrebotinu na plastikama unutra, osim na menjacu, vrlo verovatno od prstenja shodno obliku i pravcu pruzanja ogrebotina.

 

Servisna istorija se 100% poklapa iz reno servisne mreze, izgleda da je samo tu i odrzavan jer je sve zabelezeno. Nove kumho letnje gume, motor lepo radi, jedino me buni malo zvuk na ubrzanju... Nasa laguna je imala slican, kao da.. Sta znam, huci nekako, ali auto zaista ide odlicno, koci isto tako i oseti se da je tezak ko tucak. U servisnoj istoriji je prosao bez kvarova, bar iz servisa sta se dalo videti. 

 

Gepek je pa pristojan, lepo ce ga natovariti ako budu isli na more, pogotovu sto se zadnja sedista spustaju kao ravan pod. 

Nije mi toliko udoban kao Laguna II, verovatno zbog mnogo razloga ali nije neudoban. Ima fino mesta. Auto klima, senzori za ovo, ono, keyless i slicno... Lepo i previse elektronike i ofc idiotsko mesto za limiter i tempomat na centralnoj konzoli tik ispred menjaca. 

 

Njima se svidja i tu je preseceno. Sutra na registraciju pa ostalo polako.. Servisi, sve tecnosti da se zamene i sta bi valjalo menjati, ako ista treba. Bice negde slika sa Bravkom kad tad. 

 

Posto je Euro 5 agregat ima DPF, ali nisam nasao ima li i AdBlue ili ne? 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, totti said:

Dobro sad, nije to samo nasedanje na priče... treba dati za pravo izbor ljudima koji vole višu poziciju sedenja u autu, koji ne podnose to da im doope dodiruje asfalt, vole osećaj prostranosti i koji vole da lakše ulaze/izlaze iz auta. Ja prvi emoji846.png

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

Totijev vozni park do sad - sve sami mpv-evi, minivanovi i crossoveri :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/27/2021 at 5:15 PM, andreja.micovic said:

taj 3008 baš lepo nabije potrošnju po gradu, bilo 1.6, bilo 2.0

 

nekad mi bio interesantan al kad sam saynao da bije i 10l dizela, odustao

Slusaj ti Duleta, ne moz da trosi uopste toliko, malo smanjis gas, a on pocne da proizvodi gorivo!!!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, totti said:

Dobro sad, nije to samo nasedanje na priče... treba dati za pravo izbor ljudima koji vole višu poziciju sedenja u autu, koji ne podnose to da im doope dodiruje asfalt, vole osećaj prostranosti i koji vole da lakše ulaze/izlaze iz auta.

Sve je to OK, postujem naravno svaciji ukus (niti namecem svoje misljenje). Posto smo pricali o prostoru unutra, poenta mog posta je bila u tome da proizvodjaci tu visinu Crossovera debelo koriste da poture "satro" osecaj velicine vozila. A u eri stednje, "satro" ekologije, "satro" elektricnih vozila - masno naplacuju upravo sve suprotno onome sto propagiraju.

Po meni, upravo su MPV vozila koja su Crossoveri ubili - bila pojam prostora i prakticnosti (za razliku od poslednjih).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Ivan said:

upravo su MPV vozila koja su Crossoveri ubili - bila pojam prostora i prakticnosti

Tako je, ja sam se iznenadio kad sam parkirao pored 3008 ili Dunstera činjenicom da uopšte nisu veći od Scenica!

 

 

Screenshot_20210228-193218.png

Edited by bane1321
Turio bolju sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gde veci, to se ljudi samo zavaravaju :D Eto ih i dimenzije tu, tacno u mm

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daster je uži i kraći, ali za oko 5cm višlji, a 3008 je duža za 1cm!

Kad ih posmatraš odvojeno, imaš utisak da su oba mnogo veća od Scenica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste, ja shvatim koliki je Scenic tek kada se parkiram pored standardnih kola C klase...

Послато са Xiaomi помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Totijev vozni park do sad - sve sami mpv-evi, minivanovi i crossoveri
Verovao ili ne, ali jedini razlog zašto npr nikad nisam imao BMW trojku je upravo to nisko sedenje i nikad je neću kupiti

Za sad još mi još uvek prolaze ovi standardni hečevi, al' pitanje dokle će

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi smo u Upravi za zemljiste davne 2012-13 imali sluzbenu jednu 407micu, limuzinu. Nepregledniji auto napred ja u zivotu nisam vozio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto ne dobih neke informacije na forumu Garaža, da probam ovde.

Prodaja je trenutno odložena, ali dileme oko odabira sledećeg ostaju.

Pa, bar njih da rasčistim pre nego uradim prodaju sadašnjeg auta.

 

E sad, nedoumica, izbor između različitih opcija automobila.

Opcije se mogu grupisati na različite načine:

1. Cenovna
a) do 8.500 eur (C4 i 308sw)
b) do 10000 eur (Picasso i 500L 1.3 Mjet)
c) do 11500 eur (Touran i Sportsvan)

2. Tip
a. Hečbek (C4)
b. Karavan (308sw)
c. Monovolumen (500L, Picasso, Touran, Sportsvan)

3. Dostupno godište
a. 2016-17 (Sportsvan i Touran)
b. 2017 (Picasso, 500L)
c. 2017-18 (C4 i 308sw)

Svi mi sviđaju i svi bi služili potrebama (4 - člana porodica, miks voznje grad / otvoren put / autoput)
Dolaze u obzir manuelni i automatici.

Dajte, pomozite da malo sebi razbistrim ovo i bolje iskristališem izbor.

Unapred hvala svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pravi porodični ti je Picasso, 500l manji, ali se mogu naći primerci sa ispod 100kkm, ja bih uključio i Scenica IV, ima baš lepih primeraka 16-17. Godište, a oko 11000...

SUV nešto i ne mirišem, a mislim da je C4 to godište onaj "post cactusovski", tako da to ustvari i nije hatch nego malo našminkana B klasa (gepek 300l) i zadnji prozori koji se ne otvaraju. 308, ako si ljubitelj onih funky kokpita i svih kontrola na tač!

U principu, mLogooo širok izbor si postavio, te je možda najpametnije reći onu čuvenu floskulu da uzmeš onaj koji nađeš u boljem stanju!:D

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mene, Scenic IV je u prostornom smislu pozitivno "čudo od automobila". Jedno od retkih vozila u koja mogu pozadi da sednem sa cilindrom na glavi. "100 puta" je komforniji od sadašnjeg.

 

308 SW mk2 ne mogu da smislim zbog i-cocpita, onog malog volana i "Stelth instrumenata" (ja ih ne vidim kako treba). A i u prostornom smislu je ogroman korak unazad u odnosu na mk1 SW (lako je na netu naću "interior dimensions" i videti koliko je mk1 SW bio veći unutra ili npr. širi pozadi u zoni kukova).

 

Picasso mi je pozadi tesan i to bočno, "vanjsko" rame mi se oslanja na karoseriju (krov mu se jako sužava u odnosu na bokove ), a to je isto bila primedba mog jednog drugara. Neverovatan gaf proizvodjača (postoji i danas kod C5 AirCross)

 

500L je 500L. Imam ga, pa ne znam šta bih rekao, bio bih subjektivan. Nas četvoro ( dvoje po 190-192, jedno 183 i jedno 173 ) može lepo da sedne (a gepek je kao da je HB C segmenta), mada je onoj osobi od 183 pozadi skoro knap za glavu, jer je panoramska verzija.

 

VW grupa nije moj san ( "tudje vozilo"). Ne želim taj teret.

 

O tom C4 ne znam dovoljno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

C4 ima veći gepek@bane1321 do 2018-e se proizvodio klasičan hatch kao što ima@totti.
Ja mogu da ti prenesem utiske za C4 Picasso (a dogovor sa Garaže stoji i dalje@djunis82, samo da izadjem iz izolacije i da se uklopimo sa vremenom).
Mesta ima solidno, sedišta na zadnjoj klupi jesu uža, ali nama su poslužila za namenu (dva dečija plus mesto za još jednu osobu, sedišta su iza suvozača i na sredini) ta osoba nema neki komfor, ali je ok. Ja mogu da sednem iza sebe kad podesim sebi sedište i imam mesta za noge, za ramena je malo napeto, što zbog sedišta što zbog ovoga sto@moron kaže.
Smara što klima, radio itd idu preko ekrana, ali Bože moj, zvekneš klimu na auto i miran si. Još uvek nisam imao prilike da idem malo dalje pa da prenesem utiske dužeg puta. Sedalni deo bi valjao da je malo duži kao i naslon za ruku. Gepek ogroman. 1.6 88kw automatik se ok vozi, nije trkalica ali nije ni kilav, mada vozis isti, tako da znaš šta da očekuješ.
Pitaj ako te šta konkretno zanima. :)

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...