Jump to content
FAS Euroauto Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

58 minutes ago, srdjos said:

Moj kum je vozao Kedija

Drugaciji je odnos u menjacu za teretna/putnicka vozila tog segmenta i segmenta normalnih putnickih vozila. I kod nas na sluzbenom kediju je neki TDI motor (dal 1.9, ali manje ks mislim oko 90tak) i drugacije se ponasa od oktavije A5 koja ima isti TDI 1.9 malo jaci ali opet neznatno i ofc bolje ide oktavija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi, mozda je off.

 

ali zanima me sto je tolika poplava ovih Captura na ulicama? Gde god se okrenem taj auto, niksd toliko jednog modela na parkinzima default_).gif

 

Ok, moda SUV wanna be, ali svejedno ne bi ga bas uzimali svi samo zbog toga?

 

 

 

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lep i pristupacan auto. 
E sad da nije bilo drugih modela toliko to se zestoko varas nego samo obracas paznju na Capture jer se i tebi svidja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa lep i pristupacan auto. 
E sad da nije bilo drugih modela toliko to se zestoko varas nego samo obracas paznju na Capture jer se i tebi svidja. 
hehe moguce da mi se svidja a da nisam ni znao :)

Hocu reci, stvarno nisam razmisljao o tom autu u smislu svidjanja, dopadljivosti, cak sam sumnjicav u tom smislu, nego su bre kolega Dule stvarno cesti sad, ko Octavia ili nekad Punto. Svuda ih ima.

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma povoljan i dopadljiv auto. Pogotovo u ovo vreme popularnosti SUV-a. 

Verovatno se ljudi dosta odlučuju po principu neću Dustera jer je Dacia, a Nissan je skup, tako da mu Capture dođe tu kao sredina. 

Za slične pare se može kupiti neka limuzina/karavan koji pruža više prostora i opreme ali ovo je popularno i povoljno kad uporediš sa cenama konkurencije. 

I verovatno je većina onaj niži paket opreme sa 1.0 motorom, retko koji da sam video da je napucan kod nas kupljen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najjeftiniji CUV za to godište! 

Recimo Renegade je i po 1000e skuplji. Naravno puno ih je sa osnovnim motorima 1.5dci od 90ks ili benzinac, čini mi se od 75ks.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da kontam da ima neka zackoljica.

cena verovatno, poviseno sedenje, vidim da sad da ga i ocenjuju ok, Juraj Sebalj ga je "nahvalio" i jos je CUv :) tako da ima smisla

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Najjeftiniji CUV za to godište! 
Recimo Renegade je i po 1000e skuplji. Naravno puno ih je sa osnovnim motorima 1.5dci od 90ks ili benzinac, čini mi se od 75ks.
 
Ne znam da l je Renegade za tih soma i kusur i bolji ako nije 4x4.

U stvari ja SUV kupovinu bez 4x4 ni ne vidim kao smislenu. Jer taj auto sem sto se poviseno sedi i to neki vole, pa i ja sve sto sam stariji, ne nudi nista drugo a i monovolumeni nude poviseno sedenje, od Zafire pa nadalje...

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su ti kompaktni SUV ovi, odnosno CUV ovi. Nema to naznaka off road vožnje. A Renegade sam naveo ilustracije radi. 

11 minutes ago, Jug said:

i monovolumeni nude poviseno sedenj

Zato i vozim MPV! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
To su ti kompaktni SUV ovi, odnosno CUV ovi. Nema to naznaka off road vožnje. A Renegade sam naveo ilustracije radi. 
Zato i vozim MPV! 
pa to :)

cak se sad brise ta granica i po izgledu izmedju SUV i MPV pa recimo novi 5008 jeste bas ta varijanta. Visoko sedenje i taj look

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod tih gradskih suv-ova povišen klirens je samo zbog penjanja na trotoare zarad parkiranja. 

Uvek se razočaram kolika komadetina lima a toliko neiskorišćena. Manji gepek, manjak mesta unutra al bitno da je suv. 

Sednem u suv, namestim se i skontam da niko iza mene ne može da sedne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retka pojava je keš kod kupovine Renault,imaju neku kreditnu liniju koja je izdržljiva,pa....i postoji neki popust za medicinare i sveštena lica kao nekad kod Opela i Mercedesa...kod moje žene u DZ,svi novi auti su Clio i Captur(i jedan Nisan Qashqai)....i popa naš uzeo Renault Talisman...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci pope se capturaju

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno možeš da pratiš kod nas:
ako je popa uz vlast i hrčka sa njima-vw grupa...jerbo i ovi...
eventualno merc za one na "dubljim" nivoima...
Ako je popa lokalni i niko ga i ni zašta...-Renault
Ovaj naš bio golja, došao Daciom...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro jutro.

Drugar gleda za sebe nesto po oglasima pa je naleteo na Peugeot 308 1.6 benzin sa 174ks 2008.godiste. To je valjda vti motor. Nekako mi se cini da se zaleteo bez dovoljno informacija o tom modelu/motoru. Ja sam nasao neke komentare vlasnika i majstora koji nisu bas pozitivni u smislu da taj motor ima dosta nekih zackoljica i da se preporucuje 1.6hdi i posebno 2.0hdi.

Da li je neko upoznat sa ovim autom i posebno njegovim motorom u smislu licnog iskustva ili da poznaje nekog vlasnika pa de prenese neka njegova?

Drugar ima budzet od 4000e + troskovi ulaganja za servise itd,ne pravi razliku izmedju benzina ili dizela,gleda da nadje dobro ocuvan primerak. On razmislja o Golfu 5,Golf Plus,GP,Bravo i Opel Astru J dizel..dakle opcije su mu i compact i subcompact..ako neko ima predlog/ideju neka slobodno napise.
(ozenjen je,ima dete od 4 godine ako ovo znaci nesto)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako nisam siguran koji su mu parametri bitni za buduci auto. 

Ni jedan od navedenih automobila koje razmatra nema takav motor ni snagu (izuzev Golf VR6 - ako je isao u Golf V- , GTI, Opel OPC/GTC - ako je Astra J imala takvu varijantu) i Bravo sa najjacim 2.0 mjet od 165ks, a on se zalepio za 308 turbo kosilicu. 

Secam se problema sa kojim se Deki (sto ima Citroena DS na forumu) susretao kod servisera, da vise potenciraju dizela, jer benzince nece da rade, a moze reci i nesto vise obzirom da se pozabavio slicnom motorizacijom. @dekirs

 

Ne znam kako je do 4.000e ubacio i Astru J koja je mladji model u tu grupu, mislim da ona izlazi iz budzeta ili je solidno izakana. Ja licno ne volim 1.7 dizele kod njih, raniji su umeli da brljave sa kvarovima i ja ne bi uzeo sa tim motorom. 

Brava jos moze da nadje u ok stanju za oko 3400-3800e  zavisno od opreme i za ostalo ga fino sredi, posebno sto se sad moze naci i u Sport opremi. Forum je dosta strucan i prednost dajem za postojanje ePer-a sa kojim znas i delove i serijske za iste i sam auto u sitna crevca. 

1.4 turbak / 1.6 mjet je prezvakan u temi sa Bravom i tu nema dileme da su dobri motori ako se, kao i svaki drugi, prema njemu ophodis i odrzavas dobro i ofc ne zabodes grob kad kupujes. 

 

Golf V ne bi ni pogledao. Ni za te pare (cesto precenjen) ni tu opremu ne mozes imati u Bravu, a da ne platis vise. Istina, ima mrcinu od 1.9 tdi motora ali odnos cena dato/dobijeno je u korist Brava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, ISV_01 said:

Nekako nisam siguran koji su mu parametri bitni za buduci auto. 

U ovome je veliki deo problema,jer nije siguran ni on. U principu treba mu auto za lokal i za neke relacije do 50km..mislim,ovo pisem jer znam koliko se i kuda krece. Takodje,posto on povremeno radi u inostranstvu,auto bi mu vozila zena koja je pocetnica..sto isto nije zanemarljiv podatak. Ja sam ga zato savetovao da mozda ne treba da gleda jake/jace masine..

 

 

15 minutes ago, ISV_01 said:

Ne znam kako je do 4.000e ubacio i Astru J koja je mladji model u tu grupu, mislim da ona izlazi iz budzeta ili je solidno izakana. Ja licno ne volim 1.7 dizele kod njih, raniji su umeli da brljave sa kvarovima i ja ne bi uzeo sa tim motorom. 

Ne znam ni ja. Ovde u Somboru ispod 5000e nema nijedne vredne gledanja..govorim o Astri.

 

 

17 minutes ago, ISV_01 said:

Brava jos moze da nadje u ok stanju za oko 3400-3800e  zavisno od opreme i za ostalo ga fino sredi, posebno sto se sad moze naci i u Sport opremi.

Navodno je nasao nekog ko prodaje Brava 1.6mjet,a auto nije na oglasima. Mislim da je "najrealnije" da to prvo pogleda(mo). Problem je sto je u Somboru i okolini bas mrsava ponuda..:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moj, dobar, kolega prodaje Bravo 1.9 mjet 120HP 2007 u delimičnoj Sport opremi(fabrika).

Auto je garažiran i ja lično sam upoznat sa stanjem zato i preporuka.

Ima ga na slikama u mojoj temi.

Nije još na oglasima a slike ću, nadam se skorije, postaviti i ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Decak Iz Vode said:

Takodje,posto on povremeno radi u inostranstvu,auto bi mu vozila zena koja je pocetnica..

Vrlo bitan podatak. U principu nas (verenica pocetnik) niko nikad nije zaustavio a auto ima 88kW, pri tome sam ja uvek sa njom u kolima. Sto ne znaci opet da neko nece praviti problem oko istog jer zakonski moze. Bravo nije toliko upadljiv auto i ne bode oci. 

 

Za taj vid voznje, neka gleda benzinca. Dizelu ne prijaju toliko kratke relacije, dok ih benzinac dosta bolje podnosi, posebno u slucajevima gde su ove euro norme i DPF koji mogu da zagorcaju zivot.

 

Potrosnja je u ovom slucaju krajnje nebitan faktor, slicno ako ne i isto ce mu oba trositi. 

 

mislim, cudno razmisljanje za nekog ko ide cesto van i ostavi jak auto koji zena (ne)moze da vozi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

Nekako nisam siguran koji su mu parametri bitni za buduci auto. 

Ni jedan od navedenih automobila koje razmatra nema takav motor ni snagu (izuzev Golf VR6 - ako je isao u Golf V- , GTI, Opel OPC/GTC - ako je Astra J imala takvu varijantu) i Bravo sa najjacim 2.0 mjet od 165ks, a on se zalepio za 308 turbo kosilicu. 

Secam se problema sa kojim se Deki (sto ima Citroena DS na forumu) susretao kod servisera, da vise potenciraju dizela, jer benzince nece da rade, a moze reci i nesto vise obzirom da se pozabavio slicnom motorizacijom. @dekirs

 

Ne znam kako je do 4.000e ubacio i Astru J koja je mladji model u tu grupu, mislim da ona izlazi iz budzeta ili je solidno izakana. Ja licno ne volim 1.7 dizele kod njih, raniji su umeli da brljave sa kvarovima i ja ne bi uzeo sa tim motorom. 

Brava jos moze da nadje u ok stanju za oko 3400-3800e  zavisno od opreme i za ostalo ga fino sredi, posebno sto se sad moze naci i u Sport opremi. Forum je dosta strucan i prednost dajem za postojanje ePer-a sa kojim znas i delove i serijske za iste i sam auto u sitna crevca. 

1.4 turbak / 1.6 mjet je prezvakan u temi sa Bravom i tu nema dileme da su dobri motori ako se, kao i svaki drugi, prema njemu ophodis i odrzavas dobro i ofc ne zabodes grob kad kupujes. 

 

Golf V ne bi ni pogledao. Ni za te pare (cesto precenjen) ni tu opremu ne mozes imati u Bravu, a da ne platis vise. Istina, ima mrcinu od 1.9 tdi motora ali odnos cena dato/dobijeno je u korist Brava. 

@Ivan

Poraslo dete - dobio si naslednika!:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...