Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Navodno su to s insigniom resilli sve od 2014 + ali ko ce ga znati

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i ja na Bravu taj dodatni grejac pa to nije to, jednostavno benzinac krene jako brzo da duva mlako i da dize radnu temp. Ono sto kaze Horvat turbo benzinjare imaju smisla u manjim automobilima recimo C i B segmenta, ove modele koje vi gledate treba juriti sa iskljucivo 2.0 dizelom. Druga stvar, vidim da je burazer vozio svasta i  sigurno bi se smorio u takvom autu sa 1.6 dizelom. 

 

Insignija moze posle 2011te, koliko znam tada su vec sredili probleme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs Slažem se uvaženi kolega, no ne znam navike i mogućnosti da se upuštaju u čišćenje DPF-a. Istini za volju, pola čuke vožnje AP-om ili neki odlazak kod prijatelja negde po Srbiji će svakako aktivirati regeneraciju...ofc ima i onaj najgori sistem, u mestu ili prinudno dijagnostikom, ali otom potom...to bi valjalo izbeći. 

 

Horvat spomenu jedan prilično izdržljiv agregat u L3 što je išao i važi za tešku ragu i dobro se pokazao. 1,4 turbaci...njah...veliki i teški auti, trebalo bi to malo veću zapreminu. L2 je imao 1,8 turbo benzinca, vukao se kao prebijen konj...što kaže kolega @andreja.micovic, ecoboost "može da se nosi, ali opet...malo veća zapremina"..i opet ozbiljnija potrošnja. Moj prijatelj ima 1,0 ecoboost u C-Max-u i veoma je zadovoljan, a opet ima 3 devojcice i tako ume da se natovari i krenu na put. Ofc "veoma zadovoljan" je diskutabilan parametar za svakog od nas tako da...njemu služi a nekom bi "ajd, vrši posao".

 

@tottije pričao o negativnim iskustvima sa 2,0 hdi blokom da su imali problema kod par njih, ali sam i ja više čuo pozitivnih iskustava od negativnih. 

 

Nisam lično ni znao da je ponuda benzinaca toliko loša u D segmentu...sad gledam, nisam baš "očaran". 

 

Slažem se sa kolegama, ipak je dizel bolji izbor u ovoj grupi vozila. Ford nije baš jeftin za održavanje, a best buy bi sigurno bio Pug 508 sa 2,0 hdi (višak snage i više rasterećen agregat), Fordov 2,0 tdci je isto dobar ali kao što sam napomenuo - skup je za (ne)redovno održavanje. 

 

2,0 dizlo je neki minimum za iole uživanje u vožnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u toj ponudi pasat najsigurniji izbor u svakom smislu, cak kazu da se 1.6tdi u njemu lepo pokazao u svakom smislu iako sam ja uvek za sto veci motor.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/23/2020 at 1:31 PM, MS PK said:
Meni je u toj ponudi pasat najsigurniji izbor u svakom smislu, cak kazu da se 1.6tdi u njemu lepo pokazao u svakom smislu iako sam ja uvek za sto veci motor.

ono sto je meni zanimljivo da passat 7 sa 2.0 tdi jos drzi jaku cenu iako je b8 tu
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo menjam klasu ali ajd da probam :-). Jeste li gledali Opel Astru K karavan, imas je sa 1.6 cdti motorom sa 136ks koji je odličan a pride malo trosi. Imas i verziju sa 1.4 turbo motoricem koji isto hvale ovi sto ga voze.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ISV_01 said:

Fordov 2,0 tdci je isto dobar ali kao što sam napomenuo - skup je za (ne)redovno održavanje. 

Taj motor je isti motor kao u 508. Znaci 508 nije skup za odrzavanje a Ford jeste? :unsure:

Pretpostavki koliko hoces a eto ja sam bratu pre 6 godina prodao Mondeo 2.0TDCI 140ks 2009 sa 315k km i on je prvo negodovao a sad kad vi ga pitali da proda nema sanse da bi to uradio. Jednostavno je prezadovoljan i za svo ovo vreme je promenio kuglu na prednjem tocku koja je kostala 2000 din i zadnje plocice na diskovima. Auto ide samo tako, ne dimi, vozi se po gradu i nema problem sa regeneracijom DPF-a jer dizne rade kako treba. 
Problem je sto Ford nije omiljen u Srbiji a inace je mrcina od auta i ima odlican trap koji bas trpi nase rupe, enterijer mu je kvalitetan tj izdrzljiv i otporan ja habanje. 
Sve u svemu samo radi vase informacije nudjeni su mi ti modeli Forda sa ecoboost motorima ali su motori imali problem ili su crkli tako da to sto pise na papiru nije uvek tacno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford je odličan auto, dobro Dule kaže za izdržljivost. Peglam C-Max-a već 4-u godinu i za naše puteve trap je izuzetno dobar.

 

Prve serije 1.0 ecoboost modela su imale neke probleme sa kanalima za ulje, tako nešto pa se desi da ostanu bez ulja i kraj. To je ispravljeno u restajlingu od 2015-e pa naviše i sad su ok.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dule 021 said:

Problem je sto Ford nije omiljen u Srbiji a inace je mrcina od auta

Da kolega ne pomisli da vadim iz konteksta, slažem se da je Ford pouzdan i konkretno nisam mislio na sam motor (iako je tako ispalo) da je skup za nestandardno održavanje, već sam auto, jer i nije toliko zastupljen (citat). Limarija, delovi, a motor je vrlo povozan i elastičan u vožnji.

 

Naš član stefan ima B8 pasat 1,6 tdi, lično kaže da je zadovoljan kako auto ide. Opet, sve zavisi ko šta smatra "zadovoljstvom", premda lično meni 120ks za auto mase preko tonu i po, mislim da je apsolutni minimum (iako bi ja mogao da se pomirim sa time jer nisam zahtevan korisnik).  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/23/2020 at 6:14 PM, srdjos said:
Malo menjam klasu ali ajd da probam :-). Jeste li gledali Opel Astru K karavan, imas je sa 1.6 cdti motorom sa 136ks koji je odličan a pride malo trosi. Imas i verziju sa 1.4 turbo motoricem koji isto hvale ovi sto ga voze.

isto razmisljamo, u tom kontekstu, pa ga i ja nagovaram da sidje klasu nize i to do karavana, ja cak navijam za megane, poslednji 2017. godine i 1.5 dci motor. taj auto izgleda lepo, a kosta ko ovi a mladji je par godina, manja rega, ima ih sad u ponudi cak ispod 10k evra dosta. udoban je. nagovorio sam ga da pogleda jedan koji deluje ok sa oglasa. ali sumnjam, zadrto je to default_).gif

 

 

On 10/23/2020 at 6:28 PM, Dule 021 said:
Taj motor je isti motor kao u 508. Znaci 508 nije skup za odrzavanje a Ford jeste? dark_unsure.gif

Pretpostavki koliko hoces a eto ja sam bratu pre 6 godina prodao Mondeo 2.0TDCI 140ks 2009 sa 315k km i on je prvo negodovao a sad kad vi ga pitali da proda nema sanse da bi to uradio. Jednostavno je prezadovoljan i za svo ovo vreme je promenio kuglu na prednjem tocku koja je kostala 2000 din i zadnje plocice na diskovima. Auto ide samo tako, ne dimi, vozi se po gradu i nema problem sa regeneracijom DPF-a jer dizne rade kako treba. 

Problem je sto Ford nije omiljen u Srbiji a inace je mrcina od auta i ima odlican trap koji bas trpi nase rupe, enterijer mu je kvalitetan tj izdrzljiv i otporan ja habanje. 

Sve u svemu samo radi vase informacije nudjeni su mi ti modeli Forda sa ecoboost motorima ali su motori imali problem ili su crkli tako da to sto pise na papiru nije uvek tacno. 

iskreno, meni je i mondeo mk4 super a ovaj mk5 mi bolesno dobro izgleda. vozio sam ga, vozio sam passata koleginog i nisam ja tu video razlike, cak mi je mk5 bio udobniji, jedino sto je povelik i sto uvoznici vise forsiraju ovaj manji dizelas cak i karavanima mkm ali i to s motoron je stvar navike ako neces na trke. burazu se mondeo svidja i trojka ali bmw je potencijalni novcanik dzeparos

i ja sam tu da ga sprecim a citam mu i komentare odavde i vidim da se polako ladi ;)

 

 

On 10/23/2020 at 10:19 PM, ISV_01 said:
Da kolega ne pomisli da vadim iz konteksta, slažem se da je Ford pouzdan i konkretno nisam mislio na sam motor (iako je tako ispalo) da je skup za nestandardno održavanje, već sam auto, jer i nije toliko zastupljen (citat). Limarija, delovi, a motor je vrlo povozan i elastičan u vožnji.

 

Naš član stefan ima B8 pasat 1,6 tdi, lično kaže da je zadovoljan kako auto ide. Opet, sve zavisi ko šta smatra "zadovoljstvom", premda lično meni 120ks za auto mase preko tonu i po, mislim da je apsolutni minimum (iako bi ja mogao da se pomirim sa time jer nisam zahtevan korisnik).  

od vise ljudi sam cuo (sto potvrdjuje pricu kolege Stefana) da je taj 1.6 sasvim dovoljan za normalnu voznju passatu.

 

ovo je iskreno i stvar percepcije.

 

kada sam uzimao Cromu bio sam spreman da platin opremu napucanu i iskljucivo i samo zadnju seriju proizvodnje, al bukbalno izlaz. i trazio 150ks mjtd jer sam pre tog terao 2.0 dizela i reko sve ispod bice s konja na magarca.

 

medjutim uleti mi super primerak ali sa pouzdanijim 120ks. prvi par dana sam psovao sebe default_D.gif, jer nenaviknut auto mi je delovao tromo, dok se ne zalaufa, medjutim posle sam promenio misljenje i taj motor kada se samo naviknes je sasvim dovoljan za pristojnu voznju i preticanje normalno i bezbedno.

 

A na auto putu je plivao i vrlo lako drzao 120 - 160 kmh brzine koliko nam svima treba i sa ok potrosnjom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, ja koji god sam auto imao (od ova 2 lol), ni jedan nisam mogao preterano da biram. Svaki je bio koliko para za možda manje srazmerno muzike (u smislu siromašnije opreme) ali apsolutno se nisam mogao ni na puntića žaliti (kao prethodni auto) iako je bio prerađeni van (kad je to moglo) niti mogu na sad Brava. Drugo, što nisam mogao baš ni boju birati već je sudilo "auto koji je u što boljem tehničkom stanju" pa koji je kum doterao i rekao "ovaj je dobar" taj sam i vozio. Iskreno, bar mi je toliko drago što ne moram da brinem da li mi je doteran auto lomina ili ne...kada bi kupovao preko oglasa sigurno bi se više i nervirao i vremena gubio.

Za novac koji sam Brava kupio i isterao ga na ulicu mogao se možda doterati neki sa napucanijom opremom (doduše motorizacija bi ostala ista - ulazak u C segment i njegovog održavanja i eksploatacije je bio finansijski "test") ali sa upitnim tehničkim stanjem auta..ipak tome ima skoro 3+ godine kada su i bili skuplji. Da ne pričam o ludosti da uzmem kredit i kupim Lagunu III kupe....lepo zvuči ali debil. 

 

Kao što kaže kolega Premier - kupi šta ti se sviđa i u opremi kojoj želiš. Pruži se koliko možeš ali imajući i na umu koliko koštaju delovi (bilo polovni ili novi), informišeš se da li su motori i menjači dobri i bar da možeš napraviti neku finansijsku kalkulaciju održavanja. Raditi za auto je nikad grđe.

 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/26/2020 at 8:45 AM, PremieRacing said:
Brate...reci bratu da kupi auto koji mu se sviđa.
 
Vozi, održavaj, uživaj i gotovo. 

fiksirao se cini mi se na mondea jednog i ide bas danas da gleda.

svakako, nije zgoreg pitati, razmeniti misljenje, cuti iskustva.

svakako, sve nase kupovine kola su prilican kompromis sto kaze kolega iznad. da nije tako svi bismo uzeli nesto preko 2.0 sto trosi ko kombajn i sta nam se stvarno svidja ali to moze da bude poskupo, nedostizno ili naprosto neprakticno :)
 

On 10/26/2020 at 9:51 AM, ISV_01 said:
Heh, ja koji god sam auto imao (od ova 2 lol), ni jedan nisam mogao preterano da biram. Svaki je bio koliko para za možda manje srazmerno muzike (u smislu siromašnije opreme) ali apsolutno se nisam mogao ni na puntića žaliti (kao prethodni auto) iako je bio prerađeni van (kad je to moglo) niti mogu na sad Brava. Drugo, što nisam mogao baš ni boju birati već je sudilo "auto koji je u što boljem tehničkom stanju" pa koji je kum doterao i rekao "ovaj je dobar" taj sam i vozio. Iskreno, bar mi je toliko drago što ne moram da brinem da li mi je doteran auto lomina ili ne...kada bi kupovao preko oglasa sigurno bi se više i nervirao i vremena gubio.
Za novac koji sam Brava kupio i isterao ga na ulicu mogao se možda doterati neki sa napucanijom opremom (doduše motorizacija bi ostala ista - ulazak u C segment i njegovog održavanja i eksploatacije je bio finansijski "test") ali sa upitnim tehničkim stanjem auta..ipak tome ima skoro 3+ godine kada su i bili skuplji. Da ne pričam o ludosti da uzmem kredit i kupim Lagunu III kupe....lepo zvuči ali debil. 
 
Kao što kaže kolega Premier - kupi šta ti se sviđa i u opremi kojoj želiš. Pruži se koliko možeš ali imajući i na umu koliko koštaju delovi (bilo polovni ili novi), informišeš se da li su motori i menjači dobri i bar da možeš napraviti neku finansijsku kalkulaciju održavanja. Raditi za auto je nikad grđe.
 

slazem se da treba kupiti ono sto te radi.

i tu je kolega u pravu.

kad sam pazario auris cenovno tu negde jd bio i volvo v40, cak jeftiniji i evo jos mi krivo sto mu nisam dao sansu jer volvo, jer odrzavanje, mada posle cujem da za 1.6 dizel koji je unutra to nijs bauk (focus psa) i da ima gomila zamenskih delova i da sam v40 nije neki bauk odrzavati (ne mislin tu na karoseriju)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gledam paralelno i Citroen Xsara Picasso samo ne znam sa kojim motorom da gledam to je slicna klasa kola....

licno preferiram benzince ali vi me posavetujte :)

 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj da probamo @nesa 169 vozi pikasa 1.6 8v na taksiju par godina pa ako vidi moze reci stogod.

 

Ne znam da li ima temu za pikasa, za mareu je imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma realno gledam do 2500e a da sto manje trosi i da je sto jeftiniji za odrzavajne a da nije bas punto :)

cene su drasticno skocile generalno pa mi svasta pada napamet, a krenuo sam od muse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 1000. put ponovljeno, kako bi sadrzaj foruma imao smisla. Izbi oci u podnaslovu, upravo ovim fontom :) ...

Kako bi napisana mišljenja/saveti oko određenog automobila bila korisna i nakon što se promeni link ka nekom oglasu (ili oglas istekne), obavezno je postaviti Printscreen oglasa, a ne samo link ka oglasu.

5 hours ago, ficicaaa said:

gledam paralelno i Citroen Xsara Picasso samo ne znam sa kojim motorom da gledam to je slicna klasa kola

Koja slicna klasa ;) , Picasso je za broj veci auto.

C-MPV, "veca" platforma, skoro 30 cm vece medjuosovinsko, skoro isto toliko duzi, siri, tezi, veca nosivost, gepek...

Dok je Musa B-MPV, na platformi starog Punta Mk2 (nije cak ni Small platform koja je krenula kasnije sa GP).

Bukvalno kao kada bi rekao da je SubCompact (npr. Punto, Grande Punto) slicno sto i Compact (Stilo, Nuova Bravo, Delta).

Sto se motorizacije tice za ta godista PSA - iz licnog iskustva takodje veliki plus za 2.0 HDi 90. Vozi se u porodici vec duze vremena, e sad, nije trkac ali je izuzetno robustan i mali potrosac.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivani izuzetno udoban i obiluje prostorom i ostavama za sitnice. Konkretno za C4 Picasso kao sa oglasa govorim.

Vozio se baš u tom 66kw i stvarno nije nešto preterano brz ali izuzetno prijatan za vožnju, pravi auto za petoro ako se može tako reći, porodičan auto sa malom potrošnjom i jeftinim održavanjem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da nije tema ali da se upisem :) Ako gledas pikasa onda bih ti savetovao da trazis dizelase, stari 2.0hdi ili mladji 1.6hdi, uklapaju ti se u budzet jer im je dosta pala cena. Benzinci su dobri u smislu pouzdanosti ali recimo 1.6benz na tu karoseriju u gradu trosi dvocifreno. Cak koliko se secam u fabrickom prospektu pise da je potrosnja u gradskim uslovima bese 10.4l, znaci realno barem 1l vise. Velika je to karoserija za taj motor. Vozio sam ga, ima on snage za neku pristojnu voznju ali po meni se ne isplati ako si dosta po gradu ili da se u tom slucaju ugradi tng. E sad u voznji je mnogo cudan blago receno, unutra je pod ravan, odaje utisak kao da sedis u dnevnoj sobi :D a napred je hauba nema, pozadi u retrovizoru ga nema ni gepek tako da je barem meni za gradsku voznju, guzvu, parkiranje to vrlo los izbor. Probaj neki pa vidi da li ti lezi ili ne. U koliko nemas potrebu za vozilom tih gabarita onda je po meni Musa bolji izbor.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno je da je pikasa bukvalno autobus :)

Seo, probao ali deluje zaista kao mini bus, ako je istina da trosi 10l po gradu ta prica onda odpada definitivno. Poenta je da bi najsrecniji bio sa musom ali muse su u poslednja 3-4 meseca u proseku i do 500e skocile sa cenama kao i toyote...razloge predpostavljamo ali meni kola i dalje trebaju za do 2500e, Prioriteta su samo 2...da cu mahom voziti po gradu (ponekad na more) i da je sto povoljniji za odrzavanje uz sto manu potrosnju :)

P.S.

primera radi pezo 206 odpada jer doslovno ne mogu da udjem :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, ficicaaa said:

ako je istina da trosi 10l po gradu ta prica onda odpada definitivno.

Imas ovde odlican i izuzetno detaljan tehnicki sajt: https://www.automobile-catalog.com/

Za sve sto te zanima oko potrosnje racunaj da su u pitanju fabricki podaci - gde na ono sto pise mozes da racunas jedino na otvorenom putu i to u idealnim uslovima, magistralom i penzionerskom voznjom. Na kombinovanu se opusteno dodaje 15-20%, a grad je vec vrlo rastegljiv pojam i zavisi od uslova voznje i koji je grad u pitanju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...