Jump to content
FAS Euroauto Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

@MS PK obavezno pitaj gde je kupljen i da li je i dalje nov i dalje? :D 

 

Jednom sam vozio @zunto sluzbenog fluenca do BGa kad smo isli po alfu 166 i to mi je bilo previse, nazad sam vozio 166 :D  

Stvarno nisam sklon preterivanju, bombasticnim superlativima u poredjenju itd, ali 166 posle fluenca kao avion :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi smo pre 4 godine prodavali Fluence dizel sa 24000 km i u tom trenutku 20 meseci star (još bio u garanciji) za 10.000€, tako da da... deluje poskup.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema Ljilja (ženina šefica) ništa sa tim, to njen muž privatnik procenio. Prvi je vlasnik.

Žena moja izfantazirala da joj damo 5k,pa da nas sačeka za još 2.5k...ne dopada mi se auto,tačka ....

Ovaj beli je mnogo lepši

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry ni lud, ja procenjujem da se zenin sef, muz privatnik konzumira teske narkotike :D

 

Za oko 5000e uzmes fluence kupljen nov kod nas sa servisnom knjigom i oko 110-130kkm

 

flu01.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16357319/renault-fluence-16-16v

 

flu02.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16320050/renault-fluence-16-16-v

 

2016 dizel i dalje nije 7500e iako ima samo 115kkm.

 

flu03.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16503215/renault-fluence-15-dci-expression 

 

p.s. ako moze neko skrinsotove da krkne :) 

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen-ove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se novi Megan limuzina dopada,a Fluens jok.
Kupljen je kod Sekulića u Veterniku (za Miću)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renaulti su dosta dobri.Ne znam samo zašto se zdravstveni radnici toliko primaju na Renault grupu,od 2010. svi novi auti koje su kupili u ženinom domu zdravlja su Renault-Nisan-Dacia...i jedan Ford.
Nekada su sveštenici i lekari imali popust kod Opela i Mercedesa,jer su kao ugledni građani veličali brend,a sada jedino oni mogu da izvuku kreditnu liniju,šta li...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi koleginica , pa onda i drugi pored nje. U mom mestu je vecina pokupovala stanove po Nisu ili puntice i dacije :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to, direktor vozi Škodu, najkul maca Audi....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76Ako gledas seriju 1,mogu da ti preporucim proverenog čoveka. Mehanicar sto meni odrzava auto, uvozi sa vremena na vreme iz Svajcarske. Cesto kome zvekne lanac ili drugi kvar. U principu cesto ima seriju 1 i x3,neretko i e90, x1. Uglavnom mehanicki si miran, estetiku vidiš. 2008god 120d,vizuelno deluje odlično, mehanika sve sredjeno, za 4400e ga je dao, a pri tome uopste ne oglašava auta po sajtovima. 

Da dodam radi u bmw kum servis, od samog početka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, FreddoCane said:
Cao svima,
Zivim u Berlinu i zelim da kupim auto koji cu prvenstveno da vozim po gradu. Otisao bih mozda jednom godisnje u Srbiju ali to mi nije prioritet.
Budzet mi je 3k, gledam kola 2010. i mladje do 150k km (mada bih radije do 120k ako naidje).
 
Trenutno gledam B segment vozila, pa mi je potreban savet oko toga sta izbegavati i da li neki konkretan primerak sumnjiv.
Gledam iskljucivo bezince jer je u Berlinu vec krenulo ogranicavanje kuda dizeli mogu da idu. Vozio sam vec atmo benzince, tako da mi je svaki motor sa 75 konja i vise sasvim ok (a za Y i ovaj od 69)
 
Za pocetak stavljam 4 automobila iz podrucja ekspertize ovog foruma, nadam se da nece biti necitko posto ima dosta informacija.
 
MiTo:
Najradije bih njega kupio ali su primerci uglavnom puno presli ili sumnjivi. Nasao sam ova dva.
1. Teoretski dobro zvuci, mada su slike lose a i ova zaokruzena kilometraza na 100 je mozda malo sumnjiva.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=297118807&lang=en
Mito_plavi_2010.thumb.JPG.8ef724d7f700ce4504e11be3bf85ed80.JPG   1.thumb.jpg.c0e970b8e18b6192095d5b8c88c87280.jpg
 
2. Jedini auto 2009. godiste i to zato sto je Mito i lepsoj polovini prelep isto kao i meni. Ima 6-stepeni menjac i dosta opreme sto mi je vrh.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=301543098&lang=en
Mito_beli_2009.thumb.JPG.8814c5f01c7880fc2796193bf58b61c8.JPG   1.thumb.jpg.ac4b7f889634f71be1b2ddfdab1fa9ad.jpg
 
Punto Evo:
Dosta mlad (2012.) i na fotkama bas lepo izgleda. Mozda i best buy po pitanju odrzavanja
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274788427&lang=en
PuntoPop2012.thumb.JPG.153d3139b27f82efb33b8e318ec1e69c.JPG   58.thumb.jpg.62bfe2cb3dd1cd6bcb1cc2631cc03bcd.jpg
 
Lancia Y:
Lepa boja, takodje se i supruzi dopada. Mada su mi sedista nesto cudno naborana:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=292543268&lang=en
YOro_2011.thumb.JPG.068e5eababad9d27ace85d4782fec1ec.JPG   1.thumb.jpg.519a9a97c067aec6b21db19459b055c5.jpg
 
Osim ova 3 modela naidje tu i tamo neka Corsa D (mada uglavnom 1.0 benzin), Clio 3 i P207. 

Sta znam, volim MiTo licno ali bih verovatno u ovoj prici prvo pogledao Gp Evo. Najmladji je a opet jeftiniji za dalju explotaciju, mada si lep izbor napravio generalno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FreddoCane

Posto jedan te isti auto u razlicitoj opremi moze da odaje poprilicno drugaciji utisak, a ovde kao entuzijasti vecinom gledamo bar neki best-buy ili napucanije primerke...

Od ova cetiri koja si okacio, prvi Mito je totalni klot, tako da bih ga apsolutno preskocio. Celicne felne, manuelna klima, plasticni volan bez komandi, bez Blue&Me, da ne gubimo vreme dalje...

Drugi Mito je moj apsolutni favorit, ovako cisto na osnovu slika iz oglasa. Solidna oprema - digitalna klima, Blue&Me, naslon za ruku, tempomat, kozni volan sa MF komandama, deluje mi i bolja sedista, alu-felne... Mana mu je sto je stariji od ostalih. Mada vazi za sve - tu je unet datum prve registracije, a preko VIN u ePer mozes da vidis kog je tacno datuma proizveden za svaki. Datum prve registracije moze da se razlikuje i po godinu-dve od stvarnog datuma proizvodnje. Mito mi je generalno cool i originalan autic - ne svidja mi se jedino "buljavi" izgled prednjeg kraja (jos pojacan onim okvirima oko svetala), a extra detalj su mi frameless prozori.

Sto se Puntica tice, opremom je negde izmedju ova dva Mita - minus manuelna klima, nema naslon za ruku, celicne felne, a ima tempomat, Blue&Me, slot (pripremu) za TomTom navigaciju... Prednost je sto je nesto mladji, a u pitanju je Punto MY2012 minimalno (prethodno je bio Evo), tako da je sigurno i po ePer godiste tacno (slaze se sa datumom registracije).

Ypsilonka je vec klasa ispod, manje medjuosovinsko (nekih 15-ak cm, kraca, manji gepek), ako ti to ista znaci? GP/Mito su klasa iznad, tj. Subcompact. Na sve to, iako je interesantna Ypsilonka mi u poredjenju sa njima kao model deluje zastarelo i eksterijerom i enterijerom, dizajn te generacije datira jos iz 2003. Tj. model je Type 843, a restyle od 2006.

Koliko vidim, gledas iskljucivo atmo motore, koji su generalno peri-deri i trajni, znaci samo obratiti paznju na inicijalno stanje i verujem da ce lepo sluziti. Turbake ne razmatras?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Hvala puno na savetima!

Sto se tice Mitoa, oprema je oprema ali i 50k manje je je 50k manje :) zato sam ga i uzeo u obzir.

Za ove pare koje dajem ne smetaju mi celicne felne.

Sto se tice Y, prvo sam krenuo da gledam A segment (Ford Ka i sl.) pa mi u odnosu na njih cak i ona deluje kao limuzina :D

 

Najvaznije mi je da nadjem dobro ocuvan primerak, zato se i nisam ogranicio na samo jedan model.

Hvala jos jednom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas i one pojedinacne teme za svaki model, pa slobodno ako nadjes nesto konkretno i interesantno okaci tamo da prokomentarisemo. Ako imas VIN, mozemo da ti izlistamo detalje, motorizaciju, menjac, opremu, kada je tacno proizveden i sl...

Ovo je ipak malo opstija tema, za inicijalni odabir izmedju vise modela ili brendova.

20 minutes ago, FreddoCane said:

Sto se tice Mitoa, oprema je oprema ali i 50k manje je je 50k manje :) zato sam ga i uzeo u obzir.

Za ove pare koje dajem ne smetaju mi celicne felne.

Oki, ti najbolje znas sta juris za svoj novac. Imaj samo u vidu da je ovde dobar deo entuzijasta, kojima auto nije samo puko sredstvo od A do B, vec je i za uzivanje u voznji i da se mozda ponekad okrenes kada ga zakljucas :). Otuda i takvi komentari i oko opreme i motorizacije (bar sa moje strane), ne zameri ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gledas i taj manji segment kao sto pominjes Ford Ka onda baci pogled mozda i na Fiat 500?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam po malo i Fiat 500. Smesno je ali je uglavnom skuplji od svih navedenih modela iako je manji. U celom Berlinu za 3000 eur ima samo jedan primerak i to sa nalepnicom neke poljske firme:

 

image.thumb.png.6cfa7c09abaeb1159a7b800eb1bde99f.png

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/fiat-500-1-2-euro-5-klimaautomatik/1391188380-216-3404

 

Inace, znam da je ovde puno ljudi koji su bas entuzijasti, pa tako ja dodjem kao smarac posto su mi kriterijumi da mi nije skup i da je dobro ocuvan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skup je 500 u celom svetu, popularan je. Ovaj je pritom i malo presao. Skoro smo trazili za zeninu sestru u Dizeldorfu i jedva nasli jedan, doduse sa 80hkm, novim tehnickim pregledom i servisom ali je placen 4000eur :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram. Mada, ja sam mali auto gledao jer je jeftin a ne jer mi se bas iz nekog razloga svidja mali :D

I dalje nisam 100% otpisao Ford Ka, koliko sam ispratio on deli veliki broj komponenti sa Fiatom 500, sto znaci i da ima delova i odrzavanje ne bi trebalo da je preskupo.

Relativno sam nov u Nemackoj sto se vidi kroz to koliko se plasim cena odrzavanja :D

 

Edited by FreddoCane

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, FreddoCane said:

Gledam po malo i Fiat 500. Smesno je ali je uglavnom skuplji od svih navedenih modela iako je manji.

To sam bas i hteo da ti napisem. Nije smesno ;) , posto je u pitanju lifestyle autic, a to ima svoju cenu.

I pored toga sto je startovao 2008. prodaja mu se ne smanjuje, Fiat je opasno dobro ubo sa tim modelom. I posle 12 godina prodaja je cak u nekim intervalima rasla, ne secam se sad tacno cifre ali vrti se uglavnom oko 180-190.000 komada godisnje. Uz Pandu, daleko najprodavaniji Fiat u gami. Koliko se secam, prvi sledeci je 500X sa skoro duplo manjom prodajom (trunku iznad 100k).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...