italiano 836 Posted September 2 @Reacher Gilt U Citroen C3 je isao 1.6 vti od 120 ks (zapremine 1598 cm3) , dok je u P 207 isao 1.6 vti/120 ks ali i stari 1.6 od 109 ks (zapremine 1587 cm3). Pozdrav 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 18317 Posted September 2 Preskoči vti. Što bi jedan tip rekao. To kupuje samo onaj što ne zna šta kupuje. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 3406 Posted September 2 (edited) Zadnje vreme došlo kad je u svakom drugom oglasu za 207 glavni adut to što mu motor nije bmw-ov nego pežoov. Taj matori od 109 Ks je u bivšem kevinom C3, kog je prvi komša od nas uzeo za ćeru pretprošle godine. Svaki dan ga čujem kako šapuće kad komšinica odlazi i vraća se s posla. Milina je čuti kako lepo radi. Za*ebo sam se što sam ga prodao, kao i sa Puntom. Trebao sam jednog od njih ostaviti za naslednicu. Oba smo prodali za smešnu kintu, a bili su, kao i sad što su, u odličnom stanju, za prvi auto idealni. Da sam znao da je ovako teško ubosti dobar primerak, drugačije bih uradio, ali morao sam da se rešim "auto-placa" u dvorištu, jbg. @ISV_01 Strpljen-spašen. Ko kupuje na brzinu, taj se kaje natenane. Ne bih za prvi auto da dajem puno novca, a opet ne bih ni da uzimam neki krš. Para nikad dovoljno, a i nije samo taj auto veći trošak koji me očekuje u skorije vreme. Mala deca, mala briga, videćeš kad odrastu. Edited September 2 by Reacher Gilt 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23657 Posted September 2 5 minutes ago, Reacher Gilt said: Taj matori od 109 Ks je u bivšem kevinom C3, kog je prvi komša od nas uzeo za ćeru pretprošle godine. Svaki dan ga čujem kako šapuće kad komšinica odlazi i vraća se s posla. Milina je čuti kako lepo radi. Za*ebo sam se što sam ga prodao Mala ali interesantna digresija, kada vec pominjete. Nedavno svratio do majstora kod koga odrzavam Desu, da se za drugara raspitam za njegov relativno nov 1.6 BlueHDi (sa kojim je on usao u neku dubiozu, nebitno za pricu)... Izlazim iz servisa, covek me hvata za ruku - e bre, da vidis sta sam pazario za sebe. 'Aj pogadjaj sta je? Posto radi naravno iskljucivo PSA, racunam ponovio se i uzeo nesto vrlo mlado iz grupacije. Majstor je, noviji PSA benzinci odavno ne valjaju q***, 1.5 BlueHDi sa lancicem takodje nema sanse... Znaci, za motorizaciju tipujem na 2.0 BlueHDi. Cim je 2.0, verovatno >= od Compact klase. Citroen odavno takodje u *** sa novijim modelima, C5X nema taj motor... Znaci Peugeot, covek nije u fazonu crossovera, pa otpadaju 3008/5008... Novi 308 takodje nema 2.0 . I ja onako brzinski "kontam" - 'aj neka bez pomoci prijatelja i bez pomoci 50-50, moj konacan odgovor bude zadnji 508, 2.0 BlueHDi 180 automat, u GT-Line opremi . Ni blizu. Pokazuje mi na parkingu ispred servisa - facelift 206 . Bukvalno kao casa, iskopao negde iz uvoza - upravo taj cuveni 1.6 TU serije, digitalna klima, kozna sedista, panorama. Za po gradu, ocuvan, peri-deri, meni lep i dan danas. I dok sa uzbudjenjem prica o tom 206, pokazuje mi na 2 komada maltene novih 2008 u servisu i samo vrti glavom (1.5 BlueHDi, ceka se lanac za oba). Sto @MS PK jednom rece, a vecinom su mu se smejali - kako je krenulo, kupovacete vi te vase bivse automobile nazad, samo po znatno visim cenama . 4 1 MS PK, ivica su, Reacher Gilt and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1357 Posted September 2 Ja juče oterao moj CR-V kod majstora da se promeni kvačilo. Javlja se danas majstor, kaže: otišao i zamajac. Original oko 160.000 dinara, a zamenski 230.000 i 300.000. Procena ukupnih troškova oko 230.000 dinara... 1 2 Dzimbo, Reacher Gilt and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9288 Posted September 3 Original jeftiniji od zamenskog?Toliko sam ja platio Musu Sent from my SM-S926B using Tapatalk 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20767 Posted September 3 6 hours ago, Ivan said: Mala ali interesantna digresija, kada vec pominjete. Nedavno svratio do majstora kod koga odrzavam Desu, da se za drugara raspitam za njegov relativno nov 1.6 BlueHDi (sa kojim je on usao u neku dubiozu, nebitno za pricu)... Izlazim iz servisa, covek me hvata za ruku - e bre, da vidis sta sam pazario za sebe. 'Aj pogadjaj sta je? Posto radi naravno iskljucivo PSA, racunam ponovio se i uzeo nesto vrlo mlado iz grupacije. Majstor je, noviji PSA benzinci odavno ne valjaju q***, 1.5 BlueHDi sa lancicem takodje nema sanse... Znaci, za motorizaciju tipujem na 2.0 BlueHDi. Cim je 2.0, verovatno >= od Compact klase. Citroen odavno takodje u *** sa novijim modelima, C5X nema taj motor... Znaci Peugeot, covek nije u fazonu crossovera, pa otpadaju 3008/5008... Novi 308 takodje nema 2.0 . I ja onako brzinski "kontam" - 'aj neka bez pomoci prijatelja i bez pomoci 50-50, moj konacan odgovor bude zadnji 508, 2.0 BlueHDi 180 automat, u GT-Line opremi . Ni blizu. Pokazuje mi na parkingu ispred servisa - facelift 206 . Bukvalno kao casa, iskopao negde iz uvoza - upravo taj cuveni 1.6 TU serije, digitalna klima, kozna sedista, panorama. Za po gradu, ocuvan, peri-deri, meni lep i dan danas. I dok sa uzbudjenjem prica o tom 206, pokazuje mi na 2 komada maltene novih 2008 u servisu i samo vrti glavom (1.5 BlueHDi, ceka se lanac za oba). Sto @MS PK jednom rece, a vecinom su mu se smejali - kako je krenulo, kupovacete vi te vase bivse automobile nazad, samo po znatno visim cenama . To je 206+ ,taj restile? Taj se i meni sviđa Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4337 Posted September 3 (edited) Meni je 206+ kao da ga je neko u domacoj radinosti sklapao tj sklEpao, kombinacija 206 i 207, ne vidim svrhu postojanja tog auta a inace je totalno nepopularan auto za prodaju, mora da je radjen za neka posebna trzista, pitanje i gde se sklapao. Ista prica kao i nekad 206 sedan. 207 sa pezoovim 1.6 TU motorom je isao do 2007. ako se ne varam, od 2008 gurali vti do kraja proizvodnje 2012. ako se ne varam. Inace mog drugara zeznuli kad je kupovao c3 pre par meseci uvalili mu 1.4 Vti sa pricom da je TU i to sam mu rekao gledaj u papirima da je 54/55kw a ne 70kw , prodavac mu rekao to je pezo motor i ovaj kupio, zove me da pogledam auto, auto stvarno tip top, mala km, lep, otvorim haubu reko sta je ovo pa kaze to je pezo motor tako mi reko prodavac Edited September 3 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2180 Posted September 3 (edited) 206+ je meni odvratan, kao da je zaostao u razvoju, stao na pola puta ka 207. 207 je jednostavniji i skroz ok i simpa autic. Sestra posedovala 207 sa 1.4 16v i 95 konja motorom ( pogonjen kaisem ) i lepo se vozala. Jeste bio slabasan za neku zustriju voznju ali opet, smesna potrosnja a odrzavanje kao za punta 1.2 8v. Pozadi nema vise torzije, vesanje kao golf 2 i nema sta da crkne. Skroz ok prica pogotovo sa 1.4 hdi motoricem ili tim 1.6 TU motorom. Ostala bmw govna od motora nisu vredna pomena. PS. da dodam posto je u medjuvremenu i @OMP pisao, informacija koju smo dobili od jednog Pezo servisera kad smo kretali u potragu za 207 - samo gledajte da je na kais i nema greske. Sve to lepo radi. Edited September 3 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 18317 Posted September 3 @OMP Kako ga služi Ja sam se naslušao priča da ti VTi morori generalno dobro rade, dok ne počnu da zezaju. A to lako bude i preko 200 k km Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4969 Posted September 3 Meni je vrh autic clio 3 karavan. Jako lepo izgleda i u nekom momentu je bio razmatran kao naslednik Brava. Mislim da je to do neke 2019 godine. 1 ivica su reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 2180 Posted September 3 @ISV_01Coca Cola je jedno vreme imala takve modele u floti, zet vozio sluzbeni par godina, sad vozi Dustera. Za 100k km koliko je presao sa takvim Cliom razvalio mu je sve, klaparao je na sve strane. Sad sa Dusterom je na slicnoj kilometrazi i po mojim utiscima a i njegovim, automobili su dva sveta. Clio je bio bez amortizera i trapa, unutra prilicno krckao, spaljeno kvacilo ( mada to je do zeta ), Duster mu jos uvek ima ispravne amortizere i trap je fabricki, unutra nista ne krcka, kvacilo je takodje spalio i juri termin i priliku da ga zameni ako mu dozvole. Jbga, nisu iste klase auta, ali eto zanimljivo poredjenje. Motori su bili ti neki osakaceni sa cilindrom manje i turbom i kad se zavrte ok su radili posao. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5213 Posted September 3 8 hours ago, Grafit said: Ja juče oterao moj CR-V kod majstora da se promeni kvačilo. Javlja se danas majstor, kaže: otišao i zamajac. Original oko 160.000 dinara, a zamenski 230.000 i 300.000. Procena ukupnih troškova oko 230.000 dinara... Kakve su to divlje cene "zamenskih" ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 1075 Posted September 3 @neshtry i ja smo izgleda jedini kojima se svidja 206+ A 207 mi se uopste ne svidja. Ivan verovatno misli bas na 206 FL (bese negde od 2003/4) jer koliko znam 206+ ima samo 1.1 i 1.4 TU benzince. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5213 Posted September 3 Meni su 206 i 207 (mk1) prelepi, dok 206+ nikako ne mogu estetski "da svarim" 2 MiloshBg and OMP reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 1125 Posted September 3 10 hours ago, Reacher Gilt said: Oba smo prodali za smešnu kintu, a bili su, kao i sad što su, u odličnom stanju, za prvi auto idealni. Da sam znao da je ovako teško ubosti dobar primerak, drugačije bih uradio, ali morao sam da se rešim "auto-placa" u dvorištu, jbg Imam sličan problem Ali, sin tek 15 godina, dok dobije dozvolu, punto će biti skoro pa kao i on, punoletan Al zato, 500L, biće mu NOV, NOV garažiran, tek 7 - 8 godina ... nema prodaje 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23657 Posted September 3 (edited) 4 hours ago, neshtry said: To je 206+ ,taj restile? Taj se i meni sviđa Napisah facelift 206 , to su one verzije od 2003. pa nadalje. Sa velikim logom (lavom) na gepeku, umesto malog u rucici kvake gepeka. A nekoliko 206+ smo imali u predstavnistvu firme u Sarajevu. Jesu cudni, ali su lepo zavrsavali posao serviserima koji su prelazili Boga oca. 1.4 HDi naravno. 3 hours ago, shuxx said: @OMP Ja sam se naslušao priča da ti VTi morori generalno dobro rade, dok ne počnu da zezaju. Isto vazi i za 1.6 THP 200 koji sam stvarno razmisljao da uzmem posle MultiAir (bez obzira na sve horor price o tom motoru). Radi super, lepo ide, nije neki potrosac... Dok radi Edited September 3 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4337 Posted September 3 (edited) 206 restyle se razlikuje po providnim prednjim farovima i malo drugacijim stop lampama sa krugovima unutra kao podelom a i vecim znakom na gepeku sto je Ivan pomenuo, sitne i nebitne razlike ali ok. Ja sam imao tog restyle par meseci ga vozio. @shuxx tek ga 2-3 meseca vozi njegova zena kuca posao, tako da ne znam, za sad radi, malo je presao tek prebacio 100k stvarno odlicno ocuvan primerak, jedino je kvacilo menjao jer ga je kupio sa losim ali svakako ja bih vti izbegao u sirokom luku Edited September 3 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1357 Posted September 3 @moron Tako mi rekoše cene. Kažu da je bio mnogo popularniji i prodavaniji model sa 4x4 pogonom. Za njega je lako naći kvačilo, pretpostavljam da se onda i zamenski delovi više nude, pa i obaraju cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5213 Posted September 3 Svašta. 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20767 Posted September 3 4 hours ago, Nikola031 said: @neshtry i ja smo izgleda jedini kojima se svidja 206+ A 207 mi se uopste ne svidja. Ivan verovatno misli bas na 206 FL (bese negde od 2003/4) jer koliko znam 206+ ima samo 1.1 i 1.4 TU benzince. Kod mene ima jedan 206+ srebrne boje i viđam ga svaki dan, žena u komšiluku ga vozi od novog,pa je u meni sazreo taj dizajn....mada meni su i multipla, Clio limuzina(zaboravio sam ime) i 206 limuzina i karavan baš lepa vozila.najlepši auto današnjice mi Giulia nadaleko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4337 Posted September 3 51 minutes ago, neshtry said: .mada meni su i multipla, Clio limuzina(zaboravio sam ime) i 206 limuzina i karavan baš lepa vozila. sve mi se cini da nas zezas kad ovako nesto napises 4 Dzimbo, moron, italiano and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 18317 Posted September 3 Clio limuzina, 206 limuzina, fabia I limuzina. Su po meni, Naj Ružnija vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 836 Posted September 3 Thalia 1.generacije odnosi titulu Miss! 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 836 Posted September 3 Dizajnera dozivotno zatvoriti i naplatiti odstetu za ugrozavanje vida i raspolozenja!!! 3 3 zarekg, Dzimbo, OMP and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites