Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Zadnje vreme došlo kad je u svakom drugom oglasu za 207 glavni adut to što mu motor nije bmw-ov nego pežoov.

 

Taj matori od 109 Ks je u bivšem kevinom C3, kog je prvi komša od nas uzeo za ćeru pretprošle godine. Svaki dan ga čujem kako šapuće kad komšinica odlazi i vraća se s posla. Milina je čuti kako lepo radi.

Za*ebo sam se što sam ga prodao, kao i sa Puntom. Trebao sam jednog od njih ostaviti za naslednicu. Oba smo prodali za smešnu kintu, a bili su, kao i sad što su, u odličnom stanju, za prvi auto idealni.

Da sam znao da je ovako teško ubosti dobar primerak, drugačije bih uradio, ali morao sam da se rešim "auto-placa" u dvorištu, jbg.

 

@ISV_01 Strpljen-spašen. Ko kupuje na brzinu, taj se kaje natenane. Ne bih za prvi auto da dajem puno novca, a opet ne bih ni da uzimam neki krš.

Para nikad dovoljno, a i nije samo taj auto veći trošak koji me očekuje u skorije vreme.

Mala deca, mala briga, videćeš kad odrastu. ;)

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Reacher Gilt said:

Taj matori od 109 Ks je u bivšem kevinom C3, kog je prvi komša od nas uzeo za ćeru pretprošle godine. Svaki dan ga čujem kako šapuće kad komšinica odlazi i vraća se s posla. Milina je čuti kako lepo radi. Za*ebo sam se što sam ga prodao

Mala ali interesantna digresija, kada vec pominjete.

Nedavno svratio do majstora kod koga odrzavam Desu, da se za drugara raspitam za njegov relativno nov 1.6 BlueHDi (sa kojim je on usao u neku dubiozu, nebitno za pricu)...

Izlazim iz servisa, covek me hvata za ruku - e bre, da vidis sta sam pazario za sebe. 'Aj pogadjaj sta je?

 

Posto radi naravno iskljucivo PSA, racunam ponovio se i uzeo nesto vrlo mlado iz grupacije. Majstor je, noviji PSA benzinci odavno ne valjaju q***, 1.5 BlueHDi sa lancicem takodje nema sanse... Znaci, za motorizaciju tipujem na 2.0 BlueHDi. Cim je 2.0, verovatno >= od Compact klase.

Citroen odavno takodje u *** sa novijim modelima, C5X nema taj motor... Znaci Peugeot, covek nije u fazonu crossovera, pa otpadaju 3008/5008...  Novi 308 takodje nema 2.0 .

I ja onako brzinski "kontam" - 'aj neka bez pomoci prijatelja i bez pomoci 50-50, moj konacan odgovor bude zadnji 508, 2.0 BlueHDi 180 automat, u GT-Line opremi :) .

 

Ni blizu. Pokazuje mi na parkingu ispred servisa - facelift 206 :D . Bukvalno kao casa, iskopao negde iz uvoza - upravo taj cuveni 1.6 TU serije, digitalna klima, kozna sedista, panorama.

Za po gradu, ocuvan, peri-deri, meni lep i dan danas. I dok sa uzbudjenjem prica o tom 206, pokazuje mi na 2 komada maltene novih 2008 u servisu i samo vrti glavom (1.5 BlueHDi, ceka se lanac za oba).

 

Sto @MS PK jednom rece, a vecinom su mu se smejali - kako je krenulo, kupovacete vi te vase bivse automobile nazad, samo po znatno visim cenama :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja juče oterao moj CR-V kod majstora da se promeni kvačilo. Javlja se danas majstor, kaže: otišao i zamajac. Original oko 160.000 dinara, a zamenski 230.000 i 300.000.

Procena ukupnih troškova oko 230.000 dinara...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Ivan said:

Mala ali interesantna digresija, kada vec pominjete.

Nedavno svratio do majstora kod koga odrzavam Desu, da se za drugara raspitam za njegov relativno nov 1.6 BlueHDi (sa kojim je on usao u neku dubiozu, nebitno za pricu)...

Izlazim iz servisa, covek me hvata za ruku - e bre, da vidis sta sam pazario za sebe. 'Aj pogadjaj sta je?

 

Posto radi naravno iskljucivo PSA, racunam ponovio se i uzeo nesto vrlo mlado iz grupacije. Majstor je, noviji PSA benzinci odavno ne valjaju q***, 1.5 BlueHDi sa lancicem takodje nema sanse... Znaci, za motorizaciju tipujem na 2.0 BlueHDi. Cim je 2.0, verovatno >= od Compact klase.

Citroen odavno takodje u *** sa novijim modelima, C5X nema taj motor... Znaci Peugeot, covek nije u fazonu crossovera, pa otpadaju 3008/5008...  Novi 308 takodje nema 2.0 .

I ja onako brzinski "kontam" - 'aj neka bez pomoci prijatelja i bez pomoci 50-50, moj konacan odgovor bude zadnji 508, 2.0 BlueHDi 180 automat, u GT-Line opremi :) .

 

Ni blizu. Pokazuje mi na parkingu ispred servisa - facelift 206 :D . Bukvalno kao casa, iskopao negde iz uvoza - upravo taj cuveni 1.6 TU serije, digitalna klima, kozna sedista, panorama.

Za po gradu, ocuvan, peri-deri, meni lep i dan danas. I dok sa uzbudjenjem prica o tom 206, pokazuje mi na 2 komada maltene novih 2008 u servisu i samo vrti glavom (1.5 BlueHDi, ceka se lanac za oba).

 

Sto @MS PK jednom rece, a vecinom su mu se smejali - kako je krenulo, kupovacete vi te vase bivse automobile nazad, samo po znatno visim cenama :D .

To je 206+ ,taj restile?

Taj se i meni sviđa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 206+ kao da ga je neko u domacoj radinosti sklapao tj sklEpao, kombinacija 206 i 207, ne vidim svrhu postojanja tog auta a inace je totalno nepopularan auto za prodaju, mora da je radjen za neka posebna trzista, pitanje i gde se sklapao. Ista prica kao i nekad 206 sedan.

207 sa pezoovim 1.6 TU motorom je isao do 2007. ako se ne varam, od 2008 gurali vti do kraja proizvodnje 2012. ako se ne varam. 

Inace mog drugara zeznuli kad je kupovao c3 pre par meseci uvalili mu 1.4 Vti sa pricom da je TU i to sam mu rekao gledaj u papirima da je 54/55kw a ne 70kw , prodavac mu rekao to je pezo motor i ovaj kupio, zove me da pogledam auto, auto stvarno tip top, mala km, lep, otvorim haubu reko sta je ovo pa kaze to je pezo motor tako mi reko prodavac :)

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

206+ je meni odvratan, kao da je zaostao u razvoju, stao na pola puta ka 207. 

207 je jednostavniji i skroz ok i simpa autic. Sestra posedovala 207 sa 1.4 16v i 95 konja motorom ( pogonjen kaisem ) i lepo se vozala. Jeste bio slabasan za neku zustriju voznju ali opet, smesna potrosnja a odrzavanje kao za punta 1.2 8v. Pozadi nema vise torzije, vesanje kao golf 2 :D i nema sta da crkne. Skroz ok prica pogotovo sa 1.4 hdi motoricem ili tim 1.6 TU motorom. Ostala bmw govna od motora nisu vredna pomena. 

 

PS. da dodam posto je u medjuvremenu i @OMP pisao, informacija koju smo dobili od jednog Pezo servisera kad smo kretali u potragu za 207 - samo gledajte da je na kais i nema greske. Sve to lepo radi. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP

Kako ga služi

Ja sam se naslušao priča da ti VTi morori generalno dobro rade, dok ne počnu da zezaju. A to lako bude i preko 200 k km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je vrh autic clio 3 karavan. Jako lepo izgleda i u nekom momentu je bio razmatran kao naslednik Brava. Mislim da je to do neke 2019 godine. 
image.thumb.png.66ff9fea4f274566cbaf9b46cb20cba9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01Coca Cola je jedno vreme imala takve modele u floti, zet vozio sluzbeni par godina, sad vozi Dustera. 

Za 100k km koliko je presao sa takvim Cliom razvalio mu je sve, klaparao je na sve strane. Sad sa Dusterom je na slicnoj kilometrazi i po mojim utiscima a i njegovim, automobili su dva sveta. 

Clio je bio bez amortizera i trapa, unutra prilicno krckao, spaljeno kvacilo ( mada to je do zeta ), Duster mu jos uvek ima ispravne amortizere i trap je fabricki, unutra nista ne krcka, kvacilo je takodje spalio i juri termin i priliku da ga zameni ako mu dozvole. Jbga, nisu iste klase auta, ali eto zanimljivo poredjenje. Motori su bili ti neki osakaceni sa cilindrom manje i turbom i kad se zavrte ok su radili posao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Grafit said:

Ja juče oterao moj CR-V kod majstora da se promeni kvačilo. Javlja se danas majstor, kaže: otišao i zamajac. Original oko 160.000 dinara, a zamenski 230.000 i 300.000.

Procena ukupnih troškova oko 230.000 dinara...

Kakve su to divlje cene "zamenskih" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry i ja smo izgleda jedini kojima se svidja 206+ :D A 207 mi se uopste ne svidja.

 

Ivan verovatno misli bas na 206 FL (bese negde od 2003/4) jer koliko znam 206+ ima samo 1.1 i 1.4 TU benzince. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Reacher Gilt said:

Oba smo prodali za smešnu kintu, a bili su, kao i sad što su, u odličnom stanju, za prvi auto idealni.

Da sam znao da je ovako teško ubosti dobar primerak, drugačije bih uradio, ali morao sam da se rešim "auto-placa" u dvorištu, jbg

 

Imam sličan problem :) 

Ali, sin tek 15 godina, dok dobije dozvolu, punto će biti skoro pa kao i on, punoletan :) 

Al zato, 500L, biće mu NOV, NOV :) garažiran, tek 7 - 8 godina ... nema prodaje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, neshtry said:

To je 206+ ,taj restile?

Taj se i meni sviđa 

Napisah facelift 206 ;), to su one verzije od 2003. pa nadalje. Sa velikim logom (lavom) na gepeku, umesto malog u rucici kvake gepeka. 

A nekoliko 206+ smo imali u predstavnistvu firme u Sarajevu. Jesu cudni, ali su lepo zavrsavali posao serviserima koji su prelazili Boga oca. 1.4 HDi naravno. 

3 hours ago, shuxx said:

@OMP

Ja sam se naslušao priča da ti VTi morori generalno dobro rade, dok ne počnu da zezaju.

Isto vazi i za 1.6 THP 200 koji sam stvarno razmisljao da uzmem posle MultiAir (bez obzira na sve horor price o tom motoru). 

Radi super, lepo ide, nije neki potrosac...  Dok radi :D

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

206 restyle se razlikuje po providnim prednjim farovima i malo drugacijim stop lampama sa krugovima unutra kao podelom a i vecim znakom na gepeku sto je Ivan pomenuo, sitne  i nebitne razlike ali ok. Ja sam imao tog restyle par meseci ga vozio.

 

 

960px-1999-2003_Peugeot_206_(T1)_XR_3-do

960px-2008_Peugeot_206_5-door_in_Cyberja

 

@shuxx

 

tek ga 2-3 meseca vozi njegova zena kuca posao, tako da ne znam, za sad radi, malo je presao tek prebacio 100k stvarno odlicno ocuvan primerak, jedino je kvacilo menjao jer ga je kupio sa losim ali svakako ja bih vti izbegao u sirokom luku

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Tako mi rekoše cene.

Kažu da je bio mnogo popularniji i prodavaniji model sa 4x4 pogonom.

Za njega je lako naći kvačilo, pretpostavljam da se onda i zamenski delovi više nude, pa i obaraju cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Nikola031 said:

@neshtry i ja smo izgleda jedini kojima se svidja 206+ :D A 207 mi se uopste ne svidja.

 

Ivan verovatno misli bas na 206 FL (bese negde od 2003/4) jer koliko znam 206+ ima samo 1.1 i 1.4 TU benzince. 

Kod mene ima jedan 206+ srebrne boje i viđam ga svaki dan, žena u komšiluku ga vozi od novog,pa je u meni sazreo taj dizajn....mada meni su i multipla, Clio limuzina(zaboravio sam ime) i 206 limuzina i karavan baš lepa vozila.najlepši auto današnjice mi Giulia nadaleko...

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, neshtry said:

.mada meni su i multipla, Clio limuzina(zaboravio sam ime) i 206 limuzina i karavan baš lepa vozila.

sve mi se cini da nas zezas kad ovako nesto napises :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...