OMP 4327 Posted August 8 Nije tu toliko bitan punto kao punto, sve sto je mehanicki isto ili slicno i sa 1.2 motorom je dobra prica za tarakanje po lokalu i da ne razmisljas, dal punto, panda, lancia, sta god. 2 Ivan and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted August 8 (edited) 1 hour ago, ortakov said: li, stvarno, neke stvari, recimo, šarka na vratima vozača. Ona se zeznula i sad, radi (šta tu ima da ne radi) ali, ima neki zvuk, klikće Ako klikce/puca, verovatno je u pitanju granicnik vrata, a ne sama sarka? Ja to imam obicaj da podmazem bar par puta u vlasnistvu (i sarke i granicnike). Jezim se kad cujem bilo kakve zvuke pri otvaranju vrata . Apropo Punta Classic i sarki - desilo mi se da mi, pre jedno 15-ak godina, na maltene novom sluzbenom Classicu vozacka vrata ostanu u ruci . Jes' da su ga vozili serviseri, uzeo da zavrsim nesto po gradu, cap - padose vrata . Pukla sarka, mislim, smesan trosak za zamenu - ali opet, u pitanju je bila ona od skupljih varijanti Classica, sa klimom, sampanj boja... Inace su Francuzi generalno poznati po tim krs granicnicima. Ako negde na parkingu cujes da pucaju vrata - ima i ostalih neodrzavanih, ali deluje mi da najcesce to budu upravo oni. Pomenuti PSA TU 1124 ccm 60 trenutno imamo u familiji. Sto vec rekoste, kao i Fiatov 1.2 - peri deri, odrzavanje smesno, mali servis 50 EUR sa rukama, npr. Nemam vremena ni za svoj DS, ali opusteno servis mozes da odradis i sam. U laganoj karoseriji C2 povuce korektno, u smislu da opusteno mozes da se ubacujes i provlacis po kolonama po gradu. Dok je dovoljno da izadjes i na ovaj BG gradski autoput (ogranicenje 80 km/h) i tu vec poteze kao da je vezan za drvo . U prvo vreme (dok sam ga malo testirao), u mojim uslovima BG voznje drzao sam mu potrosnju na oko 7.5l po cepu i SpritMonitoru. Kako sam posle "testnog" perioda, dizgine C2 skoro u potpunosti prepustio lepsoj polovini - potrosnja se polako ali nezadrzivo priblizava 9l u istim uslovima (treca godina vlasnistva). Ceger autic za do posla, radnji, razvozenje podmlatka, maltene da ne vidi otvoren put. Sem kad ga marnem, da malo produvam cadj . Edited August 8 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 3406 Posted August 8 Idem danas da pogledam jenog mita, pa bih pogledao još para auta koji su tu u okolini ... Koji 1,4 benzinac u 207 je onaj problematični, za izbegavanje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4327 Posted August 8 (edited) 207 samo 54kw to je spomenuti TU motor Edited August 8 by OMP 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8425 Posted August 8 Videces, cim ti 207 ima dobru cenu bezi sto dalje Drugar ih je nekoliko uzimao cak za prodaju, ne.bo je ko zuti dok ih je doveo u neko radno stanje da bi mogao da proda. Jednog su mu vratili odmah pa ga je jos popravljao Sent from my SM-A346B using Tapatalk 1 2 Reacher Gilt, shuxx and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 1124 Posted August 8 8 minutes ago, Ivan said: Ako klikce/puca, verovatno je u pitanju granicnik vrata, a ne sama sarka? Ma, da, to se dešava. Sve što je oko vrata a nije kvaka, za mene je šarka Čuj, graničnik pa zar i to ima Ja ne znam, možda ja nisam zahtevan vozač, ovde su bile pritužbe (ne samo ovde, već, svi sa kojima sam razgovarao) na 1.4 16v u 500L kako je mrtav i sl. a meni, to opet radi potpuno normalno. Ovaj punto 1.2 8v isto tako, ide baš dobro. Istina, kad se vozi brže, troši dosta. Sećam se, jedne godine, iz nekog razloga smo sa njim išli u Banja Luku. I sad, ja kao, računam, sipam 20 L (lupam, ne sećam se, ali znam da sam sipao nešto malo goriva) i kao, prema prosečnoj potrošnji, biće dovoljno do BiH, tamo je jeftinije gorivo. Vozio sam ga bukvalno najbrže što je mogao da ide (a može da potegne, po onom satu ide lagano preko 150 km/h) i sećam se da sam morao da sipam gorivo na prvoj pumpi u HR da bi stigao do BiH I jedan i drugi motor se voze potpuno lepo, samo je drugačiji osećaj u vožnji. Kasnije se menja brzina, duže vreme ubrzava ali ubrzava konstantno (od 3000 rpm do 5500 rpm) i u odnosu na druga vozila u saobraćaju, to uopšte nije toliko "mrtvo", naprotiv. I zvuk, pravi zvuk, benzinac, atmo ... samo zuji Nedostaje mi yugo 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 18231 Posted August 8 Ja dadoh ocu Z10, on mator skoro 80 god. Majka mi kaže, sve mi žao Punta kako ga on vozi.... A pranje.... To ne postoji... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted August 8 (edited) 1 hour ago, ortakov said: Ja ne znam, možda ja nisam zahtevan vozač, ovde su bile pritužbe (ne samo ovde, već, svi sa kojima sam razgovarao) na 1.4 16v u 500L kako je mrtav i sl. a meni, to opet radi potpuno normalno. Ovaj punto 1.2 8v isto tako, ide baš dobro. Zavisi i sta sve vozis i sta poredis. Dovoljno je da eto samo sa svoja pomenuta dva porodicna vozila krenem da se ukljucujem na gradski autoput (a teram i jace sluzbene). Gadjas ti stepene prenosa ispravno, teras atmosferca u max obrtni i snagu - ali subjektivni osecaj mi je da C2 1.1 (pandan Classicu 1.2) bukvalno stoji u mestu . E sad, niko ne spori da to itekako radi posao, u uslovima za koje je namenjen (a to je provlacenje po gradu). Isto kao sto ces se sa nekim dugoprugasem muciti sa trazenjem parking mesta. Zato i mrzim da bilo sta kome preporucujem, kada me pitaju. Mozemo da pricamo o tehnici, pouzdanosti, odrzavanju - ali svako bira po svom ukusu i potrebama u voznji. 1 hour ago, ortakov said: I zvuk, pravi zvuk, benzinac, atmo ... samo zuji Apsolutno se slazem, benzinci generalno vise leze i mom stilu voznje - linearnije razvijaju snagu, mirnije rade, lepsi zvuk, miris benzina kada sipas na pumpi ili kontrolises ulje ... Dizelasi opet imaju daleko bolji obrtni, manji su potrosaci, meni bitna stavka za kontinuiranu voznju je i daleko bolje motorno kocenje (zbog vece kompresije). Na otvorenom i po krivinama mozes da ih "przis" maltene bez koriscenja nozne kocnice... Ali opet, cekicaju, desmr na naftu , regeneracije/ekologija kod novijih... Jbg, nista nije idealno. 1 hour ago, OMP said: 207 samo 54kw to je spomenuti TU motor Pored te 1.4 verzije od 75 KS, mislim da su imali i nekog 1.4 16v atmosferca od 90 KS - ali nisam siguran da se vodi kao TU? Sve ovo jace je VTi - 1.4 95 ili 1.6 120 KS. Ili nesrecni 1.6 THP, u 207 je isao onaj slabiji od 156 KS. Mada svakako ove jace verzije ne zanimaju kolegu, zbog vozaca pocetnika. Edited August 8 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted August 8 3 hours ago, OMP said: gotovo i da nisu postojali, to je neki bas mali broj pogotovo kod juga Kod mene ih ima gomila...kod mene u ulici 3 komada ...to što čarapani jevtini je druga stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4327 Posted August 8 (edited) 24 minutes ago, Ivan said: Pored te 1.4 verzije od 75 KS, mislim da su imali i nekog 1.4 16v atmosferca od 90 KS - ali nisam siguran da se vodi kao TU? 88 konja (65kw) ali ga neki vode i kao 90 konja, to je isto PSA ali 16v motor i nije TU, problem su bregaste i kuciste istih, stradaju a tesko se nalaze dobre, kad se nadju cena je prilicno velika, doduse tako je bilo pre nekih 5-6 god kad sam ja radio jednog, takodje hoce da slini ulje na dihtungu glave, generalno nije los motor ali bih ga ipak zaobisao Edited August 8 by OMP 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted August 8 Peugeot 207 je koristio nekoliko benzinskih motora iz porodice TU, ali najčešći su bili: * 1.4 i (1360 cm³, 8 ventila, 75 KS) - Ovo je osnovni benzinski motor u ponudi, poznat po svojoj pouzdanosti i jednostavnosti. * 1.4 i 16V (1360 cm³, 16 ventila, 88 KS) - Verzija s 16 ventila nudi malo više snage i bolju elastičnost u vožnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 23647 Posted August 8 (edited) To su te verzije o kojima @OMP i ja pricamo. A znam ih napamet, jer sam za suprugu tada razmatrao i DS3, koji mi je bas interesantan autic, a nije na svakom cosku kao 500. I taman da uparimo vozila u porodici . Kao njihov "premium" model u segmentu, u njemu nazalost nije bilo tih jednostavnijih 1.4 atmosferaca. Samo VTi, nesrecni THP ili u malo kasnijim godistima takodje nesrecni 1.2 PureTech. Zato je DS3 i otpao iz price, jer dizelase nisam ni razmatrao za auto koji ce biti non-stop u lokalu. Generalno su Francuzi jos tada upropastili ponudu benzinaca, a dizelase polako ubijali sa svilenijim BlueHDi. Da bi pricu "zakovali" sa 1.5 BlueHDi. Sto se bar mene licno tice, nista od novijih PSA mi ne bi palo na pamet da uzimam, najvise zbog motorizacija. Nesreca je tim veca, sto su pod Stellantisom upropastili i motorizacije drugih brendova. Edited August 8 by Ivan 1 srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 1103 Posted August 8 taj 1,2 sa 70ks sam vozio 4 godine u pandi 2 niko ne zna koliko je taj auto presao posto je teretna verzija koja je dosla iz Italije kao bataljeni postanski auto. Motor nikada problem nije napravio sve je radilo i jos uvek radi kao sat od vecih kvarova sam promenio hladnjak i menjac posto je neki lezaj prve brzine zaribao Potrosnja je bilo oko 7,5-8 litara gradske Beogradske voznje Auto sam prodao drugaru koji je koristi kao dostavno vozilo za restoran evo vozi vec dve godine bez ikakvog kvara i sa jako losim odrzavanjem Motor je tj ceo auto je neunistiv i za svaku preporuku Sada vozim Pandu 3 sa 0,9 twinair motorom i 85 ks dve godine bez problema Auto osetno bolje ide a potrosnja je 8,5 litara Jedini problem je malo snage u nizim obrtajima pa cesto u voznji mora da se vrati u prvu brzinu i to sto se nekom ne svidja zvuk motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4327 Posted August 8 33 minutes ago, neshtry said: * 1.4 i 16V (1360 cm³, 16 ventila, 88 KS) - Verzija s 16 ventila nudi malo više snage i bolju elastičnost u vožnji. taj nije TU nego KFU kodna oznaka ali je isto PSA motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5207 Posted August 8 Kome je u granicama planiranog budžeta, ja bih kao polovnjak zaista toplo preporučio ovaj sadašnji Jaris 1,5: 1/ veoma potentan motor za tu klasu ( ubrzanje 9 sekundi ), 2/ vrlo prijatan menjač, 3/ odlična udobnost na neravninama, rupama i ležećim policajcima, 4/ odlično ležanje u krivinama, 5/ lagan je ( 1.040 kg ). 6/ odlična ADAS oprema. Pri čemu je umereno štedljiv ( ništa posebno, u granicama te klase). A ja sa 192-193 cm napred lepo sedim. Njih kao polovnjaka ima “kao blata” i na oglasima, a i na ulicama. Inače, baš te primetno velike brojnosti me malo i strah, da će na parkingu početi da mi nestaju farovi, brisači, točkovi i slični ukrasni “dodaci” 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 836 Posted August 8 @moron Samo cenu za Yaris nisi pomenuo... 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted August 8 1 hour ago, OMP said: taj nije TU nego KFU kodna oznaka ali je isto PSA motor Tako piše,ja samo prepisao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 185 Posted August 8 Izvinjavam se što upadam kao padobranac, ali kakav je auto Opel Antara? Pitam jer mi je potpuna nepoznanica..donedavno ga nikad nisam ni video. Sviđa mi se izgledom; kao neki mali SUV. Ovaj je 2.0 dizel, 4x4 pogon. Jel ga posedovao neko, imao iskustva itd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 1124 Posted August 9 @Decak Iz Vode Ima ga moj tast već par godina. Koliko sam ja razumeo, to je neki mutant ima isti takav i ševrolet. On ga vozi po gudurama oko Priboja, dobro ga služi. Standardno, tu i tamo neki senzor se nakvasi / zaprlja, motor je Fiat... Troši malo više (težak i velik + 4*4) ali dosta robustan. Njegov je sa kožom, fina oprema, nije loš. Ide dobro, vozio sam ga i ja, dosta snage. Ako je očuvan i imaš potrebe za takvim tipom vozila, što da ne. 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 20750 Posted August 9 Chevrolet Captiva i Opel Antara su blizanci,sa tim da su svi komentarisali da je Chevrolet, kao, bolji Težak auto 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 5207 Posted August 9 21 hours ago, italiano said: @moron Samo cenu za Yaris nisi pomenuo... U opštem ludilu cene polovnjaka, povremeno naleti i neki baš povoljan taj polovan Jaris. Znam, jer je jedan takav meni za dlaku "utekao". Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 4327 Posted August 9 sta znaci bas povoljan, koje je to godiste i koliko povoljno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 18231 Posted August 9 Ma pusti ga vidiš da pravi kolekciju jarića, malo mu dva pa hoće i trećeg.... A Koza...ni jedna...;-) 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8425 Posted August 9 [mention=18735]Decak Iz Vode[/mention] Ima ga moj tast već par godina. Koliko sam ja razumeo, to je neki mutant ima isti takav i ševrolet. On ga vozi po gudurama oko Priboja, dobro ga služi. Standardno, tu i tamo neki senzor se nakvasi / zaprlja, motor je Fiat... Troši malo više (težak i velik + 4*4) ali dosta robustan. Njegov je sa kožom, fina oprema, nije loš. Ide dobro, vozio sam ga i ja, dosta snage. Ako je očuvan i imaš potrebe za takvim tipom vozila, što da ne.Ja sam jednu Antaru gledao za drugara i tada probao i bas me je prijatno iznenadila. Nije kao ovi renoi ui ostali ko bajagi suv-ovi, oseca se tezina, udobnost. Mnogo robusnije deluje. Ja mislim da nije motor Fiatov. Generalno nista lose nisam cuo .Sent from my SM-A346B using Tapatalk 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 1124 Posted August 10 21 hours ago, MS PK said: Ja mislim da nije motor Fiatov. Ja mislim da jeste, neki 2,0 ili 1,9 dizel. Nemam pojima, ide dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites