Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

N47 je bogovski motor, godinama zaredom u engleskoj bio najpouzdaniji auto na lizingu, broj 1, ispred  honde i toyote. Ozloglasen zbog skupe zamene lanca.

Meni je ovo mnogo bitnija statistika jer se lizing vozila voze u sličnim uslovima i slična je struktura vozača u proseku.

 

https://www.fleetnews.co.uk/fleet-management/fleet-news-fn50-survey-reveals-the-uk-s-most-reliable-cars-and-vans/41283/ 

https://www.fleetnews.co.uk/news/fleet-industry-news/2017/11/07/fn50-2017-car-reliability-survey-bmw-3-series-most-reliable-car-for-8th-year-in-a-row

 

Ako ti ne probija budžet ja bih gledao 2.0d verziju kantrimena, sa tim motorom imam iskustvo iz prve ruke već evo sad sedmu godinu :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala!!

Ja sam nesto bezao od 2.0 samo zato sto nam ne treba. Taj auto ce ici po gradu najvise, a ture ce mu biti 7 i 9km zavisno da li je u pitanju tazbina ili posao. Nekako mi je bilo zao da gledam 2.0 za takvu voznju, a i ako uzmemo 2.0 mislim da vise nigde necu otici Geely-jem :D 

 

Znaci u sustini samo treba da bezim od THP motora, to olaksava dosta kupovinu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni 2.0 dizel je promasaj za takve relacije voznje, to bre ne moze ni da se zagreje dok stignes na odrediste :) plus kanje po gradu, mali obrtaji, potencijalni problemi sa garavljenjem i  zapusavanjem kojecega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to sam prakticno vec imao sa Leonom. Nije se nista zapusilo, ali me je nervirala regeneracija DPF-a bas tako da bih da izbegnem sa manjim motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja zena vozi 7km do posla i nazad vec drugu godinu sa 2.0 dizelom  i to gorespomenutim n47, otprilike jednom mesečno kad idem da joj sipam gorivo izadjem na obilaznicu da malo ga stisnem, ima dpf, problema nema.

Ako se setim kad dodjem kući mogu baš prikačiti dijagnostiku da vidim stanje dpfa, zapušenost, prosečnu km između regeneracija itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, igor0511 said:

Da, to sam prakticno vec imao sa Leonom. Nije se nista zapusilo

I meni sa 500Lom, ali kad krenu celjad u vrtic, definitivno drugi auto i benzinac.

 

Iskreno, ovo sto @vagenovac kaze je ok, al opet podsvesno imas obavezu prema autu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ima mnogo do rute takodje. Dok sam imao Leona ako idem na autoput kako uhvati 5. brzinu krece da se pomera digitalna temperatura vode, a recimo kada idem kroz grad to je bila 4. brzina 50-60km/h i tu lagano dodjem do posla zimi da ne bude na radnoj temperaturi.

 

Inace, ima benzinac i GPF koji moze da se zapusi, samo redje :D  Ali za grejanje su neoporedivi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žena vozi Opela po jako kratkim relacijama, uvek traži regeneraciju kad hoću da se parkiran ili kad negde kasnim ili kad sam u koloni na Gazeli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizlo vise ne kupujem sem ako bas budem morao mada i sad na gp me zeza termostat pa sporije dize temp sto me bas nervira a nikako da ga zamenim

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clockwork_orangeJa u f34 dizelu uz pomoc grejaca kabine,posle 3-4min  vec duva toplo.

@vagenovacBas ako te ne mrzi,zanima me stanje dpf u takvim uslovima voznje.

Bolje vi malo proverite stanje dizni.Bmw e87 118d n47,vozen je iskljucivo grad,relacije 5km i po neka otvorena voznja ,tako 2god i sa dpf-om ni najmanji problem.

Plus sto razlikuje bmw,regenaraciju je vrlo tesko uociti da je pokrenuti,ne dimi,ne dize obrtaje,dok vw podigne obrtaje, a drugareva delta 1.6mjet purnja sivo-belo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, danijel55 said:

Ja u f34 dizelu uz pomoc grejaca kabine,posle 3-4min  vec duva toplo.

Kao sto rekoh ako auto ima pomocni elektricni grejac kabine obavezno proveriti njegovu efikasnost i ispravnost
Ovo pricam iz licnog iskustva, na Smartu je grejac bio beskorisan, a na Passatu b6 neispravan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je 2.5 vise nego moje prosecne regeneracije na Leonu :D Ja sam u cisto gradskoj voznji bio na oko 250km prosecno, ako uhvatim autoput makar jednom ode na 400km.

Mada mi je utisak da sam bas pogodio trenutak za kupovinu VW-a posle dieselgate afere tako da su mi regeneracije postale jako ceste kada je bio poslednji update software-a u ovlascenom, naravno uradili su bez pitanja.

Hvala!!

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

Cek, ako razumem dobro, izmedju 2 regeneracije predje oko 450-500km ? To nije lose za konstantan rad na kratkim relacijama. Kod Brava to cesto bude u rangu 250-400km, kako kad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gresim,neka ispravi neko.

Regeneraciju auto radi,cim ima uslova za to,a na toliko kratkim relacijama teska prica.

Npr meni radi na oko 500km i to bude nivo zacepljenosti 30%,pa svede na 3-6%.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac sta koristis za dijagnostiku od interfejsa i aplikacija? Taman da proverim sledeci auto koji cu gledati.

Nadam se da radi OBD2 jer kod mene na R50 radi dok na R56 nece iz nekog razloga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam 3 aplikacije:

Bimmer tool

Bimmer link

Bimmer code

Sve 3 rade perfektno.Od citanja parametra dizni,dpf ,vrednosti senzora,do kodiranja i citanja gresaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala :D Ukljucicu u potrfolio provera pri gledanju automobila. I ovako 20min zveram u svak kola,pitaju se ljudi sta nije u redu sa mnom :D 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...