moron 4380 Posted November 5 4 hours ago, Dzimbo said: Kako su uspeli da naprave ovoliki gepek u ovako kratkom autu, 468l gepek a 4.186m dugacak. @moron da li ima prostora u kabini, je l prosla Puma na moron testu? Steta sto nema malo bolji izbor motora. Mislim da je kod Pume moguće kombinovati na prednjim sedištima dve osobe visine do dva metra, a iza njih pozadi do oko 180-185 cm. I to je realni maksimum smeštajnih kapaciteta Pume. Ja, sa 193 cm i sav dugotrupan, bez i najmanje problema se smestim na sedište vozača ili suvozača (i još mi može stati dlan izmedju glave i oplate krova), dok pozadi udobno sedne moja kćerka od oko 180 cm, ali, ne i moj sin od oko 190 cm. Njemu je pozadi nisko. Gepek Pume zaista u teoriji ima dobru deklaraciju ( 456 litara ), ali, tu ulazi i zapremina onog “Mega box”-a ispod ( 80 litara ). No, deklaracije su deklaracije. Jer, znam da sam na britanskom sajtu Forda za sadašnju Kugu nalazio da kao zapremina piše "412-526" litara (do pokrivke). Pa bi neko rekao da je veći kod Pume. A na oko se vidi da nije veći. Tako da je najbolje poneti kofer sa sobom u salon Što se motora tiće, ja zaista nemam zamerke ( u smislu vožnje ). Videh sada na sajtu Ford Srbija da osim MHEV 125 i 155 navodno postoji i MHEV 160, što je i za mene novost Jer, "do juče", ST verzija 1,0 Ecoboost-a je imala 170 ks. A sada su je izduvali za 10 ks Doduše, ne tako davno ST je bila i sa 1,5 Ecoboost od 200 ks. Ali, eko norme očito sve ubiše. Tuga u Boga ... 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1185 Posted November 5 Jedna drama = 3 Litre, salu na stranu, dosta moze da stane, bas sam prijatno iznenadjen. Dva kofera i dve torbe koliko videh na nekoj prezentaciji. 2 Misha87 and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 196 Posted November 5 14 hours ago, moron said: Nemam bilo kakvo vlasničko iskustvo, ali, imao sam prilike da predjem nešto preko 1.000 km sa 1,0 Ecoboost 125 6MT u novom Focusu i sa 1,0 Ecoboost 155 u Pumi ( ona je bila sa AT ). I za moj ukus, to ide jako lepo. Naravno, ta Puma je išla bolje Ali, ništa ne fali ni onom od 125 ks. I ne bih imao protiv da budem vlasnik tako nečega. Meni je taj od 125 ks interesantan, ST line od 155ks u toj visoj opremi ipak bih preskocio i zbog cene :). Po recenzijama online, kazu da i ovaj od 125 ks najbolje vuce poredeci sa konkurencijom. Komentari su uglavnom pozitivni, dok kod nas jos i naletim na negativne. Kod Pume mi se svidja i izgled, dobar kompromis, fino prostora, nekako u konkurenciji nema nista da je toliko interesantno, bar meni. Cak mi se prva verzija, pre restajl verzije vise svidja. Ovu novu su previse modernizovali, generalno komande klime na velikom ekranu mi nikako nemaju smisla i ne svidjaju mi se, ne samo kod Pume, nego kod svih modernih automobila. Ali ok, to je vec neka druga tema :). 2 moron and Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted November 6 Vezano za pitanje kupovine BMWa, bez uvrede ali svako kome je budzet 3-4 k eur ne treba da kupuje BMW.Narocito ne 22 godine star. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk 3 sokratbg, electronizer and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted November 6 Meni je taj od 125 ks interesantan, ST line od 155ks u toj visoj opremi ipak bih preskocio i zbog cene . Po recenzijama online, kazu da i ovaj od 125 ks najbolje vuce poredeci sa konkurencijom. Komentari su uglavnom pozitivni, dok kod nas jos i naletim na negativne. Kod Pume mi se svidja i izgled, dobar kompromis, fino prostora, nekako u konkurenciji nema nista da je toliko interesantno, bar meni. Cak mi se prva verzija, pre restajl verzije vise svidja. Ovu novu su previse modernizovali, generalno komande klime na velikom ekranu mi nikako nemaju smisla i ne svidjaju mi se, ne samo kod Pume, nego kod svih modernih automobila. Ali ok, to je vec neka druga tema .Puma je na istoj platformi kao EcoSport, sve je isto sem dizajna. Ne vredi te pare svakako. Motor je sasvim ok, trosi po gradu oko 9.5-10L, ako zaglavis u spicu kod Sajma u 4 poslepodne ode i do 12.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted November 6 Sa ekonomske tacke gledista si u pravu naravno ali zivot nisu samo brojke. Ako je nekome to neostvarena zelja, zasto da ga ne kupi Sent from my SM-A346B using TapatalkNajbolje znas kako je i kada vozis nesto sto ti se ne svidja Sent from my SM-A346B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted November 6 Ako je meni upuceno za bmw - zato sto nece imati para da ga odrzava i na kraju ce da mu presedne i da ga da upola tih para neispravnog.Ja sam za 6000 km dao 1500 eur za odrzavanje slicnog bmw a iskreno ni ne secam se gde su tolike pare otisle niti da sam nesto specijalno na njemu zamenio. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted November 6 Sa ekonomske tacke gledista si u pravu naravno ali zivot nisu samo brojke. Ako je nekome to neostvarena zelja, zasto da ga ne kupi Sent from my SM-A346B using TapatalkNajbolje znas kako je i kada vozis nesto sto ti se ne svidja Sent from my SM-A346B using TapatalkSlazem se, pricam o isplativosti kupovine novog vozila Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4380 Posted November 6 21 hours ago, Misha87 said: Meni je taj od 125 ks interesantan, ST line od 155ks u toj visoj opremi ipak bih preskocio i zbog cene :). Po recenzijama online, kazu da i ovaj od 125 ks najbolje vuce poredeci sa konkurencijom. Komentari su uglavnom pozitivni, dok kod nas jos i naletim na negativne. Kod Pume mi se svidja i izgled, dobar kompromis, fino prostora, nekako u konkurenciji nema nista da je toliko interesantno, bar meni. Cak mi se prva verzija, pre restajl verzije vise svidja. Ovu novu su previse modernizovali, generalno komande klime na velikom ekranu mi nikako nemaju smisla i ne svidjaju mi se, ne samo kod Pume, nego kod svih modernih automobila. Ali ok, to je vec neka druga tema :). 1,0 Ecoboost koji sam probao je bio običan ( nije bio MHEV ) i on je imao 170 Nm, formalno dostupno pri 1.400 do 4.500 obrtaja. Ali, čudno je "režao" na manje od oko 1.600 o/min ( mada bi bilo logično da lepo vuče već od oko 1.400 o/min ). A imao je u tom rasponu obrtaja i veoma sitne vibracije, ali, ipak osetne. Ne znam da li se tako ponaša i 1,0 od 125 ks koji je MHEV ( sa 6MT ). Jer, on ipak ima 40 Nm više, mislim 210 Nm, pri 1.750 o/min, zbog starter generatora od oko 15 ks. Trebalo bi da on mnogo lepše vuče od niskih obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1732 Posted November 6 (edited) On 11/5/2024 at 3:17 PM, OMP said: Pravo da ti kazem ne znam jer me nije zanimalo nesto a nisam ni imao vremena da diskutujem, isao sam da preuzmem jedan 2.2 motor koji je zveknuo pa su ga oni radili, to je 2010. godiste i znam da imaju odredjenih problema medjutim on mi kaze taj motor je jos i odlican u odnosu na ovaj novi 2.2 a kaze i sa benzincima se nisu proslavili ovim novim, to su reci majstora u ovl. servisu. Mazda je sa dizel motorima napravila poprilican promasaj, ako nemas uvid u istoriju održavanja, begati od njihovih dizela sto dalje Nisam čuo da se neko žalio na njihove atmo benzince 22 hours ago, Misha87 said: Meni je taj od 125 ks interesantan, ST line od 155ks u toj visoj opremi ipak bih preskocio i zbog cene :). Po recenzijama online, kazu da i ovaj od 125 ks najbolje vuce poredeci sa konkurencijom. Komentari su uglavnom pozitivni, dok kod nas jos i naletim na negativne. Kod Pume mi se svidja i izgled, dobar kompromis, fino prostora, nekako u konkurenciji nema nista da je toliko interesantno, bar meni. Puma, nije bio neki muški auto da se pogleda! Šalim se, ima konkurencije i to fino u toj klasi compact SUV-a Ako kupuješ polovnjaka, gledaj da ima dobru servisu knjigu, motorići su dobri, lepo rade ali i osetljivi Meni je Ford odličan auto ali su ga sa tim motorima i elektrikom s kojom nikako da krenu, baš ukenja*i zadnjih godina Edited November 6 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 196 Posted November 6 (edited) @Ticma, jel mislimo na isti motor? Ovaj noviji u Pumi je blagi hibrid, po specifikacijama, potrosnja u gradu je na 5-5.5l. Gledao sam dosta recenzija sa resetovanjem borda, uglavnom su isle tu na 7-8l u voznji po gradu, nisam bas primetio negde da ide toliko visoko potrosnja. @srdjos, u tom SUV segmentu a da je u toj ceni, nema nesto drugo da mi odskace, iako su mnogo slicni modeli. Videcemo kakav ce biti novi MG ZS i kakva ce biti cena kod nas, dosta ga hvale u inostranstvu kao neku jeftiniju opciju, a dobro su ga nagruvali sa opremom. Edited November 6 by Misha87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted November 6 [mention=2409]Ticma[/mention], jel mislimo na isti motor? Ovaj noviji u Pumi je blagi hibrid, po specifikacijama, potrosnja u gradu je na 5-5.5l. Gledao sam dosta recenzija sa resetovanjem borda, uglavnom su isle tu na 7-8l u voznji po gradu, nisam bas primetio negde da ide toliko visoko potrosnja. [mention=326]srdjos[/mention], u tom SUV segmentu a da je u toj ceni, nema nesto drugo da mi odskace, iako su mnogo slicni modeli. Videcemo kakav ce biti novi MG ZS i kakva ce biti cena kod nas, dosta ga hvale u inostranstvu kao neku jeftiniju opciju, a dobro su ga nagruvali sa opremom.Ja pricam o cistom benzincu 1.0 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5913 Posted November 7 iz ličnog iskustva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 615 Posted November 7 Nazalost dok kinez trosi 1 do 1.5L manje u istim uslovima.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19933 Posted November 7 12 hours ago, srdjos said: Puma, nije bio neki muški auto da se pogleda! Šalim se, ima konkurencije i to fino u toj klasi compact SUV-a Zar Puma nije manji B-SUV (Subcompact)? C-SUV, Compact su veci 3008, Qashqai, Tucson/Sportage, Tiganj i ta ekipa? Kad pomenuste Crossovere, taman me podsetiste da i ja nesto pitam. Sestra je polako za sebe krenula da gleda Mazdu CX-3. Ja bih uvek isao na 2.0 SkyActiv benzinca, ali je ona dobila ponudu za bas lepo ocuvan primerak od prvog vlasnika ovde. Nazalost cumuras . To je 1.5 dizel (blok je tacno 1499 ccm, 105 KS) - vidim da iznad ima negativnih komentara za te dizele u Mazdama? To se odnosi i na ove manje? Kakva je tacno problematika u pitanju, odrzavanje, redovni servisi? Ili ih zaobici i ici na benzinca? Hvala unapred za bilo kakvo iskustvo. 1 srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1732 Posted November 7 (edited) @Ivan da, jeste subcompact, moja greška za taj mali Mazdin motor ne znam ali 2.0 i 2.2 dizeli imaju caku da se koristi dizel u dpf sistemu i ako se u toku regeneracije ona prekine nekim slucajem, sav taj dizel i ko zna sta jos, iz DPF-a se vrati se u karter motora! Na meraču kod tih motora videćeš MIN i MAX nivo ali i treći nivo skroz gore. I kad počne da se približava njemu, menjaj ulje što pre . A dosta njih ne menja. Na netu moožeš pronaći gomilu postova sa tim njihovim crknutim motorima To je najveci razlog sto sam se resio Mazde Kod majstora važi zajebancija za skracenicu: SKYACTIV - vise na dizalici nego na drumu Edited November 7 by srdjos 1 1 Ivan and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19933 Posted November 7 2 hours ago, srdjos said: SKYACTIV - vise na dizalici nego na drumu Vazi i za benzince i za dizele ? Nas u firmi vec dugo lepo sluzi SkyActiv G, verzija 2.0 od 165 KS u CX-5. Inicijalno pitanje je bilo konkretno za taj mali 1499 ccm dizel od 105 KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1811 Posted November 7 [mention=205]Ivan[/mention] da, jeste subcompact, moja greška za taj mali Mazdin motor ne znam ali 2.0 i 2.2 dizeli imaju caku da se koristi dizel u dpf sistemu i ako se u toku regeneracije ona prekine nekim slucajem, sav taj dizel i ko zna sta jos, iz DPF-a se vrati se u karter motora! Na meraču kod tih motora videćeš MIN i MAX nivo ali i treći nivo skroz gore. I kad počne da se približava njemu, menjaj ulje što pre . A dosta njih ne menja. Na netu moožeš pronaći gomilu postova sa tim njihovim crknutim motorima To je najveci razlog sto sam se resio Mazde Kod majstora važi zajebancija za skracenicu: SKYACTIV - vise na dizalici nego na drumuPa ista prica u vezi DPFa i nivoa ulja kao i na 1.9mjetSent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1732 Posted November 8 @Ivan odnosi se samo na dizel motore. Taj mali dizel je relativno novi, treba proveriti, moguće da je neka verzija onog Peugoetovog 1.5 dizela pošto isto ima lanac @alfini0507 ne bih rekao da je ista priča, možda isti princip ai sistem ko zna kakav je. Mazdinih dizela crknutih ima mnogo više nego mJet mašina. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1505 Posted November 8 Ford, Volvo i Mazda su svojevremeno dosta toga imali zajednickog a pogotovo motore, cuveni 1.6hdi sa 8v. Moguce da je ta saradnja nastavljena i sa 1.5hdi!? 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 4380 Posted November 8 Znam jednog vlasnika Mazde CX-5 ( 2,5 motor ), kome je to mislim četvrta Mazda ( sve ih je kupio nove ). Imao je šesticu dizel, sa čijim motorom je kaže imao teške probleme ( na ispod 100.000 km, jer ju tada i prodao ) i veli šanse nema da bi više kupio dizel uopšte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3038 Posted November 8 (edited) Skoro jednom poznaniku zveknu motor na cx5 2.2, mislim da je 2014. god. izgubio pritisak ulja, ozbiljna cifra i steta bila, mislim da ga je cela prica izasla preko 3 soma evra. Edited November 8 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1732 Posted November 8 52 minutes ago, MiloshBg said: Ford, Volvo i Mazda su svojevremeno dosta toga imali zajednickog a pogotovo motore, cuveni 1.6hdi sa 8v. Moguce da je ta saradnja nastavljena i sa 1.5hdi!? Ford je imao svoju izvedbu tih 1.6 motora, nisu bili identični takodje ima i svoju izvedbu tog novog 1.5 motora, sigurniju koliko sam pročitao. Recimo nema nikakav BlueAd kod Forda. I svi preporučuju te motore za polovnog Focusa umesto onog 1.0 turbaka lično bih izbegao bilo kakav Mazdin dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1505 Posted November 8 (edited) To je do ekologije ocigledno i u tome je razlika, ali motor kao motor mislim da je isti. Ford je tu pametniji, ne glupira se sa tim adivima. Oko ubrizgavanja im je sve isto koliko videh. Pricam za 1.6. 1.5 nisam imao priliku da "cackam" Edited November 8 by MiloshBg Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1024 Posted November 8 Nisam razumeo, napisali ste da nema AdBlue kod Forda 1.5 tdci? Ima kako nema. I u 100 ks i u 120 ks verziji. Quote Share this post Link to post Share on other sites