Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

5 hours ago, ivica su said:

i ispada da su svi gore za izbegavanje, pitanje je onda, šta je uopšte alternativa :) ne kupovati mlađi auto od 10 godina?

Honda VTEC Turbo, tacka :D . Ako gledas te male turbo trocilindrase.

Dok je Toyota imala seriju 1.2 cetvorocilindrasa u Corollama i sl.

Evropljani su svoje motore uglavnom zas*ali pritisnuti zelenima. I bukvalno od benzinaca kod njih gledas manje zlo.

Od tih malih motora i Fiatov GSE bi mi bio u vrhu. Ali dzaba kad su oni zas*ali svoju paletu modela. Dodatno sto i njih Stellantis pritiska sa PureTech i hibridima.

Koja klasa vozila se trazi, pretpostavljam Subcompact, B-SUV, eventualno broj iznad?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ivica su said:

Koji je od navedenih turbo benzinaca najmanje zlo u starosti auta 5+ godina?

- 0.9 TCE

- 1.2 TCE

- 1.0 ECOBOOST

- 1.2 Pure Tech

- Ni jedan od navedenih :)

- 1.0 TSI

Znam da ima i Fiat svoj 1.0 T3, ali nisam ga naveo jer je u oglasima statistička greška

 

Odgledao sam par yt klipova o nepouzdanosti motora i ispada da su svi gore za izbegavanje, pitanje je onda, šta je uopšte alternativa :) ne kupovati mlađi auto od 10 godina?

Sa poslovnom Fobijom TSI 95 ( iz 2018. ) smo "u firmi" zgazili oko 172.000 za oko 5 godina bez ikakvih problema sa motorom.

 

Što se tiče 0,9 TCE, koliko ja pratim povremeno Dacia forum, neki su kupili polovnjake i sa 300.000 km. I služe ih. Ovaj novi 1,0 TCE jeste imao nekih sitnijih problema ( moguće i oko Westgate ventila, ako se dobro sećam ), ali, znam da su pisali i da ih je na par komada "na taksiju" već na oko 60.000 km "zveknula turbina".

 

Ali, za taj ( stari ) 1,2 TCE ( sa 4 cilindra ), tamo pogledah dosta postova koji mi govore da je taj motor za apsolutno izbegavanje ( jer se nekima dešava da troše ulje kao da su dvotaktaši ). I to ne samo sa znakom Dačiije. Ako ne grešim, kolega Igor011 sa ovog foruma je zamalo kupio polovan QQ sa tim motorom, a kad ga ja upozorih, on proveri i sazna čak i da je ( prema nekim ino bazama ) konkretan primerak čak bio pod opozivom, ali mu u Srbiji opoziv nije uradjen ( a vlasnik - prodavac, navodno za to nije ni znao ). 

 

Od 1,0 Ecoboost ne bih bežao ako je tu do oko 5-6 godina ( ne znam sada iz glave kada su tačno u prošlosti prevazidjeni problemi sa pregrevanjem, moguće i pre 7-8 godina ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari 1.2 tce od 101 ks je odlican motor, taj je isao npr. u modus i clio III,  njega je zamenio 0.9 Tce koji je dosao sa Clio IV, kazu isto dobar motor a novi 1.2 Tce nema veze sa ova dva pomenuta i on je losiji ali sad opet od slucaja do slucaja ali svakako losija kupovina od starog 1.2 i 0.9

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih gledao korejce i Japance, Evropljani su tek onako,nisu nešto 

To bih gledao za sebe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi su ovi noviji 1.5 TSI i Ecoboost motori koji se mogu videti u VW/Škodi i Fordu?

Edited by IDzO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se malo interesovao za ove Fordove 1.0 Ecoboost sa tri cilindra (Potajno "mastam" o Pumi :) ), jer su ih mnogo kritikovali, ne samo u Fordu, vec generalno te sa tri cilindra. Jura je ovde manje vise pricao pozitivno o njima, bar o ovim novijim verzijama. Gledao sam i na nekim stranim forumima, video sam par onih sa Puma (2019) koji su na 200-300k bez nekih problema. Evo ga klip od Jure od nedavno koji je meni bio interesantan. Svakako bih voleo jos vise licnih iskustava da cujem/procitam, pozitivnih ili negativnih.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Misha87 Imaš domaći Ford Forum i oni tamo uglavnom preporučuju da se NE uzimaju auta sa tim motorima. Čak i posle redizajna tih motora, 2015-a i kasnije imaju problema. Sad da li je bilo redizajna u skorije vreme, posle 2020, to moraš tamo pitati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor kao motor je odlican njega zezaju ta resenja oko hladjenja, konkretno na prvim generacijama plasticna racva koja pukne a da nemas pojma i motor se pregreje, naravno fordovi tih gen. uglavnom nemaju satic za temperaturu pa nemas ni pojma da se pregrejao ili saznas kad je vec kasno. Ima jos neki problem oko hladjenja zaboravih koji, npr. na 1.6 turbaku neko plasticno crevo tj cev isto puca i jos nesto a sam motor kao motor nije problem ali svakako bih ga izbegao kod polovnih varijanti, mozda nesto novo ili par god staro ali ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shuxx said:

I tera to ko blesavo.

 

*Zoromobil_Z10 likes this

*Zahebana_srafilica started following the topic

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, OMP said:

i jos nesto

Dok sam razmatrao zamenu za Bravca malo sam tako čituckao po netu, i čini mi se da kod 1.6t ispade problem u samoj konstrukciji, tj da su mu previše otanjili blokče izmeďu cilindara pa je tako dolazilo do havarije. Ako se dobro sećam.

1.0 nisam gledao iz principa, pa nek' je apsolutno savršenstvo.

 

 

A u poslednje vreme se ložim na Mazgu 3 2.0 skyactive od 120KS.

Deluje mi baš korektno taj motor, rasterećeno, okvirno tih 210Nm sam imao u Bravcu, a u 307ici nešto oko 190.

 

Meni je to sasvim dovoljno. Još nema turbine, plivajućeg i ostalih sralja.

 

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, moron said:

@Misha87

Koja te godišta interesuju?

 

2020. i novija, tu su vec malo upeglali motor i resili se nekih bubica. Ako bih kupovao sa tim motorom, verovatno bih uzimao nesto sto je moguce novije (ili novo) da od pocetka vodim racuna kako treba. Daleko sam od kupovine, ali Puma me bas privlaci, plus i prostora dosta u gepeku, kad se prosiri porodica, da moze da stane sta treba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Reacher Gilt said:

 

 

A u poslednje vreme se ložim na Mazgu 3 2.0 skyactive od 120KS.

Deluje mi baš korektno taj motor, rasterećeno, okvirno tih 210Nm sam imao u Bravcu, a u 307ici nešto oko 190.

 

 

 

 

mazda je generalno usrala sve motore u zadnje vreme, to mi potvrdili i u mazda servisu.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Reacher Gilt said:

 

A u poslednje vreme se ložim na Mazgu 3 2.0 skyactive od 120KS.

Deluje mi baš korektno taj motor, rasterećeno, okvirno tih 210Nm sam imao u Bravcu, a u 307ici nešto oko 190.

 

Meni je to sasvim dovoljno. Još nema turbine, plivajućeg i ostalih sralja.

 

 

Koke godište gledaš? Deugar ima 2015., sjajan auto. Baš je često vozim, skoro sam sa njom po treći put napravio 3000 km, do Srbije i nazad, mnogo se lepo vozi osim elektro serva koje je po meni prelagano, posebno na većim brzinama. Prostora ima solidno, svakako više nego moja Giulietta, kvalitet izrade je solidan, takođe bolji od Giuliette ( što uopšte nije teško :D ).

On ju je uzeo sa 110km, trenutno je na 230k km, od vandrednih ulaganja je imao jedan ležaj točka i nešto sitno na trapu, samo menja ulje i pločice, pošto ih ta serija 3 baš jede. Ništa drugo. Treba sad da uradi veliki servis, tj da zameni lanac i PK razvod. Raga od auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Misha87 said:

2020. i novija, tu su vec malo upeglali motor i resili se nekih bubica. Ako bih kupovao sa tim motorom, verovatno bih uzimao nesto sto je moguce novije (ili novo) da od pocetka vodim racuna kako treba. Daleko sam od kupovine, ali Puma me bas privlaci, plus i prostora dosta u gepeku, kad se prosiri porodica, da moze da stane sta treba :)

Nemam bilo kakvo vlasničko iskustvo, ali, imao sam prilike da predjem nešto preko 1.000 km sa 1,0 Ecoboost 125 6MT u novom Focusu i sa 1,0 Ecoboost 155 u Pumi ( ona je bila sa AT ). I za moj ukus, to ide jako lepo. Naravno, ta Puma je išla bolje :) Ali, ništa ne fali ni onom od 125 ks. I ne bih imao protiv da budem vlasnik tako nečega.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Misha87 said:

plus i prostora dosta u gepeku

Kako su uspeli da naprave ovoliki gepek u ovako kratkom autu, 468l gepek a 4.186m dugacak. @moron da li ima prostora u kabini, je l prosla Puma na moron testu? Steta sto nema malo bolji izbor motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, TheWickerMan said:

Raga od auta

Pa mazga ... :D

 

Ne znam, vidim pojedini vlasnici mere neke sekunde do sto, žale se na neuglađen rad motora, na lag između 3 i 5 'iljada obrtaja ...

Moraće čiča to lično da proba, jer ima nas raznih, jbg. Meni je i punto 8v zadovoljavao sve potrebe, nisam nigde zakasnio jer je bio spor, sad teram ovog fokusa 1.6b od sto konja, ista priča.

Razumem da su ljudi razočarani kad iz turbo dizela od dve litre pređu u atmosverca, al' ne razumem one koji prvo probaju, pa kupe, pa se onda žale kako loše ide.

5 hours ago, OMP said:

to mi potvrdili i u mazda servisu

Pričaj bato, šta kažu za 2.0 G? Ja nešto ne nađoh da taj ima problema, al' jedno su priče sa foruma a drugo info iz prve ruke ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravo da ti kazem ne znam jer me nije zanimalo nesto a nisam ni imao vremena da diskutujem, isao sam da preuzmem jedan 2.2 motor koji je zveknuo pa su ga oni radili, to je 2010. godiste i znam da imaju odredjenih problema medjutim on mi kaze taj motor je jos i odlican u odnosu na ovaj novi 2.2 a kaze i sa benzincima se nisu proslavili ovim novim, to su reci majstora u ovl. servisu.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...