Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

@ivica su

 

Svaka ti je ko u Njegoša... istina

 

ALI, iako kod čoveka razum postoji, iako u mnogim odlukama razum preovlada, jednostavno u nekim odlukama razum bude zaskočen nekim unutrašnjim nagonom, i odluke padnu, a posle se pitaš i češeš, šta mi je to trebalo...

 

mini MPV koreanci, Meriva B ili 500L... nešto od toga, mada ko zna, možda ništa od toga B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako uzmes, kajaces se.

Ako ne uzmes, kajaces se.

 

Pa ti budi pametan!? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

500L trekking u žutoj boji. B)

U oglasima su uglavnom to bili dizeli sa 1.6 motorom.

Renault Captur je zanimljiv ali sa 1.5 dci motorom. Ne znam kakav je ona 0.9 tce.

Edited by IDzO

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ISV_01 said:

dal imaju njihove fabrike tamo, dostupnost delova itd,

hju i kia, sestrinski brendovi, imaju fabrike u Ceskoj i turskoj sto se tice trzista evrope a u Koreji za aziju, ne znam koje godine su bili 2. proizvodjac automobila u celoj aziji nije to davno bilo. KOd amera se nisu proslavili jer su usli svojevremeno sa jeftinim modelima, accent ili excel kako se prodavao tamo i to ih je srozalo pa nisu mogli da se oporave na trom trzistu, ne znam danas kako je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
500L trekking u žutoj boji. B)
U oglasima su uglavnom to bili dizeli sa 1.6 motorom.
Renault Captur je zanimljiv ali sa 1.5 dci motorom. Ne znam kakav je ona 0.9 tce.
Izbegni trocilindraš bilo koje marke, a imaju ih skoro svi. 4 cilindra su zakon, što dizel što benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nesto ne smatram da su 3 cilindra glavni problem.

Pre ce biti downsizing i izvlacenje previse konja iz aluminijumskog bloka sto sada apsolutno svi rade.

 

Dosta sam se trudio da nadjem mane trocilindrasa kao koncepta i generalno postoje samo 2 prave: Vece vibracije mogu dovesti do rastresanja sklopova i nejednak rad cilindara stvara veci izazov za podmazivanje. U sustini to je to :) 

 

E sad sto je nekada 1.0 motor imao 45ks, a danas i do 150ks je vec razlog zasto ne mogu jednako da traju bio on na 3,4 ili 6 cilindara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako. Br cilindara ne utice na dugovecnost motora. Vise uslovi rada, redovnost odrzavanja. I trajnost ostalih komponenti, lanac, kajs itd.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene vise zanima kako ce se pokazati ovi ne-prdavci sa 3 cilindra i da li ce srusiti mit: BMW, Land Rover, Volvo i Ford trenutno imaju u ponudi 1.5 trocilindrase. Toyota cini mi se cak i 1.6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Da li si razmatrao Suzuki SX4?

Moj kolega ima 1.6b, 2011.godiste, nijedan kvar! Samo redovno odrzavanje.

Simpatican auto, povisen, nije glomazan, unutra ok, manji prtljaznik, jednostavno odrzavanje, cene povoljne! Vozio sam ga, lepo vuce.

Sta kazes, a? Ili i dalje mastas samo o Merivi? :sofa:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

SX4 je moja stara ljubav.
Prakticno sam ga obozavao, na osnovu svega sto sam na internetu pronasao. Dimenzije, motori, odrzavanje, potrosnja.

Pre puno godina, odem jedan da pogledam...
I razocaram se. Sad da ne detaljisem... Prvi komsija mi ima Sedici dizel, tj SX 4 u talijanskoj verziji.
Krut, neudoban.. Plastika... Nekako mi nije to to...

Nekad sam ga voleo, zeleo. Sad ga samo primecujem usput...
 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

A sta fali plastiki?

Ti ga oblozi kozom ili somotom po zelji :D. Hoces lux entetijer za male pare, e pa to ne postoji.

Uopste nije neudoban, bar ovaj koji sam ja vozio.

Kakva ti je onda Z10???

Mozda dizel ima drugacije ogibljenje, ili je spusten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SX4 benzimac lepo troši, sve ispod 10-12 u gradu je premija.

Ne kvari se, po meni je to auto peri-deri, nikad neće ostaviti na putu, motor neuništiv. Moj brat ima verziju 1.6 sa 120ks i 4x4.

Najveća mana mali gepek. Jeste enterijer jednostavan, ali dugotrajan.

Što se trocilindraša tile, evo fiatov teocilindraš 1.0 MA već godinama pogoni Tipo i Renegade, nisam nešto čuo pritužbe i da se raspadaju.

 

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije stvar u plastici. Moj Z10 je pravi primer plastike.

Nit je poenta u toj ceni traziti vise od enterijera.

 

Nije mi SX4 u opciji.

 

Moram da nahvatam nekog da provozam, osetim, ispipam, vidim koliko trose.. Meriva, Koreanci... Videcu nije mi hitno.

Z10, sredjen, velik servis, mali takodje, amortizeri. Ne pravi mi probleme. A tek sto malo trosi

 

Trebace mi neko vreme da isprobam zeljene automobile, a posle cu traziti neki u OK stanju i odrzavan.

 

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Nije stvar u plastici a stalno to potenciras???

Ako si zadovoljan sa Z10 zasto bi he menjao?

@knezevic76

Prosecna potrosnja mu je oko 7.5lit

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=21356]shuxx[/mention]

Nije stvar u plastici a stalno to potenciras???

Ako si zadovoljan sa Z10 zasto bi he menjao?

[mention=15344]knezevic76[/mention]

Prosecna potrosnja mu je oko 7.5lit

Izgleda da se lose izrazavam. U svim vozilima je zapravo plastika. Ali u Z10, Modusu i toj generaciji je siva, bez detalja, klot jednostavna. Velike sive povrsine.

Dok je u generaciji od npr 2010, dosta drugacije, vise detalja, druge boje, nema takvog sivila.

 

Ja sam prvi koji negativno komentarise kada se spomene "tvrdoca plastike", jer je dodirujem samo kad je cistim krpom.

 

Vise je u pitanju Dizajn plastike..

 

A sama zamena Z10, rekoh nije zbog nezadovoljstva performansama, odrzavanjem. Vec da bi se preslo na nesto masivnije, udobnije, povisena pozic sedenja, izolovanije ( z10 je prilicno bucan) a i snaznije...

 

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

SX4/Sedici je simpa auto ali generalno loseg dizajna unutra, dosadan, ravna sedista, tapaciri uzas, mada takav je i swift ali to je fazon prosecnih japanaca iz tog perioda, sama plastika ko plastika slicna ostalim kolima ali mogli malo lepse da dizajniraju sve to, da nije onih malo dugmica na radiu nista ne bi imao, cak i u ful opremi bedno izgleda.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odem da pogledam SX4, gledam enterijer, spustim prozorsko staklo na pola, ono u lezistu ima 10mm lufta, tj kad staklo uhvatis za ivicu, dok je na pola hoda. Trese se ko blesavo.
Komsija kaze da mu udobnost nije jaca strana, i potrosnja 1.9 120 ks je debela, oko 7L. Bar za njegove kuca selo relacije.
A tek gepek, ko moj u Z10.
Inace u njegovu pouzdanost ne sumnjam.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

imam ja Fokusa na prodaju. :stuart:


Meni je Fiat Qubo lep, ali nemogućnost redovnog otvaranja zadnjih prozora mi je nešto što se ne može prevazići (otvaraju se kao na Yugu).

 

Škoda Roomster dolazi u obzir?

Reno Scenic sa benzinskim motorom 1.4tce bi ti mogao biti zanimljiv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedici i Sx4 samo sto su "spartanski" unutra, druge mane za mene nemaju. Imao sam ih i ja u razmatranju i vozio malo jednog sa dizel motorom ali po meni i cena im je jaka.

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, IDzO said:

@shuxx

Reno Scenic sa benzinskim motorom 1.4tce bi ti mogao biti zanimljiv?

nije taj motor neko srecno resenje a i prilicno trosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...