Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Posted (edited)

@shuxx

1.4 atmo. Greška u kucanju.

Meriva A je u porodici. Vozao sam je dve i po godine, a sada je kod tate. Ona je 1.6 atmo.

Edited by IDzO

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, shuxx said:

Koreanci su ovde prilicna ekskluziva.. Retki


 

kako bre retki kia i hjundai na svakom koraku, bas ih ima mnogo po ulicama, pa ja samo u mom okruzenju imam bar 5 komada u par ulica , delovi uopste nisu problematicni bar mehanicki e sad mozda malo karoserijski ali opet ima i toga, naravno lakse je i jeftinije sve za fiat i skodu ali jbg nije to poredjenje, ako tako gledas onda ne trba nista voziti sem toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retki su po Srbiji,tamo VW vlada,kod nas na severu ih ima puno 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, MiloshBg said:

Hy je ozbiljan auto, sto pokazuje i kako drzi cenu! 

Mene  čudi cena Hyu i Kia ovih što me interesuju, jače su od Merive B u istoj godini... vredi li toliko 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx, jesi li mozda razmisljao o novom C3? Imaju akciju ovih dana, novi za 15k evra. Gledajuci druge cene, nema nista jeftinije od toga, a ipak dobijes nov auto, sa 0 km na satu, bez ulaganja nekoliko godina. Naravno, budzet igra veliku ulogu, ali ako vec gledas 2010-2011. godiste gde traze 7k evra, gde ti moras da ulozis joz mali/veliki servis i ko zna sta jos, uzeti na kredit novo i biti miran na duzi period, u ovom slucaju mozda i nije losa opcija. Sto se tice Hyundai, ima ih kod mene u kraju dosta (I20 i I30), noviji modeli, lepo izgledaju, interesantni su svakako, upadaju u oko sigurno. Imam par drugara sa starijim C3 i I30 modelima, i samo pozitivne stvari sam cuo i za jedne i za druge (Drugar ima C3 vec 7-8g, nov kupio, do sada bukvalno bez problema).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi kontaju da su redovno održavani tokom 7 godina garancije 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Misha87 said:

@shuxx, jesi li mozda razmisljao o novom C3? Imaju akciju ovih dana, novi za 15k evra. Gledajuci druge cene, nema nista jeftinije od toga, a ipak dobijes nov auto, sa 0 km na satu, bez ulaganja nekoliko godina. Naravno, budzet igra veliku ulogu, ali ako vec gledas 2010-2011. godiste gde traze 7k evra, gde ti moras da ulozis joz mali/veliki servis i ko zna sta jos, uzeti na kredit novo i biti miran na duzi period, u ovom slucaju mozda i nije losa opcija. Sto se tice Hyundai, ima ih kod mene u kraju dosta (I20 i I30), noviji modeli, lepo izgledaju, interesantni su svakako, upadaju u oko sigurno. Imam par drugara sa starijim C3 i I30 modelima, i samo pozitivne stvari sam cuo i za jedne i za druge (Drugar ima C3 vec 7-8g, nov kupio, do sada bukvalno bez problema).

Pre puno godina sam planirao da kupim nov auto. U nekom razgovoru sa tipom iz nemačke mu kažem svoju želju, a on mi odgovori da ni on, koji je tada imao oko 4000 E platu, ne kupuje Nov auto, već par godina star. I manja posle par godina.

Prvi moj auto je bio 6 g star, i odlično me služio 7 god.

Posle sam shvatio da ne želim da se opterećujem vrednošću auta, već da mi završava posao. Ovaj poslednji Z10, je trebao da posluži kao zamena dok se prethodni ne popravi, posle jednog čukanja. A s obzirom da je Z 10, peri deri auto, a ja ne patim za komforom, zadrža se evo 5 god.  

Ni na koji način me ne opterećuje, volim da po malo raduckam oko auta, a on je prost ko para... Troši smešno malo, i tera ko blesav.

Videvši C3 Picasso, svide mi se segment.

5 vrata -  obavezno

Limuzina - nikako

 

Volim kada mogu da oborim sedišta, i dobijem ravnu površinu, da brate utovarim nešto kad mi zatreba 

Tako da mi MPV baš odgovara, e sad, da li će biti Meriva B, ili neki od Koreanaca, koji su mi se svideli... videćemo

 

Z10 je valjano pouzdan, i teraće još neko vreme, 

 

Neko kupi auto koji mu u tom trenutku bude povoljan, ja planiram, i kupujem baš ono što želim, jer ih ne menjam često.

Prelazim oko 20K godišnje, pa mi je važna ekonomičnost,  a sa dizelašima ne želim da se majem. Benzinac + TNG završavaju posao.

Ovi koreanski 1.6 atmo, su  pouzdani, a meni koji sam max pažljiv prema održavanju auta, bi trajali duuuugooooo. Vozio sam auto 1.6 atmo na metan sa oko 700 000km, išao je odično.

 

Tako da, polovnjak, oko 2010-2013, oko 5-6K eur, sa redovnim održavanjem... i nek ima 200K km, nije to ništa za njega, masa ih je 400+ K km....

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, moron said:

Ja bih tu "gadjao" C3 AirCross.

Izvinjavam se, mislio sam na C3 Picasso :)

 

13 minutes ago, shuxx said:

Pre puno godina sam planirao da kupim nov auto. U nekom razgovoru sa tipom iz nemačke mu kažem svoju želju, a on mi odgovori da ni on, koji je tada imao oko 4000 E platu, ne kupuje Nov auto, već par godina star. I manja posle par godina.

Prvi moj auto je bio 6 g star, i odlično me služio 7 god.

Posle sam shvatio da ne želim da se opterećujem vrednošću auta, već da mi završava posao. Ovaj poslednji Z10, je trebao da posluži kao zamena dok se prethodni ne popravi, posle jednog čukanja. A s obzirom da je Z 10, peri deri auto, a ja ne patim za komforom, zadrža se evo 5 god.  

Ni na koji način me ne opterećuje, volim da po malo raduckam oko auta, a on je prost ko para... Troši smešno malo, i tera ko blesav.

Videvši C3 Picasso, svide mi se segment.

5 vrata -  obavezno

Limuzina - nikako

 

Volim kada mogu da oborim sedišta, i dobijem ravnu površinu, da brate utovarim nešto kad mi zatreba 

Tako da mi MPV baš odgovara, e sad, da li će biti Meriva B, ili neki od Koreanaca, koji su mi se svideli... videćemo

 

Z10 je valjano pouzdan, i teraće još neko vreme, 

 

Neko kupi auto koji mu u tom trenutku bude povoljan, ja planiram, i kupujem baš ono što želim, jer ih ne menjam često.

Prelazim oko 20K godišnje, pa mi je važna ekonomičnost,  a sa dizelašima ne želim da se majem. Benzinac + TNG završavaju posao.

Ovi koreanski 1.6 atmo, su  pouzdani, a meni koji sam max pažljiv prema održavanju auta, bi trajali duuuugooooo. Vozio sam auto 1.6 atmo na metan sa oko 700 000km, išao je odično.

 

Tako da, polovnjak, oko 2010-2013, oko 5-6K eur, sa redovnim održavanjem... i nek ima 200K km, nije to ništa za njega, masa ih je 400+ K km....

 

Idea / Musa bi za tebe bili idealno rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da, voleo bih da ostanem u Fiat grupi, ali Fiat Idea, je unutra.... malo bolji od Z10...obilje sivila i plastike... da mi to odgovara kupo bih Merivu A. ali je previše sivila, čak i za mene :rolleyes:

 

radije bih uzeo nešto projektovano u 2010  i mlađe, jer se zaista vidi velik napredak u enterijeru

 

Idea je iz 2003g.....

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, shuxx said:

U potrazi sam za naslendnikom Z10, i prilično mi se sviđa mini MPV segment, Opel Meriva B, Citroen C3 Picasso, a od skoro primetih i blizance Kia Venga & Hyundai ix20.

Dovoljno mali, a poprilično prostorni, i sa veoma dobrim gepekom, kao i extra fleksibilnom zadnjom klupom, i ravnim podom kada se obori zadnja klupa. Blizanci imaju oko 440L prtljažnik...odličan za Toro bocu, TNG :whistle:

S obzirom da su blizanci veoma retki na našem tržištu, da bi ih ošacovao, odoh do najbližeg oglašenog...Niš

 

1.6 atmo motor i poprilično bogata oprema. Oglašena cena 6700eur.

Rekoh prodavcu da prodaju auto 13god star za skoro polovinu cene od novog. A on odgovori da su ozbiljni trgovci, i da od ove cene mogu max 300eur da odstupe.

 

Videćemo...

 

Ima li forumaša sa iskustvom sa nekim od gore navedenih MPVova ili još bolje sa "blizancima"..

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23764823/hyundai-ix20-16-ilike-ch?attp=p19_pv0_pc1_pl10_plv0

 

 

6700.jpg

C Max bolji od svih

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, shuxx said:

Da, voleo bih da ostanem u Fiat grupi, ali Fiat Idea, je unutra.... malo bolji od Z10...obilje sivila i plastike..

radije bih uzeo nešto projektovano u 2010  i mlađe

Idea je iz 2003g.....

Ako hoces da ostanes u grupaciji te klase, Musa ti zadovoljava sve navedeno.

Daleko kvalitetniji, ususkaniji (a u napucanijim verzijama i ekskluzivniji) enterijer nego kod Idee, jeftina za odrzavanje, ima ih i po otpadima...

Naravno iskljucivo restyle varijante, najbolje pred kraj produkcije (a radila se do 2012.). One verzije sa uspravnim LED pozicijama pozadi.

Pa jos u nekoj dobroj opremi, recimo Platino, sa panoramom, fabrickom navigacijom, koznim ili kombinovanim sedistima... Meni skroz OK autic.

I sto je najbolje, ako gledas benzince i ne zanimaju te toliko performanse - cak i u Platino verzijama, cak i do kraja produkcije, mogu da se nadju sa 1.4 FIRE 16v. Tj. peri-deri verzija sa 95 KS (za razliku od npr. Punta Evo gde su bas debilno izbacili tu motorizaciju iz ponude).

 

Opet, ako gledas Picasso trojku i iskljucivo benzince, licno bih preskocio model u toj kombinaciji. Jer je iskljucivo u VTi verzijama, 95 i 120. Svacega sam se i naslusao i nagledao sa tim generacijama motora (ukljucujuci i njihove naredne THP i PureTech, sve biser do bisera inzenjerstva). Bukvalno je PSA upropastila svoju reputaciju benzinaca sa svima njima, a maltene su izgradili ime na benzincima i cuvenim prethodnim TU serijama.

14 minutes ago, The Punisher said:

C Max bolji od svih

Slazem se, ali C-Max je ceo segment iznad, C-MPV. Samim tim naravno kompletniji auto. Skoro 4.4 m duzine, primetno vece medjuosovinsko, itd.

Pandan pomenutima (ako se gleda konkretno ta velicina) bio bi B-Max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa C3 Picasso sam počeo, ali i najverovatnije završio, najviše zbog lošeg izbora benzinaca, jednostavno, loš motor, a stigne kod nas kao valjano potrošen polovnjak, ne ide.

Musa, kao što rekoh, u završnim godinama proizvodnje, projektovana /izašla 2004..... staro brate, i naravno za nekih 100-150mm kraćim međuosovinskim rastojanjem od gore navedenih modela.

 

Prvo sam pretražio unutar FLCA grupacije, pa tek posle gledao van.  Ovi koreanci su u opticaju od pre par dana... a nekako mi se zasvideše na brzak, ix 20 vodi u trci

Kod Merive 1.4 120ks, mi se sviđa menjač, 5 brzina, a na 120kmh @ 3000 rpm, slično i sa 6 brzinskim menjačem, koji je "sređen" od 2012god, pa nema problema sa 6 brzinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Prosle godine sam se lomio izmedju C3 Picaso sa automatskim menjacem i Pande 3. generacija sa manuelnim
Izabrah Pandu ali i dan danas kad vidim C3P zaigra srce
Panda je meni svakako odlican auto koji mi zavrsava 90% potreba, mali auto odlican za parkiranje i za provlacenje kroz grad a potrosnja pristojna
Sad neke informacije idu da ce nova Panda i C3 biti na istoj platformi i da ce panda da poraste za pola metra
I ne svidja mi se to, zelim da panda ostane mali gradski auto sposoban da prodje kroz gradsku guzvu i da se parkira svuda, da malo trosi i da ostane "dvosed"
Razumem ja evoluciju od peglice do trece generacije pande ali ovaj korak sa pande na C3 ne razumem

 

Edited by clockwork_orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre nekako ,nisam ga sagledao.

Jake su mu cene,, u prvim godinama loša izrada, tek od restajlinga 2017 je bitno bolji. Ona crvena unutrašnjist mi je prilično odbojna...

videću

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx Meriva B je tu malo izrod na spisku npr duza je od Stila 5d. I teza :). Kao da su Astru J povisili. Sve ovo ostalo sto si pobrojao je krace od Merive...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, teska ko tuč. Ostali su na oko 1200kg, a ona je na oko 1400kg.

Zato uz 1.4 i 120ks ide kao neki sa 1.6 atmo benzincem...
Npr Hyundai ix20 1.6 atmo 125ks i meriva 1.4 turbo 120ks skoro iste karakteristike ubrzanja itd.

Ali, meni bi bila kao avion, s njenih 11 sek 0 do 100, u poredjenju sa nekih 14 sek skoro svih mojih dosadasnjih automobila.

Vazno je da je komotna, ima dosta prostora u tih 4 3m, extra gepek i kad se obore sedista... Mogu dvoje da spavaju bez da se guraju..

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

500L logican izbor za naslednika!

O kakvoj losoj izradi pricas???

P.S. Meriva sa naopacke vratima je komedija!

Naravno, stvar ukusa, i 500L je cirkusant al najbolji! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@shuxx

Ne bih da te nagovaram ali ako su ti merila prakticnost, prostranost, cena odrzavanja, nabavka delova, pa i kvalitet (iz prve ruke!) 500L je najbolji izbor!

Merivu ne bih komentarisao...

IX20/Venga su dosta manji unutra, mislim da je kabina samo malo povisena u odnosu na i20, ali je rastojanje od tla minimalno, dok je 500L ipak povisen u oba smisla, sto je velika prednost za nase "puteve"...

P.S. ne zaboravi ko je bio najprodavaniji u tom segmentu, nije to bez razloga!

Steta sto se nije pojavio par godina ranije.

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...