Jump to content
Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Za Honde sklapane po Engleskoj generalno kažu da su lošije, zato što su Englezi umešali prste, tj. pojedini delovi se prave u Engleskoj.

A ova starija Type R je verovatno brža zato što je lakša od sledeće generacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra J nije bas najsrecnije resenje sto se benz motora tice ima on neke svoje bubice i mane ali dobro ako je odrzavan nije losa kupovina kome se astra J svidja, meni ne, lepsa mi je K, a i generalno kazu da ta astra slabo ide sa tim turbo motorom kako bi se ocekivalo.

Pezo vuce te mucene vti i thp motore koji se nisu proslavili bez obzira na razne revizije, fokus je dobar auto, npr. Mk2 restyling koji je isao do 2011, ima provereno dobre 1.6 benz motore pogotovo klasican od 100 konja ali i vct 115 konja je odlican samo sto ne idu nesto jbg a u MK3 koliko znam nisu ugradjivani mozda neka prva serija koja se preklapala sa MK2 rest. ali u MK3 je mahom isao 1.6 turbo za koji ne znam puno sem da je imao neku fabricku manu zaboravih koju a koja je resavana opozivom u nekom periodu pod uslovom da su se vlasnici odazivali, verujem da taj motor dobro ide, 1.0 ecoboost je za izbegavanje e ne znam kakav je onaj 1.6 atmo sa 125 konja znam da je vct kao i prethodnik samo 10 konja vise a dal je isti motor samo doradjen, ne znam

 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu da ni onaj od 140 konja ne ide nesto  a taj 120 tek slabo ide, ipak ima preko 1300kg taj auto

Po fabrickim podacima bravo tjet u obe verzije ide bolje do 100tke od astre i to solidno bolje, ovaj astrin od 120 konja porede sa 1.6 atmo motorom sto se idenja tice a npr. po stranim oglasima vidjam dosta meriva B sa problemom motora, kako sam negde citao u nekim serijama tih turbaka su pucali klipovi zbog valjda neadekvatnog ulja i zamene istog, menjaci su im isto boljka

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, OMP said:

Mk2 restyling koji je isao do 2011, ima provereno dobre 1.6 benz motore pogotovo klasican od 100 konja

Takav motor ima naš MK2. Po meni korektno nosi fokusa, za normalno učestvovanje u saobraćaju ima snage taman kolko treba.

Međutim, onaj ko ima takmičarske aspiracije, voli da se trka i često pretiče, neće se mnogo s njim usrećiti. 

Jedno vreme sam paralelno vozio C3 1,6 benz, tog fikusa mkII 1.6b, i bravče 1.4t-jet 88Kw, i zaključak mi je sledeći, turbo je majka roditeljka. :D

C3 ide ko zmaj jer je lagan, iako je atmo i još robot-poluautomatik, Bravo, očekivano jer je turbo, ide kao zmaj, a tako i troši kad se tako tera. Iako je teži i ima dva deci manju zapreminu, a Fokus sa jedva sto konja ide nako, al zato baš lepo troši, jer je teži i od brava, a k tome i pravi starovremski automatik četvorobrzinac. :D

34 minutes ago, OMP said:

kazu da ni onaj od 140 konja ne ide nesto  a taj 120 tek slabo ide, ipak ima preko 1300kg taj auto

Ja ladno mislio da je i u opela 1.4tb fiatov motor. :) 

Kao i 1.3m-jet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno ima i Fokus 2009 2.0 atmosferac sa 150ks, retki su al su u klasi brava, jop ako je titanijum oprema, ja sam gledao da nađem takvog i njega bi opušteno uzeo umesto Brava.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao drugar neku stariju iteraciju tog motora u Mondeu mk3, lepo isao. Ali i lepo i trosio (i ulje i plin)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76Mene čeka sestrin 307 2.0b, sa 136 sirovih vazdušnih konjeva, '02, a 190K pravih, od prve vlasnice pazaren.

Al' valja prvo Brava udati, vidiš @Mare25da se baš trudim. :D

9 minutes ago, ostoja said:

Imao drugar neku stariju iteraciju tog motora u Mondeu mk3, lepo isao. Ali i lepo i trosio (i ulje i plin)...

Ovaj dok je očuh terao cepao ulje samo tako. Nije ga žalio.

Meni ga iskreno žao, vozim ga normalno, i ne troši ulja skoro ni malo.

 

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

fordovi 2.0 duratec motori su problematicni sa potrosnjom ulja, uljne karike i gumice stradaju a takodje im i potrosnja goriva nije jaca strana, najvise ih je bilo u mondeima mk3 a ugradjivao se i volvo i mazde al kao sto rekoh nisu se proslavili pa su retki u fokusima

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za 1.8 on je isao u mazdu 6 prvih generacija ali dal je to fordov motor?  2.0 fordov je isao u mazdu i volvo stim da je mazda navodno malo preradila taj motor ali kod forda je problematican sa potrosnjom ulja za mazdu i volvo ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Kazu da ni onaj od 140 konja ne ide nesto  a taj 120 tek slabo ide, ipak ima preko 1300kg taj auto

Po fabrickim podacima bravo tjet u obe verzije ide bolje do 100tke od astre i to solidno bolje, ovaj astrin od 120 konja porede sa 1.6 atmo motorom sto se idenja tice a npr. po stranim oglasima vidjam dosta meriva B sa problemom motora, kako sam negde citao u nekim serijama tih turbaka su pucali klipovi zbog valjda neadekvatnog ulja i zamene istog, menjaci su im isto boljka

pa svi mali turbo benzinci su zamena za atmo 1,6- stotinak konja, a ovi imaju 120 - 140ks, uz bolji obrtni moment, 170-200Nm, što je san za atmo motore, još na 1800obrtaja.

 

ima puno Meriva B, i Astri J sa ovim 1.4 120ks, a ja što sam čitao, nemaju baš nekih mana,  oko 11sek 0-100kmh je sasvim korektno. 175Nm@1800rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx Otad je krenuo taj daunsajzing, ode mas u propas. 

Pojedinim proizvođačima nije uspeĺo ni da kroz nekoliko generacija namincaju da to radi kako treba, bez da se razyebe u prvih sto iljada pređenih.

Kako ćemo da krpimo i budžimo ove letrične kad dođu, živ nisam. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=1642]OMP[/mention]Nisi me razumeo, mislim da je pok. Rašić u jednom predstavljanju polovnjaka rekao da je 1.8b u fordu ustvari mazdin motor.

2.0 duratec je razvijan u saradnji sa Mazdom i Volvoom

 

"This engine was developed in partnership with Mazda (part of the MZR family) and Volvo (Flexifuel), but under Ford ownership, which explains why it was used in a variety of different vehicle"

 

 

Za 1.8 kaže sledeće

 

This power unit is essentially a clone of the famous Japanese Mazda MZR L8-DE engine.

 

DURATEC HE family:

1.8 L – CFBA, CHBA, QQDB;

2.0 L – AODA, AOWA, CJBA, XQDA;

2.3 L – SEWA, SEBA;

2.5 L – YTMA.

 

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, ostoja said:

Uzmes Daciju sa 1.6 atmo i to je to, ne diras nista. Ide ko mrtav, trosi kao besan ali nema egzoticne komponente razvijene u NASAi. :lol:

i povracas svaki put kad je pogledas :)

 

moj tast fura feliciju 99. dizel sa nesto malo preko 100k km na satu :) to mu drugi auto u zivotu cisto sumnjam da ce ga promeniti, uzeo je par godina staru sa oko 60k na satu

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Reacher Gilt said:

A, ne, meni obećao tast svog favorita. :D

Kaže kad mu istekne vozačka neće više da je produžuje jer ga odavno mrzi da vozi, pa mogu da ga preuzmem.

'89, manje od 80K na satu, zimu nije video. :)

Jednom sam (pre oko 35 godina) udario bajsom (pozadi desno) u potpuno novog Favorita i preleto mu preko krova, šoferke i haube.

Favorit bio prestrojen za skretanje levo i bio zaustavljen u posebnoj soabraćajnoj traci (bilo mu crveno). A bile su još dve saobraćajne trake (pbe za pravo).

U desnoj traci se brzinom puža kretao crno Uno (vozila ga neka žena) i približavao se semaforu.

Ja išao sportskim bajsom i barem 40 km/h. I počeo pre raskrsnice da pretičem Uno, ušao u levu saobraćajnu traku. Ali, Uno je naglo ubrzao i odlučio da on predje u levu traku - ali me nije video. I samo me bukvalno bočno odgurao na onog zaustavljenog Favorita ( oderao sam Unu leva vrata metalnom pedalom, baš se dobro čulo ).

I ja – bum u škodu pozadi desno. A nov Favorit. Probne tablice na njemu.
Stade ubrzo i onaj Uno, žena otvori vrata, vide šta je uradila i “beži”.
Iz Favorita izašla dvojica I htela baš da me biju.
Srećom, prisutni ljudi koji su sve videli (stajali su kod pešačkog I čekali za njih zeleno) rekoše šta se desilo. I ja sačuvah glavu. Ali, mi se prednji točak pretvorio u osmicu …
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, moron said:

potpuno novog Favorita i preleto mu preko krova, šoferke i haube.

 

5 minutes ago, moron said:

Iz Favorita izašla dvojica I htela baš da me biju.

Pa stvarno si bio za tepanje. Dobro si prošo. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...