Reacher Gilt 1601 Posted March 31 Pa dobro, sad je čini mi se nešto preko 190K, ovo je ipak fotkano pre par godina. A da l' je prava kilometraža ili nije, nit' sam proveravao, niti kanim. Kupljen je od prve vlasnice, nije ni stigao do oglasa, tako da ne verujem da je nešto čačkano. Kod nas je prešao u poslednjih sedam-osam godina svega oko 20K od toga, jer je bio uvek drugi ili treći auto, i vožen je baš retko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2482 Posted March 31 Evo brzinski bacih pogled na autoscout, i te kako ima sa malim kilometrazama vozila 2 Reacher Gilt and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1386 Posted March 31 Ovaj sto sam ja vozio u firmi, licno sam isao da ga gledam kad smo ga kupovali, uvoz iz FR, 2.0 hdi onaj najslabiji 90 kojna, imao pravih 140k km (kupljen od poznanika), posle sam saznao od jednog limara koji ga je zafarbavao da je bio policijski ali da su u njemu samo pse ili psa vozili(ovaj prodavac naravno precutao iako se zna i sa mnom i sa mojim direktorom, doduse stvarno dobra cena bila) pozadi je imao kavez u gepeku ali za zivo cudo ni najmanje se nije osecao na pse. Taj auto sad ima nesto prko 200k km posle 4 godine jos uvek bez problema sem sto je malo vizuelno zapusten. Jednom radjena glava jer je pukla, ostalo samo servisi...ja sam se bas navozao sa njim lepo nesto preko 40k km za 2 godine, ali sam ga pazio kao svoj auto, uvek cist uredan, sve sto treba na vreme radjeno, posle kad ga zaduzio kolega retko kad ga opere doduse vozi se 80% po makadamu ali jbg zapusten bas jedino mehanika mu se odrzava. Tako da taj auto ima dosta mesta, solidan enterijer, solidno udoban auto, zahvalan za odrzavanje, mana ovog je sto je klotara i sto je slabasan motor mada nekom i to dobro ide ali realno u preticanjima treba da ga molis ali dzabe sve te prednosti kad meni nije bio lep na oko ni spolja ni unutra. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7260 Posted March 31 Ma kakav 307.. Ivane, ne mogu da verujem oko cega se ti dvoumis ako imas dovoljno sredstava Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 1 Reacher Gilt, Ivan and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1601 Posted March 31 (edited) Komša ima 1.6 benz, 5v. Ne ide loše, mnogo lepu boju ima, onu srednje plavu metalik, ne znam kako da je opišem. Ali klotilda, jbg, od opreme manuelna klima i upaljač ... Ovaj naš je napucan opremom, koža, klima, tempomator, senzori ... svašta ima. Jedino što mi kod njega ide na nerve je što su mu vrata kao kapija od dvorišta. Ne kažem, sigurno pomažu da možeš lakše da se smestiš kad si visok, pa izvučeš nazad sedište do kraja. Nama prosečnima skroz nepotrebno, samo briga više jer prilikom parkiranja moraš da paziš više da ne oštetiš susedna auta kad ih otvaraš. Inače je 2.0 b, od 136KS i 190Nm. Nije neki sprinter, ali daleko od toga da nema snage. Jako tiho i mirno radi, al' ga ova moja kosačica ipak šije, iako ima više od pola litre manju zapreminu. Turbo, jbg. Edited March 31 by Reacher Gilt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15502 Posted March 31 Ono kad od pitanja za izbor gradskog malise, dodjes do toga da citas o esejima o 307 . Koga sam, btw, razmatrao pre tacno 18 godina. @MS PK Slazem se apsolutno , cisto navodim sta je jos uslo u razmatranje, takodje sa nekom zabarskom osnovom u vidu motorizacije. 2 1 MS PK, Reacher Gilt and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1601 Posted March 31 Sve je to pitanje percepcije, recimo moja šveca svojoj 307ici tepa "My little car" jer je ceo radni vek vozala razne kanturine kao službene. U početku uglavnom tojote (najduže camry), pa onda razne holdene, a u poslednjih nekoliko godina škoda karok, tj. SUV. Za sve njih 307 je kompakt i bukvalno. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3223 Posted March 31 Ovo je moj 307 fotografisan pre oko 14 godina, neposredno pre nego sam ga predao kupcu, koji je i sadašnji vlasnik tog vozila, a uskoro nakon te prodaje mi je postao i porodični zubar. I kada god odem kod njega "poslom", uvek ga najpre, opreza radi, upitam: "I, Mićko, kako nam je lav?" I uvek sa zebnjom čekam šta će da kaže ... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5425 Posted April 1 8 hours ago, moron said: I uvek sa zebnjom čekam šta će da kaže Karijes na sestici?! 3 Woodoo, Dzimbo and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 1601 Posted April 1 @darkman14 Misliš kvarijes ? Jedan od bisera moje ćerkice od pre desetak godina ... @moron Što je sigurno ... Bolje da saznaš da l' ga pežo zeza pre nego tek kad sedneš u stolicu. To je ta plava, isti je kao komšin, samo su i te zaštitne lajsne u boji. Ali njegov je prefarban pre par godina, moguće da su i one od tada takve. Ali dosta o pežou, kako ide potraga @Ivan ? Ja sam suzio izbor na nekoliko primeraka u blizini, i sad oko praznika krećemo u akciju F500 ! 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 251 Posted April 1 12 hours ago, OMP said: Jednom radjena glava jer je pukla, ostalo samo servisi... pa to je bas lose iskustvo! jos 2.0 hdi prilicno izdrzljiv motor... 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 4668 Posted April 1 11 hours ago, Ivan said: Ono kad od pitanja za izbor gradskog malise... @MS PKcisto navodim sta je jos uslo u razmatranje... Y 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15502 Posted April 1 1 hour ago, Reacher Gilt said: kako ide potraga @Ivan ? Ja sam suzio izbor na nekoliko primeraka u blizini, i sad oko praznika krećemo u akciju F500 ! Izmace mi u Vrscu jedan beli od vlasnika, 1.2 sa bas lepim fabrickim felnicama, Android multimedijom, panoramom, registrovan do kraja godine sa uradjenim servisima... Zvao, dogovorio i planirao da odem sad za vikend, ali ode nazalost. Mada, kupovina je u mom slucaju svakako malo tezi (citaj duzi) proces, zbog mog bolesnog picajzli*anja . PS: Samo da znas - pored mene imas i jos jednog forumskog konkurenta . Mislim da mi Mile rece da i on peca 500 za zenu. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1386 Posted April 1 (edited) 4 hours ago, Zan Batist said: pa to je bas lose iskustvo! jos 2.0 hdi prilicno izdrzljiv motor... ne znam sta se desilo vrlo brzo posle velikog servisase to desilo, majstori kazu da je navodno neko vec nesto cackao oko tog motora tj glave, ali to su price majstora, u svakom slucaju sredjeno je i kao sto rekoh ide dalje i ne staje, izdrzljiv motor jeste ali eto desilo se. Edited April 1 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
iamcarp 0 Posted May 12 (edited) Pozdrav, imam jako veliku dilemu oko izbora auta. Za oko su mi zapali -Alfa Romeo MiTo 1.3 M-JET (dizel, 2011, 84ks) -Fiat EVO 1.3 M-JET (dizel, 2011god, 84ks) Ono sto ja mogu da vidim jeste samo izgled auta i oprema, Oba su ocivani, lepi paketi oprema i sl. I slusanje nekih yt preporuka kao sta gledati na njemu.... Ali mene zamina iskustvo sa njima, kvarovi, dostupnost delova i sl. Imam probnu jos 7 meseci pa mi treba neki slabiji auto. Imao sam pre toga Peugeot 1.6 VTI i toliko sam muke imao sa samom diagnostikom kvara a posle i sa pronalaskom majstora koji hoce da radi na tom motoru...... Kvar nije bio skup (lambda sonda) ali 4 meseca zivciranja oko takve gluposti..... Tako da, ako ima neko da mi kaze iz prve ruke sta se vise isplati uzeti rado cu saslusati. Edited May 23 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1386 Posted May 12 Sto se motora tice taj sa 84 konja kao i onaj sa 95 su euro 5 motori i generalno za izbegavanje zbog problema sa diznama pre svega a sto se samog auta tice sta ti se vise svidja ok su oba, alfu volim ali meni licno mito ne prija oku nekako mi zenskast auto a i pre bih auto sa 5 vrata tako da bih odabrao Evo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7260 Posted May 12 Stvar ukusa samo, koji ti se oku vise svidja inace su to takoreci isti automobili. Najbolje je da odaberes onaj koji je u boljem stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4766 Posted May 12 Evo, jer je kvalitetnija unutrasnjost. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 680 Posted May 12 1.3 90KS isključivo, 6 brzina. Ima Mita na oglasima u toj kombinaciji, za Evo nisam siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 1386 Posted May 12 Kod Mita samo 85 i 90 konja su isli a Evo npr. nema sa 85 konja a ima sa 75, 90 i 95 , od 2012 idu samo Euro5 tj 85 i 95 ali to je punto III ili kako ga vec zovu nije Evo pa sad ako je bitno godiste onda nema opcije da se uzme euro4 motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 858 Posted May 12 Ima Evo sa 85KS, moj stari je bio sa 85KS tj 62kW. Ima cak i Eva Euro4 sa 75KS ali su bas retki, ja sam do sad video samo par komada. Inace slazem se da je bolja opcija uzeti Euro4 nego Euro5 motor. E sad sto se tice Mito vs Evo, meni je sve stvar ukusa, jedina prava razlika je sto Mito ima samo sa 3 vrata a Evo ima i sa 3 i sa 5. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Misha87 153 Posted May 12 Ima i Punto od 80ks, od ovih novijih. Kazu da je 80ks bolja opcija od 85ks, bar u smislu nekih kvarova i slicno, da su neke stvari ispravili, da dize ne stradaju tako brzo, da je 80ks slicniji onim Euro4 varijantama od ranije. Sto se tice samog pitanja, meni je Mito simpatican automobil, dosta slican Evu, ono sto me je u startu odbilo jeste troje vrata, sto automatski i znaci vece cimanje ako se u kolima cesce voze tri ili vise osoba, sto je kod mene slucaj. Prvobitno sam mislio da to nije toliko bitno, sada sam shvatio da je mnogo bitno :). Meni cak Evo ima neke opcije koje ne razumem zasto su izbacili na novom Puntu pogotovo neki dodaci napred i pozadi, tako da mi je Evo, ako je u dobroj opremi, sigurno odlican izbor. U svakom slucaju, pre same kupovine, poseta majstoru, dijagnostika, da se vidi komplet stanje, pa onda kupovina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15502 Posted May 12 @iamcarp Kao prvo, pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum. Pre otvaranja nove teme, molba da pomocu Search foruma proveris da li takav sadrzaj vec postoji. Za ovakve dileme izmedju vise modela, imamo opste teme za kupovinu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46612-večita-dilema-koji-auto-kupiti https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64016-kupovina-automobila-do-xxxxx-eura Konkretno GP i Mito, posto su FCA modeli, naravno imaju i svoje zasebne teme za savete pri kupovini. Pa izlistaj malo i te teme bar od svezijih postova unazad, naci ces gomilu korisnih informacija. Sve ovo sto se pominje iznad, imas detaljno pisano deceniju i po unazad: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83304-alfa-romeo-mito-iskustva-saveti-mišljenja/ Takodje, ovo je tehnicki podforum za Alfa Romeo modele (a ne vezan za kupovinu). Tako da cemo ovu nepotrebno otvorenu temu spojiti sa nekom od postojecih. On topic, apropo problematike Euro 5 1.3 motorizacije za ova dva modela - definitivno bih razmotrio i varijantu benzinca zbog gomile stvari. I tehnicki i zbog lepse i prijatnije voznje, jeftinog odrzavanja, jedino uz malo vecu potrosnju u odnosu na dizel. U Puntu su malo uke*ali ponudu od Eva nadalje (samo slabiji 8v atmo ili atmo/turbo MultiAir), ali bar su u Mitu do facelift ostavili prilicno pouzdane T-Jet varijante. Jedino ogranicenje ti je probna dozvola jos tih par meseci, ako bas ne gori da se pazari odmah. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 18198 Posted May 13 (edited) @iamcarp samo nemoj Mito nikako Edited May 13 by Axic 1 Nikola031 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites