Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Pa dobro, sad je čini mi se nešto preko 190K, ovo je ipak fotkano pre par godina.

 

A da l' je prava kilometraža ili nije, nit' sam proveravao, niti kanim. :thumbup: Kupljen je od prve vlasnice, nije ni stigao do oglasa, tako da ne verujem da je nešto čačkano.

Kod nas je prešao u poslednjih sedam-osam godina svega oko 20K od toga, jer je bio uvek drugi ili treći auto, i vožen je baš retko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj sto sam ja vozio u firmi, licno sam isao da ga gledam kad smo ga kupovali, uvoz iz FR, 2.0 hdi onaj najslabiji 90 kojna, imao pravih 140k km (kupljen od poznanika), posle sam saznao od jednog limara koji ga je zafarbavao da je bio policijski ali da su u njemu samo pse ili psa vozili(ovaj prodavac naravno precutao iako se zna i sa mnom i sa mojim direktorom, doduse stvarno dobra cena bila)  pozadi je imao kavez u gepeku ali za zivo cudo ni najmanje se nije osecao na pse. Taj auto sad ima nesto prko 200k km posle 4 godine jos uvek bez problema sem sto je malo vizuelno zapusten. Jednom radjena glava jer je pukla, ostalo samo servisi...ja sam se bas navozao sa njim lepo nesto preko 40k km za 2 godine, ali sam ga pazio kao svoj auto, uvek cist uredan, sve sto treba na vreme radjeno, posle kad ga zaduzio kolega retko kad ga opere doduse vozi se 80% po makadamu ali jbg zapusten bas jedino mehanika mu se odrzava. Tako da taj auto ima dosta mesta, solidan enterijer, solidno udoban auto, zahvalan za odrzavanje, mana ovog je sto je klotara i sto je slabasan motor mada nekom i to dobro ide ali realno u preticanjima treba da ga molis ali dzabe sve te prednosti kad meni nije bio lep na oko ni spolja ni unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komša ima 1.6 benz, 5v. Ne ide loše, mnogo lepu boju ima, onu srednje plavu metalik, ne znam kako da je opišem. Ali klotilda, jbg, od opreme manuelna klima i upaljač ...

 

Ovaj naš je napucan opremom, koža, klima, tempomator, senzori ... svašta ima.

Jedino što mi kod njega ide na nerve je što su mu vrata kao kapija od dvorišta. Ne kažem, sigurno pomažu da možeš lakše da se smestiš kad si visok, pa izvučeš nazad sedište do kraja. 

Nama prosečnima skroz nepotrebno, samo briga više jer prilikom parkiranja moraš da paziš više da ne oštetiš susedna auta kad ih otvaraš.

Inače je 2.0 b, od 136KS i 190Nm. Nije neki sprinter, ali daleko od toga da nema snage. Jako tiho i mirno radi, al' ga ova moja kosačica ipak šije, iako ima više od pola litre manju zapreminu. Turbo, jbg.

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono kad od pitanja za izbor gradskog malise, dodjes do toga da citas o esejima o 307 :D .

Koga sam, btw, razmatrao pre tacno 18 godina.

 

@MS PK

Slazem se apsolutno :thumbup: , cisto navodim sta je jos uslo u razmatranje, takodje sa nekom zabarskom osnovom u vidu motorizacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to pitanje percepcije, recimo moja šveca svojoj 307ici tepa "My little car" jer je ceo radni vek vozala razne kanturine kao službene.

 

U početku uglavnom tojote (najduže camry), pa onda razne holdene, a u poslednjih nekoliko godina škoda karok, tj. SUV. :)

 

Za sve njih 307 je kompakt i bukvalno. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je moj 307 fotografisan pre oko 14 godina, neposredno pre nego sam ga predao kupcu, koji je i sadašnji vlasnik tog vozila, a uskoro nakon te prodaje mi je postao i porodični zubar.

I kada god odem kod njega "poslom", uvek ga najpre, opreza radi, upitam:

"I, Mićko, kako nam je lav?"

I uvek sa zebnjom čekam šta će da kaže ... :) 

viber_image_2023-04-01_00-27-56-929.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkman14 Misliš kvarijes ? :lol: Jedan od bisera moje ćerkice od pre desetak godina ... :lol:

 

@moron Što je sigurno ... :D

 

Bolje da saznaš da l' ga pežo zeza pre nego tek kad sedneš u stolicu. :thumbup:

 

To je ta plava, isti je kao komšin, samo su i te zaštitne lajsne u boji. Ali njegov je prefarban pre par godina, moguće da su i one od tada takve.

 

Ali dosta o pežou, kako ide potraga @Ivan ? Ja sam suzio izbor na nekoliko primeraka u blizini, i sad oko praznika krećemo u akciju F500 ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, OMP said:

Jednom radjena glava jer je pukla, ostalo samo servisi...

pa to je bas lose iskustvo! jos 2.0 hdi prilicno izdrzljiv motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Reacher Gilt said:

kako ide potraga @Ivan ? Ja sam suzio izbor na nekoliko primeraka u blizini, i sad oko praznika krećemo u akciju F500 ! ;)

Izmace mi u Vrscu jedan beli od vlasnika, 1.2 sa bas lepim fabrickim felnicama, Android multimedijom, panoramom, registrovan do kraja godine sa uradjenim servisima...

Zvao, dogovorio i planirao da odem sad za vikend, ali ode nazalost. 

Mada, kupovina je u mom slucaju svakako malo tezi (citaj duzi) proces, zbog mog bolesnog picajzli*anja :D .

PS: Samo da znas - pored mene imas i jos jednog forumskog konkurenta :D . Mislim da mi Mile rece da i on peca 500 za zenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Zan Batist said:

pa to je bas lose iskustvo! jos 2.0 hdi prilicno izdrzljiv motor...

ne znam sta se desilo vrlo brzo posle velikog servisase to desilo, majstori kazu da je navodno neko vec nesto cackao oko tog motora tj glave, ali to su price majstora, u svakom slucaju sredjeno je i kao sto rekoh ide dalje i ne staje, izdrzljiv motor jeste ali eto desilo se.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam jako veliku dilemu oko izbora auta. Za oko su mi zapali

-Alfa Romeo MiTo 1.3 M-JET (dizel, 2011, 84ks)

-Fiat EVO 1.3 M-JET (dizel, 2011god, 84ks)

 

Ono sto ja mogu da vidim jeste samo izgled auta i oprema, Oba su ocivani, lepi paketi oprema i sl. I slusanje nekih yt preporuka kao sta gledati na njemu....
Ali mene zamina iskustvo sa njima, kvarovi, dostupnost delova i sl. Imam probnu jos 7 meseci pa mi treba neki slabiji auto. Imao sam pre toga Peugeot 1.6 VTI i toliko sam muke imao sa samom diagnostikom kvara a posle i sa pronalaskom majstora koji hoce da radi na tom motoru...... Kvar nije bio skup (lambda sonda) ali 4 meseca zivciranja oko takve gluposti..... 

 

Tako da, ako ima neko da mi kaze iz prve ruke sta se vise isplati uzeti rado cu saslusati.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se motora tice taj sa 84 konja kao i onaj sa 95 su euro 5 motori i generalno za izbegavanje zbog problema sa diznama pre svega a sto se samog auta tice sta ti se vise svidja ok su oba, alfu volim ali meni licno mito ne prija oku nekako mi zenskast auto a i pre bih auto sa 5 vrata tako da bih odabrao Evo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar ukusa samo, koji ti se oku vise svidja inace su to takoreci isti automobili. Najbolje je da odaberes onaj koji je u boljem stanju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 90KS isključivo, 6 brzina. Ima Mita na oglasima u toj kombinaciji, za Evo nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Mita samo 85 i 90 konja su isli a Evo npr. nema sa 85 konja a ima sa 75, 90 i 95 , od 2012 idu samo Euro5 tj 85 i 95 ali to je punto III ili kako ga vec zovu nije Evo pa sad ako je bitno godiste onda nema opcije da se uzme euro4 motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima Evo sa 85KS, moj stari je bio sa 85KS tj 62kW. Ima cak i Eva Euro4 sa 75KS ali su bas retki, ja sam do sad video samo par komada. Inace slazem se da je bolja opcija uzeti Euro4 nego Euro5 motor. 

E sad sto se tice Mito vs Evo, meni je sve stvar ukusa, jedina prava razlika je sto Mito ima samo sa 3 vrata a Evo ima i sa 3 i sa 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i Punto od 80ks, od ovih novijih. Kazu da je 80ks bolja opcija od 85ks, bar u smislu nekih kvarova i slicno, da su neke stvari ispravili, da dize ne stradaju tako brzo, da je 80ks slicniji onim Euro4 varijantama od ranije. Sto se tice samog pitanja, meni je Mito simpatican automobil, dosta slican Evu, ono sto me je u startu odbilo jeste troje vrata, sto automatski i znaci vece cimanje ako se u kolima cesce voze tri ili vise osoba, sto je kod mene slucaj. Prvobitno sam mislio da to nije toliko bitno, sada sam shvatio da je mnogo bitno :). Meni cak Evo ima neke opcije koje ne razumem zasto su izbacili na novom Puntu pogotovo neki dodaci napred i pozadi, tako da mi je Evo, ako je u dobroj opremi, sigurno odlican izbor. U svakom slucaju, pre same kupovine, poseta majstoru, dijagnostika, da se vidi komplet stanje, pa onda kupovina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iamcarp

Kao prvo, pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum.

Pre otvaranja nove teme, molba da pomocu Search foruma proveris da li takav sadrzaj vec postoji. Za ovakve dileme izmedju vise modela, imamo opste teme za kupovinu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46612-večita-dilema-koji-auto-kupiti

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64016-kupovina-automobila-do-xxxxx-eura

 

Konkretno GP i Mito, posto su FCA modeli, naravno imaju i svoje zasebne teme za savete pri kupovini. Pa izlistaj malo i te teme bar od svezijih postova unazad, naci ces gomilu korisnih informacija. Sve ovo sto se pominje iznad, imas detaljno pisano deceniju i po unazad:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83304-alfa-romeo-mito-iskustva-saveti-mišljenja/

 

Takodje, ovo je tehnicki podforum za Alfa Romeo modele (a ne vezan za kupovinu). Tako da cemo ovu nepotrebno otvorenu temu spojiti sa nekom od postojecih.

 

On topic, apropo problematike Euro 5 1.3 motorizacije za ova dva modela - definitivno bih razmotrio i varijantu benzinca zbog gomile stvari. I tehnicki i zbog lepse i prijatnije voznje, jeftinog odrzavanja, jedino uz malo vecu potrosnju u odnosu na dizel. U Puntu su malo uke*ali ponudu od Eva nadalje (samo slabiji 8v atmo ili atmo/turbo MultiAir), ali bar su u Mitu do facelift ostavili prilicno pouzdane T-Jet varijante. Jedino ogranicenje ti je probna dozvola jos tih par meseci, ako bas ne gori da se pazari odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...