Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

@Ivan i ja kontam da je to tako danas ali stub do strane vozaca na ovoj astri govori drugacije ili je fabricki ulub ili je trokrilni sifonjer bio transportovan pa ga malo kvrcnuo u isti :D a niko na to nije obratio paznju no nema veze mozda je kao auto dobar opet i to ima svoju cenu - ali nema trazenu sigurno dakle to nije potcenjivanjje vec realnost. Ja vise ni ne gledam marku toliko , gledam da ne bude kinez i tako noname brend , stanje, generalno sve cega se setim , ali uvek nastupim kao neko ko nema veze s vezom sto i jesam najverovatnije ;) tempomat se ne bi setio nikad da proverim recimo a trebalo bi , da ne upali ili nesto se desi pa pokosis pesaka i sl. Vidis dobro je ulubljen stubic a? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Generalna prica oko 5k eura, atomsferac neki, ali vidim da gleda i QQ 1.5 pre J11. Inace bivsi vlasnik Alfe 1.6 twinspark i sada Lancie 1.8 plin, kontam kad bi provozao dizela ili turbo benz da bi promenio misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron iscitah ovo, ali deluje kao vise drame nego stvarno problema :) britanska grupa ima 600 clanova. Tuzbu je podnelo 1900 ljudi od 400 000 proizvedenih primeraka. Malo naduvase pricu.

Pre ce biti standardni problem kod benzinaca - stave interval na 30kkm, niko ne proverava ulje i onda isladne da 10kkm voze sa manjkom ulja.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih verovao tome što Francuzi pišu.

Idi na Dacia forum, na temu Duster II (tamo pominju i radilice). Naići ćeš.

Idi na reno forum.

Na kraju krajeva, guglaj.

 

"As reported by UFC Que Choisir, Renault is expected to inform its partners about this error as early as 2015, when they first mentioned the possible higher consumption of engine oil (more than 1 liter per 1000 kilometers). The fault is caused by too low a pressure in the intake manifold, due to which not enough air enters the engine, and due to the resulting underpressure in the cylinder, the missing air together with the oil is sucked from the bottom of the engine. The oil produces calamine during combustion, which eventually causes the valves to deform or even destroy. Repairing a breakdown can cost thousands of euros. The driver could notice signs of failure after some signs, such as reduced engine power, bluish exhaust and increased engine volume, but he should be very careful during everyday driving."

 

http://problems-renault.blogspot.com/2021/08/what-happened-with-renault-12-tce-engine.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Dzimbo said:

 

 

Slao sam u od kolege @OMP nekog Focusa, isto atmosferca, prodao se brzo cini mi se.

 

 

taj je otisao odmah cim sam ga stavio na oglas.....imam sad jednu mazdu 3 2008. ako ga zanima

10 hours ago, nemanja84bg said:

 ja ajde kao nesto kontam oko 3500 sa celicnim felnama u paketu ako je sve uredu bez nekih tezih gresaka hmm ? ili mozda gresim...

kao po obicaju nisi realan ali ja idalje mislim da se zajebavas posto su mi ovakvi komentari u najmanju ruku smesni....ako ova astra vredi 3500 onda bi ti trebao da platis nekom da uzme tvoju deltu :)

Najjeftinija takva astra na oglasima je 5000, nebitno je kakvu opremu ima i koji je motor ima kupaca i za takva kola ne trazi svako turbo motor, sport verziju, napucanu opremu itd. a ovoj astri dodatno dize cenu sto nije iz uvoza a sto mnogi vole. To sto nekom ne vredi takav auto te pare ne znaci i da je generalno tako, ja mnogo kola ne vilim i ne bih ih nikad platio neke cene ali ima ljudi koji to zele i zato bi neko prodavao nesto ispod trzisne cene, bila ona realna ili ne.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron moram da ti kazem da si presudio u izboru :D bilo vec sve dogovoreno za 1.2 i posle tvoje poruke uzmem da citam i nadjem na objavu Nissana gde navode brojeve sasije motora koji mogu imati probleme. Onaj koji sam zeleo je bio na listi nazalost.

 

Tako da sam brze-bolje nasao 1.6dci sa malo vise kilometara i uzesmo ga za moje. Taj motor bi svkako trebao da bude bolji mada nisam bio za dizel zbog kilometraze koju prelaze. Sad cekam preuzimanje pa cemo videti da li je bio dobar potez :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Astru J kazu da je nepokretnost ( u smislu prodaje) ali bilo kako bilo, to je 'mlad' auto u smislu zacrsetka proizvodnje. Ima ih i skupljih posebno u sedan verziji jer sam primetio da se jos dugo prodavala kao vozila sa lagera i nakon izlaska Astre K, mahom 1.4 turbo benzinci. Cene su skocile pa iako bi, gledajuci na cene pre korone, cena bila tipa 15-20% nize...nije tako. 

I ja gledam sto nova vozila sto polovna u cenovnom rangu 15-19 hiljada jer trazim naslednika za Bravo iskljucivo turbo benzinac.

B/B+(lazni C segment - Tipo) poput Ecosport, Tipo HB (1.0T samo), Renegade, Focus....

I nisam pametan, hteo bi nesto sa vecim klirensom jer su nam putevi sve gori i gori a da nije Dacija ili Opel (mozda neopravdano ali kroz vreme sam skontao da em nije 'pravi' nemac em je za opravku skup kao otrov).

 

Sta sve ima u ponudi to je cudo. I sto bi rekli, 'ne bi dao te pare za polu klot' a opet kosta koliko kosta jer je trziste takvo. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP heh volim i ja surovu preiskrenost tako da i slazem se i ne ,sve zavisi, jer ti ako pitas coveka kakav je auto jel sve uredu on potvrdi zaletis se predjes 500km da bi ga video ... e to je tih 3500 primera radi (ne drzim se te cene vec okvirno)  ove astre iscimao si se a ono corak  , spolja stvarno sve u liniji ali vidis ispod riblju kost najbitnija stavka sigurnosti  pusti ti ostale , svaka  je toliko i toliko u ceni identicna a kad vidis par njih svaka je razlicita iako im je ista konfiguracija mozda nije 3500 neka je 3800 neka i 4 , sve zavisi ovo sam samo dao primer, iako volim sport volim i obicne sto da ne ,sve to ima svoje  , meni se astre svidjaju iskreno a trebalo bi da su pouzdane iako je osnovna, znas da ja to malo sale i komike , a deltinjo moj hehe :wub: nece to na oglas jos dugo :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, igor0511 said:

@moron moram da ti kazem da si presudio u izboru :D bilo vec sve dogovoreno za 1.2 i posle tvoje poruke uzmem da citam i nadjem na objavu Nissana gde navode brojeve sasije motora koji mogu imati probleme. Onaj koji sam zeleo je bio na listi nazalost.

 

Tako da sam brze-bolje nasao 1.6dci sa malo vise kilometara i uzesmo ga za moje. Taj motor bi svkako trebao da bude bolji mada nisam bio za dizel zbog kilometraze koju prelaze. Sad cekam preuzimanje pa cemo videti da li je bio dobar potez :) 

Izvini, još jednom  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa rizik pri kupovini polovnog auta svakako postoji bio on star 2 ili 10 godina i koliko god kostao, zato moras i da ides da gledas kola pa onda procenis dal vredi te pare ili ne a ne ovako pausalno video si sliku i kazes max 3500 vredi, na osnovu cega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se lep ulub na stubicu do vozaca, mozda je losa slika sta znam , body plus git , boja, treba tu malo u fanglu i mistriju fizike jebga :D to sam rekao onako okvirno i u sali da ne bude da se neko ljuti , sve je to takva igra kad se bavis kolima moras malo da mu ga das po ustedi sto vise detalja i procene znaci profit , ja se ne bavim time ali ono svaki dinarcic je bitan jel... moze da iznenadi kvar da te kosta duplo vise zato mora sebi da das lufta inace manjak , nema sta da se neko ljuti i sl. Prodje ne prodje sve je to pravilo igre ne bi trebalo niko da se ljuti i sl. Na taj stubic moze lepo da se zaradi recimo ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, moron said:

Izvini, još jednom  :)

Ma sta izvini, hvala sto si napisao :D 

Ja sam vec sve i prelomio jer kontam da nema sta da fali prostom benzincu, kad ono medjutim.

 

1.5/1.6dci mi je svakako bio backup opcija. Na kraju dana i lepse ce i da ide i manje trosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, igor0511 said:

Ma sta izvini, hvala sto si napisao :D 

Ja sam vec sve i prelomio jer kontam da nema sta da fali prostom benzincu, kad ono medjutim.

 

1.5/1.6dci mi je svakako bio backup opcija. Na kraju dana i lepse ce i da ide i manje trosi.

 

1,6 DCI će sigurno lepše da ide. Bez dileme. Ipak je to 320 Nm. Ima to u QQ da "nisko leti", a ne samo da "ide" :) Moj kum je letos uzeo tog polovnjaka ( možda iz 2018. ), verziju sa 1,5 DCI i ja sam se prijatno iznenadio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bas prijatno iznenadjenje koliko ima mesta u odnosu na Leona. I 1.6 stvarno lepo ide sa CVT. Sa mojom baba voznjom ispadne bas velika razlika kada nema promene brzine :) 

 

i ono sto odmah primecujem u odnosu na Leona - kao da ispadam iz sedista u svakoj krivini jer nema kadice.

 

Pisem utiske kada prodje koja stotina kilometara, verovano cu ga zapleniti za jedan kraci put po Srbiji da vidim kako ide :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321 130, nisam ni gledao iskreno koje su konjaze, i ovo ce da leti za moje :D 

Cak sticem utisak da je CVT dosta brzi od manuelnog menjaca pri normalnoj voznji pa ostavlja utisak i da je jaci nego sto jeste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas to, ima 20Nm manje od Leona, ali u laganoj voznji ostavlja utisak da puca od snage samo zbog linearnog ubrzanja bez saltanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511 Da sad gledam Renoa, taj motor bi mi bio prvi izbor, uprkos lošim iskustvima (koje btw nije imao niko lično, već kumovog pašenoga, brat od strica!)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masa ljudi je imala problem sa 1.5dci i to je sad vec godinama izuzetno pozeljan motor jer ima delova "na trafici" sto se kaze, pa se i dalje voze i kupuju ne samo popravljene novije serije vec i one stare ozloglasene.

 

Uvek ljudi imaju taj strah od nepoznato, te se prvo pljucne, a onda gleda kako ce se pokazati neki motor :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sticem utisak da u Srba sve sto ima lanac prvo vazi za nakbolje pa onda kada dodje lanac na zamenu ili napravi karambol za najgore :D 

 

Za ovaj 1.6 ja stvarno sto kazes iz prve ruke nisam nista lose cuo. Ni za 1.7 i 1.5 takodje jos od onih starih motora sa opiljcima. Tu znam dvoje ljudi koji su stvarno na kraju menjali motor.

 

Ne bih ni 1.2 izbegao da nisam nasao one horor price. Rekoh i da bude dobar necemo ga nikad prodati sa takvom reputacijom. Bukvalno se ljudi u inonstranstvu iscudjavaju kada to sokocalo dozivi 150kkm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...