Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

@Dzimbo

Ima moj komšija takav Ford dve godine. Zadovoljan je. Generalno atmo motor nema šta da crkne. Vozio sam ga malo. Korektno ide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, ja sam skoro gledao jednog u nekoj najjačoj Titanium opremi sa 1.6 dizel motorom i 116ks. I prethodna generacija u Titanijum opremi mi se sviđala, al ovaj je koplje iznad. Stvarno se lepo vozi, ima mesta, izgled enterijera i eksterijera je baš po mojoj meri.
Biće baš teško odlučiti šta uzeti, Focus, Megane, Civic.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, totti said:
Ma Focus (a pogotovo Mk3) je iznenađujuće kvalitetan auto. U svakom smislu - od osećaja kad se uhvatiš za kvaku, pa nadalje.

Focus je parnjak sa V40 Volvom, ako ne grešim.

Focus nisam vozio al taj Volvo jesam (ako su na istoj platformi) i odličan je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke i od mene @Jug. Nek te dobro,sigurno i pouzdano sluzi.
Citajuci tvoje postove (vec duze vreme,ne samo ovih nekoliko dana) ja sam sticao utisak kako prvenstveno ili najvise trazis/tezis nekom SUV model/u.

Ne sumnjam da si na kraju pametno odabrao i da si zadovoljan. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno. Hehe bio sam u međuvremenu kupio SUV, onomad. Prodao. I uzeo sad ovo. Imamo još Cromu koju sada prodajem. I 500l novi.

 

Croma je najveća ljubav bila default_).gif Ali sad je visak. Nemam baš novca da sve to držimo u regiatrujemo i ona se najduže zadržala.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron 2.0 155 konja, tu oko 2010. godista, ne znam da li je isao da gleda nesto konkretno ili je samo "razgledao" oglase.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Jug said:

Focus je parnjak sa V40 Volvom, ako ne grešim.

Focus nisam vozio al taj Volvo jesam (ako su na istoj platformi) i odličan je.

jesu parnjaci, Volvo je baziran na Fokusu zapravo. Meni se Fokus mk3 restyle verzija mnogo sviđa i gledam je, samo što je teško ubosti da bude dobra oprema, a da je manuelni menjač.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dzimbo said:

@moron 2.0 155 konja, tu oko 2010. godista, ne znam da li je isao da gleda nesto konkretno ili je samo "razgledao" oglase.

 

Koliko sam ja "pratio na časovima" na HCS, ta generacija Accorda nema nekih karaktarističnih falinki ( onu valjda prethodnu generaciju često "zeza" crevo serva ( to može samo da se menja, a mislim da je OEM crevo oko 300 evra, mada ljudi "karabudže" sve i svašta ), a starije primerke te generacije može "klati" i letva volana (i tu samo "remont letve" pomaže)).

 

Ono što ( čini mi se ) baš zna da "kolje" sve starije Accorde, zadnja kočiona klešta znaju da traže "remont" ( pa treba da se promeni komplet set gumica i očisti eventualna korozija sa klipova, a ako nemaš sreće, samo zamena klešta ).

 

Pošto je ipak Japanac u pitanju, ja bih svakako savetovao svakog kupca starijih primeraka ( posebno tih preko decenije ) da detaljno pregleda stanje karoserije u smislu korozije. Hoće na nekim Accordima da odu zadnje "obrve" od korozije ( i znam da su neki to menjali ), a po mom mišljenju treba detaljnije pogledati i sam pod u blizini zadnjih točkova ( na spojevima sa pragovima i sajtnama ).

 

A kod Accorda te generacije sa prednje maske zna pri velikim brzinama bukvalno "da odleti" gornja lajsna (uz haubu ). To je fabrički loše rešeno, pa ljudi, dok još imaju tu lajsnu ( ili, kada kupe novu, mislim da je oko 70 "evrića" OEM ), obično tu lajsnu zalepe ( lepokom sa šoferke ili sličnom ) za samu masku ...

 

Toliko sam zapamtio.

 

Ah, da, na nekim starim primercima Accorda se "umore" nosači plastike prednjeg branika, pa se celi plastični branik malo zna malo dodatno odvojiti od farova sa njihove donje strane. Prosto, zine malo jači zazor :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajedno sam sa kumom, njemu našli Accorda, auto je odličan. Zamena servo creva je 150€ izašlo, menjano preventivno. Doduše, našli smo primerak koji je od prvog vlasnika. Nakon izvesnig vremena ga proda, debil, kupi BMWa,, koji je vrlo brzo prodat, i onda smo se bacili na traženje, zamislite, Honde. Nije prežalio Accorda.
Naravno, našao je Civica , isto od prvog vlasnika, kupljen u Srbiji, isto kao Accord, sa proverenim servisnom istorijom od prvog dana. Meni se ne sviđa što je uzeo 1.4 sa 80ks, baš slabo ide, al ok. Auto je bombonica. Našao sam mu majstora za Hondu, kum opet prezadovoljan.
Ja sam više za 1.8 motor sa 140 KS, neuništiva mašina i ide lepo.
U obe Honde, sem servo creva, kod kojeg je problem jer ide preko motora pa se greje i puca, dva otpornika za sklapanje retrovizora, i redovnih servisa, ništa više nije uložio.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, duplirao sam cenu OEM creva serva ? :) Ali, kako rekoh, mislim da je to problem one prethodne generacije Accorda ( valjda sedma, negde do polovine 2008, nisam siguran )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kića V&B rešava to crevo za dosta manje od 300€. Evo, sve fercera već ihaha i godina i kilometara.
Kići su inače Honde specijalnost, pošto je radio (čak mislim i kao šef) u ovlašćenon.

Inače je Moron lepo pobrojao "mane" Accorda sedmice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, ipak sam "pazio na časovima" izborne nastave na HCS :) 

Ma, oko tog creva serva, znam da neki nadju neko staro ( puknuto crevo ) i odu kod nekog "hidrauličara", koji im napravi novo crevo ( koristeći konektore sa onog puknutog ) i reši problem i za 50 evra. Tako ljudi pišu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta Kića radi, ali ništa mu ne fali.

A ne znam da li u istoriji postoji iole ozbiljniji auto, a da ima gluplje podešavanje sedišta po visini. Čak i u Pandi koja ni nema to podešavanje se čovek lakše namesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, knezevic76 said:

Zajedno sam sa kumom, njemu našli Accorda, auto je odličan. Zamena servo creva je 150€ izašlo, menjano preventivno. Doduše, našli smo primerak koji je od prvog vlasnika. Nakon izvesnig vremena ga proda, debil, kupi BMWa,, koji je vrlo brzo prodat, i onda smo se bacili na traženje, zamislite, Honde. Nije prežalio Accorda.
Naravno, našao je Civica , isto od prvog vlasnika, kupljen u Srbiji, isto kao Accord, sa proverenim servisnom istorijom od prvog dana. Meni se ne sviđa što je uzeo 1.4 sa 80ks, baš slabo ide, al ok. Auto je bombonica. Našao sam mu majstora za Hondu, kum opet prezadovoljan.
Ja sam više za 1.8 motor sa 140 KS, neuništiva mašina i ide lepo.
U obe Honde, sem servo creva, kod kojeg je problem jer ide preko motora pa se greje i puca, dva otpornika za sklapanje retrovizora, i redovnih servisa, ništa više nije uložio.

A bmw zasto nije bio kupljen od prvog vlasnika sa proverenom servisnom istorijom od prvog dana? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW je bio odlično očuvan, kupljen od poznanika, kum je bio zadovoljan samim autom,320d, M47 motor, 163ks, ali ga poterali maleri, prvo polomi branik, pa pukne šoferka, pa još neke gluposti, sve u mesec dana i ovaj se iznervira i proda ga.
Mislim da mu je prekipelo kad ga zezala struja na petim vratima, svi mu tražili 130-150€ da reše problem, ja ga pošaljem kod jednog električara i reši lik za 20€ . Klasika sa majstorima kad vide BMW i vlasnika koji se apsolutno ne razume u automobile sem da sipa i vozi, samo gledaju da ga oderu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2023 at 3:57 PM, knezevic76 said:

Ja sam više za 1.8 motor sa 140 KS, neuništiva mašina i ide lepo.

 

Navodno je kod Civica 9. generacije, na samom početku proizvodnje ( prva godina ), moglo da se desi ( zavisno "koji klipovi su u njemu" ) da već posle oko 100 kkm počne da malo više troši ulja.

Ne sećam se tačno cele priče, ali, po broju šasije ( ili motora ) "upućeno lice" tačno zna da li su u tim 1,8 motorima ( sa početka tržišnog života 9. generacije ) "problematični klipovi" ili ne.

A čak i kod onih 1,8 kod kojih jesu, nije nužno da se problem javi.

Mislim da o tome ima više na inostranim Honda forumima.

Pisalo se o tome i na HCS, ali, sad "da se ubijem", ne bih znao na kojoj je to temi bilo. Sećam se da sam u vreme "korona vanrednog stanja", u višku vremena ( dok smo onako bili "zatvoreni" ), bio na to naleteo na domaćem forumu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti e moj, sve neki crevcici, srafcici i konektorcici, na mom pesto evrica jeftiniji od kosulje auticu nista od toga ne zeza ma perfektan je veruj mi, ne znam kad sam bio u servisu ili kad nije hteo da upali cak ni za jedan polu zubac :D  samo sam odradio veliki servis sve ostalo redovno plocice svecice filteri, iskreno pojavio se strah od novijih naprednih masinerija i kupovine , kad sam proveravao 159 alfu koja je novija 10 godina razlika je skoro nikakva sem u ubrzanju i velicini - normalno kad je 2.2 185 konja probao sam i vozio druga novija kola obicno im nesto fali, silen blok ili nesto kucka i sl. preko rupa nekim se cuju solje itd. uvek im nesto fali. A ja da se kockam sa cenama servisa koje ni ne znam odma otfikarim cenu na pola i manje. Treba da kupim nesto a ono od ispod karton jaja i filer neka neka , moja ljubimica prasi sve to i ne prodaje :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nije u vezi s temom ali sta na ovoj temi jeste u vezi s temom ;)

Salu na stranu, jedno pitanje, odlepile mi se ukrasne a la hrom lajsne na Cromi. I to na jednom mestu samo. Čime bih to i kako mogao da zalepim ako ko zna i ima savet?

Hvala
Uzdravlje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoho lepak :D 

Salim se, ja sam takve stvarcice resavao lepkom za soferke, ukljucujuci i spojlercic. Za vreme Stila kod mene je sve izdrzalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...