Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Dugi niz godina sam vozio stila 115, i bio sam prezadovoljan sa njim! Sada je vreme da se predje na nesto malo novije i lepse :)
Slusam svakakve price te kupi ovo, te ono , i iskreno vise ne znam sta da kupim za sebe.
Posto mi srce ne seta dalje od italijana, razmisljao sam se o sledecim vozilima, sve dizeli

Alfa 159 od 120/150 pa mozda cak i 170ks
Fiat Bravo 1.6 120ks
Lancia Delta 1.9
 

Znam da ovo nije forum za ovu vrstu automobila, ali sam se takodje razmisljao uzeti i a3, ali nekako kada je pogledam pored italijana, bedno izgleda iznutra.

 

Neki kupovni opseg bi bio 4000-5000-5500. 
Nemam potrebe za porodicne automobile, mlad sam i zelim auto sa kojim mogu da se navozam kvalitetno a pritom da uzivam.
Kakve su potrosnje na alfama? Da li se razlikuju mnogo od ostalih i sta mislite o cipovanju 120 na 150 ili direkt uzeti 150ks verziju?

 

Svaka pomoc je dobrodosla!
Hvala!

 

Edited by Ivan
Spojeno, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo ti je u ovom izboru najjeftinija varijanta za održavanje, a 1,6 mjet ima 320Nm što je dosta za prosečnog korisnika. Imaš i 2,0 mjet u Bravu od 165 ks (pošto si naveo i veći broj konjića) s tim da treba naći dobar primerak (nema ih mnogo na oglasima).  Ako već pikiraš Brava, gledaj u sport opremi, sedišta su mnogo bolja od običnih. 

 

Delta 1,9 mislim da je imala samo 1,9 twin turbo u 1,9 motorizaciji...to ide kao nevreme ali povlači i skuplje održavanje kada npr mora remont turba...plaćaš duplo :) Bolje je zvučna izolacija i materijali u odnosu na Bravo a na istoj su platformi i ima par sitnica koje dosta znače (klizajuća zadnja klupa i led svetla/dnevna)...e sad, sedišta su joj sa lošijom bočnom potporom.

 

O 159 znam samo da je tenk i da dosta njih kaže da je kvalitetnije urađena od Guliete. Za 1,9 150ks vadi klapne. Cenovno je tu u rangu sa Bravom, manje više. Bolja je upravljivost alfe u odnosu na navedene modele ali isto tako spremi više novca za npr sređivanje trapa kod nje u odnosu na Bravo i Deltu koji su mehanički skoro pa isti. Ofc gledaj neku kojoj nije duša vađena...

 

Za taj navedeni novac ne bi ni razmišljao o nemačkim automobilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@radakbre

Pozdrav i dobrodosao na FLCS forum. Vec imamo teme za izbor izmedju razlicitih modela, tako da smo nepotrebno otvorenu temu spojili sa jednom od njih. Pored ove sa kojom smo spojili, postoji i : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64016-kupovina-automobila-do-xxxxx-eura

 

Takodje, za svaki od modela koji te zanima (i ako trazis detalje za njih) imas odgovarajuce teme u kojima se pise i po vise od decenije unazad:

Bravo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-fiat-nuova-bravo-savetimišljenjaiskustva-pre-kupovine/

Delta: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57388-lancia-nuova-delta-iskustva-saveti-mišljenja/

159: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40006-alfa-romeo-159-iskustva-saveti-pre-kupovine/

 

Gledas skoro pa 3 razlicite klase. Moj savet je uvek da krenes od svojih potreba, uslova voznje, onoga sto ti lezi i sto ti se svidja - i prvo izaberes klasu. Od navedenih Bravo je najkompaktniji, zgodan za manevrisanje po gradu, okretan, sa solidnim gepekom ali malo mesta na zadnjoj klupi... Delta, iako formalno ista klasa, ima 10 cm vece medjuosovinsko, pomicnu zadnju klupu, skoro 20 cm duzine vise - za porodice dosta primamljivije zbog vise prostora, pogotovo na zadnjoj klupi. 159 je D klasa iznad oba prethodna, gabaritniji, teska Opelova platforma, veci potrosac, tromiji i nezgodniji za manevrisanje po gradu, takodje sa tesnom zadnjom klupom (za svoju klasu), manje medjuosovinsko za tu klasu (kao Delta), a za otvoren put milina. Najbolje provozaj sva tri modela i vidi sta ti lezi, tesko da tu bilo ko od nas moze da ti pomogne :) .

2 hours ago, ISV_01 said:

a 1,6 mjet ima 320Nm što je dosta za prosečnog korisnika. 

Ako već pikiraš Brava, gledaj u sport opremi, sedišta su mnogo bolja od običnih. 

Sedista jesu solidna, svakako bolja nego na obicnim verzijama. Plus mnogo bitnije spusteno vesanje, siri trag tockova u nekim verzijama, citaj mnogo lepsa i dinamicnija voznja. Pa Sport mode, gomila detalja i dodataka u enterijeru i eksterijeru, obicno idu sa dobrom opremom, da se ne ponavljamo, gledati restyle verzije. Posle odlicnog iskustva sa turbo benzincem, licno na tom modelu ne bih gledao nista dalje od motorizacije :) .

PS: Samo da te ispravim, Bravo nije postojao u 1.6 verziji sa 320 Nm. Veci obrtni je stigao sa kasnijim verzijama tog motora u novijim modelima. Cak i izlazne Bravo 1.6 serije su bile sa 300 Njutna.

3 hours ago, radakbre said:

Znam da ovo nije forum za ovu vrstu automobila, ali sam se takodje razmisljao uzeti i a3

Na forum su dobrodosli svi ljubitelji automobila. Od osnivanja foruma i kluba, ovo nije bila nikakva "sekta", koja ce velicati zabarske automobile ili brend koji vozi.

Sto je i bogatstvo foruma, jer imamo gomilu korisnih iskustava, razmena misljenja, a to potvrdjuje i prilicno ljudi koji ovde ostaju i posle promene brenda. Tako da slobodno "pucaj" sta god te zanima, i sam sam ovde ko zna koliko puta dobio prilicno korisnih misljenja za vozila drugih grupacija.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, radakbre said:

 sa kojim mogu da se navozam kvalitetno a pritom da uzivam.

 

pa sad da se navozas kvalitetno sa dizelom od 10+ godina starosti je veliki znak pitanja ako mislis na to da te lepo i dugo sluzi bez ulaganja, to bas treba da se pogodi neki dobar i odrzavan primerak u suprotnom u svaki ces imati bar pocetna ulaganja plus nepredvidjena a kod dizela sto sta moze da iznenadi...

i ja bih isao na bravo kao najpovoljniju opciju kupovine i odrzavanja.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo i da te glava ne boli.

Jbg, pre mesec dana sam prodao 1.6, 2014 godište, čovek mi se danima zahvaljivaomposle kupovine.

Za te pare traži što mlađi primerak, na žalost, ponuda je očajna, pa bez žurbe, kad naleti znaćeš da je pravi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravoa ima dobrih i verujem da se moze naci solidan primerak sa ne velikom kilometrazom. Imam jednog, doduse 1.9 i auto je tenkic, izuzetno zahvalan i prost za eksploataciju i odrzavanje.

 

Delta je isto sra*je, ali kvalitetnije pakovanje. Nisam imao dodira ali verujem da je kvalitetnije i pazljivije sklopljena od Brava. Lancia je uvek bila ekstra klasa sto se tice vozila iz Italije. 

 

AR 159 je ozbiljan auto, ozbiljno kvalitetan auto ( daleko je kvalitetniji od Giu ) ali mislim da ga je mnogo tesko naci u iole ocuvanom stanju. 1.9 motori su rage ali i njima dolazi kraj jer neodrzavanje i kilometraze koje su ubili stizu na naplatu i najbitnije, usrali su ih sa GM menjacima... A imaju i lepih problema sa limarijom, posebno primerci iz zapadnih zemalja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delata je ozbiljnija od brava u svakom smislu, komfor, materijali, oprema, udobnost, ne znam delta vs 159 koja je razlika ali ja bih pre uzeo deltu u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam u prosloj iteraciji kupovine vagao izmedju Bravo Sport/Giuliette/Delte, detaljno analizirajuci ocekivao sam iskreno da ce biti veca razlika izmedju Brava i Delte. Kao njihovih razlicitih predstavnika u istoj klasi, jer je jedan model zamisljen kao "narodni", a drugi kao "premium" Compact.

Delta jeste redja, egzoticnija, ima par stvari koje Bravo nije imao, ali mi je Sport vise legao za voznju, kompaktniji je, okretniji... Sad zavisi sta kome treba, Delta je odlicna za onoga kome treba vise mesta na zadnjoj klupi, varijabilan odnos gepeka/zadnje klupe, zgodnija je za porodice. Dele C-Platform druge generacije, za Deltu sa vecim medjuosovinskim za 10 cm, duza nepunih 20 cm, na identicnu sirinu...

Sto se tice komfora, na vozackom mestu maltene nikakve razlike, cak mi je oku vise prijao enterijer Sporta sa profilisanim alkantara sedistima koja bolje drze, crveno-crnom kombinacijom materijala, sve prostepano crvenim koncem (volan, menjac, rucna, sedista), imitacija karbona na tabli i konzoli, za mene lepsi duboki cajgeri u hromiranim tunelima (umesto sive plastike oko cajgera i komandi klime u Delti, koja neshvatljivo jeftino deluje), Sport mode... Sklopljeni slicno, izolacija slicna, mehanika i elektronika identicna, sitne boljke (projektora/maglenki, itd.) iste...

Rekao bih da je Delta zamisljena kao njihov premium Compact, ali zabarski trapavo realizovana ili sa stvarima koje masovno deli sa "narodnim" bratom. Neosporno lepo izgledaju one Poltrona Frau, ali sa kozom koja se nabora na tabli i ne lici ni na sta posle par godina, tapacirima vrata koji se takodje guzvaju i odlepljuju. Od opreme ne znam da ima nesto toliko vise od Brava - upravo te verzije sa kozom (naspram one jeftine u Bravu), Magic Parking, SDC (koji je i kod Delti vrlo redak, sa nenormalnim cenama amortizera, pa ga iskljucuju kada dodje vreme za zamenu). Delta je za toliko bila noviji model tokom projektovanja, pa je "zakacila" i DRL napred koji je tada tek krenuo, diode pozadi (koje su opet glavobolja kada pocrkaju jer se stopka sece, pa je potrebno je naci odgovarajuce diode istog intenziteta, pa varenje plastike - zato ih valjda i vidjam prilicno "krezavih" po BG, jer dosta njih ocigledno mrzi da se bakcu sa sredjivanjem). Ksenone, panoramu, InstantNav, grejana sedista, Sport mode i ostale dzizde su imala oba modela, itd...

Mislim da je glavni "problem" kod shvatanja Brava sto polako postaje novi Stilo. Tj. da se za etalon uzimaju izraubovani 1.9 cadjavci sa pocetka proizvodnje za 3 'ljade, sa tankom opremom. A taj model moze da bude vrlo lepo opremljen, od restyle i sa gomilom poboljsanih stvari, novim performantnijim i stedljivijim motorima, novim menjacima, Sport sa gomilom dodataka i solidnom voznjom (mada oba modela imaju "narodnu" gredu pozadi). Kada se dobar i napucan Bravo i dobra Delta uzmu u obzir pri kupovini, malo je drugacija prica.

Da neko ne razume pogresno, Delta je takodje bila tada u opticaju za kupovinu, svidjale su mi se Hard Black sa 1.9 TT motorima, ili te sa Poltrona Frau, lepe su mi bile poslednje verzije sa piano black plastikom na konzoli (umesto pomenute nesrecne sive plastike oko cajgera i komandi klime). I dan danas je egzotican autic, sto mi je uz varijabilnost i ponudu prostora mozda i najveca prednost.

Razlika u ceni za dobre i sacuvane primerke je mala, tako da se na kraju sve svodi na licni ukus i potrebe. Cisto neki licni dozivljaj oba modela koja solidno poznajem (da ne pricam o gomili vozila forumasa koja smo kupusali ili pretresli po placevima) i koji su mi pre 6-7 godina bili u razmatranju za kupovinu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Iskreno, sto se tice brava u sport paketu, stvarno si mi otvorio oci 

nisam ih sretao pre, i vidim da ima bas lepih primeraka 

cuo sam da 1.6 sa 120ks moze malo slabiji biti  za tu karoseriju

trenutno gledam modele 1.9 od 150ks i 2.0 165ks

 

koju biste vi verziju pre preporucili

i da li postoji kakva razlika u potrosnji u odnosu na 159, 

nasao sam jednu 1.9 8v koja je cipovana, ne znam kolika potrosnja tu moze biti ako bih ja doradio kvalitetan cip na 140-150ks

i nasao sam nekoliko od 16v od 150ks fabrika,

 

koja bi razlika izmedju brave i nje bila u datoj konjazi

 

pitam ovo jedino zato sto mi je vise ljudi reklo za istu potrosnju ta dva motora na tim karoserijama pa mi je malo cudno 

 

naravno, hvala svima ostalima koji su se prikljucili mojim gore pitanjima!

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sve zavisi od nacina eksplotacije, ja potrosnju brava u gradskim ekstremnim uslovima racunam od 8 - 10l, Ar 159 bih racunao od 9 - 12l. Kod brava gledam iskljucivo sport paket opreme, generalno mi ( a i vecini ) taj dizajn brava oku i ne prija nesto ali sport mi je vizuelno mnogo lepsi a i mehanicki je drugaciji, vise odgovara mojim afinitetima u voznji ( fabricki je nizi, tvrdje oslanjanje, sedista sa kadicama, spojleri, alu papucice..) Probao sam obican i sport i ogromna je razlika.
AR 159 nisam vozio u verziji sa 120ks, neki su se zalili da je malo slaba, verovatno je i subjektivni utisak..ja bih rado uzeo 1.9 sa 120ks pa i ako treba malo ispeglao mapu :)
Bravo mora biti drugi stilo, prvo i osnovno kod nas "zabara"jer i jeste stilo, pa onda evo prvi ja idem na tu neku siguricu, provereni motori ( stariji 1.9dizel), provereni trapovi i ostalo.. Da je srece da se ljudima vise svidja pa da stvarno bude kao sto je bio stilo nekada.. :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 mjt 120ks je poprilično živahan auto, nije trkač ali nije ni trom sa 300Nm baš lepo vuče.

 

Što se tiče poređenja Brava i AR159 sama razlika u težini ti je oko 200kg u korist Brava.

Što se tiče potrošnje, dizel ako gledamo, opet AR troši više, to se primeti pogotovo u gradskoj vožnji, teži auto ipak traži malo više snage da se pokrene, zar ne?

Moj drugar ima 159 i po BG gradskoj vožnji kad je ispod 8l onda je presrećan al je češće oko 9-10 dizela.

1.6mjt 120ks, za onih par hiljada koliko sam prešao sa njim, nije prešao 8l u gradu. Za 1.9 i 2.0 ne znam.

 

Što se tiče performansi, ako gledaš Bravo od 1.4MA 140, 1.4Tjet 150, 1.9Mjet 150, 2.0Mjet 165, svi su do stotke brži od AR 159 sa 150ks ili čak jednaki do stotke sa AR sa 170, pričam o dizelima do 2 hiljade kubika.

Razlike se vide u međuubrzanjima i na krajnjim brzinama , al opet su mizerne i opet Alfe ne dominiraju, čak su neke i lošije.

 

Druga stvar, AR 159 poslednji model je izašao 2011g, a nakon te godine imaš restajling Bravo, i s obzirom na novac koji želiš da potrošiš, lično ne bi gledao ništa ispod tog godišta.

 

PS imaš kod mene u temi poređenje dva Brava , u slikama, običan i Sport, pa vidi sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/20/2023 at 9:23 AM, radakbre said:

@Ivan

Iskreno, sto se tice brava u sport paketu, stvarno si mi otvorio oci. Nisam ih sretao pre, i vidim da ima bas lepih primeraka 

cuo sam da 1.6 sa 120ks moze malo slabiji biti  za tu karoseriju

trenutno gledam modele 1.9 od 150ks i 2.0 165ks, koju biste vi verziju pre preporucili

Turbo benzinca od restyle (2010+) npr.? Noviji i stedljiviji Euro 5 motori, novi robusni C635 menjaci (izbaceni problematicni Opelovi M32)... Pogotovo ako ti je gro voznje po gradu. Ako nista, bar probaj neki i moguce da ces se prijatno iznenaditi. Ne znam zasto si se zalepio samo za cadjavce? Tecna, prijatna i tiha voznja, bez tresenja i vibracija, linearnija ubrzanja, lepsi zvuk... Odrzavanje i registracija bagatela, veliki/mali servis kao za atmosferca, vozio sam nesto slicno 5 godina i (iako sam prethodno vozio neunistivi JTD) bukvalno sam zaboravio na majstore, MAF, MAP, zaprljane senzore, EGR, dizne i njihove korekcije, DPF, kvacila, plivajuce zamajce, traktorisanje, vibracije, dimove... Imaju i benzinci naravno svoje slabe tacke (doduse znatno manje), ali ako se sve lepo prekontrolise i uzme ocuvan primerak, sigurno ces se slatko navozati. Cak im je do skoro i veca potrosnja bila anulirana primetno nizim cenama benzina, mada zadnjih nedelja se to vraca na neki ocekivan nivo.

Kao sto sam ti predlozio Sport varijantu, tako ti predlazem da bar probas nekog turbo benzinca (kod njih obavezno od restyle, tj. Euro 5 motora i unapredjenja). Pri tome nisam nikakav zadrt tip oko pogonskog goriva (naprotiv, prethodno vozio dizela, i tada bio apsolutno otvoren za Bravo Sport/Giuliettu/Deltu dizela, sada vozim DS dizela), pa sta pre naleti napucano opremom i u boljem stanju. Cisto prenosim moje odlicno visegodisnje iskustvo sa tim modelom u benzinskoj verziji.

Apropo pitanja, evo ti i okvirnog poredjenja raznoraznih stvari (medjuubrzanja, potrosnje) za dizele koji te zanimaju u Bravu. Licno bih za lovu koju planiras isao na sto mladji restyle, jesu motori malo svileniji, ali dobijas prilicno ispravljenih stvari na modelu generalno, kvalitetnije materijale, bolje ususkan i sklopljen auto, nema problematike sa klapnama i granama na 1.9 16v verzijama (doduse imas plasticni hladnjak EGR), itd...:

 

b1.thumb.png.22136816db4b5074107a394b5342fd0a.png b2.thumb.png.63490401660242000e56e346ab9aba9c.png b3.thumb.png.8fa02e781cecf54dfb7237395dd1ff5d.png

 

I licno meni najbitnija tabela, kada poredim ono sto mi je interesantno za kupovinu. Medjuubrzanja u razlicitim stepenima prenosa i brzinama, kao i overtaking parametri (najefektnija ubrzanja sa saltanjem, pri preticanju npr.):

 

b4.thumb.png.fd8a2d3d689b7f7595a7758744f50431.png

 

159-ka ti je primetno teza, ipak je segment iznad (D), plus teska Opelova GM-Premium platforma, tako da je ocekivano i da slabije ide i vise trosi. Kao npr. da u Bravu stalno vozis jos maltene dvoje ljudi, pa uporedjuj sta ti je vec bitno. Cini mi se da u verziji 1.9 16v 159 u nekim parametrima ima slabija medjuubrzanja cak i od Brava sa 1.6 120, mozes i sam da proveris kao ovo iznad, da ti ne jurim sad bas za sve :) .

On 5/20/2023 at 9:38 AM, MS PK said:

Bravo mora biti drugi stilo, prvo i osnovno kod nas "zabara"jer i jeste stilo

Da je srece da se ljudima vise svidja pa da stvarno bude kao sto je bio stilo nekada.. :D

Pa u startu je zbog SEKE 2008. i samo jedne karoserijske izvedbe Bravo vec prodat u skoro duplo manje komada nego Stilo. Posto sam dugo vozio oba, samo da potvrdim da sam do kupovine takodje mislio da je to sve slicno zbog slicne platforme, elektronike, startnih motorizacija u Bravu... Cak sam tamo od 2010-2012, vozeci Stilo vec nekoliko godina, planirao i da preskocim Bravo i sacekam njegovog naslednika (koji nazalost nikada nije ni stigao). Ali iz dugogodisnjeg iskustva sa oba (Stilo dizel pre restyle i Bravo Sport benzinac restyle), iako me i Stilo bas lepo sluzio - samo mogu da potvrdim da je Bravo evidentno ozbiljnije uradjen automobil, bolje ususkan, preciznije sklopljen, bolji materijali, sa ispeglanim bug-ovima... Slatko, pouzdano i izuzetno rentabilno sam se navozao za tih 5 godina. A kada sam podvukao crtu, verovali ili ne - maltene u svemu rentabilnije nego sa cuvenim JTD, u istim uslovima i autu iste klase.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

*ebi, *ebi :D .

Ja se samo trudim da coveku iz svog iskustva dam konstruktivne predloge i da bar proba nesto sto mu (nezasluzeno) nije ni u razmatranju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/20/2023 at 4:42 PM, Ivan said:
*ebi, *ebi  .
Ja se samo trudim da coveku iz svog iskustva dam konstruktivne predloge i da bar proba nesto sto mu (nezasluzeno) nije ni u razmatranju.
 

Ozbiljan sam bre :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, knezevic76 said:

Evo, kao stvoren za tebe

Lep je autic, videh ga ranije na oglasima.

Mada ne mora ni komplikacija sa MultiAir, koji je vise za entuzijaste. I neki Euro 5 T-Jet 120, uz C635 menjac zadovoljavajuce nosi tu karoseriju.

A opet motor "starog" kova, robustan, doduse sa manjim torque i malo veci potrosac...

Posto su T-Jet 150 izbacili zbog prevelike potrosnje i Euro normi, leteo je u paketu sa M32 menjacem tamo od 2010.

 

Ako je kolega @radakbre iskljucivi ljubitelj dizela, evo da pripomognemo i linkujemo i onu Delticu iz druge teme...

1.9 Twin Turbo i samo da peva :) :

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doslo je vreme da moja Panda ode u drugu porodicu verno me je sluzila tri godine i vreme je da se rastajemo doduse nece daleko otici pa ce i dalje biti pod mojim nadzorom

Sada je na meni dilema koji auto kupiti i izbor je za sada pao na dva modela
Panda 3. generacije u varijanti 1.2 benzin posto ste mi preporucili da se klonim 0.9 motora i
VW up! sa 1.0  benzin motorom
Moze i nesto trece sto se uklapa u budzet i dimenziju posto iskljucivo trazim mali gradski auto cak mi je kod Pande minus sto je za 15cm duza od predhodne generacije.
Definitivna prednost bi bio automatski menjac

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW tsi i tfsi se baš nisu pokazali,baš sam neki dan gledao neki nemački video gde su ih dobrano napljuvali i to sve verzije od tri do osam cilindara.Mirko Rašić tvrdi da je to zato što mali turbo benzinci treba da se prvo ohlade,pa tek onda ugase i da ne trba da se potapaju hladni…i tako to…(

Drž se ti FIRE motora dok ih još ima dobrih…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam trotinet a za skuter od 50ccm mi se ne placa 10.000 registracija to bi bila treca za placanje
U 90% slucajeva mi je gepek pun vucem oko100-150 kila alata tako da dvotockasi odpadaju
Iako bi neko rekao da mi treba pickup ili kombi za posao meni panda zavrsava posao savrseno upravo zbog gradske voznje i parkiranja

Motori u up-u su 1.0 3 cilindra sa 60 ili 75 ks bez turba i to je ono sto ja gledam (imam para) dok  novije verzije posle 2016. sa 90 i 115ks imaju turbo
Ne gazim ja auto mnogo vozim agresivnije ali vodim racuna o motoru uvek


Za kraj slika Kung Fu Pande

kung fu.jpg

Edited by clockwork_orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clockwork_orange A Agila ? Moj drugar tera jednu godinama. Preš'o ko zna koliko sa njom, tovari je kao mazgu, a nikad nije imao nikakvih problema s njom.

 

Samo 5cm duža od pande, malo veći prtljažnik, ali  kad se obore zadnja sedišta primetno više prostora (nego u pandi).

 

Jes' malko ružnjikava, ali ispunjava sve ono što ti treba. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

A ima je i u Suzuki Splash izvedbi, ako ti se ne vozi Opelo!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...