Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Kolega ima QQ 1.6 sa automatskim menjacem, prezadovoljan, kupio ga u srecno vreme pre korone sa nekih 90kkm na satu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

Mislim da se na ovoj temi vodila priča o tom 1.6. Za onaj jači od 160 sam tu i tamo pročitao postove od vlasnika da ima nekih biljki. Ali za ovaj slabiji nijedan vlasnik nema loše komentare, na Reno forumu i FB na njega uglavnom kukaju ljudi iz "treće ruke". Pitao i vlasnika Reno Riznić servisa gde održavan auto, rekao mi je da je ok motor, stim da ima lanac, pa je skuplja zamena. Voleo bih da u je Scenicu (mojoj trojci ili što da ne u četvorici) taj motor, jer mislim da mu je prava mera!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, 1.6 od 130ks je odličan, niko se nije žalio do vlasnika renoa ili nissana. 

Ovaj drugi od 160ks, sa 2 turbine, nešto su zeznuli najblaže rečeno i vrlo je problematičan. 

Meni je ovaj drugi delovao zanimljiv u talismanu pa sam malo više pogledao oko njega. Svuda se žale, i kod nas i preko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno uzeo Talisman limuzina (pisah ovde), bas taj 1.6 sa 130ks.

 

Da se nadovezem na kolege, za sada oduševljen motorom, pu pu da ne ureknem, iako je kratko vreme kod mene. Ali utisci, lepo ide, nije uopšte inferioran, nije naravno ni Gonzales, tih motor jako, gotovo ko benzinac radi, a potrošnja jako mala za toliko veliki auto.

 

Trenutno na bordu 6.2 i to za cca 70% grada (NS špic oko 15h) i ostatak magistrala, ali uz opet gužve. Toliko je otprilike i čep. Manje troši gotovo i od 500 cross 1.6 mjtd kojeg isto vozimo a koji je ipak manji auto i niza klasa.

 

E sad taj sa 160ks iako odlično ide ume da izbrljavi i to je istina. Ali brljavio je i motor u Passatu b6 i u nekim BMW modelima, pa je Passat uvek "auto". Imam utisak da se nekima puno toga oprašta a nekima ništa i još potencira.

 

Ajde kad sam se raspričao, tražim dodatni set alu felni i po specifikaciji mi je offset (ET) range 41-45. Je l frka ako sve drugo paše a ET je recimo 40 ili ET 47. Dakle, mala odstupanja? (Ako je prevelika digresija od teme izvinjavam se i obrisacu).

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Jug said:

Ali brljavio je i motor u Passatu b6 i u nekim BMW modelima, pa je Passat uvek "auto". Imam utisak da se nekima puno toga oprašta a nekima ništa i još potencira.

to je istina, uvek se nemackim automobilima prastale takve stvari pa i mnoge gluposti, idalje je to nemackO autO , kad ga svaba napravi, nema boljeg :)

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pljuvačina po Renaultu i Alfa Romeu i jeste deo marketinga VW.Italijani i Francuzi do sada nisu obraćali pažnju na taj deo marketinga,a nemci to rade još od golfa dvojke.Nema šanse da me neko ubedi da Golf dvojka bolji od Tipa mk1,ali je tako ispalo…naravno svi imaju mana i vrline,ali ukupno uzavši…

Kod mene u mestu je bilo desetak tih Renaulta sa 1.6/130 i svi su isparili ili zamenjeni za 1.5 dci,zašto,nisam ukapirao…Iz te ture ostao samo jedan Talisman na benzin.

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

golf mk2 je stvarno dobar auto i mrcina koja se odlicno pokazala ali i vecina kola iz tog doba kad su se pravila kvalitetna kola da traju ali ovi savremeniji vageni su vec druga prica

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Jug said:

Ajde kad sam se raspričao, tražim dodatni set alu felni i po specifikaciji mi je offset (ET) range 41-45. Je l frka ako sve drugo paše a ET je recimo 40 ili ET 47. Dakle, mala odstupanja? (Ako je prevelika digresija od teme izvinjavam se i obrisacu).

Zanemari tih par milimetara. Nece to praviti nikakvu smetnju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ET je rastojanje od ose felne do ose kacenja (tj. predstavlja uvucenost felne). Ali ne moze da se posmatra samostalno, vec u kombinaciji sa sirinom felne i gume. Ako felna ostaje iste sirine, kao sto kolega kaze - tolika razlika ne treba da predstavlja problem. Treba samo videti da li je offset pozitivan ili negativan, tj. da li felna ide napolje ili unutra.

Za neke drasticnije razlike u sirini i ET, treba ipak sracunati iz glave (ili uneti u neki konfigurator/komparater, ko nije u prici). Da ne idemo u off - @Jug , ako bude trebalo pomoci, imamo odgovarajucu temu ovde, pa se dopisi ;)

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/83326-fiat-lancia-alfa-dimenzije-felni-i-guma

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Jug said:
Ajde kad sam se raspričao, tražim dodatni set alu felni i po specifikaciji mi je offset (ET) range 41-45. Je l frka ako sve drugo paše a ET je recimo 40 ili ET 47. Dakle, mala odstupanja? (Ako je prevelika digresija od teme izvinjavam se i obrisacu).


Ja ne bih bežao ni od čeličnih felni (ukoliko je namena za zimski set), obzirom da ima jako lepih ratkapni za Renoa.

 

Screenshot_20200929-194143_Polovni Automobili.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ratkapna i lepo bas ne ide u istu recenicu :stuart: . Mada dobra je fora, bas na RenoLu, ona caka sa "probusenim" celicarama.

Pa ratkapna pokrije kompletan metal, vide se delom i celjusti, srafovi, pa to onda iz daljine i lici na nesto. I "baca sekund":D cak i na alu-felnu.

Nije lose, ako vec mora celik.

 

Untitleds.thumb.png.3c5fce36738de81d7268f687c88a5af6.png s-l1600.thumb.jpg.f94f16e117d9fb3d8d6448f94cffdf66.jpg 118652_955623.thumb.jpg.e4a7c90d7680e0ba358a67c3441038fb.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima ljudi.

Znao sam šta je ET ali ono prilično sam PS lik a ne mogu da nabodem alu felne da mi se dopadaju sa tim ET nego je sve male razlike, kontao sam i sam da ako je range fabrički ET 41-45 da nije frka ako nadjem 40 ili 47 ako je sve ostalo po specifikacijama ali bolje pitati.

Mada kad vidim sad ove ratkapne, što je Totti podelio, iako ih ne volim načelno, lepe su i jeftinije ;)

Što se tiče Folcike i ostalog, siroka tema, pomenuo sam je samo zbog balkanskog mita kako Reno motori ne valjaju a da pri tom ljudi valjaju te motore Mercedesu hehe.

VW pravi odlična vozila, nesumnjivo, ali dosta toga je i mit. Ta vozila u proseku nisu nista pouzdanija od drugih, ono sto im se mora priznati jeste ergonomija, nekako skoro svaki auto im ergonomski prost, drže se svog, ali efikasan.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je jednom stigao Bravo sa nekim bezveznim ratkapnama i ja  uzmem ove  i prefarbam ih tako da unutrasnjost bude crna a krakovi sivi i evo kako je to ispalo.

Bravo planuo za dva dana.

 

3.jpg 6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nesa 169 said:

ovde je više kolega primetilo da im nije zamenjeno ulje i filteri prilikom servisa. Izbegavajte ''Hit'' u Beogradu u širokom luku!

99% potkradaju majstori, sto naravno ne opravdava Hit auto. Rade privatno i te delove koriste u tu svrhu. Najbolja zastita je da se trazi da se spakuju zamenjeni delovi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja ti je garancija to sto ti spakuje stare delove koje moze bilo cije da stavi, ko zna koliko su takvih uradili sigurno im ostali delovi sa nekog drugog a mogu da ti uvale i od drugog auta otkud ces znati da prepoznas tacno tacno kako izgleda koji fitler, pk ili zupcasti, roler, itd. sta god bilo, nema sanse da provalis i realno ko bi se cimao da analizira i uporedjuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam odvezao QQ u AK Kompresor na mali servis i zamenu ulja u menjacu.

Dodjem kuci, pogledam sipku i crno ulje. Malo sam sumnjicav, ali nadam se da je samo tamnija vrsta ulja

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Koja ti je garancija to sto ti spakuje stare delove koje moze bilo cije da stavi, ko zna koliko su takvih uradili sigurno im ostali delovi sa nekog drugog a mogu da ti uvale i od drugog auta otkud ces znati da prepoznas tacno tacno kako izgleda koji fitler, pk ili zupcasti, roler, itd. sta god bilo, nema sanse da provalis i realno ko bi se cimao da analizira i uporedjuje

Naravno da je to dobar nacin da se predupredi problem.

Ako mislis da nije uvek mozes da trazis da stojis pored majstora dok radi sto ce ti dozvoliti niko.:D

Samo trazenje starih delova nije nista neuobicajeno i praksa je dosta ozbiljnih servisa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, OMP said:

kod dizela je normalno da ulje bude crno posle zamene ne moze nikad biti kao kod benzinca

 

Vozim dizele poslednjih 12godina, ali mi mnogo rano ovo. Stilo je bio atrakcija nekad na okupljanjima sto je prljao ulje posle 3kkm. Leonu isto bas dugo treba da uprlja. Zato sam se malo iznenadio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511 koliko crno? Ja sam radio prosli mali servis o trosku autogaranta pa mi bi sumnjivo da l je zamenjeno, imas sliku ovde

Receno mi je da je to ok skroz, pri ovom malom servisu mi nista nisu rekli, tako da kontam da je ok.

Edited by Dzimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Woodoo said:

Naravno da je to dobar nacin da se predupredi problem.

Ako mislis da nije uvek mozes da trazis da stojis pored majstora dok radi sto ce ti dozvoliti niko.:D

Samo trazenje starih delova nije nista neuobicajeno i praksa je dosta ozbiljnih servisa. 

znam da nije neuobicajeno trazenje starih delova ali kazem ne mora biti nikakav dokaz da su isti i zamenjeni, kako ces znati da je to npr. filter tvog auta ili vodena pumpa,. kajis i sl.???

42 minutes ago, igor0511 said:

 

Vozim dizele poslednjih 12godina, ali mi mnogo rano ovo. Stilo je bio atrakcija nekad na okupljanjima sto je prljao ulje posle 3kkm. Leonu isto bas dugo treba da uprlja. Zato sam se malo iznenadio

imao sam i ja nekoliko ali ni jedan nije imao cisto ulje posle zamene, ne bude bas crno kao staro ali svakako je tamno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, OMP said:

kod dizela je normalno da ulje bude crno posle zamene ne moze nikad biti kao kod benzinca

Zavisi kod kog dizela i u kom stanju.

Kod 2,0 HDI meni je i posle predjenih 100 - 120 k km posle zamene ulja novo ulje bilo potpuno svetlo i posle 1.000 km, dok kod 1,6 HDI ( sa predjenih 150 k km ) je znalo da mi potamni već posle oko 400-500 km.

Ali, na 1,6 MJ ulje bude potpuno svetlo i posle oko 3-4.000 km. Doduše, malo je prešao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje pogledati odmah ispred servisa. Po meni tad ne bi smelo biti crno. Vozio sam i ja dizele nekad. 

Međutim kolegi je to bilo na benzincu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...