Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Iskreno ja ih ne vidim jer ja vozim auto od 1600kg i trosim manje 4-5l od benzinca u majusnom automobilu. taj motor u autu od 1600kg bi trosio 12-15l i vukao se kao baba. Ako stavimo na Vagu, on je veliki potrosac i u Puntu. Znaci vozis Punta, mali auto, a imas visoke troskove i odrzavanja i goriva. Meni to nema poentu. Za mali auto, polovan, ko nema sportske ambicije 1.2-1.4 je posao. Sve preko toga ulazi u kategoriju odrzavanja i registrovanja ozbiljnijeg automobila i zasto onda ne uzeti bolji i veci auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prešao posle dva dizela na turbo benzinca i ne verujem da ću se ikad vraćati na dizel, sem ako ne dođe do nekih baš nepredviđenih situacija.
Nema vibracija, nema buke,lakši motor i samim tim lakši auto, ima DPF tj PPF koji se nikad neće zapušiti za razliku od DFAa dizela i njegovog EGRa, regeneracija, šta to beše....da ne nabrajam dalje

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje to visoke troskove odrzavanja?

Pa za cenu dekle na tvom dizelu opravis pola stvari kod turbo benzinca.

Nisam protiv dizela i verovatno cu uzeti opet nekog posle benzinca, ali da je bacena para nije..

Mozda neko nece veliki automobil iz xy razloga. Isto kao sto mi nema poentu voziti karavana osim ako nisi majstor za klime ili vozis lubenice.. Moze se i tako reći npr.

Nadam se da kapiras poentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas u Vojvodini ništa osim karavana,hečbeka ili vana ne pije vodu...za nas koji nismo u gradu.

Ako ne može traktor kosilica ili 100 gajbi da stane,šta će ti...

U Punta stane dosta malina i jagoda,ali samo ako se zadnje sedište sklopi

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, knezevic76 said:

Ja sam prešao posle dva dizela na turbo benzinca i ne verujem da ću se ikad vraćati na dizel, sem ako ne dođe do nekih baš nepredviđenih situacija.
Nema vibracija, nema buke,lakši motor i samim tim lakši auto, ima DPF tj PPF koji se nikad neće zapušiti za razliku od DFAa dizela i njegovog EGRa, regeneracija, šta to beše....da ne nabrajam dalje

Sent from my DN2103 using Tapatalk
 

Kakav ti je sam osecaj u voznji izmedju b i d (mislim na sta bolje pretice, sta je brze, sta je "upravljivije" i sl)?

Nisam nikada vozio benzinca i uopste nemam osecaj koja je razlika u samoj voznji.

(generalno pitanje za sve koji su vozili i jedne i druge, a npr. u nekom poredjenju poput Honde Civic VIII 1.8 i Fokusa mk3 1.6 TDCI 120KS)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio Giuliette 2.0 jtdm 140 ks i 1.4 tjet 120 ks jednu za drugom (obe prefejs, obe na 18'), i mogu reci da se oseca ta razlika u nosu, nije dan i noc, ali moze da se primeti da malo lakse skrece benzinac, manje je inertan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Fabiju I, 1.2 benzinac, pa Fabiju II dizel. Ne vozim brzo, ali volim da u krivini prodjem sto je moguce brze, povremeno. Po kupovini dizel fabije sam se iznenadio koliko vuce van krivine, jer je teza napred. Oseti se, cim se priblizis granici fizike.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo benzin popije u gradu poprilicno. 1.2 110ks sa AT menjacem je trosio 9.6 a sada ovaj 1.0 125ks manuelac oko 8.5 cisto grad i uvek u spicu dok moj 3.0tdi sa skoro 2t trosi 9.8 kombinovano mereno sve cep. Pri tome ne mogu da poredim voznju u ta dva auta, vrti se benzinac ali uvek mu fali jos snage. Da je neki 1.6 ili 2.0 verovatno bi bila prava mera za sve uslove voznje dok ovako grad i to je to, na otvorenom 4 odraslih i par stvari u gepeku vec predstavljaju izazov.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, m8b said:

mislim na sta bolje pretice, sta je brze

generalno pitanje za sve koji su vozili i jedne i druge, a npr. u nekom poredjenju poput Honde Civic VIII 1.8 i Fokusa mk3 1.6 TDCI 120KS

U konkretnom poredjenju (atmo benzin i turbo dizel u istoj klasi) - dizel ce zbog veceg obrtnog imati prednost pri potapanju iz niskih obrtaja. Ali i brze crkava kada izadje iz svog opsega "komfora", jer max snagu obicno imaju oko 4000 rpm.

Dok VTEC, sa vecom snagom i zapreminom otprilike ima isto toliku prednost pri najefektnijem preticanju, tj. sa saltanjem i gadjanjem odgovarajuce brzine. Znaci, ako se vozi kako treba za izvlacenje performansi, konkretno u ovom poredjenju prednost je apsolutno na strani VTEC. Ali trazi i vise rada menjacem, uz naravno vecu potrosnju.

Nesto izmedju su ti noviji turbo benzinci. Kombinuju pozitivne stvari od oba - imaju lep torque pa se lako voze i lepo potezu i iz nizih obrtaja (mogu da se voze u tom opsegu kao dizeli). A kada zatreba snage, lepo se vrte u obrtaje, max snagu imaju vec od 5000 rpm, ali tada i srcu. U zahtevnijim rezimima takodje po potrosnji nikada nece moci da pariraju dizelima, uvek volim da kazem da je na njima nesrazmerno mala razlika izmedju ludacki stedljive i ludacke voznje.

Upravo zbog veceg obrtnog i novih tehnologija, turbo benzinci imaju i lepo "razvucene" vise brzine, pa na autoputu mozes da kruziras na 2500-2700 rpm, sto rezultuje nizom potrosnjom... Apsolutno bih se slozio sa Horvatom da se i lepse voze po krivinama zbog manje tezine u nosu, bar je moje iskustvo takvo. Smanjuje im se potrosnja, poboljsavaju performanse, ali i oni zbog toga "trpe" sve komplikovanijim komponentama.

 

Apropo prethodne price - za jace od dve i po decenije staza vozio sam bas svasta (sluzbeno/privatno, dizel/benzin, atmo/turbo, novo/polovno)... I iz svog iskustva, sutra bih na keca uzeo i dizelasa i benzinca u Compact klasi koju gadjam. Naravno, pod uslovom da mi lezi sa performansama. Nista nije ni crno ni belo, i jedni i drugi imaju i prednosti i mane. A i, sto kazu, treba imati i malo srece...

Ni kada sam vozio prve Common Rail dizele (koji tamo pre 20 godina jesu bili "revolucija" po odnosu performanse/potrosnja) nisam bio u fazonu "Samo dizel, zakucava u sediste, pravi gorivo". Kao sto ni sada nisam "na benzin se vozi, na plin kuva, a na dizel ore"... A znam vise njih koji jesu, pa su se posle pokrivali usima kada probaju nesto drugacije, svidi im se, kupe i promene tabor. Pri cemu naravno menjaju i pricu koju su prethodno prosipali na sva usta.

Ako auto nema neke fabricki teske promasaje u konstrukciji, svaki ce lepo sluziti ako je lepo odrzavan i lepo se probere. Kao sto ce te i svaki les pokopati i sa zivcima i sa novcem. Iz mog iskustva, ukupni troskovi posedovanja turbo dizela/benzinca su vrlo slicni i izbor se svodi bukvalno na licne afinitete. Kome trebaju informacije, najbolje da ih trazi iz prve ruke, ne iz rekla-kazala prica.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imao sam Fabiju I, 1.2 benzinac, pa Fabiju II dizel. Ne vozim brzo, ali volim da u krivini prodjem sto je moguce brze, povremeno. Po kupovini dizel fabije sam se iznenadio koliko vuce van krivine, jer je teza napred. Oseti se, cim se priblizis granici fizike.

 

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

 

 

E tu je caka kod automobila gde je raspored mase 50:50, kao npr kod BMWa, pa onde nema tih iznenađenja da nos vuče van krivine
Kakav ti je sam osecaj u voznji izmedju b i d (mislim na sta bolje pretice, sta je brze, sta je "upravljivije" i sl)?

Nisam nikada vozio benzinca i uopste nemam osecaj koja je razlika u samoj voznji.

(generalno pitanje za sve koji su vozili i jedne i druge, a npr. u nekom poredjenju poput Honde Civic VIII 1.8 i Fokusa mk3 1.6 TDCI 120KS)

Nema tu neke razlike u vožnji, ako poredimo turbo dizel i turbo benzin iste zapremine, konjskih snaga i obrtnog momenta.

Jedina razlika je u potrošnji na navećim brzinama al opet ima tu dosta i do menjača al su ipak benzinci malo žedniji.

 

Ja konkretno sad vozim 1.0 turbo benzin sa 100ks i tri cilindra a prethodno sličan dizel je bio 1.5dci sa 86ks, obrtni moment im je isti.

(BMWa neću da poredimo jer je bio daleko jači).

Voze se skoro identično, povlače iz nižih obrtaja, elastični motori, nema potrebe za čestim šaltanjem i vraćanjem u niži stepen prenosa kao kod atmosferca.....potrošnja 0.5-1 litar u korist dizela.

Upravljivost ne bih poredio, to zavisi od modela do modela, vešanja itd itd.

U preticanjima nema razlike, oba su turbaci i vuku , kojim brzinom ćeš preticati, to zavisi od jačine motora.

Al primera radi Tipo je veći, teži , brži do 100 za sekund od Modusa, na 1500 obrtaja isporučuje 190Nm a Modus na 2000 obrtaja 200Nm, čisto da stekneš neku sliku.

 

Reno Megane 4, 1.5 dci sa 95ks ima 240Nm, slične težine kao moj Cross, do 100 ubrzavaju identično.

 

Što se tiče atmo benzinaca, kolege su već napisale iznad.

Opet kažem, sve je stvar ukusa i ličnih afiniteta.

 

 

 

 

Sent from my DN2103 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Suzio" sam izbor na:

BMW e90 318d i 320d M47 (ipak prednost u odnosu na N47 zbo svega navedenog)

BMW e90 318i i 320i (ne znam koji motor, nije mi najjasnije da li postoji razlika kao M47 vs. N47)

Civic VIII 1.8 i-VTEC (svi nahvalise ovaj motor, dok dizelov 2.2 i ne bas)

Focus mk3 1.6 TDCI (ovde sam najvise za najjacu snagu od 120, ali ne iskljucujem 105, dok sam od 95 ipak odustao, ne rizikuje mi se slab motor)

 

Kao sto sam napisao, vozim se po Beogradu, ali uz ceste odlaske od Vozdovca do Zemuna, kao i dvonedeljne Beograd-Sabac; za 2 godine sam presao 50K KM; treba mi startnost pri preticanju, mogucnost da se ide i preko ogranicenja na auto-putu, dobra klima kad przi leti; na raspolaganju je nekih €7K za sam auto +€1K za registraciju i sredjivanje odmah.

Da su svi u ok stanju (ne perfektnom, ne raspadnom, prosto normalnom, fino odrzavanom), da imam novca za normalno odrzavanje (gde normalno znaci da sam svestan da delovi za BMW kostaju vise, da Hondinih majstora ima manje, da je Focus najmladji) i da planiram auto da uzmem na minimum 2 godine, sta uraditi?


 

54 minutes ago, Ivan said:

Znaci, ako se vozi kako treba za izvlacenje performansi, konkretno u ovom poredjenju prednost je apsolutno na strani VTEC. Ali trazi i vise rada menjacem, uz naravno vecu potrosnju.


P. S. Da li se veca potrosnja u Hondi poklapa sa cenom odrzavanja u Fokusu, ili bi nesto prednjacilo (opet, ako govorimo o ok stanju, nikakvim laznim/realnim ekstremima)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto u tvom izboru nema ni jedna Gulijeta? Odrzavanje ce ti biti pristojno, performanse koji god motor da uzmes bice pristojne ili jace od ocekivanog ako ides na jace motore. Po tvom pisanju vidim da zelis auto koji ce da uzleti pri davanju gasa i to podrzavam. Pogledaj koliko Civika imas na ulicama? Koliko fokusa? To su tesko prodavljivi automobili, kao i sam BMW o tome tek da ne pricamo. Alfa ti je neka sredina svega onoga sto zelis. Dizajn 10, Enterijer 8, Performanse najblize BMW-u. I ono sto je u Srbiji najbitnije, odakle god da si postoji uvek dobar Majstor za Fiat/Alfa grupaciju. Ulazi ti sa cenom u rang, uzeces mladji auto od BMW-a i lakse prodavljiv kasnije posebno ako uzmes 1.6mjet.

 

btw ( kum ce uskoro prodavati 2011 e91 sa 184ks , on nema tih problema kojih se plasis, a i zamenjen je lanac pre 40k u nemackoj, svi papiri itd , vrh stanje u svakom smisli i opremi ) karavan je jedino al je auto 10ka. pisi pvt ako se odlicis za karavan cena ce te oduseviti takodje.

Edited by Nikola JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, m8b said:

"Suzio" sam izbor na:

 

BMW e90 318d i 320d M47 

BMW e90 318i i 320i 

Civic VIII 1.8 i-VTEC 

Focus mk3 1.6 TDCI 

 

... šta uraditi?

...

 

Kupi bilo koji od pobrojanih u najboljem stanju, samo kupi već jednom... Gledaj stanje auta a ne teorijsko filozofiranje o lancima, katancima, konjima i servisima...

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, m8b said:

"Suzio" sam izbor na:

BMW e90 318d i 320d M47 (ipak prednost u odnosu na N47 zbo svega navedenog)

BMW e90 318i i 320i (ne znam koji motor, nije mi najjasnije da li postoji razlika kao M47 vs. N47)

Civic VIII 1.8 i-VTEC (svi nahvalise ovaj motor, dok dizelov 2.2 i ne bas)

Focus mk3 1.6 TDCI (ovde sam najvise za najjacu snagu od 120, ali ne iskljucujem 105, dok sam od 95 ipak odustao, ne rizikuje mi se slab motor)

 

Kao sto sam napisao, vozim se po Beogradu, ali uz ceste odlaske od Vozdovca do Zemuna, kao i dvonedeljne Beograd-Sabac; za 2 godine sam presao 50K KM; treba mi startnost pri preticanju, mogucnost da se ide i preko ogranicenja na auto-putu, dobra klima kad przi leti; na raspolaganju je nekih €7K za sam auto +€1K za registraciju i sredjivanje odmah.

Da su svi u ok stanju (ne perfektnom, ne raspadnom, prosto normalnom, fino odrzavanom), da imam novca za normalno odrzavanje (gde normalno znaci da sam svestan da delovi za BMW kostaju vise, da Hondinih majstora ima manje, da je Focus najmladji) i da planiram auto da uzmem na minimum 2 godine, sta uraditi?

 

Uzmi Focusa.

Šta god da ti se eventualno pokvari, za ta kola ćeš lako da nadješ deo (nov ili polovan, po želji), a majstora za njega imaš koliko hoćeš.

Ako uzmeš civica, nećeš imati taj komfor. To ti garantujem, jer sam vozio 307 i 308, oba HDI ( što je "isto" kao i TDCI ) znam koliko su takva kola zahvalna za jeftinu eksploataciju. Kao i Ford. Jeftilen klasa.

Sem toga, "svemirac" ti je dosta stariji od tog focusa (pa je tu i daleko veći rizik kvarova koji su povezani sa samim godinama bez obzira na brend), tvrdji je, kažu i da je malo lošija zvučna izolacija.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikola JTD

Sto se tice AR, ne znam zasto je nisam razmatrao. Vizuelno mi nije bas nesto, ali licno mi AR pripada onoj grupi koju kada sto vise gledam, vise mi se svidja. Iskreno mi je krivo sto svojevremeno nisam kupio jedan GT, ali je zadnja klupa bas skucena. Svakako cu proveriti sada malo oglase, samo mi reci da li imas savet za motor i da li postoji nesto na sta treba obratiti posebno paznje, molim te?

 

@PremieRacing

U pravu si, mnogo mrsim muda :lol:

 

@moron

Vozio sam drugarivog 307 1.4 HDI - sranjkast u vozni, kao drugog 308 1.6 HDI - fino vuce. Razumem na sta mislis za to da je mladji i od Honde i od BMW-a, a i da Japanac ima manje majstora.

 

p. S. @Nikola JTD, sto se tice e91, ne bih karavan nikako, bas mi se ne svidjaju uopste 

Edited by m8b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako nisam mislio na 307 sa 1,4 HDi od 68 ks :) Imao sam HDI 90 i HDI 110 i tosu veoma zahvalni motori, kao i njihovi TDCI pandani koje koristi Ford.

Što se tiče civica svemirca, koji može biti star i 16 godina (ima ih na Polovni automobili i 2006. godište), da te pitam, šta ćeš, primera radi, ako se naknadno ispostavi mu ne radi klima kako treba? I da mu "treba" možda i kompresor klime ?

Focus treče generacije je daleko mladja roba i šansa za teko nešto je daleko manja.

A za iste pare može da se kupi dosta mladji focus nego Honda.

Meni lično da treba polovnjak, bez problema bih se odlučio i za 15 godina starog Forda ili Pežoa, ali ne i za 15 godina staru Hondu (ili 15 godina starog Mitsubishija, Subarua i sl. ) . Jer, kada ti na tako staroj Hondi nešto "ode" u Srbiji ( a što ne bi "otišlo", jer ima 15 godina ), ima da ti bude "igranka". Za 15 godina staru Toyotu bih se, pak, daleko lakše odlučio, jer je njih daleko više na drumovima Srbije, za nju imaš daleko više majstora, a i daleko više otpada (ako bi se odlučio za neki polovan deo kada ti zatreba).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubiši Outlander sa nekim DID motorom (dal 2,0/150ks, ne znam čiji) iz 2007 godine sa 320K koji povremeno vozim iz druge firme za koju radim, odbili da mu menjaju amorte pozadi jer jako brzo odlaze a delovi koji su na tržištu nisu kvalitetni. Takođe nam ni klima ne radi (a ima je) jer kažu da je kvar dosta skup (možda kompresor) a gazda neće da plati toliki trošak pa se vozimo bez klime. ASR mu je deaktiviran (razlog nepoznat meni) i servo mu se čudno ponaša (hidraulični) - zateže-otpušta u krivini, to iako je spomenuto, nisu sređivali na servisu. Zašto - razlog možda negde u ceni i gazdi.

 

Čisto nadovezivanje oko matorih Micubišija. 

 

A da, drugi komad istog vozila prolupao ispod 270K a "bio je u boljem stanju" pa sada jure naš da nam ga uzmu (nisu prvo hteli da nam daju taj jer je klima radila, eto im ga sad :P ).

 

@m8b

 

Brat, što ne uzmeš novo (npr TIpo Cross) na kredu i ne razmišljaš toliko o sređivanju i održavanju ? Jeste, ima kasko, ratu, ima redovni servis, sve ostalo u garanciji....sedneš, sipaš, voziš...Ok oprema, ništa ludilo...

Čisto neka paralela između 7K za polovnjaka i novog auta. Lično nikad ne bih dao 7K za polovan auto D segmenta star 10-15 godina, stisuno bi zube za nov sa motorom koji mi zadovoljava minimalne zahteve (turbo) i opremu nekog niže zahtevnog korisnika (što i jesam).

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ 1 za Alfu i 1.6 mjtd motor ili/i ako ti potrošnja nije problem gledaj i turbobenzinjaru i +1 za fokus.

 

Dobiješ mladji auto, pouzdane motore, dostupnost majstora, delova.

 

I sam taj 1.6 mjtd motor djiram, doduše u novom 500 cross-u i ako ima nešto dobro to je taj motor, ali zaista. To nam je novo vozilo u kući i stvarno odličan motor a ne vozim mlitavo, nikad nisam imao auto ispod 1.9 i testirao sam ga svuda. Ovo je ipak suvoliki auto, a u Alfi se ponaša još bolje i to je dobar kompromis i s potrošnjom i svim drugim. Ali tvoje pare tvoj izbor. Pozdravljam da to bude bilo šta što te radi + praktično je + svidja ti se.

 

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih ulazio i to kome se šta sviđa, osvrnuću se na majstore u BGu.
Iz ličnog iskustva i sa njima i sa brendovima koje sam posedovao lično ili neko iz bliže familije

Ja od svih navedenih bi Alfu a i Fiata pa onda Forda.
Majstora koliko hoćeš a i delova, lepo idu, nisu neki potrošači, servisi i delovi pristupačni. Otpada i polovnih delova da biraš.

BMW benzin ne bih nikako. BMW dizel ok. Majstora ima poprilično, al malo onih koji znaju posao kad se pojavi pravi problem, zna to i kolega sa teme koji vozi BMWa pa je izmenjao majstore i potrošio novca izmenjao delova sve dok nije došao do pravog. Inače, gde god dođeš sa BMWom, znaj odraće te za svaku sitnicu. Pa čak i gume kad menjaš ili centriraš trap, mora biti skuplje pa makar 100 dinara. Jer, eto, propeler na haubi. Polovnih delova, nekih ozbiljnijih, tipa karoserije i tako to samo na par otpada, ne daj Bože neki koji nije standardan.

Honda, pa eto, majstora koji znaju znanje na prste jedne ruke da nabrojiš a možda ni toliko, delovi su i skupi i nema mnogo biranja.

Suzuki, ili ovlašćeni ili dva majstora u BGu, moj rođeni brat vozi u NS u Trio Motors na održavanje a živi u BGu. Jes da se ne kvari i kupio ga novog 2010 godine al eto, toliko o servisima.

Fokus, Ford, pa delovi, otpadi majstori i servisi, su tu između Alfe i BMWa.

Pežoa nisam vozio, Renoa jesam, ima delova novih i polovnih, cene pristupačne a i majstora nekoliko dobrih u BGu.

Sve u svemu Alfa, Reno, Ford za pare jednog BMWa ili Honde, jeftinije održavanje, mlađe godište a lepo se voze, dosta opreme.

Sve navedeno je za modele od 2006 -2010 godišta
Ja ni na jednom polovnjaka počev od BMW pa na dalje, Alfa, Fiat, Reno nisam imao neki vanredno skuplji kvar, takvi mi polovnjaci zapali. Al eto, za hladnjak na Modusu ( jedino veće ulaganje) sam dao novca koliko i za veliki servis za neki normalan auto.

Sent from my DN2103 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, m8b said:

Sto se tice AR, ne znam zasto je nisam razmatrao. Vizuelno mi nije bas nesto, ali licno mi AR pripada onoj grupi koju kada sto vise gledam, vise mi se svidja. Svakako cu proveriti sada malo oglase, samo mi reci da li imas savet za motor i da li postoji nesto na sta treba obratiti posebno paznje, molim te?

Ako te Giulietta zanima detaljnije - lepo zasuci rukave i navali :) , rekoh vec da za svaki FCA model imas zasebnu temu za kupovinu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/72289-alfa-romeo-giulietta-iskustva-saveti-pre-kupovine/

Bilo je par nas koji su je razmatrali, gledali, probali i detaljno pisali... O motorizacijama imas do u sitna crevca i u drugim temama. Lepo se vozi, MultiLink pozadi, direktan volan, DNA, ali joj je najveci minus enterijer (i dizajnerski i kvalitativno, bar meni).

Jedino sto su i njima cene otisle u tri lepe... Tako da ces za 7.000 naci verovatno neku tanje opremljenu i matoru sa pocetka produkcije. Napucaniji primerci iz prvog restyle (2014+) su od 9.000. A iz drugog restyle (2016+), koje jos uvek neki put sacnem, su od 11-12.000 EUR. Mada, pored cene je mnogo veci problem sto je ponuda ocajna. Ono sto vredi nestaje maltene odmah, a na oglasima su one koje stoje 100 godina. Sa razlogom, naravno.

Za te pare i Compacte, ako ti treba malo vise prostora, iz "nase" grupacije baci pogled mozda i na Lancia Delte... Gadjas neku restyle sa kraja produkcije 2013-2014, iskoci (doduse sve redje) poneka Delta S ili 1.9TT 190 vredna gledanja, ako te tako nesto zanima. Cisto dodatna ideja.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nekako prvo opredelim za klasu, model i motorizaciju, cisto da znam sta tacno gledam. Posle je sve daleko lakse. Pogotovo u ovoj suludoj situaciji naduvanih cena i lose ponude, kada treba pratiti redovno ponudu i cim se nesto interesantno pojavi odmah reagovati. A to ce biti daleko lakse i efektnije prateci 2-3 stvari, nego 10 :) .

Ranije je uvoz bio daleko raznovrsniji i brojniji, mnogo vise lepih primeraka, samim tim su se lakse i vlasnici registrovanih kod nas "odricali" svojih ocuvanih ljubimaca... Sve to je nazalost zbog celokupne situacije davno proslo vreme, a sto lepo kaze @Mijailović P. , covek vise nije pametan. Sa srecom svakako, za sta god da se odlucis ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...