Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Iskreno i mnogo boljeg kvaliteta u punom smislu značenja... komšija i školski menjao svoju Škodu Skalu za takav Hyundai ( nov naravno),ja se oduševio.... Doduše sedeo sam u Tipu sedanu sa lanundz opremom sa početka produkcije,pa i nisam mogao da poredimo,ali svakako je utisak vrlo dobar...

I isporuka i servisiranje brzi,ne dave ko za Fiat grupu

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=21356]shuxx[/mention]
Ček', kažeš ušteda na gas u odnosu na primarno gorivo kod tebe je 20%?
Kod mene je ta ušteda preko 40%.
Nakon nekoliko meseci (čitaj 6) sam ušparao sam uređaj.
Sa ovim cenama benzina i dizela bih bio u problemu za prevoz.
Davno sam prestao da mislim o potrošnji.
 
 
Kako uspeva da uštediš 40%.

Ja na mojih više od 200K km pratim potrošnju, i prosek je oko 25% više TNGa od BMBa.

Ako trošim 5L BMB, ide oko 6. 3L TNG.

Kako je kod tebe, daj neke cifre za 40% uštede.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Vidi, nem' pojma.

Kao što rekoh, ne vodim detaljnu evidenciju potrošnje.

Redovno sedmično potrošim cca 3000 rsd.

Računica na beMzin je sasvim predvidiva.

Ili bih manje vozio ili...

Inače razlika u potrošnji benz/TNG je do 10% u korist bemz. 

Nem' šta da uvijam, sam plaćam ... :ice:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra reportaža, samo su mogli JTD da izaberu u Alfi, i eventualno 1.6 hdi u 307-ici jer ih ima mnogo više

Zanimljivo da su pohvalii sve benzinske motore koji se ugrađuju u 307, znači mogao bi plin da bude dobra kombinacija

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, horvat said:

Haha, Polo ispao krsina,  a 156-ica topina :D 

I da bude još zanimljivije, čovek iz Dekre ruši mitove o kvarljivosti Alfe, a enterijer Mečke za tri koplja ispod Alfinog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

alfa 156 i mercedes a klase nisu ista klasa,a Punto mk2 mjet(classic verzija iz kg) je skuplji od zadate sume čak i sa klot opremom i dosta je ređi od 1.2 benzinca

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes je premium marka, nije ista klasa, ali je ista cena i to je i Alvirović sam i rekao, čak je izjavio da je ponajbolji od svih, kad ono, međutim... Unutrašnjost, posle Astre G u najgorem stanju, a ni na kanalu se nije baš proslavila... Sa druge strane auta na koja svi, po difoltu kukaju, 156 i Punto u top stanju!

Naravno, mora se uzeti u obzir i prethodni vlasnik, ali čisto sumnjam da je A156 2.0 jts uzeo neko da opušteno đira po unutrašnjosti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto kaze Bane kada se setim enterijera Astre G. Mi uzeli gotovu novu i iz Srbije u top stanju.

Par godina kasnije krece da se otvara rupa na volanu, eko koza rucne i menjaca se dezintegrisala na nivo tkanine, sedista postala kao daske,..


Bas su je Poljaci skarabudzili fino da upadne u tih legendardnih 9900e cene :D 

A npr stara Astra iz Nemacke je daleko boljeg kvaliteta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ovaj Mladen kad počne da oteže: zaaašto ne analiziramo... daaanas ispunjavamo...

307 baš deluje ekstra prostrano unutra, to je i moj utisak bio kad sam prvi put seo u njega na vozačevo mesto.

A Astra purnja li purnja Screenshot_20220404-110637_YouTube.jpg

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites



a enterijer Mečke za tri koplja ispod Alfinog 


A klasa, pa čak i ona novija, je po tom pitanju sve, samo ne Mercedes. Ne može ni sa B klasom da se poredi, a da ne idemo dalje sa C i E. Kao da je drugi proizvođač pravio, poprilično jadna. Ja sam se i sa W176 razočarao.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam samo video Mercedesa E sa po 400k + i to je unutra maltene novo i nigde ne pokazuje znake umora. Juce bas gledao jedan E220 CDI 2009 sa 280k i to nema mane tako da Mecka je Mecka a pogotovo sto sam licno imao B 180CDI 2010 i vozio ga skoro godinu dana i to je takodje kvalitetan automobil tj ima dobar eneterijer. 

A bar sam se nagledao toga kad stigne i znam na koliko su pavih km i znam sta je kvalitet ili ne. 

Ford npr ima odlican enterijer i nedavno mi je drugar pokazivao Focus 2009 sa 589k koji izgleda odlicno unutra a u takvom je stanju da ga je kupio svom ocu.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koliko sam samo video Mercedesa E sa po 400k + i to je unutra maltene novo i nigde ne pokazuje znake umora. Juce bas gledao jedan E220 CDI 2009 sa 280k i to nema mane tako da Mecka je Mecka a pogotovo sto sam licno imao B 180CDI 2010 i vozio ga skoro godinu dana i to je takodje kvalitetan automobil tj ima dobar eneterijer. 
A bar sam se nagledao toga kad stigne i znam na koliko su pavih km i znam sta je kvalitet ili ne. 
Ford npr ima odlican enterijer i nedavno mi je drugar pokazivao Focus 2009 sa 589k koji izgleda odlicno unutra a u takvom je stanju da ga je kupio svom ocu.  
Moram da priznam da me Fordovi sve više iznenadjuju pozitivno kao automobili.

Nije da nisam znao, ali retko koji Ford u kom sam seo bio je biiip u smislu optimalnog kvaliteta. Bilo je cudnih enterijera (stari Focus), čudnih eksterijera (C max), bilo je ruznih karavana meni lično ali recimo ovom Mondeo V i karavan bi oprostio.

Alfa je s druge strane u svoje vreme bila ozbiljan auto. Jedina joj je stvarna mana i to uslovno bio trap, sve drugo odlično. Nažalost, Fiat vozila (Lancia, Alfa) jesu ozbiljno potcenjena. Slično je i sa Fordom.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, totti said:

A klasa, pa čak i ona novija, je po tom pitanju sve, samo ne Mercedes

Zato cenovno nisu "omanuli"! :cool:

 

Iskreno prijatno me je iznenadio  Punto!

Al opet dosta toga zavisi od vlasnika!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko vozi na metan? Isplati li se kupovati takav auto i ako da, da li gledati one sa fabričkim metanom ili to i nije toliko bitno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vozim. Ali sto sam se raspitivao je.

Najbolje kupiti sa fabrickom ugradnjom. Nema filtere gasa, pa i nema redovnog odrzavanja. CNG je sada oko 105 din.
Odi na web sajtove i vidi za potrosnju tvog auta. Mislim da je naj jeftinija voznja. Naravno uz dobru investiciju. I ako prelazis puno km autom.
Popricaj prvo oko odrzavanja, sa nekim majstorom / servisom.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam dobio kaparu za Touran 2.0 CNG 2008 a imam jos dva EVA na CNG. 

Voznja na metan je trenutno najpovoljnija i to ubedljivo. 

 

20220513_193404.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je nešto tromiji u odnosu na benzin, tj. oseti li se značajnija razlika u vožnji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod metana nema razlike. 

Gradski autobusi imaju sad vecina metan i kaze mi drugar a koji je vozac autobusa da na metan ide bolje nego na dizel. 

Tu generalno ima i odrzavanja a znaju neki delovi biti skupi ali zato ne treba kupiti one sa 500-600k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, mlnmnc said:

Da li neko vozi na metan? Isplati li se kupovati takav auto i ako da, da li gledati one sa fabričkim metanom ili to i nije toliko bitno?

Raspitaj se prvo ko će da održava metansku instalaciju jer retko ko i fabričku TNG zna i hoće da održava. To lepo radi dok radi a kad krenu problemi onda ćeš dobiti savet od majstora "stručnjaka" da je bolje da zameniš instalaciju sa nekom aftermarket koju oni prodaju i održavaju a to zadovoljstvo košta 600-1000 evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja "cuo" , metan nije toliko "prost" kao sto je plin, poznanik je imao 2x problem pri dovozu automobila da je je odjednom u voznji pukao klip, pa je onda imao veelikih poteskoca oko nabavke delova za taj uredjaj, plus sto su sami delovi motora ( koji ima fabricki ugradjen metan) razliciti, nisu standardni kao za benzinske verzije. Imao je kolega sa foruma istu situaciju na 1.4 motoru, 2x radio motor i ne znam kako se zavrsilo na kraju. Koliko se secam ni dizne nije mogao da nadje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani forumaši :)

Je l ima iko ovde iskustva sa Talismanom? Kakav je kao polovnjak, koliko je pouzdan ili je samo lep.

Nakon uzimanja novog vozila pre nekog vremena, koje uglavnom vozi žena, iako s sam ja odložio kupovinu usled ludila s cenama, ipak mi se pojavio kupac za moj auto i to tako da izvučem ok cenu.

Talisman mi se baš dopada, naprosto radi me vizuelno. Gledao bih 1.6 dci, odnosno krenuli smo drugar i ja već u potragu. Ali iskustava je baš malo o tom autu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug evo pa počni da čitaš :)
https://forum.garaza.rs/viewtopic.php?f=9&t=6308

https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/57078-kako-ste-zadovoljni-talismanom/

 

https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/forum/135-talisman/

https://car-recalls.eu/model/talisman/

 

Na baš dosta mesta sam pročitao da je enterijer lošijeg kvaliteta (u odnosu na klasu), da pljuju 1.6dci motor jer curi ulje i da ima svoje bubice.

Moj savet, ako možeš uzmi neko prelazno rešenje na kome nećeš puno izgubiti (tipa oktavija A6), na 2-3 godine, dok 2.0dci ne pojeftini. Em je restyle em su rešili probleme sa početka proizvodnje em je 2.0dci sa do 200ks. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

U sunce ti pa od ovog treba bežati. Talisman ko one lepe a zle žene :D

Ono što je čudno iskopao sam jednog vlasnika Talismana s kojim sam baš sinoć popričao kratko ali on vozi 1.5dci. E sad kaže da taj motor radi super i nema nikakve frke, ali je ipak slabiji i nije nizašta sem za prevoz od tačke do tačke b.

Ne znam, planirao sam da uzmem nešto do cca 13k e.

Drugi pik su mi Mondeo V, jer sam probao i slabiji motor i uopšte to nije toliko loša motorizacija čak ni ta slabija verzija, kao i Passat B8 karavan ako bi nasao, jer su karavani jeftiniji. Limuzine već prelaze tu cifru. Ali karavana ima.

Mada razmišljam se da se zadržim tu do deset i uzmem neku Oktaviu 2014 ili 508 2014+ i zdravo dovidjenja.

Svakako, rešiću nešto u narednih par dana.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...