Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Za 3000 mislim da ne mozes dobrog Brava uzeti a da ti ne pojede jos minimum 1000e na popravke.
Kao ni Cromu ;)

Punto neki benzin 1.2 i super. Mala rega, korektan auto.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clio III, sa 1.2 Tce motorom. 100ks. A registracija oko 21000din.

 

 

Kao i najveće medjuosovinsko odstojanje 2575mm.

 

Cenim da je udoban...

 

 

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, skoro sam se vozio, 1.2b je bio, a tek sto je spor na autoputu..uzas

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako izgled ne igra neku preteranu ulogu, Fiat Idea, Lancia Musa (dizeli), Clio III 1.5 dci. U obzir za Clia moze i 1.2benz, kod Fikusa bi 1.4 bio ok po pitanju potrosnje za grad, ipak su laksi od Brava.

 

Bravo je C segment, ovi iznad su znatno manji, ali ako gledas C segment auta za te pare, zaobidji ih, tesko ces naci za te pare i da ti ne trazi jos pride iako nudi najvise prostora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ima 1.2 od 75ks,atmosferac. I od 101ks turbak.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk


Atmosferac je bio

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta mislite o VW Polo 4. generacije? Ako bih uzeo njega koji motor se pokazao kao najbolji i da li da uzmem benzinca ili dizela? Vidim da mogu da se nađu za te pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MS PK said:

Ako je toliko bitna cena registracije onda ne znam da li mozes bilo koji od navedenih da kupis :D Fobiju onda , 1.2b tri cilindra

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Škoda FObija 1.2b Haj Ti Polako je auto od tačke A do tačke B na kraćim relacijama po gradu...vidi brdo prepadne se, a ubrzanje joj se mjeri kalendarom :wallbash:Ako, ne daj Bože, uključiš klimu na bilo kakvoj uzbrdici odere te komšijin mali na skuteru.

 

Vozio tu kantu od auta jedno vrijeme, ja ne znam kome ono može biti dobro...osim ako nije službena pa te zabole B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm... Da deluje socijalno - deluje. Ali da se vuče i jedva ide - fundamentalno se ne slažem. Skoro tri godine sam vozio službenu Fabiju 1.2 (69 ks), Polo sa istim motorom i Punto 1.2 60 ks, sve voženo auto-putem na relaciji Beograd - Kragujevac. Za Punta i Clio 4 1.2 atmo od 75 ks je raketa, iznenađujuće dobro ide. Ne znam šta je sa tom tvojom bilo, ili si vozio slabiju verziju.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

140 K km sam prešao sa 1.2HTP 64ks plus TNG. Odličan motorcic, uglavnom van gradska vožnja. Dobar menjač. Veoma malo kvarova. Dok nije počela da troši ulje na nekih 220 k km.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dajte ljudi jeste li vi to na pogešnom forumu? Fabia HTP je smiješno auto,a nimalo jeftino kao polovnjak u toj klasi. Da ne pričam o čuvenoj škrtosti češkog brenda kome je malte ne desni retrovizor dodatna oprema u nižim segmentima. Sve živo doplaćuješ...

 

Totalno nezanimljiv i bezdušan auto, od njega je gora samo Dacia Logan. Stariji modeli sa 1.9 TDI agregatima su bili solidni i vrijedni pažnje, ove troklipne kosilice su sprdnja od auta....ko vaskrsli Trabant :sick:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko kakav je punto 1.2 sa plinom i jel bolji on ili multijet

(auto ce se stalno voziti po gradu, jednom u 2 meseca neki otvoren put od 200km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jvn

Zavisi kakav je primerak i kako je odrzavan plin, osim ako ga ti ne ugradjujes. 

Drugo, zavisi koliko prelazis godisnje (odokativna km / god dana), da li su relacije kratke ili ne sa dosta pali/gasi ili ne.. 

 

Dizel teze podnosi kratke relacije, malo se teze zagreva i ne prija im toliko non stop kratke relacije. 

Prednost kod puntaje je 1.3 mjet koji nije veliki potrosac i ima lanac (nema klasican veliki servis) premda se i on menja (cca oko 200e).

 

Kod benza je drugacije. Na vecu godisnju km plin se brze isplati. Doduse na tom 1.2 kad upalis klimu kao u zid da si udario. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni plin se ne isplati previše naknadno ugrađivati na ovim malolitražnim gradskim autićima - cijena ugradnje KVALITETNOG sistema je žara. Jeftinije varijante u vidu ovih turskih i inih garaža-brendova su za izbjegavati jer stalno nastaju neki problemi i teško ih je uštimati da ispravno rade, čitaj nekvalitetne komponete :thumbdown:

 

Doduše ovdje kod mene slabo ima dobrih majstora za plinske instalacije, a džaba ti i najbolji sistem ako ga štimaju majstori ala Mat i Pat...ovo govorim iz ličnog iskustva jer sam imao nekad auto benzin-plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj malolitrazni Z10, na TNG, za oko 400eur, a štedi oko 20%. Ne puno, ali dovoljno da bude jeftinija vožnja od ostalih, osim CNGa.
Za sada, celih 70K km, samo zamena filtera, celih 600 din, na 20K km.

Juče I danas sam imao nekih 150km puta, lagana vožnja, potrošnja 6L TNGa.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Ček', kažeš ušteda na gas u odnosu na primarno gorivo kod tebe je 20%?

Kod mene je ta ušteda preko 40%.

Nakon nekoliko meseci (čitaj 6) sam ušparao sam uređaj.

Sa ovim cenama benzina i dizela bih bio u problemu za prevoz.

Davno sam prestao da mislim o potrošnji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja trenutno 9 od 11 komada imam 10 benzinaca. 

Tako se namestilo a kako me ko zove za kola na preporuku tako mi trazi dizelasa. 

E sad ne znam da li ce se nesto promeniti na konto razlike od 22 dinara u gorivu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe trenutno, ako se ne mora, ne treba nista kupovati, a narocito ne pokretnosti koje jako brzo gube na vrednosti poput kola.

 

Zapravo trenutno je najgore vreme za kupovinu vozila, jer smo upali u ogromnu recesiju i jos uvek ne vidimo obrise njene, jer ju je

Korona zamaglila nesto ranije, kad joj je vec bilo vreme, a sada je dobila progresivni zamah naravno pogodjen i sa ogromnom krizom

politickom i ekonomskom, te posledicama ovog ludila.

 

Nekretnina ok, da bi se pare sacuvale, zlato uvek ok za one koji zele da "zarobe" negde novac. Ali kola uvek, a narocito po ovim cenama,

u ovoj nesigurnosti, sa ovakvim cenama goriva su cisti promasaj.

 

Topli savet meni i s vima, djirajte ono sto imate uz zvizduk hehe. Jer ova kriza nece pogoditi samo najsiromasnije, uz produbljivanje

tog jaza, nego ce pogoditi u dobroj meri i nas u tzv. srednjem sloju, ali zbog ulaganja i jako velike izmene cena i inflacije pogodice i ulagace i vec ih pogadja, sto ce se posledicno odraziti opet na koga, na sve nas.

 

Ono sto je dobro, velika vecina ljudi odustaje od kupovine, i zaista se trenutno polovnjaci jedva prodaju - narocito oni preko 10k evra, sto znaci

da ce pasti cena u buducem periodu i ako se malo stabilizuje situacija bice cene nesto slabije nego sada za one koji budu zeleli kada se tlo smiri

da pazare nesto novije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem... Cisto sam se iz hira (da uzmem nesto mladje, tada 2016+) zagrejao da menjam pre nekih godinu i kusur. Ko je tada pazario, uradio je pravu stvar, za mladje modele ovo iza je sve cist zajeb i bacanje para, ako bas nisi pešak i ne gori pod nogama.

Jos sam krenuo da razgledam i probam sta mi lezi. Ali kada sam video kakve sve moderne plastikanere, uglavnom sa losijim motorizacijama i performansama, nekvalitetnim enterijerima, a za duplu ili jos vecu doplatu nude po oglasima (za samo 4-5 godina mladji auto) - jos pre par meseci sam o'ladio kapislu dok se trziste ne stabilizuje i unormali. Niti gde zurim, niti sam nezadovoljan trenutnim, tako da opusteno, jedino ako bas ne istrci nesto da mi zestoko zagolica emocije... Tako je globalno "namontirano" i od strane proizvodjaca sa novim modelima. Mislim da se vise niko ne peca na price o zastojima i poluprovodnicima :D - jednostavno se sve vise ide na manju produkciju a vecu zaradu, takodje treba klepiti kranjeg korisnika i za ulaganje u razvoj elektrifikacije... A posto autic vrhunski sluzi, sada iz dosade picanim gluposti i detalje, podmazujem mehanizme biraca menjaca, itd. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo da se kola slabo prodaju je odvala jer se trenuno kla itekako dobro prodaju. 

Mozda ne idu tako sjajno ova od preko 10k ali i ona od 30-50k se prodaju prilicno lako pored ovih do 5k. 

Naravno i dalje su najprodavanija do 3k. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Dule 021 said:

i ona od 30-50k

Je, malo sam zatečen prečestim "lako kvarljivim Poršeima i G mečkama" (na šalu moje žene da ih verovatno ima toliko jer se mnogo kvare pa su jeftina :)) u sred ovakvog vremena. 

 

Onako iz dosade krenem da češljam nova auta (potencijalna buduća) i gledam online cenovnike. Zanimljivo da i30 SW restilizovani (aktuelni model) košta (po cenovnom rangu u cenovniku) oko novog Tipa SW, a opet za nijansu duži i krcatiji sa opremom (npr Style paket). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...