bane1321 5957 Posted March 11, 2022 41 minutes ago, Dzimbo said: 22 hours ago, bane1321 said: Samo MPV! Scenic IV mi je toliko dopadljiv, znam da ima manjak mesta u poredjenju sa trojkom ali mi se dja. Pored cene koja je otišla na gore za oko 3000e u poslednjih dve godine, IV me malo odbija jer je manje modularna od III i naravno ona (idiotska) dimenzija točkova! Gledam, pratim, ali mislim da će se ova III zadržati još kod mene! 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted March 11, 2022 Ja mislim da Renault Scenic III i IV nikako ne mogu u istu klasu. Trojka je ( ZA MENE) bila pojam bogate ponude prostora, a četvorka pojam teskobe. Ja u trojku sam mogao sesti pozadi sa šeširom na glavi, a u četvorku pozadi nikako. Jesam ja telesno degenerik sa svojih 192 cm i proporcijama psa jazavičara, to nema dileme. Ali, ta dva vozila su nebo i zemlja. Grand Scenic IV je delom druga priča, ali, i dalje je to lošija priča od trojke. Što se tiče guma od 20“ za četvorku, nisu one više uopšte tako skupe. Nekada bilo. Danas je to džabe. Čak ti točkovi od 20“ znaju da koštaju manje od onih od 17“ za trojku. Sve je to zbog „visine“ pneumatika. Četvrtoka ima jeftinu visinu gume. Sa istog razloga je i set guma Michelin CC2 od 16“ za 500L jeftinija čak 150 evra nego set tih istih guma od 16“ za novi Sandero. Jer 500L koristi gumu visine 55, a Sandero visine 60. 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1480 Posted March 11, 2022 Slazem se....Skoro sam obisao par placeva u nadi da cu naci dovoljno dobar primerak Scenica 4 ali posle probne voznje i sedenja, shvatio sam da je moj Scenic 3 mnogo prostranji auto i prakticniji i da za mojih 198cm nema mnogo kola gde i nazad sedim bez problema, sa prednjim sedistem podesenim za mene. Uz to, oni avio stocici na ledjima prednjih sedista uzimaju dobrih 5 cm za kolena svakoga ko ima vise od 180 cm.Uz to, kroz soferku trojke vidis sve, ogromne su staklene povrsine. Tako da, iako me privukao dizajnom i generalno moderniji je auto...vise nisam ubedjen da je pametno menjati jos uvek "mladu" trojku za skucenu cetvorku i to doplatiti dobrih 6-7 hiljada u ovom trenutku. A sto se tice tockova, to zaista vise nije problem po pitanju cene. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 11, 2022 Ja sam little size, pa mi mesta ne manjka. Meni smeta što su kod četvorke spojena dva zadnja sedišta, kod trojke je svako posebno. A sad uzeh na jednom sajtu da uporedim cene CC za "normalnu" 16' kod 500L, 16' na trojci i 20' na četvorci. I kao i obično, kad se radi o cenovnicima, @moron ima pravo! Između dve 16' razlika je preko 4500, a između trojke i četvorke na 20' je malo preko 1500 rsd! Što reče @Siciliano postavljam sebi stalno pitanje opravdanosti da prodam trojku i dodam još jednu trojku, da bih kupio četvorku! 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted March 11, 2022 Scenic IV je interesantan auto ali previsoku cenu ima i čini mi se neopravdanu, no dosta je dizajnerski interesantan pre svega. Meni je čak dopadljiviji u toj "Grand" izvedbi. Zanimljivo bi bilo ako je neko vozio Picassa-a i Scenica, novije modele da ih uporedi? To su istureni borci u MPV segmentu. Tu je još i Zafira i Touran ali ovi su predstavnici klase otprilike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted March 11, 2022 Meni kod "kratke" četvorke principijelno smeta što kada onu kliznu središnju ostavu izmedju prednjih sedišta gurneš pozadi (da bi mogao da odložiš flaše ili čaše u one centralne držače), tada pozadi niko ne može da sedne u sredinu i kola postaju četverosed. Zbog samo jedne čaše za kafu ... Za vozilo iz MPV klase, koje treba da krasi praktičnost, to je nedopustivo. Što se tiče avio stočića, mogli su i kod četvroke biti tanki kao kod trojke, umesto onih "bukovih panjeva" Ako se dobro sećam, negde početkom 2019. prestali su da budu deo serijske opreme viših paketa. Ja sam se nakon njegovog pojavljivanja u Srbiji bio baš "napalio" da uzmem "dugačkog", ali sam se baš dugo lomio zbog teskobe u odnosu na trojku i to nisam mogao tako lako da svarim ( i bio besan što nisam uzeo trojku dok je bila u ponudi ). A u tom razmišljanju i besu odjednom je dugački prestao da se uvozi. Kao i karavan Talisman. A mislim da je istovremeno prestao i uvoz Espace-a. Što se tiče poredjenja Grand Scenica (četvroke) i njegovog pandana Grand Picasso-a, u smislu ponude prostora za putnike pozadi, pa i u trećem redu, Citroen tu pobedjuje bez greške. Ali, u smislu vozačke pozicije i prednjih sedišta, meni je Scenic bio mnogo prijatniji, u smislu atmosfere. 1 Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted March 11, 2022 Meni nije jasno zašto mora npr 55 profil guma, a ne 60, pogotovo ako je toliko povoljnija, a i cenim nešto udobnija.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 11, 2022 @moronTo sa kliznom središnjom konzolom je preuzeto sa trojke! Jedna od misterija Renoovog dozajna - uz dizajn instrument table kojom dominira slika ručice menjača i na kojoj kad uključiš tempomat ne možeš da vidiš temperaturu... Ili dizajn klima uređaja na kome nema dugmeta "mono" te mora temperatura da se posebno podešava za obe zone svaki put... @Jug Picasso je neprikosnoven sa iskorišćenošću prostora - kutijast dizajn čini čuda! Ne bih da me pogrešno shvatiš, ali nije mi jasno kako ti S4 ima (pre) visoku cenu, a ovamo gledaš Sportidž koji je za nijansu jeftiniji, a stariji 6-7 godina? Da se razumemo, obe cene su velike S4 je poskupeo oko 3000 u poslednje dve godine... 16 hours ago, shuxx said: zašto mora npr 55 profil guma, a ne 60, Obratno, na S3 ide 60, skuplja! A u knjižici piše tako, ista dimenzija ide i na Pikasa! 2 Siciliano and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted March 11, 2022 I ako kupim C3 P, nema šanse da ne poslušam svoj razum, i kupim pneumatike koji su povoljniji, udobniji. Skoro gleda, samo Filter vazduha za C3 P, je 1600din. Mnogo bre. Navikao sam se na one od 500din 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted March 12, 2022 16 hours ago, bane1321 said: [mention=16577]moron[/mention]To sa kliznom središnjom konzolom je preuzeto sa trojke! Jedna od misterija Renoovog dozajna - uz dizajn instrument table kojom dominira slika ručice menjača i na kojoj kad uključiš tempomat ne možeš da vidiš temperaturu... Ili dizajn klima uređaja na kome nema dugmeta "mono" te mora temperatura da se posebno podešava za obe zone svaki put... [mention=12617]Jug[/mention] Picasso je neprikosnoven sa iskorišćenošću prostora - kutijast dizajn čini čuda! Ne bih da me pogrešno shvatiš, ali nije mi jasno kako ti S4 ima (pre) visoku cenu, a ovamo gledaš Sportidž koji je za nijansu jeftiniji, a stariji 6-7 godina? Da se razumemo, obe cene su velike S4 je poskupeo oko 3000 u poslednje dve godine... Obratno, na S3 ide 60, skuplja:crybaby:! A u knjižici piše tako, ista dimenzija ide i na Pikasa! Hehe, poštovani kolega, tako bih i ja tebe mogao da pitam: zašto si uopšte gledao isti auto (samo noviji model, mislim na Scenic naravno) koji pri tom ima manje mesta i skuplje gume, upitan dizajn za neke, a kosta duplo i više od tvog istog takvog sadašnjeg i mladji je tek neznatno? Zato što ti se verovatno svidja i želiš takvo nešto ili si barem poželeo. I to je ok. E, isto tako i ja sam gledao šta ima od isključivo i isključivo tzv. SUV vozila a da košta do 10-11k evra i da je što mladje. I tu se pojavila Kia Sportage u realnosti izmedju želja i mogućnosti u toj klasi vozila. A i uvek sam voleo potcenjene automobile (valjda sam zato posedovao i Libru, Deltu, pa i Cromu ). Ako neko misli da ima nešto bolje a da nisam probao (probao QQ, Mokka i Tiguan) uvek željan da čujem savet i iskustvo. Naravno, naši izbori nam deluju uvek posve logični, tudji i ne baš toliko. A često se i zezneno no ne želimo da priznamo i sve je to odveć ljudski Opet, lično ako već pričamo o Scenicu IV u svetlu naših izbora dobar trenutno ne može da se nadje ispod 13k evra (moglo je do pre godinu i po i jače), a ja bi opet za te novce ili uzeo neki SUV (recimo neki RAV4 stariji malo ili Vitaru) ili Mondea V solidnog ili Passat b8 pa makar karavan, nikad Scenica IV. Da košta manje, da, uzeo bih ga u obzir. Ovako nikada. Ali to sam samo ja Ne tražim da budem merodavan. 3 bane1321, MS PK and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 12, 2022 Ja sam samo napravio komentar na cenu, a ne na afinitete. Da Scenik je 13k, ali 2017/18. Zašto ga gledam? Pa zato što je logično da pratim auta koja su mlađa od onog koji posedujem, a MPV mi je top - prostor, modularnost, staklene površine (na poslu sam se smorio od vozila sa malim prozorčićima), pa i klirens (između SUV i kompakta)... Pored Scenica pratim i C4 i C-max, ali sve mi se čini da ću se sa S3 družiti još najmanje godinu dana (iako je kupljen kao prelazno rešenje). Ali što kažeš, sto ljudi, sto ćudi! P.s. Recimo od Suzukija bih pre gledao S-cross nego Vitaru (ako pričamo o ovoj poslednjoj generaciji, pre ristajla) Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted March 12, 2022 Vitara ima Wb od samo 250 cm ( S-Cross 260 cm ) i to dosta limitira ponudu prostora u kolima. Mada, kakva je bila Vitara mk1 ( Wb 220 cm, dužina 362, širina 163, visina 166 cm ), ova sadašnja kao da je XXXL size 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted March 12, 2022 Meni se S Cross veoma svidja, imaš ih i kupljenih kod nas, a ima i uvoznih. Mnogi se žale na servise kod nas, ovlašćene, ali verujem da bi se neki privatni servis brže snašao za rezervne delove. Mađarska je blizu, a Suzuki se tamo proizvodi. 2 bane1321 and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 12, 2022 (edited) @moronMa unutra mi je puna jeftine plastike, ulazili smo @djomla i ja u jednu, u dobrom stanju, ali nam je posle 500L Cross izgledala poprilično... S-cross je veći, ali mu je unutrašnjost za nijansu bolje urađena. E sad dizajn S-crossa često ljudi ne mogu da "svare"! Edited March 12, 2022 by bane1321 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted March 12, 2022 15 hours ago, bane1321 said: [mention=16577]moron[/mention]Ma unutra mi je puna jeftine plastike, ulazili smo [mention=17123]djomla[/mention] i ja u jednu, u dobrom stanju, ali nam je posle 500L Cross izgledala poprilično... S-cross je veći, ali mu je unutrašnjost za nijansu bolje urađena. E sad dizajn S-crossa često ljudi ne mogu da "svare"! Jasno sve kolega, svi imamo svoje afinitete. Meni je eto S cross onako dizajnerski upitan. Dok Vitara mi je dopadljiva. Inače, kakav je C max automobil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 13, 2022 Po meni, enterijer Suzukija u Vitari = Dačija! Mada, ako gledaš uloženo/dobijeno, Suzuki stvarno daje dosta. C-max meni ima jako dopadljiv dizajn kako enterijera, tako eksterijera. Dosta pregrada i prostora, u nekim višim paketima to baaš lepo izgleda, modularan... Kažu na svim testovima da se lepo vozi, ne kao fokus, ali lepo... Kod mi je minus manji klirens od ostalih MPV vozila (on i BMW 2 active tourer su mi slični). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted March 13, 2022 (edited) @bane1321 Suzuki, naročito benzinac, jeste auto o kome ne treba puno da razmišlja vlasnik. Izuzetno pouzdani, trap stabilan, plastika spartanska, ali solidno sastavljena. Slično je i sa benzincima generalno kod japanskih vozila, ali i koreanskih - to su stvarno jako pouzdani motori/automobili. E sad, tu je i kvaka - nekad to spartanstvo u enterijeru, ta pomalo soc plastika, ne može da nadomesti sljastenje kakvo imaju neki evropski proizvodjači i moram priznati i mene lično to odbija kod nekih Japan/Korejskih vozila. Što se tiče C max, pitao sam jer vidim da ste upućeni u MPV segment, pa me zanimalo jer cenim Ford vozila naročito ovo što su uspeli sa Mondeom V, kog pominjah a koji je zaista mene prijatno oduševio. Jedina mana prevelik je za grad. Edited March 13, 2022 by neshaoct popravio tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 13, 2022 Pazi, posedovao sam Japanca - Toyotu, ali sam imao u igri Suzukija. Za atmo motore kapa dole, ali je generalno razlika u nekom kvalitetu materijala unutrašnjosti između Toyote i Suzukija, kao između Renoa i Dačije! Mondeo je bombonica, vozio sam jednog od 170ks, nemam reči koliko mi se svideo! 1 Jug reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 161 Posted March 15, 2022 @Jugjesi razmisljao o Skodi Yeti? Ne sprdam se..mada znam kakvu percepciju ima kod auto-fanova..ok.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5957 Posted March 15, 2022 Meni Yeti baš dopadljiv! 2 Decak Iz Vode and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted March 15, 2022 [mention=12617]Jug[/mention]jesi razmisljao o Skodi Yeti? Ne sprdam se..mada znam kakvu percepciju ima kod auto-fanova..ok.. Jesam ali mislim nažalost da sam jedan od tih autofanova , iako u 4x4 opciji bih ga razmotrio ali su dosta retki noviji na oglasima. Medjutim, sad će ekonomski rat i recesija, uz latentni nuklearni, ni ne trebaju nam kola više Sent from my RMX2170 using Tapatalk 2 moron and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted March 19, 2022 Koji auto kupiti do 3000e? Bitno mi je da nije veliki potrošač, cena registracije maksimalno do 25.000 dinara. Razmišljao sam o Fiat Bravo modelu, pošto sam po nekim recenzijama video da je on najbolji za te pare, mada može preporuka i za neki drugi auto, tipa Opel Astra H, Fiat Croma, Škoda Fabia itd.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Good 21 Posted March 19, 2022 (edited) 14 minutes ago, mlnmnc said: Koji auto kupiti do 3000e? Bitno mi je da nije veliki potrošač, cena registracije maksimalno do 25.000 dinara. Razmišljao sam o Fiat Bravo modelu, pošto sam po nekim recenzijama video da je on najbolji za te pare, mada može preporuka i za neki drugi auto, tipa Opel Astra H, Fiat Croma, Škoda Fabia itd.. Moj savjet je ako hoćeš više šminkerski momački auto uzmi Bravo, a ako ti treba prostora onda Cromu. Naravno JTD jer benzska gama baš i nije nešto spektakularna... Astra je unutra meni ružna, a Škoda FObija nije auto nego prevozno sredstvo. Od Fabije je mislim udobnija za duže sjedenje drvena slavska klupa i to bez naslona. Edited March 19, 2022 by Mr_Good 2 1 bane1321, MS PK and mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 19, 2022 Koji auto kupiti do 3000e? Bitno mi je da nije veliki potrošač, cena registracije maksimalno do 25.000 dinara. Razmišljao sam o Fiat Bravo modelu, pošto sam po nekim recenzijama video da je on najbolji za te pare, mada može preporuka i za neki drugi auto, tipa Opel Astra H, Fiat Croma, Škoda Fabia itd..Ako je toliko bitna cena registracije onda ne znam da li mozes bilo koji od navedenih da kupis Fobiju onda , 1.2b tri cilindraПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted March 19, 2022 Za 3000 mislim da ne mozes dobrog Brava uzeti a da ti ne pojede jos minimum 1000e na popravke. 4 darkman14, djomla, Jug and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites