Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

25 minutes ago, Dule 021 said:

Nkad ste toliko hvalili JTD a sad ga ujebaste samo takvjer ga malo ko od vas vozi. Ocigledno. 

Očigledno je samo da u ovom slučaju izvrćeš napisano. :D

Ljudi nisu rekli da ne valja JTD motor, već su rekli da je auto star 20 godina i da je zato neodgovorno kazati da će da bude ''sipaj i vozi narednih 10 godina uz redovno održavanje''.

 

Moglo bi da bude u narednih 10 godina samo uz redovno održavanje (kako kažeš) kada bi ispod haube bio samo JTD motor...ali ima i npr. gomila instalacije za taj JTD motor i njegove agregate, i svaki bužir, svaki konektor, svaka izolacija je stara 20 godina, milijardu puta istrpela već ciklus toplo/vrelo/hladno, postaje kruta, puca, kida se...i napraviće realno neki problem u tih narednih 10 godina 100%.

Isto tako, svi agregati (alternator, anlaser) će tražiti intervenciju jer šanse nema da potraju toliko bez potrebe da se nešto na njima zameni/remontuje (videh da si već pomenuo alternator).

Servo na tom Puntu mora da se javi u tom periodu od narednih 10 godina koji si naveo, šanse nema da bude samo redovno održavanje ako ni zbog čega drugoga, ono zbog volana 100%.

Ako ima klimu, takođe šanse nema da prođe bez problema sa kompresorom u tom periodu.

 

Mis'im Dule...možemo ovako da ređamo po komponentama koliko hoćemo, jasno je i tebi da je bezveze reći da dizel star 20 godina ima da služi i narednih 10 samo po principu redovnog održavanja. :D

Sam JTD je tu najmanji problem, tj. nikakav. Ali, sve drugo što taj auto ima mora da krene da zeza i mnogo pre tog roka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Dule 021 said:

Nkad ste toliko hvalili JTD a sad ga ujebaste samo takvjer ga malo ko od vas vozi.

 

Polako druže.

 

Nekad je JTD imao 3 godine kad sam ga kupio, a sad bi imao 15. Stadijum potrošenosti neuporediv. 

 

Nisam promenio mišljenje o JTD-u na nekom nivou eksploatacije, a sad takvih vozila, logično, nema više na ulicama, neka druga su ih zamenila. Ide to sve nekim svojim normalnim, očekivanim, tokom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode servo volana?

25€ i resen provlem al auto nije stao.

Ov je Punta ne Stilo i daleko je volje odradjen i imao je daleko manje problema od Stila.

Mozda nije tako? 

Kvacilo je meko i odvaja kako treba sto znaci da skorije nece da se menja,trap bez lufta,turbo ne zvizdi ni najmanje a s obzirom da su neki kupovali tadasnja kola sa 500-600k km nije ni cudo sto im je riknjavalo svasta. 

Ovaj je presao koliko sam napisao i tu je i razlika. 

Sam motor nece stati a sve ostalo je lako i jeftino za resiti. 

Sad napravise neki famu oko toga a ispade da sam ja rekao da ce da sluzi 10 godina bez dinara ulaganja a uopste nisam tako nesto napisao nego " uz redovno odrzavanje".

Razlika postoji zar ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koja je poenta daljeg ubedjivanja ako ce Punto ionako veceras da ode? :D

 

Ne znam stvarno cemu tolika potreba da se izjavi nesto u sta ni Dule ne veruje i onda ubedjuje ostatak foruma kako je malouman, ljubomoran i besan pa ne vidi istinu, koja se zavisno od vozila koje se prodaje redovno menja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Dule 021 said:

Ode servo volana?

25€ i resen provlem al auto nije stao.

Jesam li pričao uopšte koliko je skupo ili jeftino bilo šta?

Samo sam primera radi nabrojao par stvari...a, svaki auto ima na hiljade komponenti, i reći da auto star 25 ili 30 godina neće imati problema sa tim nego eto...''samo redovno održavanje'' - pa, i sam znaš da nije tako.

 

21 minutes ago, Dule 021 said:

Ov je Punta ne Stilo i daleko je volje odradjen i imao je daleko manje problema od Stila.

Mozda nije tako? 

Nije.

Punto je taj koji po pravilu ima probleme sa volanom, a Stilo tek na nivou izuzetka.

 

21 minutes ago, Dule 021 said:

Sad napravise neki famu oko toga a ispade da sam ja rekao da ce da sluzi 10 godina bez dinara ulaganja a uopste nisam tako nesto napisao nego " uz redovno odrzavanje".

Razlika postoji zar ne? 

Redovno održavanje je redovan servis i sve od potrošnog materijala.

Bilo bi dobro kada bi automobili segmenta kojem pripada i Punto bili tako dobro napravljeni da u svojih 25-30 godina starosti i dalje ne traže ništa drugo osim redovnog malog servisa i potrošnog materijala...ali šipak. I mnogo skuplji modeli od segmenta kojem Punto pripada osete 25-30 godina starosti...malo je deplasirano da se o tome uopšte raspravljamo. :) 

Može da se vozi i narednih 10 godina, a tokom tih narednih 10 godina ni Isus Hrist ne može da garantuje da će biti samo redovno održavanje i potrošni materijal, a kamoli ti Dule. :D

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, The Punisher said:

kojim paketima opreme u Grande Puntu, Corsi D, PUG 207 se javljaju ta bolja sedišta sa lumbalnom podrškom?

Za GP mislim da je bilo kao i kod Brava ili kao sad kod Tipa - bilo uz doplatu. Moguce da je bio standard za Brava u Emotion paketu, za GP ne bih znao. 

Ako gledas po oglasima, sumnjam da ces naci mnogo istine u istim jer u 99% slucajeva ces naleteti da od opreme ima i od popa bradu i kljuc od Valhale i specijalnu ediciju podravkine supe itd... 

 

Po slikama ces najbolje zakljuciti, to je, koliko lako toliko i zahtevno. Svakako gledaj sto visi paket opreme, veca je verovatnoca da ces naci lumbalno podesavanje nego u nekoj siromasnijoj. Znam da je cak i Bravo u sport paketu ali sa dosta slabijom opremom (npr motalice pozadi i slicno, manuelna klima) imao uz doplatu lumbalno podesavanje. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro nije da Honda vredi 4k€ kako neko rece nego dosta vise. Znam koliko sam platio auto i ulozio u njega i znam da to necu moci da povratim i ne zelim, ali necu ga dati dzabe. I nije da ce mi ostati 1.5k€ vec znatno vise sto ce mi znaciti za ucesce za koje ne mogu dobiti kredit dok za stan mogu.

Aj necu vuse da kvarim temu..ode na skroz drugu stranu. Nisam ni trebao spominjati stan. Bilo mi je bitno samo da cujem razmisljanje iskusnijih da li biste pre uzeli nekog Puntica ili recimo C4 koji mi je prilika. I ipak cu C4.

Hvala drustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa brate kako drugo.

 

Mislim ok... ja se donekle slazem sa savetima da ne treba prodavati dobar auto i kad sam ga kupio svojim parama posle tolike potrage bas je bio onako dobar osecaj, ali opet sa druge strane moram da napravim taj korak u zivotu oko nekretnine i da zasnujem porodicu.

 

I ja sam pitao sta izmedju Punta i C4, a vi kazete trecu opciju, tj nemoj prodavati auto tako da niste me lepo posavetovali.

 

Moze admin slobodno da odbrise prethodnih nekoliko postova koji su temu skrenuli sa kursa.

 

Ps. Nisam ja kriv sto Dule promovise svoja vozila.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clover

 

Ne moras da uzmes ni Punto ali zaobidji C4 jos pogotovo ako je 1,6HDI.

Dobar motor ali da ga imas od samog starta i da mu menjas ulje na 10k km a ovako posto je sklon koksiranju ulja jer ga preko menjaju na 30k km odlazi mu turbina i zna da odu lezajevi radilice. 

Plus sam C4 je tanak sa elektronikom te shodno tome mami te samo cena a mislis da dobijas dobar auto a to je u stvari prilicno los auto. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod GP-a/Eva je relativno lako skapirati koji ima lumbalnu podrsku. Svaki sa naslonom za ruku. Izuzetak je Abarth verzija kojoj fali to dugme ispod naslona. U nekim zemljama se ugradjivao naslon po zahtevu kupca bez lumbalne podrske ali je takvih automobila kod nas malo. Pogledas slike enterijera i ako ima naslon, obicno se vidi i dugme za lubalnu podrsku....04cbd2aa800a782a439eafc8783b59ee.jpg

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=23030]clover[/mention]
 
Ne moras da uzmes ni Punto ali zaobidji C4 jos pogotovo ako je 1,6HDI.
Dobar motor ali da ga imas od samog starta i da mu menjas ulje na 10k km a ovako posto je sklon koksiranju ulja jer ga preko menjaju na 30k km odlazi mu turbina i zna da odu lezajevi radilice. 
Plus sam C4 je tanak sa elektronikom te shodno tome mami te samo cena a mislis da dobijas dobar auto a to je u stvari prilicno los auto. 
 
 
Vise puta sam nailazio na oglase za C4, i budu povoljni.

Kakvo je misljenje o C4. Benzinci su u pitanju...

Prednosti.....mane...

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinci su bolji i imaju proverene 1,4 i 1,6 motore. Pisem o prvoj generaciji C4 gde su bili PSA motori dok ova druga generacija ima one BMW motore koji su problematicni.

Sve u svemu sam C4 mu se nikad nije svidjao i nagledao sam ih se sa prilicno problema kad dodju na kamionima i zato sam izbegavao taj auto ds uzmem. Imao sam 2-3 primerka i na jednom skidao glavu jer je dimio nazad zbog natalozene cadji koja je pala pod ventil. Naravno radilo se o dizelasu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas ta prokleta II verzija me interesuje, sa cuvenim BMW motorima. I njihovim problemima. Kazu neki da su prve generacije bile lose, a da su kasnije OK.

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

THP ili VTI motori...Screenshot_20210817-082428_Polovni Automobili.jpg

Sent from my SM-A525F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx Imas temu. O DS4 od Dekirs-a na forumu, imao je 1.6 BMWov benzinac u njemu. Takodje pitaj dekirs o odrzavanju, vise ce ti reci iz prve ruke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se vec pokrenula tema, da pitam: da li je u C5 aircross 1.6 puretech 180 takodje BMW motor? 
i jel’ onaj AT8 ustvari ZF8 menjac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EAT8 je Aisin automatik, taj motor bi trebalo da je PSA/BMW oznaka je EP6FDT, tako kaže wiki.

Sent from my HRY-LX1T using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx samo kucaš u google “thp problem” i imaš ceo dan da čitaš…

isto ulaganje imaš da od ovoga opet napraviš auto “nov nov nov”

E367E0FF-EED5-49CE-BC77-5A89CF81372A.jpeg

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kada se vec pokrenula tema, da pitam: da li je u C5 aircross 1.6 puretech 180 takodje BMW motor? 
i jel’ onaj AT8 ustvari ZF8 menjac?
Jeste, ali je tu bmw edukovao psa kako da popravi motore, jer se od pocetka proizvode iskljucivo u psa fabrikama, a razvoj je bmw jer psa nisu umeli da razviju takav motor.
Posle su podigli kontrolu kvaliteta pa je bolja situacija znacajno.

At8 u tom slucaju nije zf8 vec aisin, ali i on je dobar, nije nivo zf8 koji ide u rols rojs, bentli, aston martin, audi rs6, s8, bmwe, alfe djulije i stelvio, nove jaguare itd.



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, The Punisher said:

Nego, da se vratimo na temu :D u kojim paketima opreme u Grande Puntu, Corsi D, PUG 207 se javljaju ta bolja sedišta sa lumbalnom podrškom?

Ja u mom GP imam sedista sa lumbalnom podrskom. Emotion paket opreme,godiste 2006.

Za ostale pakete ne bih da nagadjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...