Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

On 4/19/2021 at 8:40 PM, bane1321 said:
[mention=205]Ivan[/mention] je idalje treba da popunis test da bi se uclanio na Citroforum?
 
Recimo na Renault forumu postavio sam pitanje pre tri meseca i nisam dobio odgovor do dana danasnjeg... A ovde cim neko nesto pita odmah bar dvojica odgocore nesto pametno i jedan se javi da zeza ovu dvojicu, a tema ode u zabavu!
Salim se, meni su kod kupovine auta pomogli judi koji su me videli prvi put (vozili po placevima, izvlacili servisne podatke, razgledali oglase, preporucivali servise...)!
 
Nego sta mislite o C-Max 2017. godiste? 2.0 ili onaj slabiji? Manuelac ili auto?

Moze mozda da ti bude od pomoci, u firmi sam par puta vozio C max (2.0) a i koleginica ga ima u 1.6 izvedbi.

Ukratko sa 2.0 ide odlicno, bas odlicno. A ni sa 1.6 ne bi pogresio u smislu snage/funkcionalnosti, jer sam se vozio i u tom.

Sedi se visoko, ali sam klirens nije znacajan sto te prevari nekad pa mislis da bankina nije problem jer te to sedenje ponuka da je vislji od zemlje nego sto jeste :D ali samo prvi put hehe Sedista meka i udobna, upravljanje dobro. Udoban za duze rute, dovoljno prostran.

Po meni jedina mana, i dalje mi nije toliko impozantan auto spolja i Citroen c4 Picasso ili Zafira tog godista mi u toj klasi lepse izgledaju. To su opet koliko znam hdi motori cini mi se u osnovi a tu vec ne znam imaju li neke izrazene mane. Preneo sam vise utisak iz voznje, grad i duzi put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dugo nisam gledao PA,nesto sam razmisljao da menjam auto.Ponuda je ocajna a ono sto iole vredi sa cenom je otislo u nebo.Imam utisak da su kola skuplja za otprilike 20 posto.
Lepo kaze moj drug,pozdan auto se ne prodaje ako je moras.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/19/2021 at 9:35 PM, Jug said:
Moze mozda da ti bude od pomoci, u firmi sam par puta vozio C max (2.0) a i koleginica ga ima u 1.6 izvedbi.

Ukratko sa 2.0 ide odlicno, bas odlicno. A ni sa 1.6 ne bi pogresio u smislu snage/funkcionalnosti, jer sam se vozio i u tom.

Sedi se visoko, ali sam klirens nije znacajan sto te prevari nekad pa mislis da bankina nije problem jer te to sedenje ponuka da je vislji od zemlje nego sto jeste default_D.gif ali samo prvi put hehe Sedista meka i udobna, upravljanje dobro. Udoban za duze rute, dovoljno prostran.

Po meni jedina mana, i dalje mi nije toliko impozantan auto spolja i Citroen c4 Picasso ili Zafira tog godista mi u toj klasi lepse izgledaju. To su opet koliko znam hdi motori cini mi se u osnovi a tu vec ne znam imaju li neke izrazene mane. Preneo sam vise utisak iz voznje, grad i duzi put.

Bane,vec trecu godinu,vozimo sluzbeni c max,1.5.Sta da ti kazem.Mahom otvoreno,uglavnom suoruga,auto se bas umorio,nekih 90000 km na satu.
Auto nije nesto preterano ekonomican,sto se mesta tice ima ga,medjutim kod nas je fiksna zadnja klupa tako da su pozadi putnici ko na stolicama u trpezariji.Sa druge strane ne vozi se lose,dobar je osecaj na volanu. Ergonomija prihvatljiva.Licno mislim da je nivi scenic pa cak i trojka bolji izbor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 10:35 AM, zunto said:
Dugo nisam gledao PA,nesto sam razmisljao da menjam auto.Ponuda je ocajna a ono sto iole vredi sa cenom je otislo u nebo.Imam utisak da su kola skuplja za otprilike 20 posto.
Lepo kaze moj drug,pozdan auto se ne prodaje ako je moras.

Glede cene, ima i do toga da su ljudi malo podigli kriterijume kod kupovine. Traženje garancije, provere, naprosto ranije se prodavalo nešto više krševa. Cene su bile manje.

Uvoznici su počeli da uvoze za nijansu očuvanije automobile ali je to i povećalo cenu, čini mi se.

A zavisi koji je trenutno auto u posedu u našoj ličnoj prizmi i šta gledamo sledeće. Što manje smo zadovoljni trenutnim, to nam prelazak lakši hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zunto Istina vala, samo je problem sto je termin "pouzdan" jako sirok. 

@Jug A zavisi koji je trenutno auto u posedu u našoj ličnoj prizmi i šta gledamo sledeće. Što manje smo zadovoljni trenutnim, to nam prelazak lakši hehe
I ovo je tacno, ja za svaku sitnicu na Alfici sad kazem, pu majku mu pocela da se raspada. :D

Edited by Dzimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 2:45 PM, Dzimbo said:
[mention=4948]zunto[/mention] Istina vala, samo je problem sto je termin "pouzdan" jako sirok. 

[mention=12617]Jug[/mention] A zavisi koji je trenutno auto u posedu u našoj ličnoj prizmi i šta gledamo sledeće. Što manje smo zadovoljni trenutnim, to nam prelazak lakši hehe
I ovo je tacno, ja za svaku sitnicu na Alfici sad kazem, pu majku mu pocela da se raspada. 

Pa da, tako nekako. Jer, lupam, imaš auto vrednosti 5k evra sad i ništa mu ne fali, sledeća je stepenica 8k evra ali današnji modeli tu ne donose nešto značajnije drugačije, ako si zadovoljan s trenutnim da bi platio tu razliku tek tako, a preko 12k evra gde su baš noviji modeli, e to je onda već u kategoriji značajnije skuplje itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zunto

Čisto gledam i poredim, frapirao sam se da je Scenic IV za oko 2000+ skuplji od C-Maxa isto godište i slične kilometraže. Recimo viđao sam BMW 2 Sportturer varijantu u ceni Scenica!

 

Znači brat, bratu bih morao da se ispruži za 5k da bih pazario 3-4 godine mlađi auto, novije generacije, sa identičnim motorom i ruku na srce, 100kkm manje, a što napisaše @Jug i @Dzimbo pitanje je vredi li to...:coffee:

 

Uglavnom hvala svima na info oko C-Maxa!:respect:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je poprilicna razlika izmedju auta od 5 i 8k, osetna i lako primetna, samo sto nije "samo" te 3k doplate razlike, vec dok dodas registraciju, gume, mali, veliki servis, zastitu/osiguranje, pa neke sitnice ode tu minimum 1000e, a vrlo lagano i vise, da ne kazem skoro 2.000e, e onda je bukvalno sa 5k na 10k razlika u ulaganju dupla.

 

Evo vec godinu dve dana onako usput razmisljamo o zameni alfe 147, sto kaze dzimbo nekad imam utisak da se raspada jer skripi nesto na trapu (koji je vec dvaput radjen), pa neke tako gluposti i sitnice, pa uzmem razmisljati zasto ne bih dodao malo para i uzeo nesto novije/bolje, a onda svemu za malo vise para od alfe nadjem gomilu zamerki :) 

 

Alfa je 150ks, 6brz, naslon za ruku, dvozonska digi klima, sva 4 podizaca, siber, tempomat itd. a onda pogledamo neki auto, evo zadnje smo bacili pogled na mikru, a ona 75ks, pita zena jel pokvaren auto :D  

A ne jurca ona nesto, ali navikla na alficu, pa onda kad vidi neki auto za koji treba dobaciti para da neku opremu frapira se, ajde sto nema dvozonsku klimu, siber, 6 brzina i jak motor, ali kada vidi da nema podizace nazad ili naslon za ruku, sok :D  

 

Tako da verovatno ce jos dugo alfica biti kod nas, pa evo i moj grande punto, sto je sad kod roditelja, 10 godina u porodici, hteli su ga zameniti par puta jer je 3 vrata, za nesto malo prakticnije i kada vide za kakve kantice treba da dobace para odustanu od zamene iako im grande ne odgovara skroz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 3:01 PM, bane1321 said:
[mention=4948]zunto[/mention]
Čisto gledam i poredim, frapirao sam se da je Scenic IV za oko 2000+ skuplji od C-Maxa isto godište i slične kilometraže. Recimo viđao sam BMW 2 Sportturer varijantu u ceni Scenica!
 
Znači brat, bratu bih morao da se ispruži za 5k da bih pazario 3-4 godine mlađi auto, novije generacije, sa identičnim motorom i ruku na srce, 100kkm manje, a što napisaše [mention=12617]Jug[/mention] i [mention=19666]Dzimbo[/mention] pitanje je vredi li to...:coffee:
 
Uglavnom hvala svima na info oko C-Maxa!:respect:
 

Imam istu dilemu, vredi li dati u startu cca 4 hiljade vise za 2 ili max 3 godine mladji auto sa istim motorom i 30-40kkm manje kilometara...sa ostalim troskovima dodje do 5k eura...I sto vise mislim, sve mi je vise odgovor da se ne isplati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako je bitno za poredjenje koliko je trenutni auto star i koliko je km presao, jer ako prelazis sa 6g starog auta sa 80kkm na duplo mladji auto sa duplo manje km onda itekako vredi, svakog centa, pa i vise od toga.

 

A ako je tolika razlika za isti/slican model koji ce umesto 11 godina biti 8 godina star i koji ce umesto 220.000km imati 180.000km onda ne vredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 3:28 PM, vagenovac said:
Jako je bitno za poredjenje koliko je trenutni auto star i koliko je km presao, jer ako prelazis sa 6g starog auta sa 80kkm na duplo mladji auto sa duplo manje km onda itekako vredi, svakog centa, pa i vise od toga.
 
A ako je tolika razlika za isti/slican model koji ce umesto 11 godina biti 8 godina star i koji ce umesto 220.000km imati 180.000km onda ne vredi.

Cesto ljudi za troduplo skoro više para uzimaju automobil sa istim brojem km na satu pa čak i većem, ali jer pripada višem segmentu (preium segment). To se u okolini često dešava, lupam zamene Astru u ok stanju za triput skuplji recimo Audi ništa manje km (par godina mlađi). Ali bedž i prestiž odrade svoje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi se to i kod nepremium segmenta, samo premium vise bode oci :D

Koliko puta su ljudi za duplo vise novca iz punta2/classica/zastave10 prelazili u bravo ili alfu 159 slicnog godista, a vrlo cesto i sa vise km :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moje računice, za Scenic IV moram da dodam minimum 4000 (vrlo optimistični). Što maltene predstavlja vrednost mog auta (iz veliki servis, registraciju i još ponešto što će možda trebati da se menja). Za to dobijam auto koji će imati do 150.000 km (trenutno 220+ hiljada) i maksimum do 4g manje godina.

Znači suma sumarum za moj auto puta dva dobijam novu generaciju, 4g mlađu, sa 70-80 hiljada km manje, sa istim motorom i tu i tamo sličnom opremom... C-Max bi sa cenom nižom za 2000e bio razumnija kupovina, sa druge strane!

Tako da ću da se strpim verovatno još godinu dana!

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je, ako proradi mozak i nadjaca neku zelju sto imas, nema od kupovine nista. Ja sam isto tako hteo sad vec pretprosle godine da zamenim stila, i gledao Nuova Bravo ili Golf 5. Bravo nije imao u tom momentu da mi je bio ok iako je on mnogo bolja kupovina meni od G5. Golf 5 da je dobar( a izuzetno su losi,) neko '04-'05god. je kostao lako 4000e pa i vise. Pa se razmislim zasto bi tu budalastinu radio, da prodam mog stila 10.'02god u dobrom stanju, ima nekih ulaganja naravno i doplatim vise nego duplo za G5 13meseci mladji i gde mi je sve pod ? Ne vidim da je u tom primeru nista normalno :D Zato je tu Bravo mnogo bolji izbor. To je prica o istoj klasi vozila. A ko menja klasu i jos hoce da udje u premium tu mora prvi put debelo da plati. Posle je lako :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 4:44 PM, bane1321 said:
Evo moje računice, za Scenic IV moram da dodam minimum 4000 (vrlo optimistični). Što maltene predstavlja vrednost mog auta (iz veliki servis, registraciju i još ponešto što će možda trebati da se menja). Za to dobijam auto koji će imati do 150.000 km (trenutno 220+ hiljada) i maksimum do 4g manje godina.

Znači suma sumarum za moj auto puta dva dobijam novu generaciju, 4g mlađu, sa 70-80 hiljada km manje, sa istim motorom i tu i tamo sličnom opremom... C-Max bi sa cenom nižom za 2000e bio razumnija kupovina, sa druge strane!

Tako da ću da se strpim verovatno još godinu dana!

Taj 4ka Scenik je interesantan auto, lepo izgleda, svakako meni barem lepše od tog c maxa a ako je 80.000 na satu manje to nije malo. Pa bi tu i razmislio.

 

Inače, šta vozis trenutno, kolega?

 

Ako si zadovoljan onda ti se rešenje samo nameće. Racio je dosadan ali praktičan.

 

U mojoj porodicnoj garaži su dva Fiata: Croma (2011) i 500L 1.6mjtd (2021). Croma me sluzi super iako bi i ja neke kerefeke novije tipa Mondeo il tako nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 7:41 PM, bane1321 said:
Scenic III 1.5dCi 2013.

Uh da dilema je. Koliko košta novi Senic?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje na molbu Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 7:50 PM, bane1321 said:
2017. 10+ hiljada

Ne znam vredi li tih para.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/20/2021 at 4:44 PM, bane1321 said:

Evo moje računice, za Scenic IV moram da dodam minimum 4000 (vrlo optimistični). Što maltene predstavlja vrednost mog auta (iz veliki servis, registraciju i još ponešto što će možda trebati da se menja). Za to dobijam auto koji će imati do 150.000 km (trenutno 220+ hiljada) i maksimum do 4g manje godina.

Znači suma sumarum za moj auto puta dva dobijam novu generaciju, 4g mlađu, sa 70-80 hiljada km manje, sa istim motorom i tu i tamo sličnom opremom... C-Max bi sa cenom nižom za 2000e bio razumnija kupovina, sa druge strane!

Tako da ću da se strpim verovatno još godinu dana!

Meni je Scenic IV isto jako interesantan ali cinjenica je da ih nema ispod 150k a to je realno nagazna mina. Ima par komada sa ispod 100k iz uvoza na nekom placu koji ima jako "fine" google recenzije. Izgleda da se nov ne prodaje vec par godina kod nas pa zbog toga i nema mnogo polovnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dzimbo said:

nema ispod 150k a to je realno nagazna mina.

E vidis Evropa je shvatila da ta kola sa 150k km itekako mogu jos da idu i sad tim kolima skace cena. Ranije su ih prodavali povoljno iako su bila odlicna kola i kupovali nova. 
Eto ja prodah 3008 1,6HDI s kraja 2015 sa 235k km i auto radi perfektno i bez i jedne jedine zamerke. Danas sam mu odradio tehnicki pregled i prosao je sve iz prve. Znaci, vazno je kako je odrzavan a ne koliko je presao km jer ti danasnji dizelasi opusteno prelaze pola miliona km a i vise i kad kupis auto sa 150k km do tih 500k km imas jos 350k km koje ces da predjes kada? Za 10,20 ili cak i 30 godina? 
Za to vreme ce taj auto da promeni ko zna koliko jos vlasnika i svi ce da se vozaju uz neka ulaganja ali sam motor ce da ide i ide. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...