Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

QQ je dosta trazen, ali i cesto je u garazi mnogih koji su zeleli SUV vozilo u tom godistu (2014+), kao i sa prethodnom generacijom uostalom. I po mnogima je bestbuy.

X trail isto, koji je ipak nesto ozbiljniji ako govorimo o SUV karakteristikama i 4x4 pogonu.

A 1.5 dci je strava motor. Za tu konjazu i ne ide lose, za normalnu voznju, pouzdan je trosi malo.

U novom scenicu se super ponasa recimo. Megan mu je isto fina mera.

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisno koje godiste Xtrail gleda. Moji su hteli xTrail ali starije godiste sa 2.0 dci/150ks i nisu bili odusevljeni nesto od ovih sto su nasli. Na kraju uzeli Reso Koleos 2011 i vrlo su zadovoljni. Moderniji je unutra od Xtraila slicnog godista. 

 

Ako tako nesto gledas od SUV, QQ je sasvim ok auto a da ne izbija neke sumanute cifre za opravke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JugInteresantni su mi i Scenic i Megane Grandtour ali ipak mi nekako QQ primamljiviji (a i supruga navija za QQ). Scenic mi deluje nekako nezgrapno a Grandtour je previse spusten i deluje dosta nepregledno za rikverc. Cak sam razmisljao i o novom Grandtouru ali mi deluje neisplativo.

@ISV_01 Licno, Xtrail mi je preveliki, trenutno nemam potrebe za tolikim vozilom. Kad vec pomenu popravku, kakvo je stanje sa servisima za Nissan u Beogradu?

Prelazim nekih ~18k km godisnje, neka racunica je da ako uzmem auto ispod 100k da sam "miran" nekih 5 godina od fantomskih kvarova. 

Share this post


Link to post
Share on other sites



 
Unapredili su pa se sad menja samo pumpa
 
I kod Citroenovih modela ista prica sa ureom


Zlo ne čulo, kapiram da manje boli nego sve komplet

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Dzimbo said:

ako uzmem auto ispod 100k da sam "miran" nekih 5 godina od fantomskih kvarova.

Ovo uglavnom ne vazi, ali necu da rusim sneska. Mozda se zabode dobar primerak pa bude sve ok, a mozda i ne. Bez 1000e u steku licno ne bi kupovao drugi auto, sem novog. Uglavnom oko te kilometraze (110-150) cesto odlaze stvari koje nekima nikad ne dodju na naplatu al nekima dodje (set kvacila najcesce) i gume u najmanju ruku. 

 

Sto se tice Nissana, dele motore iz Renoa pa je tu poznata prica i vesanje im je dosta slicno. Kod novijih (bas novijih tipa Kadjar i Quashkai poslednje generacije) maltene isti auto samo druga sminka spolja (zavisno od motora). 

 

Ako ces da odrzavas u ovlascenom... Treba da imas love na bacanje. Moji hteli mali servis Koleosa sa promenom svih tecnosti h ovlascenom, cirka 40.000 im trazili. Kod mog majstor gde ja odrzavam ih izaslo duplo manje.

PS

Razmisljaj o totalnom zaboravljanju preglednosti vozila u nazad, posebno gledanje kroz zadnje staklo. Ako nemas parking senzore - ugradnja pod obavezno, posebno minivanovi i karavani. To sve vise postaje nepregledno, a i u drugim klasama vozila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za informacije. Sto se tice kilometraze, zato sam i stavio pod navodnike, opet sam mirniji nego da uzmem auto sa 150k km na satu, a ne planiram bez bar 1-2k u steku cisto da prodje sa sto manje stresa. :D Skupu lekciju sam naucio pre 4 godine kad sam kupio Fiat Stila 1.6 16v i na njega istresao ko zna koliko na razne elektricare i na kraju sam je dao dzabe samo da je sklonim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka ti parametar bude tvoj stil voznje, potrebe (one koje su zastupljene bar 75-80%, ono resto su verovatno putovanja raznog tipa), kuda najcesce vozis, koliko tovaris i sl... Shodno tome biraj. 

Nema neke poente uzimati tezak i dugacak auto za pretezno gradsku voznju, posebno dizel sa DPFom, jos ako su kratke relacije.... 

 

Ono, stavis na papir pa trazis sta ti se svidja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, djomla said:

Zlo ne čulo, kapiram da manje boli nego sve komplet emoji2.png

 

 

stara info da je kostalo oko 150-200 jevrica sve skupa,

mozda je sad i manje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je "smešno", s obzirom da je gašenje oko 150€. Bači link neki ako imaš u vezi toga, možeš i u poruci@srdjos.
Tnx

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih uzek razmotrio Qasqai. Samo mi je enterijer malo tezak za varenje, ali bas je praktican automobil.

 

Ako bih gledao samo izgled, mozda bih razmotrio i Kadjar koji je vrlo slican auto, ali dosta lepsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Jug said:

A 1.5 dci je strava motor. Za tu konjazu i ne ide lose, za normalnu voznju, pouzdan je trosi malo.

Sve zavisi u kakvoj je karoseriji. Za Megan je top i kako ide i kako troši. Za Scenic je ok, za brzine 80-100, preko 120, na otvorenom putu lepo posrče, velike čeone površine, uz motor koji tu pokaže neki manjak snage i još uz neki jak vetar (ko meni letos u Makedoniji letos) potrošnja preskoči 7 očas posla! Kapiram da bi uz jači motor ona išla dole.

QQ me je oduševila prva generacija, jednostavnim linijama i lepim dizajnom, sve ostale, iako tehnološki unapređene, veoma su mi ružne, čak u pojedinim izvedbama i odvratne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da problem velike čeone površine (ili same karoserijske forme) pri većim brzinama ne može po pitanju "energetske efikasnosti" da "ispegla" nijedan motor. MPV, SUV i slične "kocke" će pri većim brzinama ( iznad 120-130) uvek imati značajno veću potrošnju ma kakav motor da im staviš, jer imaju lošu aerodinamiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, djomla said:

Pa to je "smešno", s obzirom da je gašenje oko 150€. Bači link neki ako imaš u vezi toga, možeš i u poruci@srdjos.
Tnx emoji41.png

 

https://cbc.rs/threads/47873-Problem-sa-peugeot-308?p=652539#post652539

pug, citro, ista stvar

za detalje jedino kod majstora ili radnje za cene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 6-7 godina ja na 308 SW na oko 120 kkm stavim u "Veranu" novo pakovanje aditiva za FAP ( "kesa" sa oko 3 litra onog "želea" ). Negde na oko 175 kkm meni se na putu izmedju Trebinja i HN upali obaveštenje da mi je nizak nivo aditiva za FAP. Znao sam da je u Sutorini (od HN ka DU) godinama bio citroen servis i prodajni salon. Odem tamo, kad ono to u medjuvremenu postalo - servis škode  :) Sreća, majstori su ostali isti. Čovek ga spoji na dijagnostiku, a pogleda i fizički koliko ima aditiva u onoj "kesi" i kaže: "Imaš ti rodjače dosta aditiva, nego ti je pri prethodnoj zameni aditiva pogrešno setovan brojač preostalih regeneracija". I on to resetova opet i ja odoh :)

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_0160% je auto-put, 20% magistrala i 20% grad. Ne bih uzimao karavan ili veci SUV od QQ jer nemam potrebe za tolikim prostorom. Kod limuzina me nervira nepraktican gepek. Fali mi malo prostora trenutno (Alfa 147 - 292l koliko videh) tako da ce tih 410L da zavrse posao u QQ. Po meni je best buy Fiat 500l 1.6, ali zena nece ni da cuje za njega jer joj je ruzan, a posto ona koristi auto da ide na posao, moram da uvazim i njeno misljenje, a kad razmislim mozda bolje sada dok sam mladji da uzmem neki atraktivniji auto, ima vremena kada cu gledati samo prakticnost.

@igor0511Nisam razmisljao o Kadjaru, ali cu svakako razmisliti o njemu.

@knezevic76To uopste nije skupo, pogledacu sta spada u tih 40 tacaka, hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, moron said:

Mislim da problem velike čeone površine (ili same karoserijske forme) pri većim brzinama ne može po pitanju "energetske efikasnosti" da "ispegla" nijedan motor. MPV, SUV i slične "kocke" će pri većim brzinama ( iznad 120-130) uvek imati značajno veću potrošnju ma kakav motor da im staviš, jer imaju lošu aerodinamiku.

Tako je, zato sam i rekao da 1.5dCi, kao usostalom i svaki drugi, ne pokazuju iste osobine u razlicitim karoserijama. Kod brzina preko 120 ovaj motor u Scenicu "gubi dah", zato smatram da bi mu neki jaci bolje legao. Sigurno bi trosio vise zbog otpora, ali bi bolje isao!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dzimbo said:

Po meni je best buy Fiat 500l 1.6, ali zena nece ni da cuje za njega jer joj je ruzan, a posto ona koristi auto da ide na posao, moram da uvazim i njeno misljenje, a kad razmislim mozda bolje sada dok sam mladji da uzmem neki atraktivniji auto, ima vremena kada cu gledati samo prakticnost.

Imam taj "đubromobil" baš sa tim motorom. Možda je nekome ružan (stvar ukusa), možda je pripadnik neželjene forme (MPV klasa umire), ali, ima jako praktične dimenzije i za gradske uslove, ima zadovoljavajuću ponudu prostora, sa 1,6 MJ zaista korektno ide, a na oglasima ima solidna ponuda polovnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Šta mislite o Nissan Pulsar-u?
 
 
93f27bae6940-1920x1080.thumb.jpg.3a0151bb68a2de5534c46f920eb763c9.jpg
7eddcb85b6db-800x600.thumb.jpg.e1ce04f24bc16f4ae602b2224e0d90db.jpg
Da, samo nisu jedini.
Ford Ecosport ili Golf Sportsvan (WTF??!!?, kako to dvoje u jednoj reči uopšte moguće)
Pulsar, ok, kvalitetan, prostran, Reno tehnologija, ispeglana. Golf segment ali slabo mu išla prodaja.

Koliko ga vidis na ulicama, takvo i naš narod ima i mišljenje o njemu. Limarija i plastika samo originali, redak je

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moronAuto je odlican, procitao sam sta si pisao ovde na forumu (kao i ostatak teme 500l), a procitao i sam tvoj clanak na AR. Zet vozi 500L cross i prezadovoljan je autom, jedina mana je sto njegov nosi 1.4 motor pa mnogo trosi. Ja sto vise gledam QQ sve mi se vise svidja. Mada sam danas u gradu video neki Scenic, isto me odusevio, jedino sto je tesko da se nadje na oglasima Scenic ispod 100k predjenih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

QQ i Scenic su ipak veća vozila od 500L i svakako nude više mesta u kolima, stim da ja u smislu ponude prostora za putnike više cenim Scenic 3. generacije (od 4. generacije). Koliko troši 500L sa 1,4 zaista ne znam, ali, prosto, 500L je dosta visok (165) i on pri velikim brzinama mora da "guta" (u odnosu na niža vozila). A po gradu "pije sve" kada je gužva, kakav god da je motor. Bar su to moja iskustva, mada uopšte nisam agresivan vozač.

Tek, svaka sreća u potrazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomla, e, a šta je poslednja informacija za Picasso u pogledu tog gasa za klimu?

Može li dopuna po razumnoj ceni ili ipak mora taj plemeniti gas kripton? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djunis82 koliko sam ispratio može da se "vrati" na stari freon, svakako treba da se čujem sa majstorem za klimu ovih dana, pa cu ga pitati za detalje. :)

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi je l moguce da Nissan nema normalan forum, nego samo postoji neka viber grupa (necu da organizujem 10 godina mature nego da se raspitam o automobilu) i instagram stranica (ovo tek no comment)? :shock: Kazem samo jer na forumu koji "postoji" ima apsolutno 0 informacija o bilo cemu. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...