Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

@rkoma1986 mozda kao nacin razmisljanja, zivotne filozofije, licne odluke....ali ne kao pravilo i "moranje"...

Послато са Xiaomi помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, moron said:

Taj Kadjar baš ima mesta u kolima za svoje dimenzije, više nego aktuelni Scenic.

Ali, na pomen Scenica/Grand Scenica, većina će verovatno najpre da kaže "Ej, pa skupe su gume za njega", mada su gume za njega jeftinije nego za Kadjar.

Samo kao primerk, zimska od 19" za Kadjar (a osim baznjaka, koji nosi 17", svi ostali paketi su 19"), kod Continentala ( u Beogumi) košta 28.572 RSD, dok za Scenic košta ona od 20" košta 17.557 RSD.

 

 

Kad bolje razmislim, ni Scenic 4, niti Kadjar nisu mi u užem izboru.

Za pare koje bih dao za njih, uvek bih pre uzeo Sportsvan, Touran, pa čak i Passata.

 

 

Takođe, u vezi sa C4 imam neko razmišljanje da je konstrukcijski i tehnološki taj auto na nivou 308 koju već imam. I zato, ne znam mi i ima smisla da doplaćujem 3.5-4k EUR samo da bih dobio 4 godine mlađi, a ne baš napredniji auto. 

U cenovnom duelu C4 i PUG 308 SW mk2, pre bih uzeo 308icu. Prosto, noviji je model. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj bih kupio, najpre! :D

 

 

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad bolje razmislim, ni Scenic 4, niti Kadjar nisu mi u užem izboru.
Za pare koje bih dao za njih, uvek bih pre uzeo Sportsvan, Touran, pa čak i Passata.
 
 
Takođe, u vezi sa C4 imam neko razmišljanje da je konstrukcijski i tehnološki taj auto na nivou 308 koju već imam. I zato, ne znam mi i ima smisla da doplaćujem 3.5-4k EUR samo da bih dobio 4 godine mlađi, a ne baš napredniji auto. 
U cenovnom duelu C4 i PUG 308 SW mk2, pre bih uzeo 308icu. Prosto, noviji je model. 
Iskreno, slicno razmisljam uvek kao i ti. Jer prodati 308 koji znas da bi kupio noviji model koji prakticno isto pruza (c4) a opet polovan i sa ne malo km nije neki posao ni u mojoj logici.

Novi 308 je ipak sledeci i napredniji model i to je ok. Naslednik je.

Pa cak kupiti isto godiste ali premium ima smisla, tipa predjes iz 308 u mercedesa isto ili cak nesto starije godiste jer eto hoces tzv premium.

Zato postoje oni antiage modeli poput citroena ds5 za koji se godinama ne znaju koje su godiste :) Eto resenja :)

Inace, setio sam se ove prepiske jer je kolega juce doterao megana grandsport sa oko 90k km predjenih za nekih 10k evra. Sasvim lepa linija i lep auto. Unutrasnjost ista kod svih renoa. Mislim da je to ok cena.



Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Jug said:

Zato postoje oni antiage modeli poput citroena ds5 za koji se godinama ne znaju koje su godiste :)

Ne diraj mi DS5 :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne diraj mi DS5  .
A ne, ne, kolega, naprotiv, rekao sam to pohvalno jer ds5 je jedan od tih modela koji zbog neupadanja u fijoke uvek moze biti svez model i jeste :) Po obliku nije ni hot hatch, cemu je najblize, ni monovolumen a mogao bi da zalici jer se sedi blago uzviseno.

Sada kada su im pale cene, ima ih, dostupni su i bas zbog svih tih osobina krajnje simpaticna solucija ko voli ;)

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kakvi su ti automatski menjači na ds5?Mahom su automatici i sa dizelom...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aisin, klasican tork konverter...mislim da je isti ili slican kao u 159.

Meni se licno ne dopada kako radi taj menjac, ovako sa korisnickog aspekta. Taj drug sto ima ds5, nema nikakvih problema sa njim.

Jedino na autu sto ga muci je onaj sistem za ureju, stalno izbacuje neke greske...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam čuo da zeza i na drugim PSA modelima...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Jug said:

Sada kada su im pale cene, ima ih, dostupni su i bas zbog svih tih osobina krajnje simpaticna solucija ko voli ;)

Posto razmisljam o penziji :whistle: ...

:D

Sto ti kazes, cene su im bas pale, cak sam i probao par komada - iako za moje potrebe Compacti savrseno vrse posao, ko zna...

Auto koji me fascinira jos od svog pojavljivanja, sve do danasnjeg dana. Pa jos u beloj boji, da sva ona umetnost dizajna i kontrasti sa tamnim staklenim povrsinama dodju do izrazaja, uz neke lepe 18'' ili 19'' OEM felnice... Koncept avio-kokpita mi je savrsenstvo, pogotovo u odnosu na ovaj moderan uzas sa nakacenim tabletima, digitalnim tablama i bez fizickih komandi. Apsolutno se slazem sa tobom, ceo koncept je dizajnerski van vremena, kao svojevremeno originalni DS. Koji je doduse i svojom tehnikom i inovacijama bio avangarda, sto se za ovaj i ne bi bas moglo reci :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posto razmisljam o penziji :whistle: ...

Sto ti kazes, cene su im bas pale, cak sam i probao par komada - iako za moje potrebe Compacti savrseno vrse posao, ko zna...
Auto koji me fascinira jos od svog pojavljivanja, sve do danasnjeg dana. Pa jos u beloj boji, da sva ona umetnost dizajna i kontrasti sa tamnim staklenim povrsinama dodju do izrazaja, uz neke lepe 18'' ili 19'' OEM felnice... Koncept avio-kokpita mi je savrsenstvo, pogotovo u odnosu na ovaj moderan uzas sa nakacenim tabletima, digitalnim tablama i bez fizickih komandi. Apsolutno se slazem sa tobom, ceo koncept je dizajnerski van vremena, kao svojevremeno originalni DS. Koji je doduse i svojom tehnikom i inovacijama bio avangarda, sto se za ovaj i ne bi bas moglo reci  .
Da lep je to auto. Nesvakdasnji i upecatljiv.

Meni je eksterijer i dalje bolja strana, iako mi je ok i enterijer. Opet, nije ni klasican hatch, ni limuzina, sedi se malo vise a nije ni neki monovolumen i slicno.

Svakako, sem sto sam sedeo i tek malo probao, nisam puno nesto vozio auto, ne znam koliko je udoban itd pouzdan a da je super resenje da se neko izdvoji u moru istih automobila - to dakako jeste i tu se apsolutno slazem.



Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
AdBlue i Francuzi default_D.gif

Horvat, šta ti se nije svidelo kod Aisina u DS5? U 159 radi baš dobro.

Gesendet von OnePlus 8T mit TT



Ko bas voli manuelce nece mu biti aisin6 skroz po volji.

Sporo vraca brzinu nanize, samo operacija saltanja nije preterano spora, prihvatljiva, ali mu treba vremena da skapira da vrati brzinh nanize i ko voli kontrolu nad autom malo zivcira.

Mada se mozes navici pa recimo 2-3s pre nego sto se oslobodi prilika za preticanje potopis gas pa dok odreaguje i krene da ubrzava tosto :D

Meni je skroz ok menjac i mogao bih ga voziti bez problema.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomla @TheWickerMan

 

pa u sustini, za udobnu voznju je to skroz ok, ali meni licno nedostaje malo vise direktnosti i kontrole. Ne mogu sad bas da se setim tacno toka dogadjaja, ali desavalo mi se (i u 159) da nesto pozelim da uradim, a da se menjac pogubi na par sekundi i onda nema ubrzavanja dok se on ne smisli. Osim toga, ta “mokra veza” mi je jako cudna, sto tako kao da kvacilo kliza, a u stvari je to potpuno normalno za taj tip menjaca. 
 

Za sada nisam vozio tork konverter koji mi se svidja, eto nadam se da cu probati zf8, mozda me taj osvoji. A od automatika koji su mi se dopali, to su ili robot manuelni u f430 (koji otkine vrat kako cimne al meni se to svidja) ili dsg (vozio sam neku raniju verziju uz 2.0 tdi). 
 

Voleo bih da probam i ove neke novije sa duplim kvacilom, tipa Renaultov edc, pa cak i Alfin tct, ne znam da li bi mi se oni dopali. 
 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sam ja primetio (da se ogradim, još uvek su to relacije po gradu, faking korona) hoće da "kasni" sa reakcijom, ali to kašnjenje je maltene delić sekunde, nisam primetio da mu treba 2~3 sekunde (nisam merio precizno, obratiću pažnju na to, možda meni deluje da je delić a u stvari je duze). Sa druge strane, ako mi treba momentalna reakcija, tu su komande na volanu. Ovo se odnosi na nagla ubrzanja, preticanja i sl.
Za penzionersku vožnju milina jedna

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta mislite o Nissan Pulsar-u?

 

 

93f27bae6940-1920x1080.jpg

7eddcb85b6db-800x600.jpg

On 3/17/2021 at 4:31 PM, Ivan said:

Jos jednom kazem - vrlo lepo mi izgleda, ali da u ovoj kombinaciji Fiat dodaje epitet Sport, stvarno ne razumem.

 

Da, samo nisu jedini.

Ford Ecosport ili Golf Sportsvan (WTF??!!?, kako to dvoje u jednoj reči uopšte moguće) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno,

licno, u toj klasi, pored 308, alfe g. i slicnog nekako ne bih ga nikada gledao sem da mi ga neko nudi sa extremno malo km i s ozbiljno povoljnom cenom. Jedino tad.

E da je rec o QQ ili X trail-u to je vec druga prica u toj SUV klasi oni su odlican izbor.

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2021 at 6:32 PM, djomla said:

@horvat Elem, šta mu je sa ureom?

 

ta tecnost zezne pumpu u urea rezervaru pa se mora menjati

Pre se moralo menjati sve, pumpa i rezervar , povelika stavka,. Unapredili su pa se sad menja samo pumpa :D

 

I kod Citroenovih modela ista prica sa ureom

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno 'no hate' pitanje. Zasto toliko forsirate te motore sa toliko HP? Mogu misliti kao ide ovo lagano vozilo sa 190 konja. Pre par godina vozio Audi A6 C5 i bio je cipovan na (lupicu sada) na 150 konja i ono ide bas dobro.

Da zivimo u GER i ja bih to voleo da posedujem, ali ovde kod nas nema smisla. Jutros zamalo da potrefim jednu bas duboku rupu..mislim da bi mi tocak otpao, ali srecom izbegoh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što su pogledi "ko šta voli i moje su potrebe.....(dodati po nahođenju)" različite. Kad bi našao neke moje ranije postove, sigurno bi mi rekao "šta će tebi dizlo i to 1,9 za to mizerije što prelaziš i šte će ti 120ks", jer sam lično dosta skroman po dosta pitanja. Ali par stvari oko kojih se većina forumaša slaže je da veći i teži atuo (C/D) segment treba gledati turbo benzinac ili jači dizel (tipa 120 ks kao neki optimalni minimum) zbog težine, kako samog auta, tako i kada se isti natovari pa trebaš obići na uzbrdici sa upaljenom klimom. Ajd auto neki koji se vuče i nekako da obiđeš dok si postrojen iza njega, ali šleper, zaprežna i ostalo...sve samo govori. 

 

Jednostavno ima ljudi koji žrtvuju neku kintu više za registraciju, gorivo i održavanje jer jednostavno neće i ne žele toliko da kalkulišu prilikom obilaženja i "uživaju" u opterećenom autu dok savlađuju neke ozbiljnije serpentine, dok imaš neke koji bi noviji (svežiji) auto sa atmo motorom jer im za to završava posao (njima lepo, oprema može biti fina, nema preteranog održavanja i malo se više šalta).

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clover

 

Kada motor ima snage, uvek mozes voziti lagano (kao sto bi sa slabijim). A kada nema snage, nikako ne mozes voziti brzo (kao sto bi sa jacim).

 

Ali ne forsiram ja to toliko, vise sam pomenuo tog konkretnog jer mi je licno zanimljiv taj motor :)  

 

edit: da se dopunim - zanimljiv mi je zato sto je retkost u danasnje vreme videti obican, normalan auto sa jakim motorom. Uglavnom se jaki motori nalaze u tim nabrijanim edicijama, poput R/RS/GTI/QV i slicnim, koje su papreno skupe, cesto i veoma tvrde, a niko vise ne pravi (i ne kupuje) ovakve obicne, normalne aute a sa jakim motorima. Eto, ne znam zasto, ali nalazim da je zanimljivo sto postoji taj Pulsar, jedan od retkih pravih "sleeper-a" danas :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snage nikad dosta. Doduše, na autobahnu i treba ako hoćeš da voziš normalno :D
Zarekao sam se da mi svaki sledeći auto mora biti jači od prethodnog, to sam doduše presekao sa 147 na Deltu (170 na 150), ali bolje da ima viška snage nego da je nema kad zatreba. Potrošnja nije značajno veća, posebno pri normalnoj vožnji.

Gesendet von OnePlus 8T mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jug said:

Iskreno,

licno, u toj klasi, pored 308, alfe g. i slicnog nekako ne bih ga nikada gledao sem da mi ga neko nudi sa extremno malo km i s ozbiljno povoljnom cenom. Jedino tad.

E da je rec o QQ ili X trail-u to je vec druga prica u toj SUV klasi oni su odlican izbor.

Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka
 

Sinoc bas gledam QQ na PA, ima par modela ispod 100k, vredi li to cemu?

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17909640/nissan-qashqai-15-dci?ref=search-normal&position_ref=4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...