McSteel 550 Posted June 15, 2020 18 hours ago, Ivan said: svaki comment je dobrodosao, unapred hvala. Iskreno, ja bih uzimao ovaj (ili njemu sličan, dakle restyle sa komplet ili blizu komplet opremom i revidiranim 2.0 motorom). Koliko sam video po iskustvima online, taj BlueHDI 2.0 180 hp je i iznenađujuće osetno performantniji i potencijalno pouzdaniji od "starog" sa 163 hp. Restyle deluje malo rafinisanije i spolja i iznutra, taman dovoljno da ga vredi možda i sačekati da spadne cena. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted June 15, 2020 Ako je taj 180 hp BlueHdi onaj sto ide u 508 gt onda je moguca veoma skupa zurka sa diznama. 1 McSteel reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 15, 2020 (edited) @horvat Možda je to samo osjećaj na volanu... Ne znam. 1090kg masa može biti samo u nekoj bajci. Uostalom 1.6 ili 1.5 HDI su u osnovi jedan te isti motor sa dosta malom masom za jedan dizel jer je aluminijski blok. Lijepio sam usporedni test Tipa 1.6 MJT 120 i čini mi se 308 II 1.5 130 KS. Minorna razlika u masi, taman toliko da ju uštedi Peugeotov lagani dizel motor. Vjerujem da oba ne bi mogla zadovoljiti američke crash testove. 1 hour ago, moron said: Ne, nisam mislio na mk2. Ja i i-cockpit se ne slažemo Ma i-Cockpit je katastrofa. Ja prvu ruku nešto novo, a u biti totalno ne zadovoljava svrhu. Pa ja sa 186 kako nemam baš kratke noge, a imam jake butine, moram dignuti volan gore, a onda je smeće. Znaš i sam kako je. Još u 308 II se dosta visoko sjedi. Edited June 15, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 15, 2020 Ili volan u krilu ili ne vidis cajgere . Plus onaj volancic, kontra kazaljke - da je interesantno i originalno jeste, ali meni sa 192 cm ne lezi funkcionalno ama bas nikako. To je realno, a subjektivno mi se ne svidja ni onaj centralni deo enterijera i konzola, sa svim dugmicima pociscenim i prebacenim na ekran. Za najmanju glupost (tipa korekcije klime), moras da skreces pogled i tipkas. 3 rkoma1986, neshtry and N.N. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted June 15, 2020 25 minutes ago, Ivan said: kontra kazaljke - da je interesantno i originalno jeste Meni je to bilo užasno u testnoj vožnji. Totalno ludilo mozga ( za mene). I kada "to" vidim i na nekom drugom vozilu (npr. novi BMW trojka) meni je prosto smešno ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 159 Posted June 15, 2020 @Ivan jel si razmisljao o VW Golf 7 GTD? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 15, 2020 Pa nije, vidis da ne razmislja o kolima Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 5 4 Flex, knezevic76, Ivan and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted June 15, 2020 Dobar, dobar . Od Svaba i Compacta, "radi" me jedino pomenuti FR Leon. Izuzetno postujem prodajne rezultate Golfa, to sto iz generacije u generaciju zadrzava kupce, prilagodljiv je od-do, dobra ergonomija... Ali bas u toj visedecenijskoj jednolicnosti i klasicnim dizajnerskim linijama nikada me kod tog modela nista nije posebno privlacilo, koliko god da sam imao priliku da ga vozim kroz sve serije (sem naravno osm'ce) - znaci cisto subjektivni razlozi. Kada na autu vidim bocne linije i linije prozora paralelne sa podlogom, veliko zadnje staklo, dzaba sve ostalo. Mada, moram da priznam da @totti poseduje neke bas matore, kompromitujuce fotografije apropo Golfa i Vagena - sta cu, placam reket mesecno, dobro je dok drzi ovu cifru . 4 Mijailović P., MS PK, Grafit and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted June 15, 2020 Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 5 McSteel, Mijailović P., horvat and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 157 Posted June 15, 2020 @Ivangledas li Leona dizela ili benzinca? Ili oba? Ako je benzinac,pretpostavljam (citajuci tvoje postove i shvatajuci tvoje afinitete) da ciljas one motore sa 140/150ks.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted June 15, 2020 Ma sta gleda, samo zajebava. Na kraju ce voziti Brava jos 3 godine 5 2 darkman14, Milutinac, Decak Iz Vode and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted June 15, 2020 Moras dosledno odmeniti sportaka. Ja kazem DS4 1.6 THP 200 ks. Jednom se zivi Sent from my iPhone using Tapatalk 3 moron, dekirs and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14500 Posted June 15, 2020 Ili volan u krilu ili ne vidis cajgere . Plus onaj volancic, kontra kazaljke - da je interesantno i originalno jeste, ali meni sa 192 cm ne lezi funkcionalno ama bas nikako. To je realno, a subjektivno mi se ne svidja ni onaj centralni deo enterijera i konzola, sa svim dugmicima pociscenim i prebacenim na ekran. Za najmanju glupost (tipa korekcije klime), moras da skreces pogled i tipkas.Ne mogu da verujem da su mogli takvu glupost da naprave...Tačno vidim samo obode instrumenataSent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted June 15, 2020 (edited) Najrealnije, ako godine stižu: Novac od prodaje Brava kao depozit i kupiš novu Oktaviu 1.4 turbo sa 150 ks. Ima snage za ludovanje a služi lepo kao porodični auto, pouzdan, proveren. Jbg, kredit polako otplaćuješ. Da zadržiš duh mladosti - neki Scirocco. Kao na slici ispod. Cene su ok. DS5 sam probao kada je drugar kupovao i osim VOWWW efekta enterijera sve ostalo je za dokone penzionere. Auto je baš da se dugo kaješ pošto ga kupiš. Seat ipak ispod Škode, bez obzira na sportski pedigre Seata. Edited June 15, 2020 by BaneJ 1 1 vagenovac and nidza reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 15, 2020 1 hour ago, BaneJ said: . Auto je baš da se dugo kaješ pošto ga kupiš. Genijalan opis, a pritom i prilicno tacan Scirocco je odlican, ali meni i za drugi auto u kuci znaci da ima 4/5 vrata, valjda se omatorilo sta znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted June 15, 2020 1 hour ago, BaneJ said: Seat ipak ispod Škode, bez obzira na sportski pedigre Seata. Kakav li je tek Seat onda ... 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted June 15, 2020 Covek kupuje mladji auto oni mu kace Scirocco.. Jbt ovaj forum ode u q Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted June 15, 2020 1 hour ago, BaneJ said: Seat ipak ispod Škode Probaj sesti u Ibizu i fabiu. Ili, Karoqa i Atecu. Ne mogu reći da me seat raspameti, ali, škoda ... Ona mi je baš unutra siva i depresivna. Stvar ukusa. Ništa drugo. Bar kada sam ja u pitanju. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 15, 2020 15 minutes ago, dekirs said: Covek kupuje mladji auto oni mu kace Scirocco.. Jbt ovaj forum ode u q Pa dobro, tehnicki je scirocco 3g mladji model od bravca A skoda jeste siva/depresivna unutra, tj. dosadna i monotona, ali je to ciljano i namerno, tako deluju poslovnije i ozbiljnije. Za npr. komercijalistu nekako oktavija deluje "poslovnije i ozbiljnije" nego leon, iako bih ja sebi pre uzeo leona, ali vidim prednost skode sa komercijalne strane, za firme, za starije ljude itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted June 15, 2020 Kako 3g kad je Bravo poceo 2007 a ovo 2008 da se proizvodi ? Pritom Ivan vozi Brava restyle iz 2011te A na sve to se prica o Leonu, DS4, 308, Meganu i svi modeli su 2014+... Gospodi pomiluj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 15, 2020 Pfff meni u glavi 2005 nesto za bravo. Beli leon sa led farovima i 18 felnama (to je valjda svaki FR paket opreme) otkida kako dobro izgleda, bas video danas jednog u NS. 308 mk2 mi generalno lezi enterijer, eksterijer mora one bolje farove pre svega, ne znam dal je ksenon ili led. DS4 ima bas neki izrazen x faktor, svidja mi se, ali iskreno ne znam da li bih ga licno kupio. Megan lep spolja i generalno dobar auto, ali je centralni greben i tablet toliko odvratan, jezivo. Pritom nisam protiv moderne tehnologije ako je ukusno uklopljeno, ali je ovo bas jezivo, makar za moj ukus. 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted June 15, 2020 17 minutes ago, vagenovac said: ali vidim prednost skode sa komercijalne strane, za firme, Ja je ne vidim. Imamo jednu da poslu, fabijanu TSI 95. Ambition, sa jednim opcionalom, koji verovatno ne uzima niko (bočni vazdušni jastuci i zavese). I yarisa 1,5 sa 111 ks Stella. Yaris je bio skuplji možda 700. Ja nisam čuo da je iko ikada u kancelariji lepu reč rekao za tu škodu i njen enterijer. Svi kažu samo jedno: "Uh, brate, na šta ono liči ...". Jedan drugar mi poslovno vozi Scalu Ambition, a drugi Octaviu Elegance. Za mene, emocija one fabijane u enterijeru je svuda prisutna. "Sivo" je blaga reč. 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 15, 2020 Ako ne vidis, onda treba da opipas 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted June 15, 2020 Za Pug 308 i n jegov mali volan treba navikavanje, em nesto nema mesta nazad. DS4 niti smrdi niti mirise, neki hibrid c4 ajd tako da se nazove Ovde sto spominjete, meni licno Leon FR pre svih Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted June 16, 2020 Nisam ja ni rekao da Škoda ima lep enterijer, nije ni lepa na oko, ali: Imam i ja u firmi više Fabia 1,4 benzin, 1,6 dizel, Oktavia benzin/dizel, 206, 207, 307,308, novi Tipo, G. Punto/Evo i njegovo veličanstvo Punto Mk. 2 1,2 16V, koji se i dalje na nekih 420 000 km lepo kotrlja i ne pravi probleme. Punto, G. Punto/Evo su dosta dobri u svakodnevnoj eksploataciji (imati u vidu model i godinu proiozvodnje), solidno udobni, enetrijer nije pojam lepote. Fabie i Oktavie su prebacile 200 000 km i pojam su neudobnosti i odvratnog enterijera, dosadno, monotono iznutra kao i spolja, niko se ne otima da to vozi ali motori, menjači, vešanje, kočnice - do sada bez greške, da se ne lažemo. Pežoi, većina, su na oko 100 000 km imali problema sa pregrevanjem (rađene glave), menjači, vešanje stalno lupa (torzije u konstantnom problemu). Enterijer prijatniji ali ne nešto preterano. Mitsubishi ASX, ako nekome nešto znači, mehanički se odlično pokazao. Bez ikakvih problema sa motorima, menjačima ili vešanjem. Nije pojam lepote enterijera. Čovek je rekao da sustižu godine, tako da u toj fazi, možda, treba polako dati prednost pouzdanosti pa i udobnosti automobila (nebitna marka). Quote Share this post Link to post Share on other sites