Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

18 hours ago, Ivan said:

svaki comment je dobrodosao, unapred hvala.

 

Iskreno, ja bih uzimao ovaj (ili njemu sličan, dakle restyle sa komplet ili blizu komplet opremom i revidiranim 2.0 motorom).

ds4-20-restyle-1.thumb.PNG.106cbdaf6bba4960aa7b662c682c470c.PNGds4-20-restyle-2.thumb.PNG.1d15355f2e10cbb5839bf928f4ee8505.PNG

 

Koliko sam video po iskustvima online, taj BlueHDI 2.0 180 hp je i iznenađujuće osetno performantniji i potencijalno pouzdaniji od "starog" sa 163 hp.

Restyle deluje malo rafinisanije i spolja i iznutra, taman dovoljno da ga vredi možda i sačekati da spadne cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

Možda je to samo osjećaj na volanu... Ne znam. 1090kg masa može biti samo u nekoj bajci. Uostalom 1.6 ili 1.5 HDI su u osnovi jedan te isti motor sa dosta malom masom za jedan dizel jer je aluminijski blok.

 

Lijepio sam usporedni test Tipa 1.6 MJT 120 i čini mi se 308 II 1.5 130 KS. Minorna razlika u masi, taman toliko da ju uštedi Peugeotov lagani dizel motor. Vjerujem da oba ne bi mogla zadovoljiti američke crash testove. 

1 hour ago, moron said:

Ne, nisam mislio na mk2. Ja i i-cockpit se ne slažemo  :)

Ma i-Cockpit je katastrofa. Ja prvu ruku nešto novo, a u biti totalno ne zadovoljava svrhu.

 

Pa ja sa 186 kako nemam baš kratke noge, a imam jake butine, moram dignuti volan gore, a onda je smeće. Znaš i sam kako je.  Još u 308 II se dosta visoko sjedi.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili volan u krilu ili ne vidis cajgere :D . Plus onaj volancic, kontra kazaljke - da je interesantno i originalno jeste, ali meni sa 192 cm ne lezi funkcionalno ama bas nikako.

To je realno, a subjektivno mi se ne svidja ni onaj centralni deo enterijera i konzola, sa svim dugmicima pociscenim i prebacenim na ekran.

Za najmanju glupost (tipa korekcije klime), moras da skreces pogled i tipkas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Ivan said:

kontra kazaljke - da je interesantno i originalno jeste

Meni je to bilo užasno u testnoj vožnji. Totalno ludilo mozga ( za mene). I kada "to" vidim i na nekom drugom vozilu (npr. novi BMW trojka) meni je prosto smešno ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar, dobar :thumbup: .

Od Svaba i Compacta, "radi" me jedino pomenuti FR Leon. Izuzetno postujem prodajne rezultate Golfa, to sto iz generacije u generaciju zadrzava kupce, prilagodljiv je od-do, dobra ergonomija... Ali bas u toj visedecenijskoj jednolicnosti i klasicnim dizajnerskim linijama nikada me kod tog modela nista nije posebno privlacilo, koliko god da sam imao priliku da ga vozim kroz sve serije (sem naravno osm'ce) - znaci cisto subjektivni razlozi. Kada na autu vidim bocne linije i linije prozora paralelne sa podlogom, veliko zadnje staklo, dzaba sve ostalo. Mada, moram da priznam da @totti poseduje neke bas matore, kompromitujuce fotografije apropo Golfa i Vagena - sta cu, placam reket mesecno, dobro je dok drzi ovu cifru :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ili volan u krilu ili ne vidis cajgere  . Plus onaj volancic, kontra kazaljke - da je interesantno i originalno jeste, ali meni sa 192 cm ne lezi funkcionalno ama bas nikako.
To je realno, a subjektivno mi se ne svidja ni onaj centralni deo enterijera i konzola, sa svim dugmicima pociscenim i prebacenim na ekran.
Za najmanju glupost (tipa korekcije klime), moras da skreces pogled i tipkas.
Ne mogu da verujem da su mogli takvu glupost da naprave...
Tačno vidim samo obode instrumenata

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najrealnije, ako godine stižu: Novac od prodaje Brava kao depozit i kupiš novu Oktaviu 1.4 turbo sa 150 ks. Ima snage za ludovanje a služi lepo kao porodični auto, pouzdan, proveren. Jbg, kredit polako otplaćuješ.

 

Da zadržiš duh mladosti - neki Scirocco. Kao na slici ispod. Cene su ok.

 

scirocco.thumb.jpg.5f9ff683a91dcd6ff60ea5ceb7cfe7c8.jpg

 

DS5 sam probao kada je drugar kupovao i osim VOWWW efekta enterijera sve ostalo je za dokone penzionere. Auto je baš da se dugo kaješ pošto ga kupiš.

 

Seat ipak ispod Škode, bez obzira na sportski pedigre Seata.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BaneJ said:

. Auto je baš da se dugo kaješ pošto ga kupiš.

 

 

Genijalan opis, a pritom i prilicno tacan :D

 

Scirocco je odlican, ali meni i za drugi auto u kuci znaci da ima 4/5 vrata, valjda se omatorilo sta znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BaneJ said:

Seat ipak ispod Škode, bez obzira na sportski pedigre Seata.

Kakav li je tek Seat onda ... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BaneJ said:

Seat ipak ispod Škode

Probaj sesti u Ibizu i fabiu. Ili, Karoqa i Atecu. Ne mogu reći da me seat raspameti, ali, škoda ... Ona mi je baš unutra siva i depresivna. Stvar ukusa. Ništa drugo. Bar kada sam ja u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, dekirs said:

Covek kupuje mladji auto oni mu kace Scirocco.. Jbt ovaj forum ode u q :D

Pa dobro, tehnicki je scirocco 3g mladji model od bravca :D 

 

A skoda jeste siva/depresivna unutra, tj. dosadna i monotona, ali je to ciljano i namerno, tako deluju poslovnije i ozbiljnije.

 

Za npr. komercijalistu nekako oktavija deluje "poslovnije i ozbiljnije" nego leon, iako bih ja sebi pre uzeo leona, ali vidim prednost skode sa komercijalne strane, za firme, za starije ljude itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako 3g kad je Bravo poceo 2007 a ovo 2008 da se proizvodi ? :D

Pritom Ivan vozi Brava restyle iz 2011te :D

A na sve to se prica o Leonu, DS4, 308, Meganu i svi modeli su 2014+... Gospodi pomiluj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff meni u glavi 2005 nesto za bravo.

 

Beli leon sa led farovima i 18 felnama (to je valjda svaki FR paket opreme) otkida kako dobro izgleda, bas video danas jednog u NS.

 

308 mk2 mi generalno lezi enterijer, eksterijer mora one bolje farove pre svega, ne znam dal je ksenon ili led.

 

DS4 ima bas neki izrazen x faktor, svidja mi se, ali iskreno ne znam da li bih ga licno kupio.

 

Megan lep spolja i generalno dobar auto, ali je centralni greben i tablet toliko odvratan, jezivo.

Pritom nisam protiv moderne tehnologije ako je ukusno uklopljeno, ali je ovo bas jezivo, makar za moj ukus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, vagenovac said:

ali vidim prednost skode sa komercijalne strane, za firme,

Ja je ne vidim. Imamo jednu da poslu, fabijanu TSI 95. Ambition, sa jednim opcionalom, koji verovatno ne uzima niko (bočni vazdušni jastuci i zavese). I yarisa 1,5 sa 111 ks Stella. Yaris je bio skuplji možda 700. Ja nisam čuo da je iko ikada u kancelariji lepu reč rekao za tu škodu i njen enterijer. Svi kažu samo jedno: "Uh, brate, na šta ono liči ...". Jedan drugar mi poslovno vozi Scalu Ambition, a drugi Octaviu Elegance. Za mene, emocija one fabijane u enterijeru je svuda prisutna. "Sivo" je blaga reč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Pug 308 i n jegov mali volan treba navikavanje, em nesto nema mesta nazad.

DS4 niti smrdi niti mirise, neki hibrid c4 ajd tako da se nazove

 

Ovde sto spominjete, meni licno Leon FR pre svih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja ni rekao da Škoda ima lep enterijer, nije ni lepa na oko, ali:

Imam i ja u firmi više Fabia 1,4 benzin, 1,6 dizel, Oktavia benzin/dizel, 206, 207, 307,308, novi Tipo, G. Punto/Evo i njegovo veličanstvo Punto Mk. 2 1,2 16V, koji se i dalje na nekih 420 000 km  lepo kotrlja i ne pravi probleme.

Punto, G. Punto/Evo su dosta dobri u svakodnevnoj eksploataciji (imati u vidu model i godinu proiozvodnje), solidno udobni, enetrijer nije pojam lepote.

Fabie i Oktavie su prebacile 200 000 km i pojam su neudobnosti i odvratnog enterijera, dosadno, monotono iznutra kao i spolja, niko se ne otima da to vozi ali motori, menjači, vešanje, kočnice - do sada bez greške, da se ne lažemo.

Pežoi, većina, su na oko 100 000 km imali problema sa pregrevanjem (rađene glave), menjači, vešanje stalno lupa (torzije u konstantnom problemu). Enterijer prijatniji ali ne nešto preterano.

Mitsubishi ASX, ako nekome nešto znači, mehanički se odlično pokazao. Bez ikakvih problema sa motorima, menjačima ili vešanjem. Nije pojam lepote enterijera.

 

Čovek je rekao da sustižu godine, tako da u toj fazi, možda, treba polako dati prednost pouzdanosti pa i udobnosti automobila (nebitna marka).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...