totti 13160 Posted May 4, 2020 Šta ja onda da kažem... 2 2 PremieRacing, bane1321, Woodoo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5963 Posted May 4, 2020 @moron Objasnio kolega kako da vidim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted May 5, 2020 Oko 9h je normalan mali servis za Kiu Ceed 1.4 recimo (van garancije)... Ovi se zidaju na cenu više nego Vesara. Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
python 106 Posted May 5, 2020 Cena servisa za Hyundai i20 1,2 Na 15000 ili godinu dana, šta pre bude. I, II, VI, VII servis : ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime i rad. Cena za ove servise je 15.200 dinara. III servis: sve isto kao i gore navedeno plus svecice, cena servisa je 22.600 dinara. IV servis: ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime, filter goriva i rad. Cena je 18.200 dinara V servis: ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime, linijski kais i rad. Cena je 21.900 dinara. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted May 5, 2020 Ja sam juce kupio delove za veliki servis za Pezo 207 1,6 16V 80 kw 2007. INA set za zupcenje, Graf vodena pumpa, INA roler pk spanera, pk kais Conti, tri filtera, ulje Shell 10w-40 4L i sve to je izaslo 13000 din. Ruke majstora su 5000 tako da eto primera za poredjenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3684 Posted May 5, 2020 Evo onih (sa moje strane pominjanih) cena održavanja za i20 (i još neke modele) koje sam u septembru 2017. dobio kod uvoznika Hyundia. Just now, moron said: Evo onih (sa moje strane pominjanih) cena održavanja za i20 (i još neke modele) koje sam u septembru 2017. dobio kod uvoznika Hyundia. @Dule 021 Te tvoje cene mogu da se uporedjuju samo sa cenama van ovlašćene servisne mreže, a @python je pominjao cene u ovl. servisima. Inače, Tvoje cene mi deluju veoma korektno ( za tu vrstu cena). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 5, 2020 Mislim da u taj pezo treba da ide sintetika 5w30, mozda moze i polumineralno, ali sam prilicno siguran da ide (i) sintetika 5w30. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted May 5, 2020 Problem je sto automatski svi pomisle da se radi o dizelasu koji ima istu oznaku i iste kilovate pa su mi prvo pravili predracun za dizelasa i ja vidim nesto mi to skupo a onda vidim u drugoj prodavnici da mi lik kaze da nema filtera za gorivo. I tad skontam o cemu se radi i nazovem buraza da proverim o kom motoru se radi kad ono benzinac a i ja sam takodje pomislio da se radi o dizelasu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 8, 2020 Off u vezi S&S i akumulatora prebacen u odgovarajucu temu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted May 9, 2020 (edited) Pita vas moj drug Dušan, koji auto kupiti?: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15560401/fiat-tipo-14-turbo-lounge Ili http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12718891/alfa-romeo-giulietta-14-tb Hoće 1.4 turbo benzinca, fiat, ostalo što mu važno je da je uzbudljiv za vožnju... Sinoć gledali i ništa nije odlučio, mrtva trka... Edited May 9, 2020 by Ivan Sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 9, 2020 Hehe, jel moguce da ima (jos) neko ko hoce 1.4 TJet u Tipu Giulietta je mnogo uzbudljivija za voznju, ali Tipo je dosta upotrebljiviji, prostraniji, ima vise opreme, veci gepek...Giulietta ima jako direktan volan, 2.2 kruga od kraja do kraja, dok je kod Fiata cini mi se 2.8? Zadnje vesanje je multilink, mada to kao podatak ne znaci mnogo, ali osecaj je da zadnjica mnogo aktivnije ucestvuje u skretanju nego kod Tipa (slicno kao i kod Brava, Stila, Delte...). Kada se naglije udje u krivinu, Giulietta ce krenuti blago da zanosi zadnjicu, nije nista opasno naravno. Ako se laganije udje i onda dodaje brzina, onda klizi nosom kao i svaki fwd. Kod Fiata sta god da se radi, uvek prednjica "komanduje". Doduse, prednost toga jeste nekako "mirnija" voznja, koja vise prija prilikom putovanja. Manje ga vuku pregibi na putu, kolotrazi itd... Na Giulietti gotovo da ne smes ispustiti volan iz ruke. U Tipu se sedi vislje i uspravnije, samim tim se lakse ulazi/izlazi iz auta. Uobicajene kritike na FCA hecbeke, manje vise vaze za oba - losija plastika u enterijeru. S tim da mi se cini, da je u Fiatu ipak malo bolje sastavljeno, Alfa ce svaka imati zvukove kad tad, a kod Tipa ne cujem da se zale na to... Sent from my iPhone using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted May 9, 2020 Imaju u Telekomu, nekog Fiata 1.4 turbo benzinca ,svi se oduševljavaju njime, pa sad i hoće takvog... Ja se setih ove Alfe, pa je sada u dilemi... Ima Punta Classic, pređe 200km dnevno svaki dan, neće dizel zbog dpf, auto mu vozaju i ćerka i supruga... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted May 9, 2020 Ako nije sedeo u oba neka ode i proba jer u Alfi se mnogo dobro sedi. Mene na primer to veoma privlaci kod nje kao i sama voznja dok me odbija poprilicno nizak kvalitet enterijera. Kome to ne smeta Alfa je top izbor za njega. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 9, 2020 2 hours ago, neshtry said: važno je da je uzbudljiv za vožnju Ako iole poznaje automobile - onda nema sta da razmislja, ova dva vozila po tom pitanju nisu ni za u istu recenicu. Iako je Tipo na broj manjoj platformi (Small Wide vs Giulietta na Compact platformi) - imaju maltene identican WB, istu duzinu, sirinu... I imaju 4 tocka i tu se otprilike sve slicnosti zavrsavaju . Giulietta je niza 3 cm, nesto vise od 1 cm siri trag tockova, MultiLink pozadi (za razliku od grede kod Tipa), direktniji volan, DNA sistem za podesavanje modova voznje, ususkaniji enterijer, bolja sedista... Iako se Giulietta nije bas proslavila samim kvalitetom enterijera, bila je pozicionirana u Premium Compact segment. Dok je Tipo u obicnom Compact, cak neki njegov donji, low-budget opseg, sto dodatno govori o ciljanom trzistu. Sitnica, ali posto je u pitanju T-Jet benzinac koji ume da srkne, za moj ukus recimo Tipo ima mali rezervoar, cini mi se samo 50l. Giulietta je na +10l. Prednost Tipa je primetno veci i pravilniji gepek, skoro 100l veci. Ako pricamo o izgledu - ukusi su razliciti, ali iako ima estetskih promasaja u detaljima, iako starija, Giulietta mi je i dan danas vizuelno neuporedivo atraktivniji auto od Tipa. Koji mi je nekako neprimetan, prosecan i za od A do B. Enterijer pogotovo. Da Tipo kod nas ima u ponudi neku Sport varijantu, pa da se i pravi neka paralela, ovako nema poente. Sto se onog gore konkretnog primerka Giuliette tice, moze se za tu cifru naci bolje opremljena T-Jet, za istu cenu (poprilicno je klot, sa celicarama, manuelnom klimom, stofanim sedistima, bez parking senzora...). Ako su mu interesantni polovnjaci (a zbog polazne stavke) - mozda da saceka neku nasviranu, 4-5 godina staru, nije da ne moze da naleti (ima ih i sa kozom, panoramom, fabrickim ksendzama, tamnim staklima, duplim izduvom). Ako to ne trazi, poslednja recenica naravno pada u vodu . 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted May 9, 2020 Hvala IvaneSuma sumarum-Alfa...Samo da i on ne kupi na kraju Jeep... Uđu da kupe auto, kupe suv Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 9, 2020 Ako ne zna sta trazi, desava se i to . Takve prodavci najvise vole, pogotovo u ovoj (nadam se prolaznoj) maniji crossovera. Od polazne cene, pa preko svega ostalog... 1 hour ago, neshtry said: Suma sumarum-Alfa... Pa ako se trazi bolja voznja, nema tu nekog poredjenja. Kao sto rekoh, da Tipo ima u ponudi neke izvedbe kao sto su imali njihovi raniji modeli u klasi (spusteno vesanje, modovi voznje, siri trag tockova, estetski dodaci, profilisana sedista, itd.), pa i da se nekako pravi kompromis. Kako je model koncipiran, dovoljno govori i ponuda motora, gde je taj 120 koji pominjes najjaci. A i taj benzinac je starije konstrukcije (vuce poreklo iz sredine prosle decenije), dok su svo vreme imali i modernije i jace motore na raspologanju. Sve to govori o paleti i mogucnostima jednog modela, ali je njihov pristup bio totalno drugaciji. To je neosporno dalo rezultat u prodaji na manje zahtevnim trzistima, ali ovako kako je - po meni ta dva modela nisu ni za u istu recenicu, ako gledamo kvalitet voznje sto si naveo kao bitan faktor. Ako se gleda best-buy i dosta lima za manje para - to je onda vec druga prica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 9, 2020 @neshtry Evo jedna skoro nova, a opet, dosta povoljnija od nove https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16297639/alfa-romeo-giulietta-14-t-jet Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14788 Posted May 9, 2020 E super, baš sam kod njega a i bliže je od KragujevcaPoslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted May 9, 2020 (edited) Ako gledate te tanje sa opremom, restyle a kupljene kod nas - secam se ove. Ako prolazi dizel, agilniji JTDm-2 120 (od onog generacije ispred), 320 Njutna. Godinu starija, u startu somic jeftinija (pa koliko si umesan da se cenjkas), 70.000 km. Plus je i digitalna klima koju ove iznad nemaju, fabricki parking senzori, tempomat...: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15944647/alfa-romeo-giulietta-16-mjtd Edited May 9, 2020 by Ivan 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3684 Posted May 24, 2020 Juče u salonu Pežoa videh interesantan paket opreme na 3008. Zove se "Crossway", i mnogo je bliži paketu GT Line (u nekim stvarima je čak i preko njega), nego li paketu Allure. Do te mere je bogat opremom, da to prosto "kipi". Izmedju ostalog, ima serijski i sve dostupne sisteme aktivne bezbednosti (pa i ACC), a što mislim da čovek danas ne bi trebalo da "preskoči" ako za sebe i svoju porodicu kupuje novo vozilo (mada "prihvatam" i da će nekome danas na novim kolima biti bitniji kao opcija "metalik", nego li AEB). Uostalom, i "naš" 500L, a i Tipo, danas već i serijski imaju deo tih sistema (poput AEB-a), mada je, naravno, kod njih reč o jeftinijim i manje naprednim verzijama tih sistema. Sa HDI 130 i osmostepenim automatskim menjačem pomenuti 3008 Crossway ima "početnu cenu" od 31.690. "Početnu" za "početak pregovora" ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted May 25, 2020 On 5/4/2020 at 9:35 PM, totti said: Šta ja onda da kažem... Jel to vozis nekog Volva 2.0 kad kukas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 26, 2020 Kukanje se odnosi na moju informatičku (ne)pismenost Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted May 26, 2020 dobar si, nećemo te menjati Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 26, 2020 Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 1 Woodoo, djomla, alfini0507 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted May 26, 2020 Skrivene veštine... Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites