Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts



Oko 9h je normalan mali servis za Kiu Ceed 1.4 recimo (van garancije)... 


Ovi se zidaju na cenu više nego Vesara.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena servisa za Hyundai i20 1,2

Na 15000 ili godinu dana, šta pre bude.

 

I, II, VI, VII servis : ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime
i rad. Cena za ove servise je 15.200 dinara. 

 

III servis: sve isto kao i gore navedeno plus svecice, cena servisa je
22.600 dinara.

 

IV servis: ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime, filter
goriva i rad. Cena je 18.200 dinara

 

V servis: ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime, linijski kais
i rad. Cena je 21.900 dinara.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam juce kupio delove za veliki servis za Pezo 207 1,6 16V 80 kw 2007. 
INA set za zupcenje, Graf vodena pumpa, INA  roler pk spanera, pk kais Conti, tri filtera, ulje Shell 10w-40 4L i sve to je izaslo 13000 din. Ruke majstora su 5000 tako da eto primera za poredjenje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo onih (sa moje strane pominjanih) cena održavanja za i20 (i još neke modele) koje sam u septembru 2017. dobio kod uvoznika Hyundia.

Screenshot (6).png

Just now, moron said:

Evo onih (sa moje strane pominjanih) cena održavanja za i20 (i još neke modele) koje sam u septembru 2017. dobio kod uvoznika Hyundia.

Screenshot (6).png

@Dule 021

Te tvoje cene mogu da se uporedjuju samo sa cenama van ovlašćene servisne mreže, a @python je pominjao cene u ovl. servisima.

Inače, Tvoje cene mi deluju veoma korektno ( za tu vrstu cena).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da u taj pezo treba da ide sintetika 5w30, mozda moze i polumineralno, ali sam prilicno siguran da ide (i) sintetika 5w30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto automatski svi pomisle da se radi o dizelasu koji ima istu oznaku i iste kilovate pa su mi prvo pravili predracun za dizelasa i ja vidim nesto mi to skupo a onda vidim u drugoj prodavnici da mi lik kaze da nema filtera za gorivo. I tad skontam o cemu se radi i nazovem buraza da proverim o kom motoru se radi kad ono benzinac a i ja sam takodje pomislio da se radi o dizelasu. :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off u vezi S&S i akumulatora prebacen u odgovarajucu temu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pita vas moj drug Dušan, koji auto kupiti?:

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15560401/fiat-tipo-14-turbo-lounge

 

Screenshot_20200509_091748_com.infostud.android_pa.thumb.jpg.2f9a5a98d5e0d58fdb3756c7c55c33a1.jpg

 

Ili

 

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12718891/alfa-romeo-giulietta-14-tb

 

Hoće 1.4 turbo benzinca, fiat, ostalo što mu važno je da je uzbudljiv za vožnju... Sinoć gledali i ništa nije odlučio, mrtva trka...

 

Screenshot_20200509_091728_com.infostud.android.pa.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, jel moguce da ima (jos) neko ko hoce 1.4 TJet u Tipu :D

Giulietta je mnogo uzbudljivija za voznju, ali Tipo je dosta upotrebljiviji, prostraniji, ima vise opreme, veci gepek...

Giulietta ima jako direktan volan, 2.2 kruga od kraja do kraja, dok je kod Fiata cini mi se 2.8? Zadnje vesanje je multilink, mada to kao podatak ne znaci mnogo, ali osecaj je da zadnjica mnogo aktivnije ucestvuje u skretanju nego kod Tipa (slicno kao i kod Brava, Stila, Delte...). Kada se naglije udje u krivinu, Giulietta ce krenuti blago da zanosi zadnjicu, nije nista opasno naravno. Ako se laganije udje i onda dodaje brzina, onda klizi nosom kao i svaki fwd. Kod Fiata sta god da se radi, uvek prednjica "komanduje". Doduse, prednost toga jeste nekako "mirnija" voznja, koja vise prija prilikom putovanja. Manje ga vuku pregibi na putu, kolotrazi itd... Na Giulietti gotovo da ne smes ispustiti volan iz ruke.

U Tipu se sedi vislje i uspravnije, samim tim se lakse ulazi/izlazi iz auta. Uobicajene kritike na FCA hecbeke, manje vise vaze za oba - losija plastika u enterijeru. S tim da mi se cini, da je u Fiatu ipak malo bolje sastavljeno, Alfa ce svaka imati zvukove kad tad, a kod Tipa ne cujem da se zale na to...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju u Telekomu, nekog Fiata 1.4 turbo benzinca ,svi se oduševljavaju njime, pa sad i hoće takvog... Ja se setih ove Alfe, pa je sada u dilemi... Ima Punta Classic, pređe 200km dnevno svaki dan, neće dizel zbog dpf, auto mu vozaju i ćerka i supruga...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije sedeo u oba neka ode i proba jer u Alfi se mnogo dobro sedi. Mene na primer to veoma privlaci kod nje kao i sama voznja dok me odbija poprilicno nizak kvalitet enterijera. Kome to ne smeta Alfa je top izbor za njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshtry said:

važno je da je uzbudljiv za vožnju

Ako iole poznaje automobile - onda nema sta da razmislja, ova dva vozila po tom pitanju nisu ni za u istu recenicu. Iako je Tipo na broj manjoj platformi (Small Wide vs Giulietta na Compact platformi) - imaju maltene identican WB, istu duzinu, sirinu... I imaju 4 tocka i tu se otprilike sve slicnosti zavrsavaju :D.

Giulietta je niza 3 cm, nesto vise od 1 cm siri trag tockova, MultiLink pozadi (za razliku od grede kod Tipa), direktniji volan, DNA sistem za podesavanje modova voznje, ususkaniji enterijer, bolja sedista... Iako se Giulietta nije bas proslavila samim kvalitetom enterijera, bila je pozicionirana u Premium Compact segment. Dok je Tipo u obicnom Compact, cak neki njegov donji, low-budget opseg, sto dodatno govori o ciljanom trzistu. Sitnica, ali posto je u pitanju T-Jet benzinac koji ume da srkne, za moj ukus recimo Tipo ima mali rezervoar, cini mi se samo 50l. Giulietta je na +10l. Prednost Tipa je primetno veci i pravilniji gepek, skoro 100l veci.

Ako pricamo o izgledu - ukusi su razliciti, ali iako ima estetskih promasaja u detaljima, iako starija, Giulietta mi je i dan danas vizuelno neuporedivo atraktivniji auto od Tipa. Koji mi je nekako neprimetan, prosecan i za od A do B. Enterijer pogotovo.

Da Tipo kod nas ima u ponudi neku Sport varijantu, pa da se i pravi neka paralela, ovako nema poente. Sto se onog gore konkretnog primerka Giuliette tice, moze se za tu cifru naci bolje opremljena T-Jet, za istu cenu (poprilicno je klot, sa celicarama, manuelnom klimom, stofanim sedistima, bez parking senzora...). Ako su mu interesantni polovnjaci (a zbog polazne stavke) - mozda da saceka neku nasviranu, 4-5 godina staru, nije da ne moze da naleti (ima ih i sa kozom, panoramom, fabrickim ksendzama, tamnim staklima, duplim izduvom). Ako to ne trazi, poslednja recenica naravno pada u vodu :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Ivane
Suma sumarum-Alfa...
Samo da i on ne kupi na kraju Jeep...
Uđu da kupe auto, kupe suv

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne zna sta trazi, desava se i to :) . Takve prodavci najvise vole, pogotovo u ovoj (nadam se prolaznoj) maniji crossovera. Od polazne cene, pa preko svega ostalog...

1 hour ago, neshtry said:

Suma sumarum-Alfa...

Pa ako se trazi bolja voznja, nema tu nekog poredjenja. Kao sto rekoh, da Tipo ima u ponudi neke izvedbe kao sto su imali njihovi raniji modeli u klasi (spusteno vesanje, modovi voznje, siri trag tockova, estetski dodaci, profilisana sedista, itd.), pa i da se nekako pravi kompromis. Kako je model koncipiran, dovoljno govori i ponuda motora, gde je taj 120 koji pominjes najjaci. A i taj benzinac je starije konstrukcije (vuce poreklo iz sredine prosle decenije), dok su svo vreme imali i modernije i jace motore na raspologanju. Sve to govori o paleti i mogucnostima jednog modela, ali je njihov pristup bio totalno drugaciji. To je neosporno dalo rezultat u prodaji na manje zahtevnim trzistima, ali ovako kako je - po meni ta dva modela nisu ni za u istu recenicu, ako gledamo kvalitet voznje sto si naveo kao bitan faktor. Ako se gleda best-buy i dosta lima za manje para - to je onda vec druga prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E super, baš sam kod njega a i bliže je od Kragujevca

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako gledate te tanje sa opremom, restyle a kupljene kod nas - secam se ove.

Ako prolazi dizel, agilniji JTDm-2 120 (od onog generacije ispred), 320 Njutna.

Godinu starija, u startu somic jeftinija (pa koliko si umesan da se cenjkas), 70.000 km. Plus je i digitalna klima koju ove iznad nemaju, fabricki parking senzori, tempomat...:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15944647/alfa-romeo-giulietta-16-mjtd

 

Untitled.thumb.png.5109cf6b9e6f329416260c51fb4ef63a.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče u salonu Pežoa videh interesantan paket opreme na 3008.

Zove se "Crossway", i mnogo je bliži paketu GT Line (u nekim stvarima je čak i preko njega), nego li paketu Allure. Do te mere je bogat opremom, da to prosto "kipi". Izmedju ostalog, ima serijski i sve dostupne sisteme aktivne bezbednosti (pa i ACC), a što mislim da čovek danas ne bi trebalo da "preskoči" ako za sebe i svoju porodicu kupuje novo vozilo (mada "prihvatam" i da će nekome danas na novim kolima biti bitniji kao opcija "metalik", nego li AEB). Uostalom, i "naš" 500L, a i Tipo, danas već i serijski imaju deo tih sistema (poput AEB-a), mada je, naravno, kod njih reč o jeftinijim i manje naprednim verzijama tih sistema.

Sa HDI 130 i osmostepenim automatskim menjačem pomenuti 3008 Crossway ima "početnu cenu" od 31.690.

"Početnu" za "početak pregovora" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...