ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 Hvala za info, svaki je dobrodosao. Za 2.0 HDI i 2.0 Dci samo me brine koliko su "presvirani" ili optereceni. Pvojevremeno je bio onaj 2.0Hdi sa manjim brojem konja koji prosto ne moze umreti, ali...on je proslost Posto u poslednjim modelima koje gledam su oba sa 150ks, njihova dugotrajnost mi je upitna. 1.5 dci znam iz iskustva da je dobar motor, tako da sam tu bar siguran, a za 1.6 dci je dobro znati za zamenu tog pogonskog lanca. Taj agregat mi je privlacan zbog "optimalnije snage" od 1.5 dci koji je u ponudi isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted March 25, 2020 (edited) Kod 1.6 dci ume i dihtung glave da ode, to sam zaboravio da napisem. 2.0 HDI i 2.0 dci su ti rage , bas dobri motori. Vozio sam Megane 3 Coupe dci 160 , dosta lenj motor ali kad povuce vuce za sve pare. Mana tog dvolitarskog dci motora je ta sto je zedan. Kod njega lanac je dosta izdrzljiviji , a i zamena je jeftinija nego za 1.6 dci. Sam lanac, lancanici i sve sto ide je negde oko 30 k ako se dobro secam cifte iz servisa. Edited March 25, 2020 by Boris90 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted March 25, 2020 2000cm3 i 150ks nije uopste nasviran motor za danasnje standarde, tako da to ne treba uopste da te brine. Toliko su imali jos pocetkom 2000-tih godina i odlicno su se pokazali. Sad je vec normalno da ima oko 200ks Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 7 djomla, Stilisa, Grafit and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2871 Posted March 25, 2020 Bas isto htedoh da napisem. Mozes da nadjes atmo benzin iste ili vece snage (SkyActiv na primer). Sto kaze Mica, ako me secanje ne vara, 2003. godine 1.9mjet 140/150ks. BMW je imao onaj svoj 2.0d sa 150ks. Sta bi rekao za 1.0 od 130ks kada je 2.0 nasviran sa 150 5 horvat, ISV_01, dekirs and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 25, 2020 To za dihtung glave na 1.6 dci sam i ja cuo, a i da je lenj... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 Za renoov i citroenov 2.0 znam da su dugo na trzistu, secam se da sam pre Brava merkao Lagunu kupe sa tim motorom ali kao auto bese skuplji mnoogo i nisam vozio nista od tih 2.0 motora. Moji u laguni II imaju 1.9 dci /110ks/6b i evo koliko je kod nas (12god) nisu imali nista sem redovnih servisa ali opet to je drugi motor. Za renoove menjace znam od ranije da su dosta pouzdani, sto ne mogu reci isto za citroen, jerbo ne znam. Takodje sam cuo da ni renoi ni citroeni vise nemaju toliku udobnost kao ranije (Talisman npr) osim ako kod citroena nije taj Aircross od opreme/suspenzija. Takodje se pominjao nedostatak fizickih komandi kod 508 za klimu, sto mi je prilican -, a koliko je zaista lose u praksi, ne znam, dok kod Renoa bolje ne uzeti neku napucaniju opremu zbog vece centralne konzole aka GSP validatora.. Koliko im je sva ta elektronika osetljiva? 2 Boris90 and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2871 Posted March 25, 2020 Ja sam vozio taj 1.6dci u par navrata. Megane i A klasa cini mi se, da te sad ne slazem. Ide, nije da ne ide. Hvala i 200km/h na Autobanu. Ali da je raketa, nije. Za vecinu ljudi (ukljucujuci i mene), je to dovoljno. Izmedju nekih 2500-3500rpm bas kida, pre i posle onako. E sad ja vozim 2.0 jer volim da je motor rasterecen i lepo zvuci da vozis ragu, ali realno nema potrebe. Razlog sto sam ja uzeo 2.0 je jer je bila razlika ceni mizerna i sto ne uzeti "bolji" auto. Razlika 0-100 je 2s okvirno izmedju 1.6 i 2.0. Realno ne menja mnogo u svakodnevnoj voznji. Razlika u potrosnji je mizerna takodje. Registracija, opet nije smak sveta. Mali servis, jako slicno. Duze ce teoretski trajati 2.0, ako ces bas da predjes 300-500kkm sa kolima. 2 ISV_01 and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted March 25, 2020 Za Talismana kazu da nije najsrecnije sklopljen, jako puno bagova, za 508 samo reci hvake po pitanju svega a pogotovu za redizajn, model kojibje isao do ovog naknovijeg, dakle godiste 2013/4-2016/7.Sto se motorizacije tice , gkedajuci neki klip a koji je vezan za Mondeo mk5, kazu da je to psa motor, kao manu navode mogucnost da trosi ulje ali ne svaki, navode da je problem bio u nekvakitetnom sklapanju, tu i tamo poneki proble. sa regeneracijom. Lamela i zamajc su slabije tacke i ne izguraju vise 9d 120 do 150000 km.Reno je tek sada izbacio novu generaciju 2.0 motora. prethodni ako se secam k9k oznaka je bila je imao tri vrste snage, 131,150 i 173 ks. Za tnjih kazu izdrzljvi, moguce da pukne radilica na 131,velika potrosnja na 150-nije mi jasno kako, i navode da se najaci pokazao najboljim i najpouzdanijim. Ja bih pre isao na 508 mego na Talismana. Послато са MI 9 помоћу Тапатока 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 U sustini uvek gledam auto koji ce biti kod mene bar 5-8 godina jer se planiraju kao dugorocne investicije, ako je auto dobar. Zato i uzeh 1.9 8v u Bravu iako realno nemam potrebe za tim motorom... Nit zbog kilometraze niti zbog nacina voznje ali zbog medjuubrzanja i obilazenja da jer je motor rasterecen i dugotrajan, pa zato gledam slicno. Kod TBnaca... Sta znam, ne kazem da bezim od njih i da ne vuku dobro, jednostavno sam se odvikao od njih. Svakako bih izbegavao te male presvirane 1.0-1.2 turbake, meni ne ulivaju neko poverenje na duge staze (subjektivan osecaj). Sta bi bio imperativ kod gledanja npr ova dva auta - 508/Talismana ako se osvrnem na neke mehanicko/elektricne probleme? Da li imaju probleme u trapu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted March 25, 2020 2.0 Hdi od 150 ks je potpuno drugačiji motor od onog 140/163.Od nekoliko komada koje smo uvezli, na 2 je pukao blok. Doduše, oba su bila u novom Picassu, ali mislim da to ništa ne menja i da su isti.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 dekirs and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 25, 2020 Za Talismana smo imali slucaj u firmi da je kolegi u sred voznje 'otkazao' volan, tj verovatno elektricni servo i nije mogao uopste da okrene volan. Ponavljam : u voznji... Stao je, ugasio auto, upalio ponovo i radilo je. Sreca pa je bio ravan, poluprazan put, po gradu, isao je mozda 40 kmh, pa nije bilo nikakvih scena ali moglo je sve to da se desi u mnogo nezgodnijem trenutku. Drugar mi vozi 2.0 hdi 180 ks u DS5 (otvorio sam cak i temu), nema nikakvih problema, mislim da je trenutno na oko 150.000 km (upitnih), samo je menjao neki deo u tom sklopu za AdBlue (~300e u ovlascenom) i menja ulje i to je to ... E sad, ne znam koja je to verzija, u sta je isao, nije, itd... Drugi drugar ima 308 II 1.6 hdi ali onaj slabiji od 92 ks ako se ne varam, taj bukvalno osim servisa nista nije morao da radi, kupio ga sa oko 210.000 km, sada je na oko 230.000 km... Kako sam ja uspeo da shvatim, to ti je bassss rasterecen motor, a cak i ne ide tako lose, spram kako brojke deluju. 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 @totti Posto su uzetu novi i sigurnoje motor zvekno u garantnom roku, da li se mozda znalo sta je uzrok? Los kalup / generalno konstrukcijski lose resen ili nesto sasvim trece? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted March 25, 2020 Sta te briga, meni je to dovoljno za izbegavanje Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 3 totti, dekirs and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted March 25, 2020 [mention=10479]totti[/mention] Posto su uzetu novi i sigurnoje motor zvekno u garantnom roku, da li se mozda znalo sta je uzrok? Los kalup / generalno konstrukcijski lose resen ili nesto sasvim trece? Nemam pojma za uzrok, a garancija je bila iz našeg džepa Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 2 dekirs, rkoma1986 and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 (edited) @MS PK To stoji, kako ne Nisam mehanicar, a i ne bih da pogledam @horvat Ne znam, nekako mi je 90ks malo 'malo' za 508 pogotovu u karavan verziji.. Naravno pricam o natovarenijem autu od 2 osobe. Ne kazem da to ne ide, ali tezim tome da bas ne moram da kalkulisem 15min dok vozim zglobni autobus u obilazenje. Valjda im to otkazicanje serva i uopste volana nije masovna fabricka greska, ali bogami.... Ne bi niko voleo da ne moze da smota u krucijalnoj situaciji.. @totti Lepe li garancije Edited March 25, 2020 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 25, 2020 (edited) Nije 508 u pitanju, nego 308 II, koji btw nema ni punih 1100 kg Edited March 25, 2020 by horvat 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 Da, prevideo sam brojku. On bi mi igrao ulogu isto kao karavan varijanta, ali mi je 508 lepsi kao model. Ofc ostaje za razmatranje. Hvala za info Zanimljivo je da su 508-ice jeftinije od Talismana (mahom) i da ih na oglasima ima kao sodera.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 25, 2020 Kad je stariji model i nije vise aktuelan, a pogledaj cene za 508mk 2 cene da se smrznes, vise od talismana koji je i dalje aktuelan. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted March 25, 2020 Od svih ovih "novijih" automobila, jedino mi DS5 (restyle od 2015+) ostavlja neki WOW efekat.. Naravno od ovih sto mogu da ih priustim (Ne racunam 508 mk2 itd..).. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14989587/citroen-ds5-20-hdikamepano?ref=featured-branding-search https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16026877/citroen-ds5-20-hdi-executive 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted March 25, 2020 Ali ovaj ima alu felne?Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 djomla and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted March 25, 2020 @ISV_01 a šta kažeš za neki MPV? Picasso, Scenic, tako neki usisivač? Mesta koliko hoćeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 @djomla Pada mi na pamet Espace / Senik ovi najnoviji. Izgledaju krajnje brutalno. Ofc, motori bi bili 2.0 diZlo i manualci. Doduse cenovno sada gledao Espace odskace bar 1-2 hiljade eura u odnosu na Talisman, sto mi je i logicno, dok se Senik tu vrlja sa cifrom. 5008/3008 mi se ne svidjaju, a u 90% slucajeva koje sam video vozeci iza 5008 je da su im crkle (iliii neadekvatne sijalice stavljenje) bocne stopaljke i da im rade samo 3.stop svetlo. Meni prosto neverovatno.Sent from my S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted March 25, 2020 @ISV_01 Espace mi se čini povelik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted March 25, 2020 Sta ces, ja sam takav da, kad bih mogao, vozio kamion sa prikolicom I mozda mi nije potreban, ali izgled je Zato i gledam karavane, zbog visak prostora u gepeku. Bravo ima dovoljno, ali uvek imam 'mozda zatreba, al nedaj boze' stvari sto mu pojede oko 10-15% gepeka sigurno, pogotovu kada putujem (sto je i logicno). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted March 25, 2020 6 hours ago, ISV_01 said: Za renoov i citroenov 2.0 znam da su dugo na trzistu, secam se da sam pre Brava merkao Lagunu kupe sa tim motorom ali kao auto bese skuplji mnoogo i nisam vozio nista od tih 2.0 motora. Moji u laguni II imaju 1.9 dci /110ks/6b i evo koliko je kod nas (12god) nisu imali nista sem redovnih servisa ali opet to je drugi motor. Za renoove menjace znam od ranije da su dosta pouzdani, sto ne mogu reci isto za citroen, jerbo ne znam. Takodje sam cuo da ni renoi ni citroeni vise nemaju toliku udobnost kao ranije (Talisman npr) osim ako kod citroena nije taj Aircross od opreme/suspenzija. Takodje se pominjao nedostatak fizickih komandi kod 508 za klimu, sto mi je prilican -, a koliko je zaista lose u praksi, ne znam, dok kod Renoa bolje ne uzeti neku napucaniju opremu zbog vece centralne konzole aka GSP validatora.. Koliko im je sva ta elektronika osetljiva? Eh Laguna Coupe. Dobre su i dalje jake bas sa cenom .. 2 PremieRacing and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites