Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Hvala za info, svaki je dobrodosao. Za 2.0 HDI i 2.0 Dci samo me brine koliko su "presvirani" ili optereceni. Pvojevremeno je bio onaj 2.0Hdi sa manjim brojem konja koji prosto ne moze umreti, ali...on je proslost :D Posto u poslednjim modelima koje gledam su oba sa 150ks, njihova dugotrajnost mi je upitna. 

1.5 dci znam iz iskustva da je dobar motor, tako da sam tu bar siguran, a za 1.6 dci je dobro znati za zamenu tog pogonskog lanca. Taj agregat mi je privlacan zbog "optimalnije snage" od 1.5 dci koji je u ponudi isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod 1.6 dci ume i dihtung glave da ode, to sam zaboravio da napisem.

 

2.0 HDI i 2.0 dci su ti rage , bas dobri motori.  Vozio sam Megane 3 Coupe dci 160 , dosta lenj motor ali kad povuce vuce za sve pare. Mana tog dvolitarskog dci motora je ta sto je zedan. Kod njega lanac je dosta izdrzljiviji , a i zamena je jeftinija nego za 1.6 dci. Sam lanac, lancanici i sve sto ide je negde oko 30 k ako se dobro secam cifte iz servisa.

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000cm3 i 150ks nije uopste nasviran motor za danasnje standarde, tako da to ne treba uopste da te brine. Toliko su imali jos pocetkom 2000-tih godina i odlicno su se pokazali. Sad je vec normalno da ima oko 200ks :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas isto htedoh da napisem.
Mozes da nadjes atmo benzin iste ili vece snage (SkyActiv na primer).

 

Sto kaze Mica, ako me secanje ne vara, 2003. godine 1.9mjet 140/150ks.

BMW je imao onaj svoj 2.0d sa 150ks.

 

Sta bi rekao za 1.0 od 130ks kada je 2.0 nasviran sa 150 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za dihtung glave na 1.6 dci sam i ja cuo, a i da je lenj...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za renoov i citroenov 2.0 znam da su dugo na trzistu, secam se da sam pre Brava merkao Lagunu kupe sa tim motorom ali kao auto bese skuplji mnoogo i nisam vozio nista od tih 2.0 motora. Moji u laguni II imaju 1.9 dci /110ks/6b i evo koliko je kod nas (12god) nisu imali nista sem redovnih servisa ali opet to je drugi motor. 

 

Za renoove menjace znam od ranije da su dosta pouzdani, sto ne mogu reci isto za citroen, jerbo ne znam. Takodje sam cuo da ni renoi ni citroeni vise nemaju toliku udobnost kao ranije (Talisman npr) osim ako kod citroena nije taj Aircross od opreme/suspenzija. 

 

Takodje se pominjao nedostatak fizickih komandi kod 508 za klimu, sto mi je prilican -, a koliko je zaista lose u praksi, ne znam, dok kod Renoa bolje ne uzeti neku napucaniju opremu zbog vece centralne konzole aka GSP validatora.. Koliko im je sva ta elektronika osetljiva? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio taj 1.6dci u par navrata. Megane i A klasa cini mi se, da te sad ne slazem.

 

Ide, nije da ne ide. Hvala i 200km/h na Autobanu. Ali da je raketa, nije.  Za vecinu ljudi (ukljucujuci i mene), je to dovoljno. 

 

Izmedju nekih 2500-3500rpm bas kida, pre i posle onako.

 

E sad ja vozim 2.0 jer volim da je motor rasterecen i lepo zvuci da vozis ragu, ali realno nema potrebe.

Razlog sto sam ja uzeo 2.0 je  jer je bila razlika  ceni mizerna i sto ne uzeti "bolji" auto.

 

Razlika 0-100 je 2s okvirno izmedju 1.6 i 2.0. Realno ne menja mnogo u svakodnevnoj voznji.

Razlika u potrosnji je mizerna takodje.
Registracija, opet nije smak sveta.

Mali servis, jako slicno.


Duze ce teoretski trajati 2.0, ako ces bas da predjes 300-500kkm sa kolima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Talismana kazu da nije najsrecnije sklopljen, jako puno bagova, za 508 samo reci hvake po pitanju svega a pogotovu za redizajn, model kojibje isao do ovog naknovijeg, dakle godiste 2013/4-2016/7.Sto se motorizacije tice , gkedajuci neki klip a koji je vezan za Mondeo mk5, kazu da je to psa motor, kao manu navode mogucnost da trosi ulje ali ne svaki, navode da je problem bio u nekvakitetnom sklapanju, tu i tamo poneki proble. sa regeneracijom. Lamela i zamajc su slabije tacke i ne izguraju vise 9d 120 do 150000 km.
Reno je tek sada izbacio novu generaciju 2.0 motora. prethodni ako se secam k9k oznaka je bila je imao tri vrste snage, 131,150 i 173 ks. Za tnjih kazu izdrzljvi, moguce da pukne radilica na 131,velika potrosnja na 150-nije mi jasno kako, i navode da se najaci pokazao najboljim i najpouzdanijim. Ja bih pre isao na 508 mego na Talismana.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sustini uvek gledam auto koji ce biti kod mene bar 5-8 godina jer se planiraju kao dugorocne investicije, ako je auto dobar. Zato i uzeh 1.9 8v u Bravu iako realno nemam potrebe za tim motorom... Nit zbog kilometraze niti zbog nacina voznje ali zbog medjuubrzanja i obilazenja da jer je motor rasterecen i dugotrajan, pa zato gledam slicno. 

 

Kod TBnaca... Sta znam, ne kazem da bezim od njih i da ne vuku dobro, jednostavno sam se odvikao od njih. Svakako bih izbegavao te male presvirane 1.0-1.2 turbake, meni ne ulivaju neko poverenje na duge staze (subjektivan osecaj). 

 

Sta bi bio imperativ kod gledanja npr ova dva auta - 508/Talismana ako se osvrnem na neke mehanicko/elektricne probleme? Da li imaju probleme u trapu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 Hdi od 150 ks je potpuno drugačiji motor od onog 140/163.

Od nekoliko komada koje smo uvezli, na 2 je pukao blok. Doduše, oba su bila u novom Picassu, ali mislim da to ništa ne menja i da su isti.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Talismana smo imali slucaj u firmi da je kolegi u sred voznje 'otkazao' volan, tj verovatno elektricni servo i nije mogao uopste da okrene volan. Ponavljam : u voznji... Stao je, ugasio auto, upalio ponovo i radilo je. Sreca pa je bio ravan, poluprazan put, po gradu, isao je mozda 40 kmh, pa nije bilo nikakvih scena ali moglo je sve to da se desi u mnogo nezgodnijem trenutku. 

 

Drugar mi vozi 2.0 hdi 180 ks u DS5 (otvorio sam cak i temu), nema nikakvih problema, mislim da je trenutno na oko 150.000 km (upitnih), samo je menjao neki deo u tom sklopu za AdBlue (~300e u ovlascenom) i menja ulje i to je to ... E sad, ne znam koja je to verzija, u sta je isao, nije, itd...

 

Drugi drugar ima 308 II 1.6 hdi ali onaj slabiji od 92 ks ako se ne varam, taj bukvalno osim servisa nista nije morao da radi, kupio ga sa oko 210.000 km, sada je na oko 230.000 km... Kako sam ja uspeo da shvatim, to ti je bassss rasterecen motor, a cak i ne ide tako lose, spram kako brojke deluju. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

Posto su uzetu novi i sigurnoje motor zvekno u garantnom roku, da li se mozda znalo sta je uzrok? Los kalup / generalno konstrukcijski lose resen ili nesto sasvim trece? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=10479]totti[/mention]
Posto su uzetu novi i sigurnoje motor zvekno u garantnom roku, da li se mozda znalo sta je uzrok? Los kalup / generalno konstrukcijski lose resen ili nesto sasvim trece? 
Nemam pojma za uzrok, a garancija je bila iz našeg džepa

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK To stoji, kako ne :lol: Nisam mehanicar, a i ne bih da pogledam :lol:

 

@horvat

Ne znam, nekako mi je 90ks malo 'malo' za 508 pogotovu u karavan verziji.. Naravno pricam o  natovarenijem autu od 2 osobe. Ne kazem da to ne ide, ali tezim tome da bas ne moram da kalkulisem  15min dok vozim zglobni autobus u obilazenje.

 

Valjda im to otkazicanje serva i uopste volana nije masovna fabricka greska, ali bogami.... Ne bi niko voleo da ne moze da smota u krucijalnoj situaciji..

 

@totti

Lepe li garancije :cry:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije 508 u pitanju, nego 308 II, koji btw nema ni punih 1100 kg :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, prevideo sam brojku. On bi mi igrao ulogu isto kao karavan varijanta, ali mi je 508 lepsi kao model. Ofc ostaje za razmatranje. Hvala za info :thumbup:

 

Zanimljivo je da su 508-ice jeftinije od Talismana (mahom) i da ih na oglasima ima kao sodera.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svih ovih "novijih" automobila, jedino mi DS5 (restyle od 2015+) ostavlja neki WOW efekat.. Naravno od ovih sto mogu da ih priustim (Ne racunam 508 mk2 itd..)..

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14989587/citroen-ds5-20-hdikamepano?ref=featured-branding-search

image.thumb.png.ae5c2d4982a05e6a1f651e4bedaaf480.png

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16026877/citroen-ds5-20-hdi-executive

image.thumb.png.c4eac1e6dee4d56cfc509042ac9f26c2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djomla
Pada mi na pamet Espace / Senik ovi najnoviji. Izgledaju krajnje brutalno. Ofc, motori bi bili 2.0 diZlo i manualci.
Doduse cenovno sada gledao Espace odskace bar 1-2 hiljade eura u odnosu na Talisman, sto mi je i logicno, dok se Senik tu vrlja sa cifrom.
5008/3008 mi se ne svidjaju, a u 90% slucajeva koje sam video vozeci iza 5008 je da su im crkle (iliii neadekvatne sijalice stavljenje) bocne stopaljke i da im rade samo 3.stop svetlo. Meni prosto neverovatno.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ces, ja sam takav da, kad bih mogao, vozio kamion sa prikolicom
I mozda mi nije potreban, ali izgled je

Zato i gledam karavane, zbog visak prostora u gepeku. Bravo ima dovoljno, ali uvek imam 'mozda zatreba, al nedaj boze' stvari sto mu pojede oko 10-15% gepeka sigurno, pogotovu kada putujem (sto je i logicno).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, ISV_01 said:

Za renoov i citroenov 2.0 znam da su dugo na trzistu, secam se da sam pre Brava merkao Lagunu kupe sa tim motorom ali kao auto bese skuplji mnoogo i nisam vozio nista od tih 2.0 motora. Moji u laguni II imaju 1.9 dci /110ks/6b i evo koliko je kod nas (12god) nisu imali nista sem redovnih servisa ali opet to je drugi motor. 

 

Za renoove menjace znam od ranije da su dosta pouzdani, sto ne mogu reci isto za citroen, jerbo ne znam. Takodje sam cuo da ni renoi ni citroeni vise nemaju toliku udobnost kao ranije (Talisman npr) osim ako kod citroena nije taj Aircross od opreme/suspenzija. 

 

Takodje se pominjao nedostatak fizickih komandi kod 508 za klimu, sto mi je prilican -, a koliko je zaista lose u praksi, ne znam, dok kod Renoa bolje ne uzeti neku napucaniju opremu zbog vece centralne konzole aka GSP validatora.. Koliko im je sva ta elektronika osetljiva? 

Eh Laguna Coupe:wub:. Dobre su i dalje jake bas sa cenom ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...