Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

On 2/29/2020 at 5:06 PM, Ivan said:

Eno ti upravo predstavljen i Ljubetov 1.6 sedan iz Stojanova, on zbog opravdanih razloga nije napisao cenu (licno znam koliko je placen) - ista prica.

Zašto bi to bila tajna kad je ta konfiguracija Tipa bila u ponudi prošle godine?  Ako neko ima moćnosti i hoće da mu auto bude na neku firmu , to je OK. Velika većina nema ovu opciju. Od cene koju je Stojanov ponudio moglo je verovatno 500E dole i to je to.

http://www.stojanov.rs/specijalna-ponuda-tipo-sedan-1-6-mjtd-easy-business-za-flotne-kupce/

 

On 2/29/2020 at 5:06 PM, Ivan said:

Poenta onoga sto sam hteo da kazem je da ce cak i low-budget Fiat, sa pristojnom opremom i motorizacijom (citaj turbo motorom) uveliko pregurati 13-14k budzeta.

 

2k Evra + za turbo benzinca na odabranu opremu, u odnusu na istu opremu i 1.4 16v.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, spaad said:

Zašto bi to bila tajna kad je ta konfiguracija Tipa bila u ponudi prošle godine?

Ja ne vidim da sam napisao da je tajna, niti mi je cilj da bilo sta (daleko bilo) mistifikujem :) . Svako ima net i telefon i moze da se raspita, pisalo se i ovde X puta koje su razlike u odnosu na "zvanicne" cenovnike...

Opet, covek je pazario preko svojih "kanala", probrao opremu, dobio lepu cifru, a ja samo postujem tudju privatnost. Apsolutno je njegova dobra volja da li ce (ili ne) to podeliti ovde.

14 hours ago, mitros said:

Mnogo mi je bitnije da ima ESP,ASR,maglenke nego auto klimu,ili sta znam ratkapne,i zadnje podizace,to je ipak samo šminka.

Dobro, svako ima svoje glediste, postujem... Ne bih se slozio da je samo sminka komocija koju pruza recimo digitalna dvozonska klima ili zadnji podizaci, komande na volanu, Blue&Me (handsfree pozivi, glasovne komande, mjuza sa USB) ili fabricka tamna stakla... Licno ne mogu da zamislim auto bez alu-felni, ali i to ne podrazumevam samo pod sminkom jer dimenzijom tockova nosi i znatno bolju stabilnost.

Detalj po detalj i dobije se totalni drugaciji dozivljaj auta ;) . Zato bukvalno i nisam gledao "standardni" Bravo u zadnjoj iteraciji, a ima ih na stotine u oglasima, druga prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2020 at 10:34 PM, Flex said:

  leti bez klime zna da bude prilicno neugodno.
 

Govorimo o auto. ili man. klimi a ne da li je potrebna ili ne.Ako sam te razumeo.Naravno da nikad ne bi uzeo bez klime

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko ima konkretno iskustvo sa novijim Renault 1.6 dCi 130 (tj. R9M) motorom - molba da se dopise. Da ili ne, za/protiv ima li neke specificne bubice, stvari na koje treba obratiti paznju i sl.

Isao je na vise modela (Kadjar, Talisman, Scenic, Qashqai, mislim i neki Mercedesi), a konkretno me interesuje jedan Megane IV Intens 2017. u najavi. Alternativa sto se motorizacije tice je poznati 1.5 dCi 110 koji je najbrojniji po oglasima. Mada, u tom slucaju mi je onda malo "s konja na magarca", sto se performansi tice. Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naisao sam na post na renaultforumu da su imali probleme sa dihtungom glave, koji je odlazio. Ne mogu nista da kazem vise o tome, niti koja godista su zahvacena, serije, modeli, koliko je ucestalo itd, jer se nisam interesovao za konkretni motor, samo sam slucajno naleteo jednom na taj post... (cak ni ne mogu da ga pronadjem ponovo?!) ... Uzmi ovo sa velikom dozom rezerve, al cisto nek ti bude smernica za istrazivanje mozda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenk ju ;) . Ma cituckam i ja koliko stignem a da me ne smori, jedino sto ce ovo istrcati da se pogleda. "Problem" je sto kod mene generalno u obzir dolaze i turbo-dizeli i turbo-benzinci... Sto se motorizacije tice, informisem se oko dCi/TCe, TDI/TSI, dok HDi poprilicno dobro poznajem.

Bas da se registrujem na jos neki forum za ova 2-3 modela koji me zanimaju kao potencijalni naslednici Sporta - bilo bi previse :D . Rado bih ostao u grupaciji, ali nazalost ona se vec polovinom prosle decenije oprostila od pravih modela u Compact klasi. Kako stvari stoje, vrlo moguce da ih uskoro nece ni biti, a lepih alternativa itekako ima kod konkurencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene isto privlaci Renault, ali u poslednjih ~10-ak godina, sto se tice izbora motora, bas treba biti obazriv i upucen u tematiku, da ne bi bilo belaja. Za 1.2 tce sam cuo isto lose stvari, da su trosili ulje, ali to je ispravljeno, i posle neke godine/serije, nema problema... (valjda)... 

 

Stariji 1.4 tce gotovo obavezno bude problem sa dihtungom. Za 1.6 dci sam tako i naisao na taj post, sto sam citao o 1.4 tce, pa je spomenut i taj. 

 

Ne uspevam nista da saznam za PSA 1.2 puretech. Ako neko zna nesto vise, konkretnije, tehnickije, o tom motoru, bilo bi dobro da podeli :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo upropastise unutra tablu strasno. Licno mi je mnogo lepsa sa manjim 7 incnim displejem nego sa onim teslinim uspravnim. 

Koliko je spolja privlaci pogled, toliko je unutra wtf?!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, horvat said:

Mene isto privlaci Renault

Gledao sam jos davno dCi Megane (naravno Mk2), kada sam kupovao Stila. Tada su bili moderni i cca 4 godine stari modeli, slicne cene oko 8-8.5 soma... Nisam se zeznuo, Stildza je sjajno posluzio.

Pa je onda stigao Mk3 koji mi se ic nije svidjao - sem kupea, ali koji nije odgovarao mojim potrebama. Definitivno Renault dizajneri tih godina i ja nismo radili na istim talasnim duzinama :D ...

Onda krece ovaj poslednji talas - Megane, Clio, Talisman, Kadjar, Espace,... - svi imaju vrhunski dizajn eksterijera, za moj ukus.

Apsolutno se slazem sa @andreja.micovic , ima tu stvari koje bih i ja voleo da su drugacije, najvise u enterijeru. Licno volim sportske i ususkane varijante, okrenute ka vozacu, nisam ljubitelj ekrancina... Tako da se i meni svidja varijanta manjeg ekrana, sa fizickim komandama digitalne klime. Meni sve to mnogo bolje izgleda uzivo, prijatan je enterijer, odlicna sedista (uporedite npr. samo osnovna sedista u Megane i Tipo, nebo i zemlja). DZ detalj su mi npr. zadnja LED svetla, bas su ih predimenzionirali... Bez obzira na to, zadnji kraj sa nekim lepim izduvom izgleda izuzetno lepo i moderno.

Licno imam "problem" da mi se enterijer novijih vozila svidi. Pogotovo sa onim na tablu nakalemljenim ekrancinama, gde svaki lici jedan na drugi, bez nekog dizajnerskog potpisa i lepote. Nekako mi i tu Megane najmanje bode oci od svih ostalih.

Mozda treba sacekati jos malo - jos je svez model. Ne toliko zbog cene, koja je jos uvek jaka jer su to uglavnom 3 godine stara vozila i aktuelan je model. Vec ce vremenom u ponudi za sitnu doplatu biti atraktivnijih verzija (tipa GT-Line) kojih sada maltene uopste nema. Trenutno ih ima ukupno 50-ak hatcheva na oglasima, uglavnom u nekoj osnovnoj opremi i motorizaciji, istrci tek poneki Intens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, slazem se sa tobom, za Megane IV je mozda jos malo rano, ali cini mi se da je za Pug 308 II sada idealan momenat, vecinom su bas fino ocuvani, a ima sad vec i tih napucanijih primeraka. Ima zamerki na njega, svakako, i-Cockpit, nedostatak fizickih komandi za klimu, malo mesta na zadnjoj klupi, nedovoljno osecaja na volanu, ali mislim i dalje da je jedna od privlacnijih opcija u realno-dohvatljivom C segmentu :) 

 

Focus je isto super auto, ali tu je gotovo nemoguce pronaci ~150 ks motor, i meni je licno malo ruzan :( 

 

Astra K je sumnjivo jeftina, s obzirom koliko je to mlad model :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Khm, khm... Zaboravio si Scenica!!!:popo:

 

Megan mk4 i ja se baš nismo složili, bio je u opticaju kada sam uzimao Auris, možda sam ti i pričao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi, secam se. Mislim onda kada smo isli da gledamo tvog nesudjenog Brava, onaj crni 2014. u Dobanovcima :) . Da ne znas ti nesto oko 1.6 130, nisi ga razmatrao?

@horvat

Ima i napucanih, ali Astra J/K i stof karta sedista - kao Fiat sa pocetka 2000-ih :) . Ne znam zasto, ali sam uvek imao averziju prema Opelu. Focus je odlican auto, dobra voznja, ali meni nit' smrdi nit' mirise, nesto se ne vidim u njemu.

Da, pisali smo negde, Pug 308 je umerenijeg i "golfovskog" dizajna spolja, i-Cockpit kome lezi, malo mesta pozadi vuce jos od stare 308, dobri HDi motori, dobar trenutni odnos ulozeno-dobijeno, pogotovo u nekoj nasviranoj varijanti...

Kod mene se knjiga svela na 2 slova (u trenucima ludila 3 :lol:), pa polako, sta iskrsne ocuvano i atraktivnije. Sportak je dosao kao "medjukorak" - u tom trenutku mi se nista nije toliko svidjalo za "na duze" da bih dao vise za to, a opet da Stilo kasnije ne prodajem za kesicu kikirikija. Odlicno mi je legao, fercera kao satic ove 2 godine, dinamican je za voznju - tako da nigde ne zurim, dok ne nadjem tacno ono sto hocu :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo v40 obican/crosscountry/R design? 

Okrenut vozacu, zanimljiva tabla, mali displey za nav, kameru i sl.... Jedino ona kontrola klime.

 

npr

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16010895/volvo-v40-r-design-lednavxen

image.thumb.png.160a72f9225b6b2d119b63a4edbe3ce9.pngimage.thumb.png.ecb7843507b2de65b2cf7537a35ffde7.png

 

 

Edited by andreja.micovic
dodat random oglas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan svakako, tako i treba.


Meni se ponekad desava, da zbog tako neke 'sitnice', neki auto totalno stavim u stranu, a kasnije se ispostavi da sam ga u stvari 'krivo osudio', i da je veoma dobar. Savrsen svakako ne postoji, pogotovo u C segmentu, tako da je stvar licnih afiniteta, mogucnosti, potreba... 

 

Volvo V40 nije losa opcija, koliko znam, to je Focus 'ispod lima', tako da se dobro vozi, a puno je lepsi i kvalitetniji iznutra. Jedino sto mi je tamo totalna konfuzija sa motorima... sta je cije, sta valja, sta ne...  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, horvat said:

totalna konfuzija sa motorima

da, to jeste. Mislim da su dizeli donekle bili tdci, a posle su hdi 1.6 i 2.0. Naravno sa vise konja nego isti kod pug-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan autic, nema sta. Znam ga jedino teoretski :lol:, iskreno nisam imao priliku ni da sednem u njega, ni da ga provozam. A malo je egzotika, pa ga nisam ni uzimao u razmatranje. Tako da nisam potkovan da ga komentarisem.

Upravo prelistah cene - ne odskace znacajno od konkurencije, mislio sam da je skuplji.

Ovaj R-Design vrlo lepo izgleda, a ima ih po oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih i nema toliko po ulicama (v40/v60), dok je xc60 bas zastupljen i on je cenovno znacajno ispred konkurencije (mada sta sve ima od opreme i koliko je nov kostao nije ni cudo). Naravno, tu je i s60 kao limuzina. Nisu oni zanimljivi nasem stanovnistvu koje samo vidi a4, a6, oktaviju, passat, 320d itd (bez namere da nekog prozivam ili vredjam). Retko ko se odvazi da proba nesto drugacije. Cak i toyota, koja je svetski lider u prodaji sa korolom, nema je kod nas u toj meri. 

 

Ja sam gledao, probao... Mali su za moje potrebe, tako da su otpali (mozda u nekoj buducnosti novi v60 ili v90 koji su kao volvoi 80tih po gabaritima). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, andreja.micovic said:

Mislim da su dizeli donekle bili tdci, a posle su hdi 1.6 i 2.0. 

A tdci su u stvari hdi? :D 

 

Za benzince, znam da su neki bili ecoboost, a neki su valjda bas Volvo. Ne znam kako ide servisiranje i delovi za njih. Izbegao bih Fordov ecoboost, barem sto se tice polovnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisto digresija za Volvo - ranije je 'neovlasceno' odrzavanje u BG radio Volvo servis Dragan, koji nije bio ni malo jeftin (jelte,Volvo je donekle statusni auto), tako da moj savet prvo se raspitaj za odrzavanje istih, nebitno sto je hdi motor unutra. Firma gde mi je radila majka je samo imala sluzbene volvoe, ali ofc samo u ovlascenom su odrzavali, nimalo jeftino.

 

Da je meni poznato, on ih i dalje radi, mozda ima jos koji dobar poznavalac Volvoa, ali ovaj je definitivno jedan od njih.

 

Doduse, davno je bilo vreme naseg odrzavanja Volvoa, ali i tada je sve upucivalo na Dragana kao vrsnog strucnjaka.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ja sam samo pitao za 1.6 dCi 130. A dodjosmo do majstor Dragana za Volvo :D ...

Salim se naravno, svaka konstruktivna diskusija je od koristi, sutra ce i neko drugi razmatrati Compact za sebe. Ja sam (verovatno :lol:) suzio izbor, ali svakako volim da procitam i misljenja postovanih kolega.

@andreja.micovic

Kolega je bas gledao za sebe V60, naravno prethodni model ali restyle. To sam sacnuo detaljno, a npr., vidim da im je i enterijer na slicnu "foru"... Na kraju je uzeo Qashqai :D . U pravu si, XC60 se mislim i najvise moze videti od njihovih modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS[mention=205]Ivan[/mention]

'stariji' Volvoovi agregati D5 od 2.4 dizel su izvorno njihovi, kao i T5 benzinjara, T8 im je kasnije izveden ali isto njihov. Ono sto bi tebe interesovalo sigurno, poznavajuci te, ne bi bio obican R-design vec Volvo Polestar edition, ali on je redak koliko i igla u plastu sena, a cena prava sitnica. R-design je vise sminka i kompromis izmedju summum i momentum opreme sa malo sportskog dizajna. Polestar je prava stvar.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

Inace, komsija ce uskoro dobiti nov Kasqai sa mislim 1.6 dizelom (dal je taj, motor ne mogu da se zakunem ali mislim da je rekao), sa proizvodne trake. Ako te bude interesovalo, uzecu neki info od njega, cim mu auto stigne.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja covece neki kolekcionar :D . Mozda je slicno poredjenje Megane GT-Line (koji bi mi super legao i koji je takodje samo paket) i pravi Megane GT. Koji je vec ozbiljna zverka, sa ozbiljnom motorizacijom, 4Control sistemom, itd... Em kosta, em je redak, em gde to kod na da vozis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Mislim da je na testnoj vožnji bio upravo taj (sećam se da je imao 130ks), čak je i moja žena primetila da vuče slabije od Bravoa (1.9 8v). Nekako me nije ubedio u svoju ergelu. Sedišta mi nisu legla i vozačko je sve vreme kvrckalo! Verzije sa ručnom su baš ružne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi kolekcionar, al covek koji zna sta trazi, dovoljno receno
GT line je super...al ja ne videh skoro isti sa 5.vrata (ne kazem da ne postoji ali 3V je cesci) a da nije karavan.

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam vec, ja koliko uspevam da steknem utisak ovako citajuci internet, jedino sto valja u Meganu IV je novi 1.3 tce ... Ali za njega nista ne znamo o eksploataciji u praksi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...