Jump to content
FAS Goran
Viljuska

Večita dilema, koji auto kupiti?

Recommended Posts

Fin je c2 za voznju a i generalno, iako maltene isti auto kao i c3 koji mi se nikako ne svidja, imao sam jedan c2 i prijatno me iznenadio generalno. E sad sto se tice c2 jedino bih vts pazario i vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja "nemoguca" misija trazenja odgovarajuceg automobila i dalje traje
Oko Pande se razmisljam zbog ozloglasenog 0,9 motora i zbog manuelnog menjaca
Aigo 107 i C1 su bas mali
Gledao sam i twinga danas odlican auto sve sto meni treba gepek veliki automatski menjac  ali konkretan primerak nije bio za kupovinu
Sutra idem da gledam vw up mada je i on sa manuelnim menjacem
Za sada jedino sto sam nasao je C3 Picaso mada je za 40cm duzi od pande
Neverovatno je da su mali automobili sa automatskim menjacem maltene duplo skuplji od manuelaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

c3 pikaso nosi vti motore tako da to nije najsrecnije resenje sto se benzinaca tice

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

C3 Picasso je po meni odličan mali auto, veličine kao 500L ili Skoda Yeti, uporedite ih na automanijak.com

 

motori su najveći rizik, 1.4 i 1.6 benzinci su zlogasni VTI, mogu dobro da služe, a mogu dobro i da zezaju, sa druge strane dizelaši, koji su poprilično dobri.

 

C3 Picasso je tako blesavog dizajna da me oduševljava, 400-500L gepek, pokretna zadnja klupa, pa je gepek promenljive zapremine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je vec to auto samo za po gradu "da nosi alat" taj neki, sto je toliko bitno koji je i kojeg je godista? Kapiram samo da treba neki krsic sa klimom i aut.menjacem, sto je generalno teze zbog menjaca. Nesto mislim da imas drugi auto "auto" za potrebe porodice i van grada pa zato tako pisem. Ako bas hoces tu neku konzervicu sa automatskim menjacem, najbolje je da procesljas nemacke i svajcarske oglase, tamo ih ima najvise sa tom konfiguracijom.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da imam drugi auto koji mi sluzi za porodicna putovanja tako da trazim iskljucivo mali gradski auto.
U tom automobilu provedem 90% vremena tako da zelim da mi taj auto ipak pruzi nesto po pitanju konfora, sigurnosti i da bude pouzdan. Panda me je super sluzila prodao sam je prvenstveno sto sam dobio dobru cenu (3500e za 2011.god) zbog manuelnog menjaca i zbog izuzetno trvdrog ogibljenja (van verzija)

Moj plan je bio da cu da dodam 1000e i da kupim neki autic pribliznog godista sa automatskim menjacem
Kako to nije moguce dodao sam 2000e i dalje ne mogu da nadjem malog automatika a da nije 2005- 2008 godiste. Nesto mi je glupo da prodam auto 2011. dodam jos para i kupim auto 2006.

Od neceg cu morati da odustanem da li od menjaca, velicine ili budzeta (koji je za sada nepromenjiv)


Zato je i C3 dosao u kalkulaciju  mada ono sto me odbija je duzi auto za skoro 50cm od Pande 2, dizel motor koji ne voli gradsku voznju (egr, fap...) i cena odrzavanja (registracije)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@The Punisher Hvala puno vec sam gledao Qubo i Bipper ali mi je Nemo promakao
Ja ipak biram automobile i srcem pa mi francuzi nit smrde nit mirisu ali posto su Fiatova braca mogu da se provuku ali opela pa ciji god bio brat ne mogu da svarim nikako


Bipper putnicki 2010. godiste 5700e a teretni Nemo 2009.  3700e  putnicki Qubo 2009. 4.500e sa 300k km, razlike u ceni su bas interesantne


Ima drugar Quba, seo sam u auto i nisam se osecao bas dobro teretni je auto sa pregradom a ja sam visok 195cm, na pandi sam prepravljao pregradu da bi se smestio
Verovatno da je putnicka verzija ili ako moze pregrada da se ukloni bilo bi udobnije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je trebala biti godina kada sam mogao menjati 500L posle više od četiri godine korišćenja.

 

Situacija je sledeća, plan mi je bio da doplatim 4k eura za 3-4 godine mlađi auto. Trenutno, za 10.000e, 2017+ godište, benzinac, sa kilometražom ispod 100k mogu da biram između:

- Fabie

- Clia

- Eventualno tu i tamo nekog Tipa 1.4  ( on još i može da dođe u obzir u nekoj dobroj opremi )

 

Zar je moguće da za taj novac ne može da naleti neki kršteni Focus, 308, i30, Ceed, Astra K?

Mislim da ću preskočiti kupovinu drugog auta ove godine :huh:  Ovo je gore nego prošle godine kad sam pomalo gledao šta mogu da planiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nebih menjao 500L za Fabiju ili sl. Prevelika razlika u udobnosti. Unutrasnjem prostoru.

A ovo ludilo sa cenama... samo ako moras menjaj ili kupuj auto.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, shuxx said:

A ovo ludilo sa cenama... samo ako moras menjaj ili kupuj auto.

Bas kako kaze kolega. Ja da sad menjam, za 10k bi dao ucesce i kupio nov tipa Focus, neki Tipo sa lagera, Renegade...polovan ne bi ni razmatrao jer zaista je mrka kapa od same ponude + sto opet moram dati 1-1.5k eura da sredim 'nov' polovan auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se sve vise razmisljam da odustanem ove godine od promene automobila, ja ne trazim nista tako "novo" ali je i sa starijim situacija uzasna. Nikad vise krseva a ni skupljih. Kao da su ona auta sto vrede nesto rasprodata i sada samo mozes da biras manje zlo za velike pare :D Nekada se puno automobila uvozilo, bilo ie krseva svakojakih ali si uvek mogao da proberes i nadjes nesto za ok novce.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam, ipak, prelomio da promenim auto. 

Možda i glavni razlog jeste zaključak da situacija sa cenama verovatno ni neće biti bolja, osim ako ne bude teški slom ekonomije u Evropi. 

Jer, stanje prodaje u Evropi, po godinama

Year Sales EU, UK & EFTA % Change
2022 11,286,939 -4.1
2021 11,774,885 -1.5
2020 11,961,182 -24.3
2019 15,805,752 1.2
2018 15,624,486 0.0
2017 15,631,687 3.3
2016 15,131,719 6.5
2015 14,202,024 9.2
2014 13,006,451 5.4
2013 12,308,215 -1.8
2012 12,527,912 -7.8
2011 13,573,550 -1.4
2010 13,785,698 -4.9
2009 14,481,545 -1.6
2008 14,712,158 -7.8
2007 15,958,871 1.1

 

 

Ako bih kupovinu odložio na 2025, onda mi je ciljna grupa za kupovinu proizvedena 2020-22, gde je proizvedeno osetno manje nego 2019., a po cenama znatno većim (važi za godišta 2021-22).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima i sad dobrih kola i iz uvoza i ovako a cene su sarene ali moze da se nadje i po ok ceni ok auto samo zavisi ko sta trazi

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, OMP said:

Ma ima i sad dobrih kola i iz uvoza i ovako a cene su sarene ali moze da se nadje i po ok ceni ok auto samo zavisi ko sta trazi

Da. Treba hvatati one koji su manje procenjeni, npr monovolumeni, sedani. 

Ja odabrao MPV 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa dobro kome odgovara takav prevoz, ja licno ne volim mpv vozila i ne vidim sta bih tu mogao da pazarim a da mi se bas svidja, drugo je da mi je potreban takav prevoz 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam više hteo da menjam auto zbog nekog zacrtanog cilja, a to je prodati trenutni auto nakon 4 godine eksploatacije, dok je još u dobrom stanju, ne tako mator i još drži neku solidnu cenu, pa uzeti nešto mlađe ( kao trenutni u vreme kupovine )... ali po trenutnoj situaciji, to neće da može. Slažem se sa komentarima, doplatio bih za realno lošiji, a nešto mlađi auto... realno ne bih dobio ama baš ništa, ni bolji komfor, ni bolji motor, ništa.

 

Bilo je prošle godine razmišljanja i o novom autu. Realnost je takva da nam sve manje treba porodičan auto, žena položila, dobila svoju igračku od auta, tako da bi nas možda zadovoljilo i nešto iz B segmenta, pod uslovom da nije bazni motor i da je bolja oprema... ali i to je sada postao luksuz, za 15k nema više ničega :( 

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je kako je, a sa trenutno vrlo klimavom situacijom i u Evropi, manjom prodajom, nenormalnim cenama novih i sve vecim procentualnim udelom EV vozila - nece biti promena na bolje ni na trzistu polovnjaka. Bar ne u skorije vreme, nazalost na stare cene i ponudu ocigledno moramo da zaboravimo. Licno uzeh neki poslednji "dah" meni bliske tehnologije auto-industrije i nesto u cemu uzivam, pa teram tako videcemo do kada :D ... Za mene je od cena mnogo veci "problem" tvrdoglavo nametanje odredjenih resenja i tehnologija od strane evropskih proizvodjaca, sto ce nas tek puci po glavama u godinama koje dolaze.

43 minutes ago, OMP said:

ja licno ne volim mpv vozila i ne vidim sta bih tu mogao da pazarim a da mi se bas svidja

Ni ja nisam neki ljubitelj, a jedino sto mi koliko-toliko drzi pogled na ulici je Scenic IV, sa nekim dobrim felnama i u dobroj opremi.

Mada je unutra to opet Renault, ali za moj ukus su neverovatno dobro uboli sa eksterijerom (za tu klasu).

 

sc.thumb.jpg.097ed4103ca277fd846bb1a90b8773e5.jpg

 

PS: Vozim ga tek par dana, ali ovaj C2 je totalno lud, praktican i neopterecujuci autic za BG, bas sam pozitivno iznenadjen.

Sto je najsmesnije, ne izlazim iz njega od kad smo ga uzeli :D . Da je jos neki 1.6 VTS gde bi mi kraj bio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senik jeste ok, jedini koji mi se svidja svi prethodni su mi bili odvratni.

 

Skoro mi prica jedan komercijalista, dobio novu superb, navodno neki šeik iz ne znam koje zemlje porucio 400 novih superba iz fabrike, u zadnjem momentu odustao od 100 komada tako da su sad na lageru spremne za isporuku tih 100 kom i ovaj lik dobije jednu jer se njegov gazda zna za gazdom auto cacka pa mu sredio i dobru cenu, kaze skoda je ful fulova paket a cifra nekih 5 soma ispod realne verovatno im fazon samo da ih rasprodaju posto su vec bile narucene sa tim ful paketom tako da ne mozes da biras i menjas, sad ne znam koliko je takvih konkretnih primeraka zalutalo u srbiju 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Ivan said:

PS: Vozim ga tek par dana, ali ovaj C2 je totalno lud, praktican i neopterecujuci autic za BG, bas sam pozitivno iznenadjen.

Sto je najsmesnije, ne izlazim iz njega od kad smo ga uzeli :D . Da je jos neki 1.6 VTS gde bi mi kraj bio...

Isto sam ja tako prošao za ženinim KA, neverovatno koliko je ta igračka zabavna za vožnju po gradu :D  a na prednjim sedištima bih mogao reći da je čak čak i komforna.

 

Svi nešto težimo ka većim autima, a većina nas uglavnom vozi po gradu, kad želimo jedan auto za sve, i za porodično putovanje i za svakodnevne potrebe :) a za grad su upravo ovakvi auti.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Scenica 4 veliki je minus što su odustali od koncepta zadnje klupe sa tri posebna sedišta i lude dimenzije pneumatika. Pratim već duže vreme cene, ono što me odbija je što recimo drugi novo opreme, kojih ima najviše na oglasima, nema LED farove ni zatamnjena stakla (što bih voleo da imam na narednom autu), to se dobija samo u Bose opremi, kojih trenutno na oglasima ima 1 komad sa 178.000 kilometara i cenom od 19+ hiljada!:wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila je na početku prodaje (kod nas) i ona "First Edition" oprema, a ona je imala i FULL LED.

Meni je taj Scenic najlepši od svih (tog imena), ali, u smislu komfora zadnje klupe, on mi je najveće razočaranje od svih generacija Scenica (kad samo pomislim na onu klizeću centralnu konzolu, da kola postaju četverosed kada je ona gurnuta pozadi, a mislim da mora ako koristiš npr, one ostave za čaše ili sl).

A nije mnogo bolje pozadi ni sa Grand Scenicom. "Headroom" nazad im je tužan ( u odnosu na prethodnika ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...