Milos1 43 Posted February 13, 2011 Pre 2-3 dana je poceo da radi neravnomerno i da se gasi na leru,povecao sam dosta ler gas,ali opet kad u voznji stanem ili pritisnem kvacilo on se ugasi...pa moram stalno da povucem sauh pre nego sto pritisnem kvacilo da se ne ugasi...a i bas neravnomerno radi na leru...a inace pali kao mina,svako jutro na dodir,samo jednom pun gas,pun sauh,i cim mrdnem kljuc upali...Malo smo ja i cale gledali oko karba,i kad sam skinuo filter reko ae da ga upalim,i bez njega je radio kao singerica.Proverili smo filter,ali je cist,i onda smo skroz skinuli onu klapnu sto regulise dal ce da uzima topao ili hladan vazduh,nek uzima i jedan i drugi...i na stazi je super radio,i kad sam krenuo da ga probam cim sam ga isterao iz dvorista,dok sam iz rikverca ubacio u 1. on se ugasio...i ako smo mu povecali ler...malo ga provozam,lepo vuce i sve,ali ga ler zajebava...kad sam opet stao na stazu on radi ko singerica....Mi sumnjamo da je ler dizna zapusena,pa kad je pod gasom sve normalno,a kad je na leru jedva radi...isto tako i kad ga pustim npr u 1. i na ler on onako skace ko magarac,kao da mu nestane goriva,pa opet dobije i sve tako...a to se nije desavalo do pre 2-3dana...Sta mislite,do cega to moze da bude?Ako treba mogu da napravim snimak kao radi u leru,ali ne na stazi,posto tu uvek dobro radi (ne mislim da to ima neke veze ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 13, 2011 (edited) Ja imam drugara koji ima takvog una,tj imao sada je havarisn,sa istim sistemom i istim motorom, iradio je kao sat.Nemoj to da te buni sto ima karburator,ako je oket on ce da radi i die basprekorno.kazem ti pogledaj dobro ti to,ako ne oteraj kod nekoga da ti to sredi,ne moze mnogo para da ti uzme.Tako ce ti trositi ko besan. Ako imas gde ocisti rezervoar,pogledaj pumpu,aj mislim da on nema el.potapajucu, i na kraju dobro odradi karburator i ima da bude ko zmaj.Mogu da vidim sa drugarom da li hoce da proda njegov karburator pa da ti javim! Edited February 13, 2011 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 13, 2011 (edited) Ma nema potrebe da ga pitas,ocemo prvo ja i cale da probamo da ga rasturimo,lepo produvamo kompresorom i operemo,pa ako i dalje bude zezao onda cemo kod ovog majstora sto je radio generalnu,a imamo i komsiju automehanicara,dobar je majstor,mozemo i kod njega...Inace i moj lepo radi,bas me iznenadjuje kako pali,na najvecem minusu njemu ne moras uospte da drzis kljuc,kad je mnogo hladno samo pun sauh,3X pun gas u prazno,i upali pre nego sto okrenes kljuc i u voznji se super ponasa,extra prima gas,lepo vuce,i sve(ipak je presao samo 800km posle full generalne),jedino ga ler zeza,pa smo zbog toga dosli do zakljucka da je ler dizna u pitanju...A el je moguce da se na ovaj karb samo namesti el.sauh?Mislim buba od 50god ima el.sauh,a ovaj nema Edited February 13, 2011 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 13, 2011 Hahahahah,ne znam tacno,jer ne znam da li ima izvedenu instalaciju,to ne znam...moguce...Ali ja opet ne vidim problem sauha,imas lampicu kada povuces sauh,ugasise kada vratis i milina,samo neka ga dobro upucaju i to je to.Koliko je presao kada si mu radio generalnu??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 13, 2011 219.000 je imao kad smo ga oterali kod majstora,ali je vec pre toga bio hilznovan...A kakva lampica?Ja nemam nikakvu lampicu za sauh...A on me nervira zato sto ga povucem,pa kad krenem da ga vozim spsutim ga,pa ako stanem,a auto nije zagrejan,ugasi se ako ne povucem sauh...onako samo kljuc u bravu i ne razmisljas...Ma instalacija nije problem,lako cemo to ja i cale da izvedemo(i ja i on se razumemo dosta oko struje,on je samouk,pa je i mene naucio,a neki skolovani elektricari ga zovu da im nesto razjasni ),samo ne znam mehanicki deo,gde to ima da se kupi,el skupo,i kako da ga privezem za karb... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 13, 2011 Treba ti: Grana sa centralnom jedinicom,benzinska pumpa sa kucistem,senzor temperature,ECU,instalacija i sve to da se poveze. Ventili za ozraku rezervoara ti nisu potrbni za normalan rad a ni lambda sonda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 13, 2011 Samo kad bi mogao da stavim automatski sauh,ali da ne menjam karburator (ovaj je neki weber). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 13, 2011 U pa svaka cast,vi ste ga bas sredili.! :thumbsup: Znas kako ja znam za dva tipa ubrizgavanja a to je karburator i monopiontkao kod mene.Imas lampicu na instrument tabli trabalo bi da je u sredini od onih svih koliko ih ima ako se dobro secam,jer imali smo mi takvog una!Steta sto nisi odradio i klipove,ali oket,ako majstor kaze.Raspitacu se za automatski sauh.Znam npr da na stojadinu 1.1 ima instalacija i kada stavis karburator dvogrli od 1.3 koji ima automatski sauh on radi bez problema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 13, 2011 Ali ja bi,ako je moguce,da ostane ovaj karburator...ako nije onda nek ostane ovako...Inace,kod mene se ne pali nikakava lampica kad povucem sauh...cemu tacno sluzi ta lampica,smao da mi pokaze da je sauh podignut,ili kad da ga spustim?Slikacu sutra kontrolnu tablu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 14, 2011 Ne moze da ostane karb. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 14, 2011 Evo i drugar Martini ti je rekao!Slikaj tablu,pa cu ti pokazati.Da,bas da ti pokaze da je dat sauh.! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 15, 2011 El kod una kolicinu vazduha odredjuje karb ili filter,tj.el bi ista smesa bila i bez filtera?Posto smo mi skunuli onu klapnu iz filtera,da dobija vise vazduha,ali se sad plasim da mu to ne bude mnogo...Znam da kod 2t skutera to regulise filter,pa ako se samo malo otvori,smesa je odma siromasnija,i onda vrlo lako moze da zalepi(klip se rasiri vise od cilindra,i onda ostavlja riseve...posle toga mora da se menja klip i da se busi cilindar,ili da se promeni komplet termogrupa)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 15, 2011 Nece mu nista biti sto si skinu klapnu samo stavi filter vazduha ako ga nemas!Ja mislim da je isto kuciste filtera kao kod mene!Jel kockasto ili okruglo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 15, 2011 ne,ne,imam filter,namesten je...na filteru pise lancia,i kockasti je,filter(ulozak) je kao kod punta kockast,stavi se on,pa onda ide onaj poklopac za one dve zabice sa strane...Nego sam samo dao primer,dal mu n ebi smetalo cak i da skinem filter...a probao sam da ga palim bez filtera,i tad mirnije radi...i bas ima dobar zvuk kad mu dam gas,kao neki tunirani auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted March 16, 2011 resen problem,nije bila dobro podesena smesa za ler...malo smo ja i cale istrazivali,nasli neku diznu izspod filtera,nastelovali ga,i sad radi perfektno na leru,kljuc ne mogu da okrenem dovoljno brzo a da ne upali,a u leru prede kao singerica,uz mnogo manji ler nego pre...nema vise ni trzanja ni nista...Ali sad se javio ponovo stari problem,kad je lepo zagrejan,na leru pocne da treperi lampica za pritisak ulja,a nema ni 1000km od full generalne ma izem ti ja ovog masjtora,paljenje nije znao da nasteluje,morali smo sami,karburator nije znao da nasteluje,i to smo morali sami,pa sad se javlja problem sa onim zbog cega smo da li500e Rekao je da je uljna jos dobra,i nije je menjao,menjao je samo vodenu,a kao lezajevi su bili ptoroseni pa nije imao pritisak...ok,opet je bolje nego pre,pre se lampica gasila tek preko 80kmh u cetvrtoj,ali bre auto preso 800km od generalne i da na leru svetli lampica za ulje...ono,pre u 3. brzini na 60kmh imas osecaj da ce da se raspadne,motor je zvecao ko nista,sad i u 2. 60kmh ide normalno,ne cuje se,ali prosto pocinjem da se pitam da nije ovaj majstor neki novi deo"greskom"ostavio za sebe i stavio nesto sto mu se naslo pri ruci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted April 1, 2011 Davac je bio u pitanju,promenili smo ga,i nije se ni jednom vise upalila...sad po ovakvom vremenu ladno moze da upali i radi bez gasa bez sauha...a pre je jedv ai sa punim sauhom...sta znaci dobro nastelovan karburator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted October 13, 2012 (edited) Evo opet mene,taman je problem sa komutatorom bio resen,kad uno opet poceo da zeza.Poceo je da se gasi iz cista mira,uglavnom kad radi u leru ili kad se vozi malo duze sporije,npr u koloni,posle cekanja na semaforu itd.Nekad upali odma i ide kao da nista nije bilo,a nekad nece da upali po 5min,i onda opet normalno upali i ide kao da nista nije bilo.gasi s cak i u voznji,ali uvek kad se vozi polako,nikad se jos nije ugasio npr kad ides 30-40-50kmh,inace ovako najnormalnije vuce,kad radi prede kao mace u leru,i onda se samo ugasi kao na dugme.Prvo smo ja i cale mislili da je do goriva,ali nakon celog danasnjeg dana provedenog pored njega ustanovili smo da nije.Pumpa za gorivo je skoro nova,nema ni 5000km,ma jos se nije isprljala,i posto smo najvise na to sumnjali otvorili smo je,i unutra je kao nova,membrana odlicna bez ikakvih pukotina,ventili rade,a i druka odlicno,kad skinemo crevo sa dovoda karba i ubacimo u flasu u leru za 15sec napumpa 1.5l goriva.Ali posot sam ja i dalje sumnjao u nju probao sam da cekam da se auto sam ugasi i da nece da upali,tad sam skinuo crevo sa pumpe koje vodi u karb,i probao da duvam u njega,nisam mogoa ni najmanje,znaci plovak zatvoren,pa posot nisam znao dal je zaglavljen pa zato ne ide vazduh,ili je lonce jednostavno puno skinuo sma i dovodno crevo,upalio auto,i kako je radio u leru,tako je poceo polako da propusta vazduh,znaci lonce je bilo puno i plovak zatvoren,kako je auto radio tako je polako trosio i poceo da propusta vazduh(da je sve montirano onda bi propustoa gorivo).Znaci lonce je puno kad se auto ugasi,kad mu se da gas vidi se da ajnspric nasprica gorivo,a on ipak nece da upali,sto znaci da nije do goriva.Onda sam posumnjao na alarm(na njemu je bio neki exalibur alarm(ne znam tacno kako se pise)),pa sam ga skroz otkacio,otkacio glavnu kutiju,sok senzor,napajanje,znaci nema nikakve veze sa autom,i opet isto,radio lepo jedno 10min u leru,dok se nije lepo zagrejao,i opet se ugasio kao na dugme(znaci radi stabilno,ne stuca,ne trese se ni nista,prima gas odlicno i onda smao cap i ugasi se),ja probam da ga upalim on kao mina,samo sot sam mrdnuo kljuc,opet radi najnoramlnije i sve,posle mozda minut se opet ugasi kao na dugme,opet upali kao mina,e kad se 3. put ugasio verglao je malo duze dok je upalio ponovo(recimo mozda 2-3sec),i onda sam mu samo dodirnuo gas i on se ugasio.Vise nisam ni pokusavao da ga upalim.Pa el ima neko ideju sta moze da bude,ja stvarno nemam,pretpostavljam da je nesto do struje(mada nisam 100% siguran,ali cim je lonce puno nema sanse da je u karbu nesto zapuseno ili tako nesto,on bi onda uvek zezao i verovatno stucao,trokirao,ne bi vukao dobro itd),ali mi nije jasno sta moze da bude.Hvala unapred,PozdravEDIT:Inace u pitanju je uno sa FIRE motorom(nije onaj yugov). Edited October 14, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 13, 2012 znaci budi 100 % sigurn da je do struje.... proveri komutator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted October 14, 2012 (edited) Komutator je nov,nema mesec dana kako je stavljen.A do struje je 99%,ne bi se on zbog goriva onako gasio kao na dugme,a i kad je gorivo on pre nego sto se ugasi pocne nestabilno da radi i onda se ugasi,a ovo samo cap i ugasen.Osim toga utvrdili smo da je lonce puno do vrha kad se ugasi,znaci pumpa radi(i ona nova,jos se nije ni isprljala),plovak ne zaglavljuje,a nece da upali ni kad mu malo nadrukam gas,a trebalo bi da da bar znake zivota,jer mu tad ajnspric ubrizga gorivo,a on smao vergla u prazno,i onda odjednom upali i radi ko da nista nije bilo.El moguce mozda da zeza bobina?Ne pada mi nista na pamet,mozda eventualno instalacije,mozda je negde neka zica ukljestena,ili korozija na nekom kontaktu...videcemo danas jos malo da ga precesljamo,ali dzabe sve kad jednostavno ne znamo odakle da pocnemo,nemamo vise ideju sta moze da bude. Edited October 14, 2012 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 14, 2012 Pravilo br. 1 u zemlji srbiji i novo moze da bude neispravno... Druga stvar moze da bude do bobine ako mozes pozajmi negde bobinu pa stavi probaj... Trece proveri sve zice i strujne spojeve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted October 14, 2012 nesto oko struje garant proveri i ocisti sve strujne spojeve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted October 14, 2012 (edited) Struja je definitivno,danas sam utvrdio,stavio sam u red izmedju bobine i razvodnika jednu staru svecicu,auto je upalio normalno,radio lepo dok se nije malo ugrejao,i onda se ugasio,kad se ugasio varnica je potpuno nestala,i opet onda upali normalno,baca lepu plavu varnicu,motor samo prede,i onda samo tap nestane varnica i auto se,naravno,ugasi.E sad kad smo kupovali komutator onaj u prodavnici je rekao da moze da se desi da je bobina losa pa da unisti i nov komutator,i preporucio nam je da kupimo odma i novu bobinu.Nismo ga poslusali i uzeli smo samo komutator,to je do sad radilo i igleda da opet zeza.Interesuje me el moguce to uopste(da bobina unisit komutator)?Sta sad da radim,najverovatnije je ili komutator ili bobina,pa el jedino resenje da se kupi novo i jedno i drugo ili sta(sto je oko 50e,a stvarno mi se ne daje ako nema potrebe)?Pozajmljivanje otpada jer ne znam nikog ko ima ovakvog una.A spojevi su svi ocisceni,prodrmani,pritegnuti,bar ovi oko motora. Edited October 14, 2012 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedor 0 Posted October 14, 2012 (edited) imam slican problm,uno 99god benzinac.Neravnomerno raditrokira,promenio sam svecice kablove i onaj deo gde idu kablovi, bobina razvodnik.Kompresija dobra na svim cilindrima ista i opet ista prica.Ako neko moze da mi pomogne neka pise.Da li je moguce da je nesto u glavi motora,na koliko se steluju ventili kod tog motora? Edited October 14, 2012 by fedor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 15, 2012 Ako je uno 1.oie i ako je 99 god on je monopoint,e sad ne znam da li ima kalem bobinu ili razvodnu kapu ,u sustini,ako ne zeza struja,onda je nesto oko monopointa,dizna,senzor pozicije leptira,neki davac itd.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedor 0 Posted October 15, 2012 da li je moguce da je senzor radilice,nisam ni znao da ga ima,sad saznadoh..Nema klasican razvodnik vec u jedno i bobina i razvodnik Quote Share this post Link to post Share on other sites