Jump to content
FAS Goran
DJOKSA

Fiat Stilo - loose connection, ne mogu da upalim

Recommended Posts

Meni se juce u toku voznje ugasio na tren,tj samo stucne i ispise mi loose conection.To se desilo 3-4 puta.Vec danas nije hteo da upali dok se ne ohladi.Na FES mi izbacio gresku: Senzor za broj obrtaja radilice.

Verovatno je kao i svima do sad problem u njemu,senzor radilice,samo me interesuje gde se tacno nalazi.Sutra idem da ga kupim i hocu sam da ga zamenim,kao sto i obicno radim ono sto mogu,samo ne znam gde je.Gledao sam tu oko menjaca ,ali ga ne vidim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam se zezao sa tim, takodje sam hteo sam da ga zamenim, ali sam ostavio za kod majstora posto mi je ionako isao mali servis. Je*eno je samo sto moze da te ostavi negde gde ne treba, pored ostalog. Evo korisnih linkova koje sam ja nasao na fiatforum.com:

http://www.fiatforum...ow-replace.html

http://www.fiatforum...ent-advice.html

http://www.fiatforum...eplacement.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam stilo 2002 god 16 v i imam jedan problem sa paljenjem ne znam sta da radim vise . :wallbash: ,. Pojavljuje mi se onaj zuti katancic i ispise poruku Lost Conection ,Car Secyurti, ESP failure ASR Failure, vergla a nece da upali nikako .....Prodje dva , tri dana i upali onda radi mesec dana i swe je ok , onda opet ista pesma dva dana nece i opet upali nakon toga. Sta da radim ima li neko savet?

Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo simptome tebi auto vergla i nema snage da upali i onda ispiše greške? A kad upali normalno radi?

Prazan ti je akumulator. Drugarski savet- menjaj ga što pre, manje će te koštati nego da nešto crkne zbog toga.

Meni je jedanput bio prazan akumulator i verglao je par sekundi i ispisao iste tri greške koje i ti imaš. Posle toga sam probao da ga upalim preko kablova sa drugog akumulatora i zbog toga cajger nije radio, a reče mi majstor da hoće i volan da crkne od mučenja kola sa lošim akumulatorom.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam nov akumulator ali opet isto i kleme sam stegao ali opet nista ... Bio sam na dijagnostici ovde, bio je auto kod njega dva dana i rekao mi je da je kvar u komp kaze da je trebao da se dekodira taj komp navodno sta ti ja znam, i za to mi je uzeo 250e .

Nije proslo nedelju dana opet ista situacija, ja opet odem kod njega ja mu objasnim da opet nece da upale povremeno, on mi kaze ostavi auto i dodji kasnije . ja odem za pola sata uzmem auto i opet isto...i tako narednih 6 meseci koliko mi je trajala garancija za to sto mi je on popravljao navodno na kompjuteru nesto. i sad kad odem kaze mi da mi je prosla garancija i da opet treba da mu platim 200- 300e. ali nikako da mi resi kvar.. ne znam sta da radim

Share this post


Link to post
Share on other sites

majstor ti ja navodno reparirao ecu, a u stvari samo produvao bga cip, ali to ne pije vodu na duze vreme, moze da radi 3 dana ili 3 god, jedino resenje je da se prekugla cip na ecu-u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje bi bilo kada bi tvoj ecu odneo u neki ozbiljni servis za laptopove, i pitao da li mogu da prekuglaju bga cip ili da urade reball kako oni to zovu, ali samo neki ozbiljni servis, ne neki pilicarski, to je procedura da skine bga cip sa tvoje ploce i zameni kuglice ispod njega i ponovo ga vrati, i on vise nece praviti problema ako se to kvalitetno uradi. Vidi koliko bi ti uzeli za taj poduhvat ali svakoko je jeftinije nego da kupis neki polovan ecu, pa tek onda moze da se premesti sa strane da se ne greje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se malo sa kašnjenjem nadovežem na temu. Dva puta nije hteo vruć u razmaku od 10 dana da upali. Posle izvesnog vremena palio ko mina, nikakve poruke i dijagnostika nije ništa našla. Pravac u AP Sport gde me čekao Bosch rpm/radilice senzor (sa kablom) ali vic je, da meni treba bez kabla. To smo provalili tek kada smo sišli u kanal. Okrenem kolegu Bole Abarth i od nega uzmem pravi Bosch i za par minuta ga sam zamenim. Naravno zahvaljujući imenjaku (sa 3V Stilom i multivolanom) koji mi prosledio linkove za DYS.

Dok mi je senzor bio u kaseti Stildžan se uplašio u uvek palio. Nisam smeo da rizikujem da me slučajno negde ne ostavi pa sam ga zamenio. Tamo piše otpor ispravnog 900 ohm-a, dok na ovom starom sam izmerio 1050-1100 ohm-a.

http://apps.bosch.com.au/motorsport/downloads/sensors_speedinductive.pdf

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno zahvaljujući imenjaku (sa 3V Stilom i multivolanom) koji mi prosledio linkove za DYS.

:laughing: , pa imam ja jos mojih gadget-a sem tog MF volana ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa veoma velikim zakašnjenjem... Isti problem imao i ja sa stilom 1.6 2001. Posle mahaničara, električara (Raša Zemu), auto elektronike na Tošinom bunaru, došao sam do Altine do dobro poznatog servisa, čovek me je pozvao i rekao da imam dva izbora:

1. Vraćanje motornog kompa mrtvog nazad u elektroniku gde bi u sledećih par meseci saznao da li uopšte može da se popravi

2. Novi mrtvi motorni komjuter - 49000 rsd - auto ispravan u roku od sat ipo :)

Prihvatio sam drugu opciju, koja je naravno resila problem u potpunosti! Auto radi kao sat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz ,ako vec nisi razmisli o izmestanju ecu tj kompa na drugo mesto ,npr na kuciste akumulatora ,to je vrlo jednostavno ,i lako se radi ,i sam sam to uradio ,vec davno,jer razlog riknjavanja ecu je najverovatnije zbog tog mesta na kom se nalazi ,na samom motoru pa od prevelike toplote crkava ,imas temu o tome posebno ,dosta nas je to vec uradilo a s obzirom da ti je komp nov ne bi bilo lose,da bi ti takav i ostao ,pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da oživim temu...volio bih da ne moram ali eto...

Sve ok do maloprije...stanem u market 10-tak minuta kraj magistrale...kad sam sjeo u auto ,da izbjegnem nadolazecu kolonu, pozurim da upalim, samo sacekao da se ugasi lampica grijača i upalio normalno...krenuo malo jace i kad sam pogledao na board pise mi LOOSE CONECTION, upaljene lampice ABS, RUČNA KOČNICA I ASR....

A brzinomjer mrtav, ne mrda sa nule....i stanem na parking, ugasim upalim par puta bez problema, bez verglanja...ali sve i dalje isto...i evo dosao kuci pod tim simptomima i ne znam sta da radim......ubija me ovaj Stilo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor radilice... Nema šanse, ne bi radio auto, ili se varam??? Ostalo se slažem. Još bih dodao kontakt brava...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika prvo, pa tek onda jurnjava sa gremlinom, krenes od osiguraca, table sa relejima i ostalih konektora pa do akumulatora i td......

Mozda je samo tabla pobrljavla....

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad sam isao u garazu da ga probam..par puta palio gasio bez problema, nista ne javlja..
Odem malo provozat, radi i brzinomjer..sve normala...sta je bilo,ne znam..ali se nadam da se nece ponavljati..
Uglavnom hvala na savjetima..


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...