sikander 0 Posted January 16, 2013 Hvala, Ivane. Večeras ću da zaronim i da proverim kakva je situacija kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted January 16, 2013 , nema na cemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Malisha85 0 Posted January 16, 2013 Meni se juce u toku voznje ugasio na tren,tj samo stucne i ispise mi loose conection.To se desilo 3-4 puta.Vec danas nije hteo da upali dok se ne ohladi.Na FES mi izbacio gresku: Senzor za broj obrtaja radilice.Verovatno je kao i svima do sad problem u njemu,senzor radilice,samo me interesuje gde se tacno nalazi.Sutra idem da ga kupim i hocu sam da ga zamenim,kao sto i obicno radim ono sto mogu,samo ne znam gde je.Gledao sam tu oko menjaca ,ali ga ne vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted January 16, 2013 Skoro sam se zezao sa tim, takodje sam hteo sam da ga zamenim, ali sam ostavio za kod majstora posto mi je ionako isao mali servis. Je*eno je samo sto moze da te ostavi negde gde ne treba, pored ostalog. Evo korisnih linkova koje sam ja nasao na fiatforum.com:http://www.fiatforum...ow-replace.htmlhttp://www.fiatforum...ent-advice.htmlhttp://www.fiatforum...eplacement.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
zOkIGL 0 Posted February 25, 2013 (edited) imam stilo 2002 god 16 v i imam jedan problem sa paljenjem ne znam sta da radim vise . ,. Pojavljuje mi se onaj zuti katancic i ispise poruku Lost Conection ,Car Secyurti, ESP failure ASR Failure, vergla a nece da upali nikako .....Prodje dva , tri dana i upali onda radi mesec dana i swe je ok , onda opet ista pesma dva dana nece i opet upali nakon toga. Sta da radim ima li neko savet?Hvala unapred Edited February 25, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 25, 2013 (edited) Ako sam dobro razumeo simptome tebi auto vergla i nema snage da upali i onda ispiše greške? A kad upali normalno radi?Prazan ti je akumulator. Drugarski savet- menjaj ga što pre, manje će te koštati nego da nešto crkne zbog toga.Meni je jedanput bio prazan akumulator i verglao je par sekundi i ispisao iste tri greške koje i ti imaš. Posle toga sam probao da ga upalim preko kablova sa drugog akumulatora i zbog toga cajger nije radio, a reče mi majstor da hoće i volan da crkne od mučenja kola sa lošim akumulatorom. Edited February 25, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 25, 2013 Moze biti i labava klema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zOkIGL 0 Posted February 25, 2013 Kupio sam nov akumulator ali opet isto i kleme sam stegao ali opet nista ... Bio sam na dijagnostici ovde, bio je auto kod njega dva dana i rekao mi je da je kvar u komp kaze da je trebao da se dekodira taj komp navodno sta ti ja znam, i za to mi je uzeo 250e .Nije proslo nedelju dana opet ista situacija, ja opet odem kod njega ja mu objasnim da opet nece da upale povremeno, on mi kaze ostavi auto i dodji kasnije . ja odem za pola sata uzmem auto i opet isto...i tako narednih 6 meseci koliko mi je trajala garancija za to sto mi je on popravljao navodno na kompjuteru nesto. i sad kad odem kaze mi da mi je prosla garancija i da opet treba da mu platim 200- 300e. ali nikako da mi resi kvar.. ne znam sta da radim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 25, 2013 Promeni majstora Nisam ti puno pomogao, ali Nemoj da ga zapalis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted February 25, 2013 Comp... ima tema bas kao sto prijavljuje greske ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted February 25, 2013 majstor ti ja navodno reparirao ecu, a u stvari samo produvao bga cip, ali to ne pije vodu na duze vreme, moze da radi 3 dana ili 3 god, jedino resenje je da se prekugla cip na ecu-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
zOkIGL 0 Posted February 25, 2013 pa kako se to radi znas li brate? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 25, 2013 Pogledaj:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48755 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zOkIGL 0 Posted February 26, 2013 hvala brate puno , sutra cu pokusati da premestim ECU pa videcemo hoce li upaliti , jer mi vec duze vreme stoji u garazi nekih 5 dana mozda .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
f2tality 1 Posted February 26, 2013 Najbolje bi bilo kada bi tvoj ecu odneo u neki ozbiljni servis za laptopove, i pitao da li mogu da prekuglaju bga cip ili da urade reball kako oni to zovu, ali samo neki ozbiljni servis, ne neki pilicarski, to je procedura da skine bga cip sa tvoje ploce i zameni kuglice ispod njega i ponovo ga vrati, i on vise nece praviti problema ako se to kvalitetno uradi. Vidi koliko bi ti uzeli za taj poduhvat ali svakoko je jeftinije nego da kupis neki polovan ecu, pa tek onda moze da se premesti sa strane da se ne greje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 9, 2013 (edited) Da se malo sa kašnjenjem nadovežem na temu. Dva puta nije hteo vruć u razmaku od 10 dana da upali. Posle izvesnog vremena palio ko mina, nikakve poruke i dijagnostika nije ništa našla. Pravac u AP Sport gde me čekao Bosch rpm/radilice senzor (sa kablom) ali vic je, da meni treba bez kabla. To smo provalili tek kada smo sišli u kanal. Okrenem kolegu Bole Abarth i od nega uzmem pravi Bosch i za par minuta ga sam zamenim. Naravno zahvaljujući imenjaku (sa 3V Stilom i multivolanom) koji mi prosledio linkove za DYS.Dok mi je senzor bio u kaseti Stildžan se uplašio u uvek palio. Nisam smeo da rizikujem da me slučajno negde ne ostavi pa sam ga zamenio. Tamo piše otpor ispravnog 900 ohm-a, dok na ovom starom sam izmerio 1050-1100 ohm-a.http://apps.bosch.com.au/motorsport/downloads/sensors_speedinductive.pdf Edited March 9, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted March 9, 2013 Naravno zahvaljujući imenjaku (sa 3V Stilom i multivolanom) koji mi prosledio linkove za DYS. , pa imam ja jos mojih gadget-a sem tog MF volana . Quote Share this post Link to post Share on other sites
sko 0 Posted March 11, 2013 Sa veoma velikim zakašnjenjem... Isti problem imao i ja sa stilom 1.6 2001. Posle mahaničara, električara (Raša Zemu), auto elektronike na Tošinom bunaru, došao sam do Altine do dobro poznatog servisa, čovek me je pozvao i rekao da imam dva izbora:1. Vraćanje motornog kompa mrtvog nazad u elektroniku gde bi u sledećih par meseci saznao da li uopšte može da se popravi2. Novi mrtvi motorni komjuter - 49000 rsd - auto ispravan u roku od sat ipo Prihvatio sam drugu opciju, koja je naravno resila problem u potpunosti! Auto radi kao sat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekisa 1 Posted March 11, 2013 pozz ,ako vec nisi razmisli o izmestanju ecu tj kompa na drugo mesto ,npr na kuciste akumulatora ,to je vrlo jednostavno ,i lako se radi ,i sam sam to uradio ,vec davno,jer razlog riknjavanja ecu je najverovatnije zbog tog mesta na kom se nalazi ,na samom motoru pa od prevelike toplote crkava ,imas temu o tome posebno ,dosta nas je to vec uradilo a s obzirom da ti je komp nov ne bi bilo lose,da bi ti takav i ostao ,pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 11, 2013 pozz ,ako vec nisi razmisli o izmestanju ecu tj kompa na drugo mesto ,npr na kuciste akumulatora ,to je vrlo jednostavno ,i lako se radi...Ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48755 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted December 23, 2013 Da oživim temu...volio bih da ne moram ali eto...Sve ok do maloprije...stanem u market 10-tak minuta kraj magistrale...kad sam sjeo u auto ,da izbjegnem nadolazecu kolonu, pozurim da upalim, samo sacekao da se ugasi lampica grijača i upalio normalno...krenuo malo jace i kad sam pogledao na board pise mi LOOSE CONECTION, upaljene lampice ABS, RUČNA KOČNICA I ASR....A brzinomjer mrtav, ne mrda sa nule....i stanem na parking, ugasim upalim par puta bez problema, bez verglanja...ali sve i dalje isto...i evo dosao kuci pod tim simptomima i ne znam sta da radim......ubija me ovaj Stilo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 23, 2013 Senzor radilice , konektori i mase.Akumulator proveri. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 23, 2013 Senzor radilice... Nema šanse, ne bi radio auto, ili se varam??? Ostalo se slažem. Još bih dodao kontakt brava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted December 23, 2013 (edited) Dijagnostika prvo, pa tek onda jurnjava sa gremlinom, krenes od osiguraca, table sa relejima i ostalih konektora pa do akumulatora i td......Mozda je samo tabla pobrljavla.... Edited December 23, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted December 23, 2013 Evo sad sam isao u garazu da ga probam..par puta palio gasio bez problema, nista ne javlja..Odem malo provozat, radi i brzinomjer..sve normala...sta je bilo,ne znam..ali se nadam da se nece ponavljati..Uglavnom hvala na savjetima.. Quote Share this post Link to post Share on other sites