DJOKSA

Fiat Stilo - loose connection, ne mogu da upalim

66 posts in this topic

Vozim stila 1.9 jtd 115ks i u toku normalne voznje auto mi se ugasio i na tabli napisano:" loose connection....i loose oil press?

Ne znam kakav je kvar u pitanju i sta se desava ali ja auto ne mogu da upalim i pojavljuje mi se narandzasti trougao..sa uzvicnikom unutra a to mi se desavalo i pre dva dana ali ja sam tada mogao da upalim auto ali danas ne!

ako neko zna o cemu se radi voleo bi da me uputi dalje.

unapred hvala

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor radilice verovatno.

20EUR + montaža 5min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok druze hvala,ali u prevodu loose conection znaci labava veza,gde da nadjem> kako da otklonim kvar! vidim da je mnogim forumasima ova tema strana! hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti prenosim moja iskustva, nisi ti prvi koji je imao taj problem.

Moguće je naravno i da je neki kontakt, počev od akumulatora.

Ja sam sve to kontrolisao i zaključili smo da je u najboljem redu.

Kod senzora radilice "loose conection" kreće povremeno prilikom paljenja, zatim počne da se gasi u toku vožnje ispisujući istu grešku ....

Nisam hteo da čekam ovo pa sam zamenio taj senzor, nije neka para a problem je nestao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

druze hvala ti na savetu...ici cu danas kod majstora pa cu da vidim....a zanimalo me je da znam da me majstori ne rade! javicu ti se kada saznam sta je! pozdravljam te!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzo radilice obično pravi probleme kad se ugrije. Ako ti se motor ohladi i on normalno upali tada ti je 100% senzor radilice. Mijenjaj ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loose connection je opšta greška kada ''nešto'' (bilo šta) izgubi konekciju sa kompjuterom.

A, šta je to ''nešto''...videće se u konkretnom slučaju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prijatelji dragi forumasi hvala vam na savetu pomoci..bili ste u pravu da da sada sam dosao od majstora jeste to sto ste mi rekli senzor radilice,a majstor mi kaze da postoji mogucnost da je i senzor bregaste ali ne veruje. Kada promeni ovaj videce sta dalje..za zamenu mi je trazio 3500,00 din i mislim da nije puno za takav posao ili mozda jeste ali se ja bas i nerazumeme.

hvala prijatelji jos jednom..sajt je savrsenstvo budno ga pratim i do sada cesto citam i kada nemam neki problem. puno zdravlja!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, samo hocu da postavim pitanje i ako je mozda van ove teme. Kad vec spominjete SENZOR RADILICE, meni se desava da kad mi je auto hladan pali normalno a kad se ugrije ponekad me zeza sa paljenjem, vergla pa posle nekog vremena upali a nekad mu treba mnogo duze.Pa se pitam da nije do toga senzora mozda ili nesto drugo??? hvala vam. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili je mozda neki relej, i izvinjavam se nisam naveo da vozim stila 1.6 16v 2001 god

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ nebriga

velika je verovatnoca da je senzor.

A na vruce mu je drugaciji otpor pa zeza na vruce (ja sam na marei 1,6 imao taj problem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko zime kolko tolko me manje zeza a preko ljeta me cesto zeza sa paljenjem pogotovo kad ga vozim duze pa ga izgasim obavim svoje obaveze sjednem kad ono samo vergla i posle nekoliko verglanja upali... I jos nemam simptome na primer da mi se auto ugasi u toku voznje i nema mi nikakve greske na instrumental tabli jednostavno nece da upali kad je vruc, da li su i ovo simptomi SENZORA RADILICE...Mnogo vam hvala... :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko moze da mi pomogne?

Meni se javalja "loose connction" i uvek prijavljuje drugu gresku .

ABS , Oil in fuel .... jos nekoliko ne mogu ni da ih se setim . I nece da upali samo vergla .

Ali posle nekog vremena mozda 15 min , upali kao da nista nije bilo i radi savrseno .

Prvo mi se desavalo da nece da upali na parkingu kad nesto izadjem da kupim i startujem motor posle 5 min.

Ali juce prvi put u voznji i to se ponovilo dva puta u danu .

Vidim da svi pricaju o senzoru radilice , da li bi to mogao da bude i moj problem ?

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

RPM senzor se otprilike tako manifestuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovog jutra mi je prikazao "EBD failure", sacekao sam 15 tak min i upalio iz prve.

Znaci stalno neku drugu gresku prilikom "loose connection".

Citajuci nase forume a i strane 90% ljudi resi problem zamenom senzora radilice (crankshaft).

Share this post


Link to post
Share on other sites

rpm senzor je senzor radilice,to sto ti izbacuje razne gluposti je 90% posledica slabijeg akomulatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala tako sam i ja mislio citajuci ovaj forum i par drugih inostranih.

Zamenicu akomulator i senzor za radilicu.

Javicu sta sam postigao sa time da li sam uklonio problem, mozda nekome pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo zameni RPM senzor to ti je bitnije mislim da je nesto izmedju 3-4000din,a posle akomulator i ne bi trebalo da imas vise problema...,mada u svakom slucaju trebalo bi prvo da odes na diojagnostiku ako je RPM senzor dijagnostika ce to vrlo jasno da pokaze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj neciji ispravan akumulator, pa ako nije to onda trazi dalje...

i meni izgleda kao akumulator, tako pobrljavi auto kad je prazan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice dijagnostike , svi kazu da ona ne moze sve da ti prikaze . Ili ti da mora da se pogodi bas trenutak kad se pojavi "loose connection".

Akomulator svakako moram da promenim .

Share this post


Link to post
Share on other sites

RPM to jest njegov kvar moze da prikaze jer ostaje zabelezeno u memoriji racunara.tacno da neke greske moras "juriti" u trenutku njihove manifestacije jer racunar ne zna kvar tipa prekid zice ili los kontakt na konektoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim stila 1.9 jtd 115ks i u toku normalne voznje auto mi se ugasio i na tabli napisano:" loose connection....i loose oil press?

Ne znam kakav je kvar u pitanju i sta se desava ali ja auto ne mogu da upalim i pojavljuje mi se narandzasti trougao..sa uzvicnikom unutra a to mi se desavalo i pre dva dana ali ja sam tada mogao da upalim auto ali danas ne!

ako neko zna o cemu se radi voleo bi da me uputi dalje.

unapred hvala

pozz

ja sam druze imao isti taj problem na 1.6 16v modelu. dao sam za 2 meseca oko 350e na pronalazenje problema kod vise majstora (neki su i sa ovog foruma, ali ne umanjujem njihovu strucnost)i niko nije uspeo to da mi resi. onda se pojavio 5ti majstor i zavrsio sve za pola sata i cifru od 150e. problem je bio u software-u board kompjutera. do dana danasnjeg nije nikad izbacio tu gresku a to je vec 2 godine.

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao senzor radilice pre jedno mesec dana (stavljen aftermarket Facet, inace skinuti orginal je bio Bosch). Nisam imao engine fault, ali sam imao simptome potpunog verglanja u prazno (ko da je presecen dotok goriva). Inace slicni simptomi su kada rikne regulator pritiska u railu. Na dijagnostici se nista nije ocitavalo, ali je fora bila da se auto upali kada se ohladi. E zbog tog simptoma je majstor preporucio zamenu senzora radilice i nakon toga nisam imao nikakvih problema sa paljenjem (od tada presao preko 3k km), a inace je do zamene krenulo sve cesce da nece da upali posle regularnog gasenja. Znaci senzori polako riknjavaju a kad poprilicno rikne onga pocne da se gasi i u voznji e zbog toga sam ga i menjao iako majstor nije mogao 100% da mi garantuje a u pitanju je bilo nekih 2500 din sa zamenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem (loose connection i automobil se ugasi i mogu da ga upalim tek kad se ohladi). FES mi pokazao da je rpm sensor u pitanju. Na fiatforumu ima uputstvo kako se menja pa cu da pokusam sam. Senzor koji ima da se kupi u ap sportu izgleda ovako. Moj stilo (jtd) je 2002 i po broju motora se uklapa u opis. Ali kada se proguglaju slike ovog senzora (primer) on izgleda malo drugacije tj kabl koji vodi iz senzora izgleda kao da nije konektorom povezan sa senzorom vec je deo njega. Moje pitanje je da li mogu da kupim ovaj iz ap sporta pre nego sto udjem u kanal? :construction:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, tako sam se i ja zeznuo. Isto krenu da me zeza RPM senzor.

Nadjem povoljno originalni Bosch RPM senzor, ali ovaj beli, bez kabla. Odnesem kod majstora da zamenimo, kad cvrc, ne odgovara. Znam da sam na kraju morao da jurim ovaj crni sa kablom. Slagacu te, ne secam se tacno, beli je ili za posle restyle ili za Multijet, tako mi je majstor rekao.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now