danijel88 0 Posted February 12, 2011 e ovako...ako neko ima pametan predlog ili resenje da mi pomogne...menjao sam ulje u menjacu..i na iznenadjenje majstor mi je rekao da nije imalo svega pola litra ulja od ukupno 2 litra koliko inace treba.pa mi je rekao da kad vozim da vidim da li ne curi negde,kad sam parkirao stavio sam neku hartiju ispod i video sam da curi...to je po jedno modza 4-5 kapi i to skoro stalno...da li i ma sanse da se to sredi,ako ima molim za savet?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 12, 2011 Naravno da ima . Skine se menjac rasturi i predihtuje zelenim ili narandzastim wurth-om i nema da slini .to ako curi na spojevima ...mozda je na manzetnama ..biracu...ispuskiraj u nekoj perionici de su voljni da sacekaju da skines akumulator i digni na dizalicu i kad bude tako opran provozaj malo taman se osusi i pocne da curi a ti pravac majstor i lepo ce videti de slini pa shodno tome i popravka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 12, 2011 Kao što reče Goran, mora da se prvo opere da se vidi odakle tačno curi. A, onda SVE može da se sredi. Samo, znaj da te intervencije nisu baš jeftine jer najveći deo cene otpada na ruke, na skidanje menjača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted February 12, 2011 ok,ljudi mislim sta reci osim hvala , stavio sam hartiju ispod motora a i video sam da na jednom mestu visi kapljica od ulja do levog tocka malo pre njega i na jos jednom mestu...kad sam menjao lamelu tad mi je majstor rekao koliko imalo malo ulja,a on mi je rekao ako curi da tu ne moze nista kao da mi pomogne!? zato mi bilo cudno pa reko da pitam ovde da li je to stvarno tako...nisam vam rekao da je bio auto udaren sa cela pa je malo pogurao menjac nazad...pa mislim da je verovatno zbog toga...aha a koliko obicno bude rad tj. ruke?samo jedno pitanje a sta ako je u pitanju na na manzetnama ..biracu? jel ima leka za to? bilo bi dobro da ima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 13, 2011 (edited) Aj da te pitam ja ovako jedno glupo pitanje a da se ne naljutis...kad odes u salon da gledas nova kola jel ima papiri ispod da ne kaplje neka od 5,6 raznih tecnosti iz auta po onim lepim plocicama ? Naravno da ima pomoci. Sve na autu moze da se popravi ili zameni novim i resi problem , a tvoj majstor ili ne zna ili nece ili misli da mu se ne isplati a ti izaberi sta je .PS ruke su ti 60-70 e da se skine menjac ..isto toliko da se rasturi..al to zavisi od-do...a manzetne ,semerinzi ,poluosovine 15-30e , birac mala verovatnoca ali i ona postoji a za to ne znam tacno da li moze spolja da se menja semering... Edited February 13, 2011 by Goran a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted February 13, 2011 haha u pravu si sto bi se ljutio,lepo kazes ... u pravu si 100% majstor misli da mu se ne isplati...pa dobro nije bas mnogo para imacu za toliko ....u pravu si za sve postoji resenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 14, 2011 Ja sam imao istu situaciju. Radi se o dihtovanju menjača i to se rešava sa dihtunzima koji su nešto smešno jeftini tipa 1000-2000rsd, problem je samo što neko reče ruke za skidanje menjača koje su u poslednje vreme 60-70€, a ja sam plaćao 50€ pre 3god... verovatno skočio evro u odnosu na dolar pa zato Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 14, 2011 Malo off na temu cene rada ...na bravu jtd se menjac po normi skida i vraca za 8 sati rada. Ovako kad se naplacuje sat obicnog mehanicarskog rada to je 800-1000 din sat . Za krupnije poslove tipa generalne majstori to malo redukuju . Za neke druge specificnije je drukcija cena . Ali 50e za 8 sati posla..600 dinara sat...a zamena ulja i filtera je 400 din i uradi se za 15 min i zamena plocica 500 po tocku isto se uradi za 15 min ..gde je tu racunica ? I ja npr da imam majstora kojeg placam 20% i on je zaradio 1000 din da srafi ceo dan bez pauze i da ode kuci mrtav i ukocen ..pa bolje mu da ode na gradiliste i za istu muku da uzme 2000 din danas JA bi veruj mi ceo dan samo menjao ulje i plocice a ostalo bi slao musterije negde okolo ...al ne moze tako. Ima majstora koji bi obarali cenu do besvesti samo da bi naplatili nesto danas....ja takav nisam , postujem svoj rad i auto koji radim ...ne brzam ne fusarim i ne osljarim i to ima cenu (ne neku specijalnu) a i svoje kupce...Pre neki dan sam cuo da ima majstor koji skida lamelu na jugu za 2000 din ...ima nas svakakvih Ps ja sam marinu za camac pre tri god placao 25e mesecno a sad 40 ...zamisli da je menjac 100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 15, 2011 Kada sam kupio auto pre tri i po godine odmah sam menjao set kvačila i ruke su tada bile 50€. Sada je došlo vreme za ponovnu zamenu seta kvačila i na istom tom mestu, na istom automobilu, isti menjač se sada skida za 70€. Ako je to posao od 8 sati, onda je to i tada bio posao od 8 sati. Ja nisam birao cenu ni tada ni sada, oba puta je majstor rekao svoje. Sa moje tačke gledišta, cena je skočila upravo iz tog razloga što je bolje (više se zaradi) menjati pločice i ulje gde generalno ne može da ispadne bilokakvo biiip, nego skidati menjač, drkati se i gledati u karte da li će nešto krenuti naopako pa produžiti taj posao od 8 sati na 3 dana. Sa majstorske tačke gledišta je to verovatno malo drugačije (a možda i nije), ali je istina sigurno tu negde između. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Neshone Posted February 18, 2011 sto se tice pranja auta odozdo, znaj da niko nece da pere na svoju odgovornost.. ne moras da skidas akumulator, dovoljno je da ga ne puskiras pod pravim uglom vec pod sto manjim, kako voda ne bi dosla do gore..meni je ulje curilo na manzetnama do tocka.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted February 23, 2011 ljudi hvala vam svima za savet...sta drugo reci nego hvala....a ne ko pojedini samo svrate na forum kad im treba nesto i nema ih vise... nista lepo kod majstora pa popravka.. @ Neshonei meni curi do levog tocka a i izgleda pomalo i po sredini... moram to sredim sto pre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted June 15, 2011 (edited) pozz nisam imao vremena da svratim na forum sredjeno je sto se tice curenja ulja iz menjaca....zamenjene manzetne i stavljeno novo ulje u menjac i sad je sve ok Edited June 15, 2011 by danijel88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fićko 0 Posted June 28, 2011 Pozdrav ................u pitanju je fiat mare 1.6 imao sam curenje na menjaču i to na spojnici gde se kači set kvačila.Tražili su mi 150 evra za reparaciju menjača + 50 evra za skidanje istog,odustao sam od te varijante jer su mi reklii da to nije trajno rešenje.Kupio sam polovan menjač za 100evra na otpadu u čačku a za razliku para sam zamenio set kvačila. Jednom kad se menjač otvori? Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted June 28, 2011 Dobro si postupio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slobo_Srg 0 Posted December 8, 2011 A meni curi ulje kod leve manžetne, menjao sam nju nedavno ali i dalje je problem ostao, curi na delu manžetne do točka tj. onaj manji otvor na njoj, majstor mi rekao da menjam ležaj poluosovine? Ne znam šta da radim, jel moguće da je i semering oštećen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted December 20, 2011 Pa da li je moguce... Promenio sam skoro manzetne curelo mi do levog tocka u pocetku bilo ok sad opet kaplje po malo...moze li neko da mi kaze neko sta bi moglo da bude u pitanju semering ili nesto drugo? sad sam resio da menjam amortizere prednje pa cu da vidim to uz put... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted December 26, 2011 Dok mi je majstor menjao amortizere prednje rekao sam mu da obrati paznju na ovo ..gledao je i kaze da nije nigde vlazno nigde ti ne kaplje manzetne suve ok sve al meni opet ista prica...da nije mozda moguce da kaplje od antifriza negde ili od serva ili nesto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted December 27, 2011 I meni se pojavilo curenje ulja na menjacu (vozaceva strana). Sta se tu zapravo menja semering,manzetna. Da li je komplikovano uraditi sam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted December 28, 2011 Izgleda da mi kaplje na mestu gde je crevo spojeno sa posudom za servo pa klizi do dna..posto je sve suvo ostalo a tu je samo vlazno ...I meni se pojavilo curenje ulja na menjacu (vozaceva strana). Sta se tu zapravo menja semering,manzetna. Da li je komplikovano uraditi sam? ili je manzetna ili semering ma teraj to kod majstora moj ti je savet da se ne zezas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted December 29, 2011 Semering na izlaznom vratilu diferencijala (vozaceva strana) merespolja 56mmunutrasnji 36Corteco sifra B1BASLSFRSX7 Simmerring®TECDOC je cudo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted January 4, 2012 Zamenio sam pomenuti semering na diferencijalu menjaca . Uzgred sam primetio da je ulje curelo sa dekla biraca menjaca,tacnije na osovini samog biraca ispod one gume kao harmonika. Skinuo sam akumulator,nosac akumulatora,cilindar za kvacilo,poskidao zavrtnjeve i izvadio komlet deklo biraca. Na njemu je semering 20x30x7 koji kosta smesno,zamenio i sada je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted January 5, 2012 Slika birača... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 5, 2012 Cesta pojava posebno na puntu Quote Share this post Link to post Share on other sites
KaPPa 0 Posted March 30, 2013 (edited) Pozdrav svima danas mi se desilo nesto cudno pa da podelim to sa vama i vidim sta vi kazete za sta da se se spremim...U pitanje je fiat bravo 1.2 16v 2001god..u voznji trecom brzinom oko 50km/h nesto se culo ko da se lomi ...odmah sam stao ugasio auto izadjem napolje sagnem se ispod auta kad ono ulje iz menjaca curi napolje po asfaltu.. doslepao sam kuci auto podigo na dizalicu zavuko se ispod probacu nekako da objasnim....naime tamo gde ulazi leva poluosovina sa druge strane sam zavuko ruku i napipao rupu otprilike 2cm precnika is koje sam izvadio neke male komadice i na tu rupu mi je iscurelo svo ulje iz menjaca... jel imao neko slican problem zbog cega se to desilo? treba drugi menjac ili?? nisam jos stigo da odem kod mehanicara... Edited March 30, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
markosmarea 0 Posted August 5, 2013 Da li neko zna tacnu meru semeringa za levu poluosovinu (vozaceva strana) za mareu 1.6 2001god ? Quote Share this post Link to post Share on other sites