Jump to content
FAS Goran
igor_ns28

Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

Recommended Posts

Najcesca je u ovoj boji.Sto se tice motora definitivno je posebna u odnosu na uobicajene varijante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako lijep auto, ima i moj kolega jednu takvu, samo zelenu, ali kako on svoju cuva, tvoja je nova za njegovu...

Da postoji sud za lose vlasnike , ja bih ga prvi poslao na optuzenicku...

Sretno i da te dobro sluzi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskren da budem ovaj auto je samo za duge staze jer mu je potrosnja gradske voznje nekad do 15l a nekad i preko ok van grada ne prelazi 8l na 100km..

vidim da dosta njih se zali na putni racunar da izbacuje greske kod mene taj slucaj nije sa tim nemam problema...

ne znam, od skoro je vozim moj utisak je ok mada imam sitnih problema sa turbinom jer kad je hladan dimi i to me za sada najvise nervira plavi dimen je u pitanju sinoc kad sam je upalio da curu povedem kuci jer je bila kod mene rekao sam je Sanja izadji da vidis nesto dimen se pomijesao sa parom ljudi vi to ne bi vjerovali auto se nije vidjelo od dima...to me za sada najvise muci,a sto me zbunjuje sto turbina radi i vuce ko luda 175km trecom brzinom

vozio sam je bez problema 260km/h punu skalu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKo je toliko dimio, ja bi pogledao potrosnju ulja, ko zna sta je sipano pe nego si ga kupio...

A nije mi jasno , sta si mislio pod para i dim... A plavi dim, zna se gumice ventila, karike...

Pogledaj ti to malo bolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad sam rekao para mislio sam na to da je auto bio hladan napolju -3 je bilo i normalno je da se stvara para,ali se ta para pomijesala sa plavim dimenom iz auspuha i mislim da je u pitanju turbina jer sam na jedno crevo od turbine skinuo i bilo je ulja a to crijevo treba da bude suvo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

preformanse Lancia Kappa 2.0 Turbo 220ks

Performanse

Maksimalna brzina:

243 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h:

7,3 s

Urbana potrošnje:

14,8 l/100km

Urbana potrošnja kilometara:

(1 op 6,8)

Za van gradske uslove potrošnje:

8,1 l/100km

Za van gradske uslove potrošnje kilometara:

(1 op 12,3)

Prosecna potrošnja:

10,6 l/100km

Prosecna potrošnja kilometara:

(1 op 9,4)

CO2 EmisiJa:

253 g/km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo zagadjivanje okoline :p Auto je extra, prava limunzina, preudoban je, a ima performanse da se najezis. Cuvaj ga, i nek je sa srecom :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep autic :unworthy: ,

jesi li uspeo da resis problem sa viskom plavog dima, ako je kilometraza rava vrlo je verovatno da su karke na turbini otisle pa dok stoji ulje se slije u kompresorski deo, kakva je potrosnja ulja, i ja sam imao slican problrm sa mojom kappom posle remonta turbine je pocela da u gradskoj voznji ponekad izbaci oblak dima uz jako malu potrosnju ulja ali zato na auto-putu na 120-150kmh je znala da potrosi i 0.5l na 400km, problem je resen zamenom povratnog creva turbine koje se prelomilo i zadrzavalo ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene nije me dugo bilo i opet ista prica ista muka sa ovim mojim kolima, da pocnem pricu ovako;

Poceo sam da radim u jednoj firmi kao komercijalista,i naravno sa svojim kolima jer firma nije imala vozila,ja sam za 2 meseca presao 10000 km i sve ovo mi se izdesavalo

4.12.2012 krenem na put za Hrvatsku iz NS,u blizini fruske gore auto prokuva,ja ne verujem napolju temperatura -4 skoro ne secam se tacno,ja stanem da ohladim auto izadje sva moguca voda iz sistema kroz paru,bio je to nevidjen oblak pare, nakon nekih pola sata dodjem do prve pumpe na fruskoj gori,i tu kupim obicnu vodu sipam u kolima i krenem.

Nedaleko od Rume na autoputu BEOGRAD-ZAGREB izbije mi dihtung glave motora iz razloga jer je pre godinu dana vracen stari dihtung kad sam greskom otvarao glavu motora jer sam mislio da dimi zbog vodjica, a bila je turbina odmah u startu. Da skratim svoje izlaganje tu je odmah i pokidao rebrasti kais,odslepam kola kod mog majstora 150 eura mi uzme slepa AUTO MOTO SAVEZA SRBIJE ZA 120 KM mozda manje nebitno.

Kola su kod mog majstora bila 15 dana,kada ih je popravio uzeo mi je 450 eua, a uradio samo glavu, dihtung i rebrasti da napomenem stavio je polovni spaner,sto me jako iznerviralo.

Nakon 15 dana auto je bio gotov ja sav srecan zadovoljan KONACNO se uputim na put za Hrvatsku, stignem zdravo i veselo i ja i moji saradnici,na putu za Novi Sad strada mi TURBINA pocne da guta ulje i dimi kao blesava.

Opet moj majstor i njegova polovna turbina koju sam platio 250 eura polovnu vozila je 35000 km i cao.

Da se vratim na ovog mog majstora,dok je auto bilo kod njega imao je obraza da mi ukrade termodavac sa kola i proda ga drugom coveku TU SMO ZAVRSILI SVAKU PRICU.

Sada je auto kod drugog majstora TURBINA u UZICE remont mi je 300 eura i garancija 1god, ili 100000 km NIKAD VISE POLOVNU TURBINU,a neka nije to sve ovaj majstor mi je pored Turbine nasao jos nekoliko stvari,kao sto su: KUGLA LEVOG TOCKA,MAZETNE,ZADNJI UPARNICI,SAJLE OBE OD RUCNE DISC PLOCICE.

Zbog moje malo teze finansiske situacije u UZICE sam poslao TURBINU i 100 eura a 6.2.2013 saljem ostalih 200 era i oni meni turbinu, na mojim kolima sve sto sam naveo je uradjeno, jos je ostala turbina da stigne. Cim to sve bude gotovo javljam se sa nadam se pozitivnim vestim..

pozz narode

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napati se ti sa tim autom kao Isus.... Zar nisi razmisljao da uzmes neki mali stedljivi auto za posao, isplatice ti se za par meseci? Punto van, sa plinom ili tako nekog krsa uzmes i uzivas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadam se samo da ce sve biti ok,kad stigne Turbina..

do sada sam ulozio na 50000 km tacno 1730 eura ovo je samo ulozeno u nju od dec 2010 do feb 2013 god

a to novo je dihtung glave,glava,rebrasti kais,spaner,servo pumpa,mazetne sve,leva kugla levog tocka,2 sajle rucne,uparnici zadnji,nova turbina,novo ulje i svi filteri. nadam se 100000 km da ce precu uz redovno servisiranje i zamenu ulja na 10000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jeste ovaj auto za kilometrazu ali bio nekad, sad je vec mator.... Kupis nekog saxa dizel komercijalnog i deres ga dve godine bez pipanja, bacis ga u reku i otplatio se duplo. Stavis sedista od xsare ili xsantije zbog u dobnosti i nema zime :) Tako nesto bih ja uradio, nije taj auto za 100 000 godisnje, jednostavno ga je skupo voziti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...