Jump to content
FAS Goran
Miladinkm

Fiat Ulysse 2.0 JTD - dizna

Recommended Posts

Zdravo svima,imam jedan problem sa diznom kaze majstor,da je otisla sajbna i cuje se dizna kako duva,ali on kaze da je ta sajbna bakelitna i ako skida diznu da moze da se desi da upadne,tj desava se da sajbna upadne u klip (glavu) i da posle mora da se skida glava motora da bi se izvadila? Da li je to moguce da se dogodi i kako da sredim tu diznu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi ovako.

Nisam majstor, ali meni su dizne skidane, rastavljane, ciscene u ultrazvucnoj kadici i opet montirane sa sve tim podloskama. I majstor nije drhtao od straha i nisu se palila i gasila svetla u radionici, nije se cuo fijuk vetra i nisu treskala vrata :rofl:

Znaci covek od te mogucnosti da podloska upadne u cilindar nije pravio horor pricu, nego uzeo i odradio sta treba.

Mozda ta mogucnost postoji, ali postoji mogucnost da bilo ko od nas krene da sece hleb i odsece si palac (pu pu, daleko bilo :blink: )

Tako da meni deluje da tvoj majstor bas ne bi da se bakce sa tim ili ko zna zasto od neke ipak normalne intervencije za njega kao majstora, pravi horor pricu

Ali evo, prepustimo pravi majstorima kojih ovde ima da daju svoj strucni komentar

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da upadne ukoliko se nije skroz na skroz raspala-ispucala, a to se vrlo,vrlo retko desava. Kad i grejac menjac rizikujes skidanje glave ako pukne pa nikom nista. Mora se i taj rizik prihvatiti. Budi tu kad bude vadio da te ne bi samponirao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je meni poznato taj 2.0 u Ulise-u nije JTD :no nego HDI :whistle:(rec je o kooperaciji Fiat/Peugeot/Citroen) gde je Fiat uzeo 2.0 HDI kao dizel varijantu motora.

tako da me i ovo sa bakelitnim podloskama dizni :thumbdown: podseca na cuvena "francuska" resenja :wallbash:

Mogao bi da proceris sa nekim majstorima koji rade Peugeot odnosno Citroen,da li je to zaista tako i ako jeste kako to resiti.

Kod Fiatovih JTD motora podloske dizni su bakarne i uglavnom se daju izvaditi,ali je takodje preporucljivo i zamenti ih posle skidanja/ciscenja dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da upadne ukoliko se nije skroz na skroz raspala-ispucala, a to se vrlo,vrlo retko desava. Kad i grejac menjac rizikujes skidanje glave ako pukne pa nikom nista. Mora se i taj rizik prihvatiti. Budi tu kad bude vadio da te ne bi samponirao..

Hvala na savetu,nece to mi je drug,nego nikad nije radio to na fiat ulysse 2.0jtd,a jedan drugi majstor sto ''kao'' sredjuje dizne mi je to rekao,i rekao da ce da pravi na moju odgovornost :angry: ....ko sve danas ne glumi majstora u srbiji

Koliko je meni poznato taj 2.0 u Ulise-u nije JTD :no nego HDI :whistle:(rec je o kooperaciji Fiat/Peugeot/Citroen) gde je Fiat uzeo 2.0 HDI kao dizel varijantu motora.

Fiat ima oznaku 2.0 jtd,a i to je fiatov motor,oni su prodali peugeotu licencu za to koliko ja znam :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mik je u pravu i u Fiat Ulysse je 100% motor iz Pezoa i Citroena zvani 2.0HDI sa 109 ks!

Motor je odlican a servis treba da uradis u njihovim servisima a ne u fiatovim.

A sve to jer bolje poznaju te motore i znaju kako se sta menja.

Inace za one koji ne znaju postoje takva 4 auto sa istom sasijom i motorima a to su Fiat Ulysse,Citroen C8,Peugeot 807 i Lancia Phedra.Od njih je najjeftiniji Fiat a najskuplja Lancia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste taj motor koji se ugradjuje u peogeot i citroen ali taj motor je napravio fiat i prodao licencu njima. to je isti motor,lancin i fiatov je obelezen sa jtd,a pezoov i citroenov sa hdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi u pravu. Nije Fiat motor. To je stara koncepcija PSA motora koja se i danas koristi. Sto se tice dizni i njihovog remonta, ima li taj tvoj majstor opremu za njih? To ne moze da se uradi kako treba bez nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je automehanicar, radio je dizne na vw,opele,ovakav fiat nikad nije pravio,zbog toga nije hteo odma da radi...A sto se tice motora,ja sam u pocetku isto mislio da je pezoov ali kad sam jednom prilikom bio u servisu u preljini (cacak) tamo mi je majstor rekao da je fiat taj motor napravio,i njima prodao...zato sam mislio da je fiatov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno evo sta kazu o tim zajednickim modelim na wikipedi-ji :coffee:

http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovan_%28PSA/Fiat_joint_venture%29

a ovde konkretno mozes da vidis i orginalno poreklo svog motora :yes pod kodnim nazivom DW10

http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_EW/DW_engine#DW10

Ovo sam samo pomenuo da bih ti olaksao resavanje problema oko dizni

i da bi nasao iskusnog majstora :smoke: koji poznaje te francuske dizel motore,

a ne da lutas od jednog do drugog majstora :no koji ne zna cak ni ciji je motor i kako se skidaju dizne sa njega.

Nadam se da ces naci pravog majstora koji ce ti na najbolji moguci nacin resiti problem,bez mnogo filozofije i po normalnoj ceni.

Inace taj problem sa duvanjem na podloski dizne,zna cesto da se javi na Lucas sistemima direktnog ubrizgavanja,koje su koristili Reno,francuzi generalno i mercedes na nekim svojim CDI motorima,

s tim da je kod Mercedesa mozda problem i najizrazeniji,jer mu se dizne nalaze ispod poklopca ventila :blink: ,pa dok covek primeti da dizna duva na podlosci-ode mast u propast i steta zna da bude dosta velika :X .

Kod Fiatovog JTD-a su sistemi direktnog ubrizgavanja made by Bosch :thumbup:

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skidanje dizni na ovim modelima je posao za hudinija.Zato te majstori i plase,ne bi li odustao od posla a oni se izvukli cista obraza.Postoji specijalan pneumatski alat za skidanje dizni.Bez njega motror mora napolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...