Jump to content
FAS Goran
Daki

VW Golf VIII / Golf 8

Recommended Posts

Negde sam procitao, a i Nemacki mediji pisu o tome, da je glavni razlog odlaganja izlaska novog Golfa veliki problemi se elektrikom koji nemogu nikako da rese, i ds ce na pocetku prodaje moci samo da se kupi bazna verzija. 

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf u prodaji od februara 2020.

 

190214-vw golf 1.jpg

 

Zbog problema sa određenim komponentama automobila dolazak nove generacije Golfa na tržište je odložen. Kako saznaje ''AutoNews'', prodaja novog Golfa na evropskom tržištu kreće u februaru sledeće godine. Do kašnjenja je došlo zbog brojnih problema sa naprednim digitalnim tehnologijama u automobilu, a najviše sa OTA (over the air) ažuriranjem softvera. Šef marke Juergen Stackmann je tokom šangajskog salona objavio da će Golf 8 stići na tržište u devetoj nedelji sledeće godine, a to znači da bi tržišni debi trebalo da bude 24. februar. Model će prvo stići na nemačko, a zatim i na ostala evropska tržišta.

 

A kada je u pitanju softver, Stackmann otkriva: ''Nikad nismo skrivali činjenicu da je softver, polje od izuzetne važnosti za naše buduće proizvode, ozbiljan izazov za nas. Pred nama je domaći zadatak i timovi su pod velikim pritiskom''. Stakmann je pritom otkrio da su kvarovi na softveru izazvani prvenstveno OTA ažuriranjem, a to znači veliki bezbednosni problem za auto, potvrdio je Stackmann. Primera radi, novi Golf ima softver desetak puta kompleksniji od pametnog telefona, a kod automobila i njegovog softvera ne smeju da se pojave bagovi. Jednostavno je preopasno, pojašnjava Stackmann. U svakom slučaju Golf je prvobitno trebalo da ima premijeru u septembru na frankfurtskom salonu, ali je sada mesto prepustio prvom članu električne I.D. porodice. Nemački ''Der Spiegel'' izveštava da će ove godine u fabrici u Wolfsburgu biti proizvedeno svega 10.000 novih Golfova osme generacije umesto planiranih 80.000. Podsetimo, prodaja Golfa je prošle godine sa 415.782 prodata primerka u Evropi pala oko 10% prema Jato Dynamics, ali je Golf i dalje najprodavaniji model u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premijera Volkswagen Golfa 8 u oktobru

 

191867-vw golf 8.jpg

 

Volkswagen planira da do kraja trećeg kvartala pokrene proizvodnju Golfa 8 u fabrici u Volfsburgu, dok će njegov zvaničan debi, po informacijama koji je objavio ''Automotive News Europe'', biti održan tokom oktobra. Takođe, predviđeno je da novi Golf u prodajne salone stigne tek u februaru sledeće godine, i to prvo na nemačkom tržištu. Prvobitni plan Volkswagena je bio da novu generaciju najprodavanijeg automobila u Evropi zvanično predstavi na Sajmu automobila u Frankfurtu, koji se održava u septembru, ali je svetska premijera morala da bude pomerena za kasnije zbog softverskih problema novog multimedijalnog sistema. Tako će se VW u Frankfurtu najviše fokusirati na premijeru produkcijskog električnog kompaktnog hečbeka I.D. kojim nemački auto-gigant započinje električnu tržišnu ofanzivu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost Volkswagen Golfa 8

 

192465-vw golf.jpg

 

Dok čekamo oktobar i premijeru u Wolfsburgu, Volkswagen sa jednim ''teaserom'' pokazuje kako će izgledati unutrašnjost Golfa 8. Takođe, objavljen je i jedan zvaničan crtež spoljašanjosti koji samo potvrđuje da su se u Volkswagenu odlučili za evoluciju dizajna, a ne revoluciju. Što se unutrašnjosti tiče, ''teaser'' slika pokazuje da je broj dugmića drastično smanjen, a tu su i velika digitalna instrument tabla i ekran osetljiv na dodir.

Više o Golfu 8 možete pročitati u prethodnim postovima.

 

192466-vw golf.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen predstavio hibridni sistem novog Golfa

 

192568-vw golf 677.jpg

 

Volkswagen je iskoristio bečki Vienna Motor Symposium za predstavljanje jednog od hibridnih pogonskih sklopova koji će se naći u ponudi nove generacije modela Golf. Tačnije, reč je o tzv. blagom hibridu s 48-voltnim električnim sistemom. Nemački proizvođač navodi da je reč o pogonskom sistemu opremljenom sa 48V litijum-jonskom baterijom, i sa 48V i kaišem pokretanim elektropokretačem-generatorom koji će biti uparen sa električnim motorom. Potonji omogućava prikupljanje energije, ali služi i kao booster.

 

192567-vw golf 67.jpg

 

U funkciji prikupljanja energije električni motor pretvara kinetičku energiju u električnu. Ta energija se kasnije upotrebljava za ''električnu pomoć'' klasičnom motoru prilikom ubrzavanja. Ovaj ''blagi'' hibridni sistem takođe isključuje motor sa unutrašnjim sagorevanjem čim vozač pomeri nogu sa papučice gasa. Iz Volkswagena kažu da se motor ''uključuje i isključuje bez odlaganja'' kao i da taj proces proizvodi minimalne vibracije. Drugim rečima, vozač to ne bi trebalo ni da oseti. Zahvaljujući ovakvom rešenju, Golf će uštedeti oko 0.4 l goriva na svakih 100 km. U početku prodaje ovaj sistem će biti ponuđen sa 1.0 i 1.5 liatrskim EA211 motorima koji su upareni sa automatskim DSG menjačima. Sistem će se zatim postupno proširiti na druge motore i modele. Iako će blagi hibridni sistem poboljšati potrošnju goriva i smanjiti emisiju štetnih gasova, u Volkswagenu ističu da je ''najefikasniji način smanjenja emisija CO2 proširenje upotrebe električnih vozila''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isporuke Volkswagen Golfa 8 počinju do kraja godine

 

vw golf 101.jpg

 

VW se trudi da nova, osma generacija najprodavanijeg modela u Evropi stigne do prvih kupaca već tokom 2019. godine. Kako je za ''AutoNews'' rekao prvi čovek Volkswagena, Herbert Dis, kompanija je na polovini priprema za serijsku proizvodnju novog Golfa. ''Maksimalno se trudimo da ispunimo zadati rok i da počnemo sa isporukama prvih automobila pre kraja godine'', kazao je Dis.

Tokom razvoja nove generacije Golfa, inženjeri Volkswagena naišli su na probleme probleme sa softverom za ovaj automobil, s obzirom da je planirano da digitalni kokpit bude sve vreme online i da se ažurira bežičnim putem. Međutim, ova funkcija izložiće kompjuter u vozilu potencijalnim sajber napadima, pa zahteva opsežnije bezbednosne mere. Zbog svega toga, softver u Golfu 8 daleko je složeniji od onog u aktuelnoj sedmoj generaciji. Kada je sredinom marta informacija o problemima tokom pripreme za serijsku proizvodnju novog Golfa dospela u javnost, spekulisalo se da će premijera možda biti odložena za 2020. godinu, ali po svemu sudeći Golf 8 biće predstavljen već tokom ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf GTI stiže sledeće godine

 

194299-vw golf gti 8.jpg

 

Potpuno novi Volkswagen Golf GTI će biti ''jako žestok automobil'', naveo je izvršni direktor nemačkog brenda u SAD, Skot Keog. Naime, on je u jednom intervjuu otkrio par novih detalja o najnovijoj, najavljenoj verziji legendarnog ''hot-heč'' modela. ''Uskoro ćemo predstaviti osmu generaciju modela Golf. Taj model će dobiti i svoju GTI varijantu'', rekao je Keog. ''GTI će ostati GTI. Osma generacija će biti sve ono što očekujete, i više od toga''. Koliko će zaista biti dobar novi model? To zaista još uvek niko van Volkswagen-a zna. Međutim, ono što znamo jeste da su se pojavile prve špijunske fotografije tog modela. Iako je ceo automobil prekriven kamuflažnom folijom, na njima vidimo neke sportke delove koji će krasiti Golf GTI model.

 

golf 8 gti 001.jpggolf 8 gti 002.jpggolf 8 gti 003.jpg


Očigledno je da će Golf GTI imati spojlere agresivnijeg dizajna, veće usisnike za vazduh, veće i šire točkove i naravno dve izduvne cevi. Ako vam sve ovo zvuči poznato, niste se prevarili. Očekuje se da promene na novoj generaciji u odnosu na standardni Golf budu iste kao kod trenutne generacije. Kada je o kabini reč, novi GTI će biti unapređena verzija standardnog Golf modela. To znači da očekujemo digitalnu instrument tablu, okrugle otvore za vazduh i komandnu tablu orijentisanu ka vozaču. S obzirom da je reč o GTI verziji očekuju se i neki detalji od aluminijuma, kontrastni šavovi na volanu, sedištima i ručici menjača. Kada je o performansama reč, Golf GTI sledeće generacije će verovatno zadržati četvorocilindarski turbo benzinac zapremine dva litara. Ipak, on će verovatno biti naštimovan tako da proizvodi malo veću snagu. Očekuje se da to bude oko 250 konja, na uvodnoj verziji. Postojale su i glasine o ''blago'' hibridnom pogonskom sklopu, ali je Herbert Dajs odlučio da se to ipak neće dogoditi. Novi Golf GTI će biti baziran na MQB platformi. Standardni Golf osme generacije će biti predstavljen ovog leta, a GTI se očekuje tokom sledeće godine.

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf Sportsvan će biti povučen iz proizvodnje nakon ove generacije

 

5d39c398e4fcb_vwgsv11.jpg.2b0bedc6e3a3d091411a5707e8790e8a.jpg

 

Podsetimo, Golf Sportsvan je povišena verzija Golfa za one kojima je Touran prevelik. Na tržište je stigao s Golfom V i nosio je naziv Golf Plus. Naziv Sportsvan je u upotrebi od 2014. s Golfom VII. Ovaj je model još uvek dostupan na određenim evropskim tržištima, ali ne zadugo. Kako prenosi portal Autonet.hr, VW je potvrdio da će Golf Sportsvan biti povučen iz proizvodnje nakon ove generacije i to u osnovi nikoga ne bi trebalo da preterano iznenadi. Naime, današnje tržište nastavlja da se sve više odmiče od MPV-ova, dok stalno raste potražnja za SUV-ovima i crossoverima. Zato direktnog naslednika za Golf Sportsvan nema, ali izvori javljaju da bi ovaj model i Touran mogli da dobiju jednog zajedničkog naslednika. Taj model bi se naravno bazirao na sledećem Golfu, a navodno bi mogao da nosi naziv Variosport. Dimenzijama bi trebalo da bude veći od Golfa i u unutrašnjosti će vrlo verovatno ponuditi tri reda sedišta. S jednim novim, umesto dva modela, VW bi pojednostavio i smanjio ponudu kompaktnih MPV-ova, ali bi i dalje pokrivao taj tržišni segment. Razvoj ne bi trebalo da bude preskup s obzirom na modularnu osnovu samog Golfa. Na kraju podsetimo da će hatchback verzija novog Golfa debitovti ove jeseni, a karavan tokom sledeće godine. Zato potencijalni Variosport ne treba očekivati pre kraja 2020, ako i tada.

 


preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i Volkswagen Golf 8

 

195028-vw golf 8 002.jpg

 

Dok čekamo na njegovu zvaničnu premijeru koja će se u oktobru održati u Volfsburgu u Nemačkoj, Volkswagen Golf 8 je ovih dana uhvaćen u Madridu, i to tokom snimanja promotivnog materijala. Tako se na Instagramu pojavila i jedna slika koja pokazuje jedan primerak sa potpuno nemaskiranim zadnjim delom. Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u više od 35 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u više od 100 zemalja. Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1.8 milijardi evra. Fabrika u Volfsburgu u Nemačkoj će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela.

 

Golf 8 će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi, a kako navode nemački izvori automobil će biti praktičniji, snažniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima. Takođe, po nekim ranijim informacijama, Golf 8 će biti nešto duži i širi, ali i oko 50-70 kg lakši u poređenju sa sadašnjim Golfom 7, dok će zapremina prtljažnika biti povećana na oko 400 litara. Takođe, pominju se i novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, tehnologija kontrole gestikulacijom i digitalna instrument tabla, a treba napomenuti i da je broj dugmića u unutrašnjosti drastično smanjen.

 

192465-vw golf.jpg

 

U pogledu izgleda spoljašnjosti ne treba ni trošiti previše reči, ovde se naime nisu ni mogle očekivati neke drastične razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik. Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno ne može da bude. Ovde treba pomenuti da se u gami više neće nalaziti trovratna verzija, dok bi karavanski Golf 8 Variant trebalo da se pojavi krajem 2020. godine (i to sa 50 mm dužim međuosovinskim rastojanjem u poređenju sa sadašnjim modelom).

 

Što se motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1.0 litarski trocilindraš, pa 1.5 i 2.0 litarski četvorocilindraši, kao i 2.0 litarski dizelaš u više verzija. Tu je i 1.5 litarska TGI Evo verzija sa pogonom na prirodni gas. Potpuno električne verzije Golfa više neće biti jer će njegovo mesto zauzeti novi električni hatchback Volkswagen ID.3. Sa druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid (sa 12-voltnim i 48-voltnim električnim sistemom) i Plug-in Hybrid varijantu (ovaj potonji sa 2.0 litarskim motorom i ukupno 220KS, kao i autonomjom na struju od oko 80 km). U ponudi će od 2020. godine biti i sportski Golf GTI sa 2.0 litarskim turbo benzincem i oko 250KS, kao i Golf R koji će raspolagati sa više od 300KS. Golf R po najavama iz fabrike neće imati takozvani Drift mod, a ni upravljanje na svim točkovima. Što se tiče Golfa GTI, u paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja saćasta maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Golf 8 na novoj najavnoj slici

 

vw golf 8 2020.jpg

 

Volkswagen je najavio da će ove jeseni i zvanično predstaviti novu, osmu generaciju svog bestselera Golfa, a objavljena je i jedna ''teaser'' slika na kojoj je jedan test primerak sa zebrastom kamuflažom.

Više o VW Golfu 8 možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj smo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 8 neće imati premijeru na sajmu u Frankfurtu

 

195034-vw golf 8 001.jpg

 

Iako se nezvanično već znalo da Volkswagenov bestseler neće imati premijeru na Sajmu automobila u Frankfurtu (12-22. septembra), fanovi su se potajno nadali da bi proizvođač iz Volfsburga mogao da se predomisli u poslednji čas. Informacija da će Golf 8 preskočiti najveću evropsku sajamsku manifestaciju u drugoj polovini godine stiže direktno iz Volkswagena, a objavio ju je CarScoops. Ovaj sajt citira portparola nemačkog VW-a koji je kazao da novi Golf neće biti na štandu Volkswagena u Frankfurtu, već će biti predstavljen javnosti uskoro, na drugom događaju. Umesto Golfa 8, u fokusu Volkswagenovog nastupa na frankfurtskom salonu biće premijera prvog isključivo električnog modela ovog brenda, kompaktnog hečbeka ID.3. Što se novog Golfa tiče, isti izvor kao verovatan datum predstavljanja ovog vozila navodi mesec oktobar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf VIII u hibridnoj verziji GTE

 

196308-vw gte 001.jpg

 

Evo novog Volkswagen Golfa osme generacije čije nove snimke donosi Autozeitung.de.

Ovde je reč o hibridnoj verziji GTE, koja postaje jedna od najzanimljivijih u ponudi kompaktnog bestselera. Kao što smo očekivali, velikih stilskih iznenađenja nema (tehnoloških itekako!) te dolaskom novog modela vlasnici još uvek aktuelnog neće imati utisak da je njihov metalni ljubimac preko noći naglo ostario.

 

196309-vw gte 002.jpg

 

I sa nekoliko stotina metara udaljenosti će se videti da je to Volkswagen Golf, a sa pedesetak biće jasno - to je novi Golf, novi ''kralj'' kompaktne klase! Ovaj model će se bazirati na trenutno najnaprednijem benzinskom motoru 1.5 TSI sa 150 KS. Radiće u sinergiji sa elektromotorom od 90 kW, pa će ukupna sinergijska snaga oba motora biti 150 kW (204 KS). Samo na struju će moći da vozi 65 km, a statistička potrošnja benzina uz svakodnevno punjenje baterija strujom iznosi samo 1.9 l/100 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen potvrdio karavansku verziju Golfa 8

 

196527-vw golf variant 001.jpg

 

Iz najvećeg nemačkog proizvođača je stigla zvanična potvrda da će nova, osma generacija modela Golf, dobiti i svoju karavansku verziju.

Naime, Golf SportWagen (Variant) i Alltrack su već ranije zvanično otkazani na američkom tržištu, pa su se neki pitali šta će biti sa evropskim verzijama, posebno jer su se pre otprilike godinu dana pojavile informacije da bi isto moglo da se dogodi i na Starom kontinentu. Osma generacija Golfa će u hatchbacku izdanju premijeru imati tokom sledećeg meseca, a prodaja bi trebalo da krene pri kraja ove godine. Na karavansku verziju ćemo verovatno sačekati do sredine sledeće godine. Za sada znamo samo da će se sva proizvodnja ovog automobila ubuduće odvijati u VW-ovim pogonima u Wolfsburgu, za razliku od sadašnjeg modela koji se proizvodi u Zwickau. Na ostale detalje ćemo još sačekati, ali sa premijerom novog Golfa saznaćemo sve o motorizaciji, enterijeru, opremi i sl. s obzirom da će Variant sve ovo pozajmiti od hatchbacka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 8 najavljen za 24. oktobar

 

vw golf 8 2020.jpg

 

Volkswagen je danas i zvanično potvrdio da će premijeru dugo najavljivanog Golfa 8 održati još tokom ovog meseca. Tačnije, promocija je najavljena za 24. oktobar, i to na specijalnom događaju ''Life Happens with a Golf'' u Wolfsburgu u Nemačkoj. Do zvanične promocije, više o Golfu 8 možete pročitati u prethodnim postovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen otkrio unutrašnjost novog Golfa

 

golf 8 unutra 001.jpg

 

Na osnovu njih očekujemo dinamičniji Golf od prethodnika, uz tradicionalne linije. Novi Golf se od prethodnika pre svega razlikuje u unutrašnjosti, gde je minimalan broj fizičkih dugmića koja su uglavnom zamenjena kontrolama na ekranu osetljivim na dodir.

 

golf 8 unutra 002.jpg

 

Ispod multimedijalnog sistema koji se spaja sa kontrolnom tablom na koju se nastavlja još jedan panel na dodir, nalazi se niz kontrola osetljivih na dodir za klima uređaj. Golf je blago porastao, a zahvaljujući unapređenoj MQB platformi dobio je veći putnički i prtljažni prostor.

 

golf 8 001.jpg golf 8 002.jpg

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf 8 bez maske

 

5da62ce53fefe_vwgolf811.jpg.e09af3518140212f34206755c798e0de.jpg 5da62d28d42b5_197138-vwgolf888.jpg.7fe57c6b55cff8f6f5bb4101df24f59a.jpg

 

U javnosti su se pojavile nove slike dugo najavljivanog i dugo očekivanog Volkswagen Golfa 8, uključujući tu i fotografiju njegove unutrašnjosti. Još ranije je zvanično saopšteno da će njegova promocija biti održana 24. oktobra, i to na specijalnom događaju "Life Happens with a Golf" u Wolfsburgu u Nemačkoj. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro premijera Volkswagen Golfa 8

 

vw golf 890.jpg

 

Volkswagen sa ovom novom ''teaser'' grafikom podseća na skoru premijeru Golfa 8 koja će održati 24. oktobra, na specijalnom događaju ''Life Happens with a Golf'' u Wolfsburgu.

Više o Golfu 8 možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 8: prva zvanična slika

 

novi golf 8 001.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu premijeru koja će se održati sutra (na specijalnom događaju ''Life Happens with a Golf'' u Wolfsburgu), u javnosti se pojavila prva fabrička slika ovog noviteta.

Više o Golfu 8 možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ef2c2b66-1e18-4240-a380-2b44b4935a60-VW-tipo.png 

 

Kopija Tipa :D 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf 8: komplet zvaničnih fotografija

 

ng8 011.jpg

 

Mada će se zvanična premijera održati sutra (na specijalnom događaju ''Life Happens with a Golf'' u Wolfsburgu), večeras je procureo kompletan set fotografija Volkswagenovog Golfa 8.

 

ng8 010.jpg

 

Golf je sa nama još od 1974. godine i za to vreme je kroz sedam generacija prodat u više od 35 miliona primeraka, pri čemu se trenutno nudi u više od 100 zemalja. Imajući u vidu značaj Golfa za celu VW Grupaciju, ne iznenađuje da je kompanija u novi Golf 8 investirala čak 1.8 milijardi evra.

 

ng8 009.jpg

 

Fabrika u Volfsburgu u Nemačkoj će ostati najvažnija za proizvodnju Golfa, budući da se tamo dnevno proizvodi više od 2.000 primeraka ovog modela.

 

ng8 007.jpg

 

Golf 8 se bazira na VW-ovoj MQB platformi, pri čemu dužina vozila iznosi 428 cm (2 cm više od sedmice), visina je 146 cm, a međuosovinsko rastojanje 284 cm.

 

ng8 006.jpg ng8 005.jpg

 

Kako navode nemački izvori, automobil će biti praktičniji, ekonomičniji i prostraniji, sa više upmarket enterijerom i kvalitetnijim materijalima.

 

ng8 004.jpg

 

Takođe, tu su i novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, tehnologija kontrole gestikulacijom i digitalna instrument tabla, a treba napomenuti i da je broj dugmića u unutrašnjosti drastično smanjen.

 

vw golf 8 ng8 003.jpg ng8 002.jpg

 

U pogledu izgleda spoljašnjosti ne treba ni trošiti previše reči, ovde se naime nisu ni mogle očekivati neke drastične razlike u odnosu na uspostavljeni kompanijski dizajnerski rečnik. Volkswagen tu igra na sigurno i eksperimenata jednostavno ne može da bude. Ovde treba pomenuti da se u gami više neće nalaziti trovratna verzija, dok će se karavanski Golf 8 Variant pojaviti krajem 2020. godine (i to sa oko 50 mm dužim međuosovinskim rastojanjem u poređenju sa sadašnjim modelom).

Što se motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1.0 litarski trocilindraš, pa 1.5 i 2.0 litarski četvorocilindraši, kao i 2.0 litarski dizelaš u više verzija. Tu je i 1.5 litarska TGI Evo verzija sa pogonom na prirodni gas. Potpuno električne verzije Golfa više neće biti jer je njegovo mesto zauzeo novi električni hatchback Volkswagen ID.3.

 

ng8 001.jpg

 

Sa druge strane, ponuda hibrida će podrazumevati Mild Hybrid (sa 12-voltnim i 48-voltnim električnim sistemom) i Plug-in Hybrid varijantu (ovaj potonji po nekim ranijim informacijama sa 1.5 litarskim benzincem i elektromotorom sa ukupno 150 kW/204KS, kao i autonomijom na struju od oko 65 km). U ponudi će od 2020. godine biti i sportski Golf GTI sa 2.0 litarskim turbo benzincem i 235KS, a zatim slede i Golf GTI Cup sa 290KS, kao i Golf R koji će raspolagati sa 330KS. Golf R po najavama iz fabrike neće imati takozvani Drift mod, a ni upravljanje na svim točkovima. Što se tiče Golfa GTI, u paketu će se naći i veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja saćasta maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, neshaoct said:

Dok čekamo na zvaničnu premijeru koja će se održati sutra

Ubi me ovo odlaganje, iscekivanje i neizvesnost... Sto se dizajna tice, videli smo vec i na ranijim slikama da ce to (maltene kao i sa svakom generacijom) spolja najvecim delom biti "deja vu"... Malo je zaobljeniji, ali je bok opet linija prozora i krova maltene paralelnih sa horizontalom, zadnji kraj vrlo slican sedmici... Za moj ukus su samo uke*ali prednji kraj, tako da mi sada donjim delom farova i maskom lici na neke Korejance. Mislim da bi mu u skladu sa ostatkom vozila mnogo lepse legla neka malo misicavija varijacija (nesto kao npr. na Arteonu). 

 

volkswagen-arteon_0.thumb.jpg.fb7b924197815918693baf25113625fa.jpg

 

 Videcemo na sta ce to sve liciti na ulici, u nekoj obicnoj varijanti (a ne u napucanim promo-materijalima), npr. kao ovaj:

 

5da62ce53fefe_vwgolf811.jpg.e09af3518140212f34206755c798e0de.thumb.jpg.b06fb9d34804f452b2838696822cc157.jpg

 

Dobra stvar linija paralelnih sa podlogom i "kutijastog" dizajna je sto je omogucio da (iako duzi za 2 cm od Mk7) opet bude kraci od vecine konkurencije u klasi, sa 428 cm. Ali da pri tom ima sjajno medjuosovinsko rastojanje od 284 cm. Ako je taj podatak tacan, to je odlicno za ovu klasu i neverovatnih 20 cm vise nego prethodna generacija. Negde navode tu velicinu, negde samo da ce imati vece medjuosovinsko, videcemo.

Najvece promene su ocekivano u enterijeru i onome sto se ne vidi, prilicna cifra je ulozena u razvoj. Enterijer je u skladu sa modernim trendovima, dobrano digitalizovan (moja boles' je sto i dalje volim "zive" cajgere u hromiranim tunelima, bar deo klasicnih komandi koje ne moras da juris po touch-u, i sto me ubi ova poplava ekrana na svemu zivom oko nas).

Svakako se igralo na sigurno kao sto je kod Golfa to uvek slucaj - tako da uopste ne sumnjam da ce imati dobru prodaju i da nece ostati na vrhu klase. Nisam jos citao kakve su reakcije ljubitelja brenda na ove izmene.

Sitni detalji, ali pohvalno je da nema okrugao ili kockast poklopac rezervoara - zadrzali su "radikalan" oblik kao sa sedmice ;) (font imena modela na zadnjem delu je naravno pod 90 stepeni).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Novi Golf 8

 

Stvari koje treba znati o novom Golfu:

 

- na autoputu može sam da ide, odnosno da ubrzava, usporava i skreće sve do svoje maksimalne brzine (210 km/h).

- ovo je prvi VW koji može da komunicira preko Wi-Fi sa drugim automobilima, ali i sa saobraćajnim znakvoima ako imaju tu tehgnologiju...i to ima kao standardni paket opreme.

- i dalje će se praviti sa benzincima i dizelima, ali njihovi hibridi će verovatno biti glavne zvezde.

- sve verzije novog Golfa imaće LED svetla kao standard.

- sve verzije će imati digitalni kokpit kao standard, samo će se njihove veličine razlikovati zavisno od paketa opreme.

- cena za početnu najslabiju varijantu novog Golfa sa benzincem (90 konja) će teško biti ispod 20k evra na bilo kom tržištu.

- novi Golf će moći da se update-uje kao što se to danas radi sa Tesla automobilima.

- sva lična podešavanja (sedišta, retrovizori, radio, klima...) se čuvaju na VW Cloud-u, tako da nakon što neko drugi provoza Golfa sve vraćate nazad samo dodirom jednog dugmeta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...