neshaoct 9590 Posted December 18, 2021 Volkswagen uvodi značajne promene u Golf VIII Nije velika tajna da je pre i nakon lansiranja 2019. godine Volkswagen Golf VIII imao probleme sa infotainmentom. Zbog toga je i odlagano njegovo predstavljanje... Međutim, problemi moraju da se reše, a to je i učinjeno. Prvo, svi novi model Golfa sada dolaze sa čipom infotainmenta koji ima čak 25% veću snagu od prethodnika i u Volkswagenu idu toliko daleko da ovu verziju Golfa VIII nazivaju faceliftingom ili redizajnom. Za vlasnike Golfa koji neće moći da računaju na novi hardver, Volkswagen omogućava nadogradnju softvera i pozvaće ih sve u servis na instalaciju. On će omogućiti bolje funkcionisanje infotainment sistema i glasovnih komandi. Zahvaljujući novom hardveru u obnovljenom modelu, VW kaže da će biti potrebno manje od pet sekundi da se prikaže lista rezultata nakon što unesete odredište u navigacijski sistem. Nemački proizvođač automobila kaže da je saslušao kupce i njihove probleme sa MIB3. Ima još promena s infotainmentom. Nakon što prstom dodirnete ekran, klizači za jačinu i temperaturu se automatski blokiraju da bi se sprečilo neželjeno aktiviranje. Dodatni senzor blizine bi trebalo da omogući da kontrole gestovima rade bolje nego pre sa udaljenosti od nekoliko cm. Ove revizije hardvera i sfotvera će sigurno ići i u sve ostale automobile nastale na istoj platformi (Octavia, Caddy…) preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 20, 2021 Ništa bez fizičkih tipki bar kao kod A3 i redizajna prednjih svjetala i maske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted December 20, 2021 Ne bi se "zajebali" i "vratili" barem fizičke komande kontrole sistema klimatizacije ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 22, 2022 AutoTragač: Volkswagen Golf 8 Nova generacija Golfa, možda i poslednja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 2, 2022 Autotrader: 2022. Volkswagen Golf GTI U kabini više nema GTI šarma, snage ima više nego pre ali je to postalo slabo u odnosu na konkurenciju...pa zato već postoji i GTI ClubSport (takav je od starta trebalo da bude GTI): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 8, 2022 Volkswagen Golf 9 za 2026. godinu Golf 9 biće poslednji po unapređenoj tehnologiji dosadašnjih, do dolaska potpuno električnih. Pokretaće se hibridnim pogonima na bazi motora TSI i TDI, kojima će vek produžiti do 2035. donosi Autozeitung.de. Nakon dolaska aktuelnog modela Volkswagen Golf 8, koji je na proleće 2020. startovao lošije od očekivanja (najviše krivicom kontroverzne prednje maske ''sa obrvama''), počelo je da se šuška da je to i poslednji Volkswagen Golf. Ipak, nakon euforije sa električnim automobilima i najave da će benzince i dizelaše početi da gase već od 2025. i da bi osmi Golf mogao da bude i poslednji, u Wolfsburgu su povukli ručnu. Kao što je već najavljeno da će 2023. stići Volkswagen Passat 9, poslednji Passat u seriji (nastavak će biti električni), iz Wolfsburga stižu najave modela, Volkswagen Golf 9, predviđenog za 2026. Novi Volkswagen Golf će biti napravljen na modularnoj platformi. Dužina će sa 428 porasti na 436, širina sa 179 na 183 cm, a visina će biti smanjena sa 146 na 144 cm. Pritom će međuosko rastojanje porasti sa 264 na 269 cm. To će doprineti povećanju komfora, pre svega pozadi. Razvija se na unapređenoj MQB platformi s udelom visokočvrstog čelika povećanog na 55 posto, s haubama i krovom od aluminijuma, što će, uprkos povećanju gabarita i viših sbezbednosnih standarda, smanjiti masu za 35 kilograma. U Wolfsburgu su se opekli s dizajnom prednjeg dela Osmice, pa su za Volkswagen Golf 9 predvideli elegantniju i atraktivniju formu, Pritom će koeficijent otpora vazduha smanjiti na 0.25. Sve to će biti melem za poboljšanje performansi i smanjenje potrošnje goriva, a svi motori će biti hibridni (blagi ili plug-in). Baza će biti turbobenzinci 1.0 TSI i 1.5 e-TSI te turbodizelaš 2.0 TDI (da i on!), sa 48V blagohibridnom podrškom, sa starter-generatorom. Važan će biti plug-in hibrid, na bazi turbobenzinca 1. e-TSI, a svi motori će ispunjavati ekološke norme Euro 7. U Wolfsburgu kalkulišu sa ulaganjima od 2.000 do 3.000 evra po vozilu, za ispunjavanje novih ekoloških normi. Električnog modela e-Golf neće biti, jer će njegovu ulogu preuzeti Volkswagen ID.3. Dakle, Volkswagen Golf 9, koji se očekuje 2026. biće i poslednji (uslovni rečeno) klasični Golf. Nakon njega u ponudi će biti samo modeli na struju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 17, 2022 Doug DeMuro: 2022. Volkswagen Golf GTI Prvi Golf GTI je izašao pre skoro 50 godina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 13, 2022 79-godišnjakinja kupila novi auto - Golf GTI Odlaskom u penziju mnogi smatraju da je vreme da se uspori, ali neki znaju da su godine tek broj koji ne mora da bude presudan. O primerima gde stariji vozači kupuju sportske automobile već smo pisali, a najnoviji primer svedoči još nečemu, a to je bezrezervna ljubav prema jednom automobilu. Vitalna 79-godišnjakinja je snimljena u trenutku preuzimanja novog automobila. Da, u pitanju je Volkswagen Golf, i to u GTI verziji. Sudeći po dostupnim informacijama, ne radi se o nekom ishitrenom potezu. U pitanju nije ni iznenadni dobitak na lotu, kao ni kupovina automobila za poklon. Da stvar bude bolja, ne radi se o Nemačkoj ili Americi, već je u pitanju Južna Afrika. Novopečena vlasnica se odlučila za crni GTI. Inače, to joj je peti GTI koji je kupila u poslednjih 50 godina koliko vozi isključivo Volkswagene. Sudeći po osmehu, 79-godišnjakinja je bila itekako zadovoljna kupovinom. Video je OVDE. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 28, 2022 Auto Bild najavljuje Golf 8 restajling Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 30, 2022 AutoExpress: Volkswagen Golf 8 Nekada je bio etalon u segmentu koji se po njemu zvao, svi su gledali da kopiraju ono što VW stavi u Golfa. Ali, već neko vreme to nije tako, a naročito nije sa ovom osmom generacijom jer sada faktički treba uraditi sve suprotno od Golfa, počev od njegovih katastrofalnih komandi u kabini... 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 31, 2022 Volkswagen Golf R 20 Years Edition Osim što slavi 20-godišnjicu od debija prvog Touarega (o tome OVDE), Volkswagen obeležava i 20-godišnjicu svog R Performance odeljenja. Tim povodom je napravljen specijalni Golf R 20 Years Edition, najmoćniji fabrički Golf do sada. Specijalac je baziran na standardnom Golfu R, ali je ovde 2.0 turbo motor pojačan na 333 KS. Motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, a tu je i pogon sva četiri točka. Pored toga, predviđeni su i sportski Akrapovičev sportski izduvni sistem od titanijuma, modifikovani DSG menjač kako bi dao ''primetnu povratnu informaciju prilikom prebacivanja u viši stepen'', Lapiz Blue ili bela boja eksterijera, 19-inčni Estoril aluminijumski točkovi (dostupni i u sjajnoj crnoj boji), gume Michelin Pilot Sport Cup 2, retrovizori u kontrastnoj boji u odnosu na ostatak vozila (plavi na belim automobilima, crni na plavim vozilima), ''20'' oznake na vratima, detalji od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, kao i plavi ''R'' logo na volanu. Golf R 20 Years Edition će se prodavati u Evropi i Australiji, pri čemu će u Evropi početi da se primaju narudžbine od 2. juna. Treba napomenuti da će Golf R 20 Years Edition biti dostupan za naručivanje samo u narednih godinu dana. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted May 31, 2022 23 hours ago, neshaoct said: AutoExpress: Volkswagen Golf 8 Nekada je bio etalon u segmentu koji se po njemu zvao, svi su gledali da kopiraju ono što VW stavi u Golfa. Ali, već neko vreme to nije tako, a naročito nije sa ovom osmom generacijom jer sada faktički treba uraditi sve suprotno od Golfa, počev od njegovih katastrofalnih komandi u kabini... Lepo ga popljuva ova testerka. Golfa. Kralja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 7, 2022 On 7/20/2020 at 10:41 PM, horvat said: Da, Focus cak sa 83 km/h. Cak i najgori Fiat Tipo (karavan) na ECO gumama, prolazi bolje od ovog... Ja nisam imao pojma da je Xantia i dan danas posle više od 20 godina i dalje rekorder: https://vm.tiktok.com/ZMNRAhftg/?k=1 2 horvat and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 20, 2022 AutoTopNL: Za volanom Golfa GTI Clubsport Aktuelna osma generacija sa 300KS/420Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 13, 2022 Golf 9 pod znakom pitanja Iako je u martu 2021. Volkswagen objavio da će Golf, T-Roc, Tiguan i Passat dobiti naslednike, sada ta najava u slučaju novog Golfa možda zvuči malo preuranjeno. Naime, novoimenovani izvršni direktor kompanije ostaje oprezan u pogledu budućnosti Golfa. U intervjuu za nemački list Welt, Tomas Šefer je rekao da odluka o razvoju modela devete generacije još nije doneta. On je preuzeo uzde glavnog brenda VW 1. aprila ove godine i već dovodi u pitanje budućnost Golfa zbog povećanja troškova povezanih sa razvojem automobila opremljenih motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Očekuje se da propisi Euro 7 stignu u narednim godinama, a oni će povećati cene SUS automobila za 3.000 do 5.000 evra, prema Šeferu. VW-ov šef je najavio da se radi na fejsliftu za aktuelni Golf 8, ali je Golf 9 u ovom trenutku neizvestan. On je istakao da projektovanje novog SUS automobila za koji je malo verovatno da će imati tradicionalni životni ciklus od 7-8 godina možda neće biti vredno toga, dodajući da je ''izuzetno skupo'' razvijati vozila usaglašena sa Euro 7. Aktuelna generacija Golfa postoji od 2019. godine i verovatno će dobiti fejslift 2023/2024. i zatim će se prodavati još tri do četiri godine. Potencijalni Golf 9 bi zato stigao oko 2027. godine, što znači da bi njegov nestanak mogao da se poklopi sa smrću modela sa SUS motorima u EU tokom 2035. godine. Šefer je rekao da će konačna odluka o tome da li će biti Golfa 9 biti doneta u narednih 12 meseci. Rekao je i da je sa malim automobilima teško nadoknaditi veće troškove razvoja koji dolaze sa Euro 7, što znači da budućnost ne izgleda sjajno ni za VW Polo. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 6, 2022 AutoTopNL: VW Golf GTI Clubsport Iako je Golf R jači, on je i teži i uz pogon na svim točkovima, tako da bi ovakav GTI Clubsport ustvari trebao da bude najzabavniji, najviše sportski Golf: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 30, 2022 AutoTopNL: Golf GTI TCR ... sa 430 umesto fabričkih 290 konja, i uz 550 umesto 380Nm obrtnog momenta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 22, 2022 Golf R Hurricane Unikatni Golf R Hurricane sa čak 528KS je projekat stažišta u Volkswagenu, a kreiran je u punoj saradnji sa odeljenjem Volkswagen R. Snaga je povećana sa 320 na 528 konja, a budući da je automobil takođe i 200 kg lakši od standardnog modela (između ostalog nema zadnja sedišta), odnos težina/snaga iznosi 2.75 kg po KS. Podatak o ubrzanju do 100 km/h se ne navodi, ali se ističe da automobil može da dostigne 300 km/h. Osim toga, u paketu su i sportski izduvni sistem, Eibach oslanjanje, MB-Design alu točkovi od 19 inča, Pirelli gume, zeleno-crni eksterijer, proširenja blatobrana, aero body kit od ugljeničnih vlakana (hauba, krov, vrata prtljažnika, zadnji spojler...), novi kočioni sistem (prednje kočnice su od Audija R8 a zadnje od Audija S8), zaštitni kavez, sportska sedišta i volan... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 29, 2022 Volkswagen Golf GTI 40th Anniversary Edition Volkswagen of America slavi četiri decenije otkako je tadašnji Rabbit GTI ušao u prodaju ma američkom tržištu. Zato je sada pripremljeno specijalno izdanje bazirano na aktuelnom Golfu GTI koji može da se dobije i sa dve ekskluzivne boje: Tornado Red i Urano Gray. Sem navedenih, u ponudi su i boje Pomelo Yellow Metallic i Opal White Pearl. Svi imaju alu točkove od 19 inča sa sjajnom crnom završnom obradom, gume 235/35, bočnu grafiku sa šarom u obliku saća i nalepnicama ''40'', crni krov i poklopce retrovizora u kontrastu sa glavnom bojom karoserije. Deo paketa čine i sedišta sa Scalepaper Plaid tkaninom i logo ''40'' na volanu. Mehaničkih promena nema pa automobil pokreće 2.0 benzinski turbo motor sa 241KS. Takođe, adaptivni amortizeri i elektronska blokada diferencijala dolaze kao standard. Volkswagen planira seriju od samo 1.500 automobila i da približno ravnomerno podeli taj broj između verzija sa šestostepenim manuelnim i sedmostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Cene kreću od 33.055 dolara za Golf GTI 40th Anniversary Edition sa manuelnim menjačem odnosno od 33.855 dolara sa automatikom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 1, 2022 https://vm.tiktok.com/ZMFAw366y/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 24, 2022 Sledeći Volkswagen Golf bi mogao da se zove ID.Golf Neki izveštaji iz Nemačke su prethodnih meseci sugerisali da bi aktuelni Volkswagen Golf mogao da bude i poslednji jer se kompanija fokusira na električna vozila. Međutim, u novom intervjuu za britanski Autocar, generalni direktor Volkswagen putničkih automobila Tomas Šefer je sugerisao da to nije slučaj. Kako je napomenuo ''ne bismo napustili ime Golf, nikako.'' Šefer je dalje objasnio: ''Imamo legendarna imena brendova, Golf i GTI. Bilo bi ludo pustiti ih da umru.'' Međutim, imena bi mogla da se malo promene tako da bi model sledeće generacije sa električnim pogonom potencijalno mogao da postane ''ID.Golf.'' S tim u vezi, postavlja se pitanje šta će biti sa ID.3. Šefer tvrdi da postoji prostor da se oba modela prodaju jedan pored drugog jer ID.3 ''nikada nije bio naslednik Golfa, više je Golf Plus.'' ID.Golf bi mogao da da se smesti ispod ID.3, dok bi ID.Golf GTI i eventualni ID.Golf R mogli da se dopadnu entuzijastima. Takve promene su međutim još daleko jer Volkswagen radi na restilizovanom Golfu, a očekuje se da će model osme generacije ostati u prodaji još pet ili šest godina. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 1, 2023 Golf 8 restajling stiže sledeće godine U izjavi za medije prvi čovek Volkswagena Thomas Schaefer je otkrio da u Wolfsburgu pripremaju redizajnirano izdanje Golfa osme generacije koje će se pred publikom pojaviti naredne godine. Schaefer je istovremeno potvrdio da će osveženi Golf (8.5) biti poslednji Golf koji će pokretati motori sa unutrašnjim sagorevanjem, jer će narednu generaciju jednog od najprodavanijih automobila svih vremena pokretati samo elektromotor(i). Sa osveženim izdanjem VW-ovog bestselera se ne očekuju velike promene ispod haube, ali se očekuje povratak ergonomičnijih fizičkih tastera za upravljanje pojedinim funkcijama i još kvalitetniji materijali u putničkom prostoru. Na vrhu ponude ostate sportske verzije GTI i R čiji 2.0 četvorocilindarski turbobenzinski motori bi trebalo da budu još snažniji i štedljiviji, a sa potpunom elektrifikacijom koja je planirana za devetu generaciju sve verzije Golfa biće znatno snažnije od postojećih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted February 1, 2023 Povratak fizičkih tastera će biti najbolji dokaz koliko su aktuelna taktilna VW rešenja ergonomski totalno promašena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 7, 2023 Sledeće godine Golf restajling Nakon početnog oduševljenja, kako obično biva kad dođe novi Volkswagen Golf, ali i rezervi, pa i (opravdanih) kritika na dizajn prednje maske, posebno ''farova s obrvama'', na račun novog Volkswagen Golfa počele su da pristižu i ozbiljnije pritužbe. Pre svega na kvalitet i utisak da se štedelo u poređenju sa Golfom 7, što su najdirektnije prezentovali i secirali engleski novinari. Problem je što je sve pratilo i osetno povećanje cena, pa su se mnogi kupci osetili razočaranim, pa i prevarenim. To su pokazali prodajni rezultati, koji su, bez obzira na korona-krizu neprijatno iznenadili šefove iz Wolfsburga - prodato je manje od pola (oko 40% očekivane količine). Golf je, na iznenađenje mnogih, prestao da bude hit. Zbog toga će redovni restajling stići godinu pre planiranog roka, već pred leto sledeće godine. Prednji ''farovi s obrvama'' će se promeniti LED svetlima po uzoru na Volkswagen ID.3. Velike su zamerke na preglednost i funkcionalnost digitalne table sa instrumentima i cele centralne konzole. Novi model će dobiti ekran ispred volana od 10.4 inča, a ispred centralne konzole od 12.9 inča. Budući da je dosta primedbi da kvalitet nije na dovoljno visokom nivou (gleda u leđa korejskim konkurentima Hyundai i30 i Kia Ceed, a pogotovo novom francuskom adutu Peugeot 308), pa će unutrašnjost biti temeljno redizajnirana. Naravno, povećanje cene se ni ne pominje. Volkswagen se oprašta od dizelaša, pa će u osnovnoj ponudi biti blagohibridni 1.0 TSI sa 110 KS i 1.5 TSI sa 130 i 150 KS. Velika poboljšanja će ponuditi hibridni modeli 1.5 eHybrid sa 215 KS (zamenjuje 1.4 eHybrid s 204 KS) i GTE koji će kombinaovanu snagu povećati sa 245 na 260 KS. Domet samo na struju će se povećati na 100 km. Od redizajniranog Golfa 8 se puno očekuje jer će biti glavna zvezda u 2024. kad će se slaviti 50. godišnjica serije modela Volkswagen Golf. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 25, 2023 JMS Volkswagen Golf GTI Clubsport Volkswagen Golf GTI Clubsport je prošao obradu u tjuning kući JMS Fahrzeugteile koja ga je dodatno poboljšala nizom modifikacija. Pre svega, tu su 20-inčne srebrne felne Barracuda Racing Wheels pa jarko zelena folija, crni krov i karbonski izgled haube. Aerodinamički kit uključuje novi prednji spojler, izmenjeni zadnji difuzor i bočne pragove, kao i zadnji krovni spojler. U paketu su i KW oslanjanje (auto je napred niži 45 mm a pozadi 40 mm), kao i sportski izduvni sistem. GTI Clubsport pokreće 2.0 četvorocilindrični turbo motor sa 296KS, u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, a do 100 km/h ubrzava za manje od 6 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites