Jump to content
FAS Goran
Daki

VW Golf VIII / Golf 8

Recommended Posts

Prior Design Volkswagen Golf GTI Widebody

 

214514-prior 03.jpg

 

Još jedan tjuner priprema novi paket za aktuelni Volkswagen Golf GTI. To je Prior Design koji najavljuje da će uskoro vlasnicima Golfa GTI ponuditi Widebody kit, zaslužan za agresivniji izgled ovog hot hatch modela.

 

214515-prior 02.jpg

 

Za to će se brinuti šira krila/rubovi, novi prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i zadnji krovni spojler.

 

214513-prior 01.jpg

 

U paketu će se naći i modifikovano oslanjanje, novi Borbet alu točkovi i distancijali, a ostaje da se vidi da li će biti pojačanja 2.0 TSI motora (serijski raspolaže sa 245KS i 370 Nm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Golf GTI Clubsport

 

Golf GTI definitivno više nije k'o što je bio...pa je VW zato brže bolje pustio na tržište Clubsport verziju (nije više u pitanju ograničena serija kao nekada, već stalna ponuda) i ''popravio'' sve te stvari...faktički napravio GTI kakav je i trebao od početka da bude:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Volkswagen Golf GTE

 

Hibridni automobili su nekada bile dosadne stvari bez duše. Kupujući jedan žrtvovali ste uživanje u vožnji zbog ekologije. Više nije tako - ili bar ne treba da bude gledajući prema Golfu GTE.

Model druge generacije lansiran početkom 2020. godine nasledio je originalni Golf GTE, koji je bio jedan od prvih plug-in hibrida na tržištu kada je najavljen krajem 2014. godine. Ključna promena kod druge generacije je dvostruko veća litijum-jonska baterija, koja proširuje potpuno električni domet vožnje do 65 kilometara. Naravno, tu su i sve prednosti najnovijeg modela Golfa. Kao i kod njegove prve generacije, osnovni motor je 1.4 TSI sa 150 konja i šestostepeni DSG automatski menjač.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec ih vidjam cesce po BG - uzivo, spreda deluju jos grdje nego na slikama i YT.

Pogotovo ove obicne klot verzije, koje cemo najcesce i vidjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds: 2022. VW Golf GTI

 

Golf GTI je na mnogim tržištima popularizovao hothatchback segment poslednjih decenija, ali...već odavno najpopularniji automobili na istim tim tržištima postaju ili su već postali SUV modeli. U takvim okolnostima posao za Golf i ostale je teži jer nisu više popularni kao do nedavno. Novi Golf GTI ima 242KS/370Nm, tj. malo više u odnosu na pre sa 228KS/350Nm, plus i novo oslanjanje, a standardno dolazi sa manuelnim menjačem sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Volkswagen Golf GTI

 

Pre nego što je Volkswagen napravio prvi Golf GTI nije postojalo nešto što bi se zvalo ''hothatch'' (vrući kompakt). Sada je ta fraza ušla u svakodnevni jezik i gotovo svaki proizvođač koji ima ''hečbek'' takođe ima i ''vrući'' - ili u najmanju ruku barem njegovu ''toplu'' varijantu. Bila je to 1976. godina kada je rođena originalna verzija ovog automobila i od tada je, kroz sedam generacija i uz pomoć nebrojenih ''imitatora'', običnom kupcu donela performanse, osećaj vožnje i zabavu u neviđenim razmerama. Trenutni Golf GTI je osme generacije i trebao bi biti najbolji do sada...

 

Velika vest za entuzijaste je da ovaj GTI sada dobija malo više snage. Najnovija verzija EA888 EVO4 turbo-benzinskog motora (2.0 TSI) daje 245 KS sa obrtnim momentom od 370 Nm. Kao i obično, ručni menjač sa 6 brzina je serijski, a automatski je 7-stepeni DSG menjač sa dvostrukim kvačilom. U varijanti sa DSG menjačem mu treba 6.2 sekunde do stotke i ide sve do 250 km/h. Kao i ranije, za ljubitelje dizela Volkswagen i dalje nudi ''GTD'' verziju koja koristi 2.0 TDI motor sa 200 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Volkswagen Golf

 

Svaki drugi mali automobil se sa razlogom upoređuje sa Golfom: kako i ne bi kad je decenijama već Golf etalon za to kakav treba da bude auto C segmenta u cilju da se dopadne svima.

Ali, s obzirom na to da Volkswagen sada mnogo više pažnje, i novca, troši na nove projekte poput familije potpuno električnih vozila ID, autonomnu vožnju, i naravno stalno prisutni teret afere ''dizelgejt'', da li je novi Golf i dalje uopšte u fokusu za VW? Da li je Golf 2021. dobar koliko može biti, ili je VW samo otaljao posao sa novim Golfom?

Među rivalima Golfu su Toyota Corolla, Ford Focus, Peugeot 308, Opel Astra, Mazda3, Hyundai i30...ima ih dosta. Naročito je važno pogledati kakav je u poređenju sa njima jedan jeftiniji Golf sa slabijim motorom (1.4T) i manjem paketu opreme (Life), kao ovaj u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf GTE Skylight

 

215454-vw gte 05.jpg

 

Grupa Volkswagenovih pripravnika je za tradicionalno Worthersee okupljanje pripremila zanimljiv koncept automobil, ali budući da je pomenuta manifestacija i ove godine otkazana zbog Covida-19, automobil je završio u Autostadstu u Wolfsburgu.

 

215458-vw gte 04.jpg

 

U pitanju je Volkswagen Golf GTE Skylight, dakle modifikovani Golf GTE Plug-in Hybrid koji dolazi sa 1.4 turbo-benzincem i elektromotorom sa ukupno 245KS i 400 Nm, kao i litijum-jonskim baterijama od 13 kWh i 6-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

vw gte 03.jpg

 

Volkswagen navodi da Golf GTE u elektro modu može da postigne 130 km/h, kao i da samo na struju prelazi oko 60 km.

 

215456-vw gte 02.jpg

 

Volkswagen Golf GTE Skylight je u beloj boji, sa Lapiz i Catalina plavim trakama, ručicama na vratima sa osvetljenjem, plavim detaljima i osvetljenjem u unutrašnjosti, kao i volanom iz Golfa R.

 

215457-vw gte 01.jpg

 

Osim toga, u paketu su i pragovi i zadnji spojler sa Golfa R, izduvni sistem od nerđajučeg čelika, 20-inčni BBS točkovi, podešavajuće oslanjanje i stero sistem od 3100 W.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Volkswagen Golf GTI

 

Ne samo predstavljanje novog GTI Golfa, već i njegovo upoređivanje sa Golfom GTI 7.5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads: Golf 8 GTI Clubsport

 

Dugo je Golf GTI bio svojevrsni zlatni standard u hothatch delu tržišta. Ali, sa godinama je postajao sve manje i manje ''hot'', a sve više samo eto tek malo brži hatch u odnosu na standardne varijante Golfa. Kao da je i VW postao svestan toga, pa je zato nikada brže tržištu ponudio Clubsport varijantu GTI...a, to je već hothatch. To je ustvari Golf 8 GTI kakav je trebao da bude od starta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2021. Volkswagen Golf

 

Volkswagenova osma generacija Golfa je već neko vreme sa nama, i iako bi se moglo reći da izgleda slično prethodnoj generaciji spolja, ispod lima mnogo velikih promena (i nekih malih).

Pogledajte šta je drugačije, zašto je sada skuplji i da li vredi toga kada imamo u vidu konkurenciju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. VW Golf R-Line

 

Golf 8 je dosta skuplji od Golfa 7.5 kojeg je zamenio. Zašto? Pa, postoji nekoliko unapređenja na šasiji i dosta modernijeg enterijera, plus novi dizajn spolja. Tu je i novi automatski menjač umesto DSG-a.

Ali, da li je novi Golf vredan tog ozbiljnog povećanja cene? I, od svih novih Golfova da li je onda zato baš R-Line postao najbolja kupovina?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobytel.jpg Autobytel: 2022. Volkswagen Golf GTI

 

O tome koliko su pogodili tržište sa novim Golfom GTI možda najbolje govori činjenica da je njegova pojačana Clubsport varijanta izašla svega 6 meseci posle njega.

Do sada, Volkswagen je uvek čekao dosta duže, i do 2 godine da izbaci Clubsport...ali sa osmom generacijom su morali brže bolje da izbace još jedan pojačan Golf posle GTI-ja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: VW Golf GTI Clubsport 45

 

Ova edicija je napravljena u čast proslavljanja 45 godina od prvog Golfa GTI:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf GTI BBS Concept

 

vw bbs 004.jpg

 

Volkswagen i VW entuzijasta Jamie Orr iz Filadelfije su zajedno kreirali sepcijalni Golf GTI inspirisan nekadašnjim Golfom II GTI.

 

vw bbs 003.jpg

 

Projekat je nazvan Golf GTI BBS Concept i dolazi sa retro BBS crvenom i crnom grafikom, 19-inčnim BBS Super RS točkovima u srebrnoj i zlatnoj boji, modifikovanom H&R oslanjanjem, kao i Borla izduvnim sistemom.

 

vw bbs 002.jpg

 

''Želeli smo da zadržimo dušu Mk8, pa smo krenuli sa tradicionalnijim modifikacijama. Ali, ostavili smo unutrašnjost, karoseriju i pogonski sistem onako kako su došli iz fabrike'', rekao je Orr. ''Uzmite ta sedišta na primer, sa ovim upečatljivim crvenim dizajnom - ona su jednostavno fenomenalna. Promena bilo čega od toga bila bi šteta.''

 

vw bbs 01.jpg

 

Standardni Golf GTI inače dolazi sa 2.0 turbo benzincem koji raspolaže sa 245KS i 370 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: VW Golf GTI Clubsport 45

 

Kako bi obeležili 45 godina od prvog Golfa GTI, Volkswagen je lansirao posebnu verziju Golfa GTI prikladno nazvanu Clubsport 45.

Stvari po kojima se razlikuje od običnog GTI su npr. Scottsdale alufelne 19-ce, povećana mu je maksimalna brzina na 267 km/h, ima LED Matrix farove, Akrapovičev izduvni sistem...

Da li je sve to dovoljno? Pa, ''problem'' je što isti 2.0 turbo-benzinac sa 300KS/400Nm, isti menjač (DSG sa 7 brzina), isti pogon napred...sve to ide i u Cupru Leon - i košta sve zajedno manje od ovakvog Golfa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Volkswagen Golf 8

 

Možda su u Volfsburgu čekali da još malo sazri najnoviji Golf, pa je zato kasnio sa dolaskom u Srbiju.

Konkretan auto je 2.0 dizel sa 115KS/300Nm, treba mu 9.7 sekundi do stotke, manuelac sa 6 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Volkswagen Golf 8 GTI

 

Ukratko: nijedan vlasnik sedmice GTI ne treba da prelazi na osmicu GTI.

Ne treba jer mehanički dobija isti auto, ali sa jeftinijim rešenjima svuda, sa očajnim infotainment sistemom, bez ijednog fizičkog dugmeta u kabini, a onda dva tastera koja se najviše koriste (za podešavanje temperature i jačine zvuka) nisu čak ni osvetljeni, itd, itd...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Volkswagen Golf GTI

 

Način na koji se vozi je ono na čemu je VW najviše radio kako bi napravio razliku u odnosu na prethodni, a promenljivi načini vožnje omogućavaju mu da se oseća ''kao kod kuće'' i na sporednim putevima ili na putu do škole, ili na autoputevima. Međutim, rivali poput Renaulta Megane RS ili Honde Civic Type R imaju više konja, pa da li je standardni GTI dovoljno ''hothatch'' da bude iznad konkurencije?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 8 TDI na Nirburgringu

 

Jedna od najjeftinijih varijanti novog Golfa sa 150 konja iz 2.0 TDI motora, sa 205/55 R16 točkovima i gumama Bridgestone Turanza - dakle, sve je potpuno fabrički na njemu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto: Golf GTI Clubsport 45 na Nirburgringu

 

Za volanom je Christian Gebhardt, test vozač magazina Sport Auto, a vreme kruga iznosi 8.02,66 minuta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Volkswagen Golf GTI

 

240KS/370Nm je nekada bilo impresivno za hothatch, dok danas...paaa - nije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Volkswagen Golf GTI Clubsport

 

Prostor između Golfa GTI i Golfa R sigurno nije posebn veliki, ali bez obzira na to Volkswagen je godinama bio odlučan da ga popuni - i to čini i u osmoj generaciji Golfa sa GTI Clubsport.

Zapitati se zašto ovaj model postoji kada za ne mnogo više novca kupci mogu da idu još brže i dobiju pogon na svim točkovima u Golfu R, nije poenta. Ljubitelji Golfa GTI često odbacuju Golf R kao hothatch za menadžere koji se dosađuju, a ne kao za Nirburgring. Žele nešto više fokusiranije - Golf GTI sa genima motosporta. Ono što je kod Golfa prethodne generacije radio GTI TCR, sada (nakon što je VW izašao iz TCR šampionata) radi ''Clubsport'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Volkswagen Golf GTI vs Golf R

 

GTI sa manuelnim menjačem i Golf R opremljen DSG automatskim menjačem. Tomas i Džejms upoređuju ova dva hothatch-a. Da li je Golf R sa pogonom na svim točkovima vredan dodatne cene u odnosu na svog jeftinijeg brata sa pogonom na prednjim točkovima?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels: Volkswagen Golf R-Line

 

Malo dizajna od najjačeg Golfa, ali ispod haube 1.4 turbo-benzinac sa 150 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...