Jump to content
FAS Goran
Daki

VW Golf VIII / Golf 8

Recommended Posts

Golfovi su se uvek dobro vozili, i MQB se dobro vozi. Sportske verzije se voze odlično, sve, bez izuzetka.

 

Golf nikad nije ni pikirao da bude najbolji u jednoj disciplini, nego optimalan u svim, a to ostavlja određen prostor da neki drugi budi bolji u pojedinim, ali značajno lošiji u ostalim. Tržište taj optimum argumenata nepogrešivo prepoznaje iz godine u godinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf je skroz ok vozilo. Samo da nije tako "kradljiv". Za mene, to mu je najveća mana. Što posedovanje istog za sobom vuče dodatni stres. Koji je u današnje ludo vreme (meni) suvišan. A kod ovog novog šteta što su komande klimatizacije u pretežnom delu u tabletu. To je (za mene) "katastrofa" od rešenja. Glupost. Nepraktično. Nebzebedno. Da sam to mogao da prihvatim, još pre pet godina bih uzeo 308 mk2. Ili sada 3008. 'ebo ih tablet, sve redom ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, nidza said:

Golfovi su se uvek dobro vozili, i MQB se dobro vozi. Sportske verzije se voze odlično, sve, bez izuzetka.

 

Golf nikad nije ni pikirao da bude najbolji u jednoj disciplini, nego optimalan u svim, a to ostavlja određen prostor da neki drugi budi bolji u pojedinim, ali značajno lošiji u ostalim. Tržište taj optimum argumenata nepogrešivo prepoznaje iz godine u godinu.

Sa prvom polovinom se bas ne slazem, mk3 i 4 nisu bas bili nesto u tom polju npr. 

 

Ali sa drugom polovinom skroz da. To je i sustina zasto oni nikad nisu 'urinirali' po drugima, kao sto je rekao vagenovac, nego su prosto uvek isli tim zaokruzenim pristupom, sto se jeste trzisno pokazalo najispravnije. 

 

Iz ovih snimaka, mislim da je osmica ipak sisla ispod tog nekog njihovog prosecnog nivoa, po tom pitanju. Majku mu, bar nek bude isto kao sedmica +/-, ne treba tu nekog progresa da bude, al bar da nije nazadovanje...

 

Ostaje naravno prostor da se to mozda izmeni, popravi, u nekim narednim iteracijama, mozda zaista i samo promene fabricke pneumatike, malo tweakuju ESP, pa bude bolje...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam i dalje skeptik da ovo nema neko objašnjenje u gumama ili softveru. A8 i A7 platforma se toliko malo razlikuju mehanički, da mi je potpuno neverovatno bilo kakvo ozbiljno nazadovanje (i napredovanje).

Na snimku slaloma nema nikakav grip na zadnjem delu auta. Kliza levo desno ko po ledu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2020 at 12:49 PM, horvat said:
Pa ako ides u tu gen, onda opet nije 'urinirao' po Focusu RS sa 305 ks i sper diferencijalom  

Samo s' tom razlikom što je RS Mk1 apsolutno neupotrebljiv kao svakodnevno vozilo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2020 at 10:19 PM, totti said:

Samo s' tom razlikom što je RS Mk1 apsolutno neupotrebljiv kao svakodnevno vozilo emoji4.png

Odnosilo se na RS Mk2. 

 

RS Mk1 ima 225 ks, koliko i ST Mk2, a RS Mk2 ima 305 ks. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2020 at 10:27 PM, horvat said:
Odnosilo se na RS Mk2. 

Aha, ok.

Sad, ne znam nikog sa RS Mk2, pa da prenesem mišljenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oettinger Volkswagen Golf 8

 

205383-oettinger 03.jpg

 

Volkswagenov tjuner Oettinger je među prvima koji su ponudili kompletan aero body kit za najnoviju, osmu generaciju Golfa.

 

205385-oettinger 02.jpg

 

Paket obuhvata novi prednji spojler, set bočnih pragova, zadnji krovni spojler i zadnji difuzor. Tjuner napominje da su ovi elementi uspešno testirani u vazdušnom tunelu.

 

205384-oettinger 01.jpg

 

Osim toga, automobil je i nešto niži od fabričkog primerka, a tu je i komplet novih 18-inčnih alu točkova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Volkswagen Golf 8

 

Na testu je Golf 8 u Style paketu opreme sa 2.0 TDI motorom sa 150 konja, i DSG menjačem sa 7 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Volkswagen Golf 8 GTI

 

Novi GTI bi trebalo da se više razlikuje od starog, dok se običan novi Golf manje razlikuje od prethodne generacije....tako je otprilike VW zamislio, a pogledajte kako realizovao u praksi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Volkswagen Golf 8

 

VW je napunio novi Golf sa dosta nove tehnologije (ima i problema oko njenog funkcionisanja, opoziva...), ali će ljudi sigurno prvo primeniti i najviše upamtiti promenjen prednji deo auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek svaki treći proizvedeni Golf 8 je potpuno ispravan

 

VW Golf posle više decenija prestao da bude najviše prodavan model u Evropi

 

2017-Volkswagen-Golf-5-G-MY17-1-4-SE-TSI

 

 

Problemima isprepletan start prodaje novog Golfa 8 je počeo da se odražava i na prodajne brojke. Posle više decenija, po prvi put je Golf izgubio titulu najbolje prodavanog automobila u Evropi, preneo je ugledni nemački list Handelsblatt. To se nije dogodilo u istoriji dugoj 45 godina, iznela je redakcija ovog lista, a i mi smo nedavno u zanimljivosti večeri pisali o tome koji je model poslednji put bio popularniji na evropskom tržištu. Omiljeni nemački automobil je, titulu izgubio još u maju i junu, prema podacima kojima barata redakcija Handelsblatta, i to od Renaulta Clija, koji je opet prema nekim drugim statističkim podacima, svejedno bio u najbližoj zoni uz Golf.

 

Kao razlozi za neočekivano spori start Golfa na tržištu, navode se problemi s niskim kvalitetom, koji muče razvojni tim od samog početka. Zabeležena su i neslaganja unutar grupacije, koja su takođe uticala na proizvodnju i brojke koje pokazuju prodajne rezultate. Umesto Golfa, na tronu se našao galski mališan sa 16 hiljada više isporučenih jedinica u maju. S druge strane, analitčari iz čuvene kuće Jato Dynamics us izvestili da je samo 13 hiljada primeraka Golfa plasirano tokom maja. U junu je isporučeno 37 hiljada primeraka francuskog automobila i svega 24 hiljada Golfova, prenosi Handelsblatt.

 

Povrh svega, Golf 8 i nije mogao biti isporučivan u obimnijim kontigentima zbog problema koji muči proizvođača već duže vreme. Naime, do kraja 2019. godine je, s proizvodnih traka u Volfzburgu sišlo svega 8.400 primeraka umesto planiranih 100 hiljada. Burne kritike je na račun uprave koncerna izrekao i rukovodilac sindikata Volkswagena Bernd Osterloh: “Preambiciozni članovi upravnog odbora u automobil guraju previše bestpotrebne tehnologije, i to čine jednostavno prebrzo. To tako ne ide,” ispuca on u dahu još tokom proleća.

 

Veću salvu kritika od svih drugih struktura, pokupio je izvršni direktor grupacije Herbert Dis. Kvalitet Golfa 8, kao industrijskog proizvoda, nažalost nije bio na nivou modela prethodnih generacija a broj grešaka koje su otkrivane skoro svakog novog dana u eksploataciji, je bio enorman. Povlačenje vozila uslovljeno problemima s kompjuterskim programima je dovelo do obustava isporuka u maju, a o tome smo više puta izveštavali.

U normalnim, uobičajenim okolnostima, zanimljivo je reći da oko 70% od ukupnog broja proizvedenih automobila u pogonima u kompanijskoj centrali, siđe s proizvodnih traka bez ikakvih problema. U slučaju VW Golfa je taj pokazatelj na nivou od 33%. Drugim rečima, u proseku, svaki treći proizvedeni Golf 8 je potpuno ispravan.

 

Kao so na ranu stigla je i nevolja s činjenicom da ni dileri nisu bili opremljeni na odgovarajući način kako bi prodaja “Osmice” bila dobra, pa je direktor prodaje, Jirgen Štakman morao lično da se izvinjava predstavnicima trgovinske mreže.

 

Ipak, rukovodstvo Volkswagen grupe je potpuno sigorno da će Golf uskoro ponovo biti broj 1 u Evropi. Iz firme je stigla objava da je obim isporuka kompakta tokom jula, ponovo bio drastično veći u Evropi, i značajno izdašniji nego lanjskog jula. Kada se na tržištu budu našle i dodatne verzije modela, sve će moći da krene samo u jednom smeru, a to je “na bolje”.

 

Kako bilo, sledećih meseci ćemo svedočiti o tome da li je Golf krenuo u renesansu ili je potonuo u sivilu. Prošle godine je VW u matičnoj fabrici, po prvi put posle 2007. godine, proizveo manje vozila od 700 hiljada, na godišnjem nivou.

 

Teskt preuzet sa autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Volkswagen Golf 8 GTE

 

Golf plug-in hibrid, ali onaj jači sa više snage i sportskog izgleda nosi oznaku GTE. Obični novi Golf plug-in hibrid nosi oznaku eHybrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carpervertyoutubelogo.jpg CarPervert video: Test 2020. Volkswagen Golf GTI

 

Jonny Smith je bio jedan od prezentera Fifth Gear, sada ima svoj kanal na YouTube posvećen automobilima, i evo njegovih utisaka o novom Golfu GTI:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: Volkswagen Golf 1.5 TSI

 

Golf sa podočnjacima i bez fizičkih dugmića unutra...čik pokušajte da lako ugasite start/stop :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...