horvat 6456 Posted July 21, 2020 Mislim da ta teorija pada u vodu: https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Turanza-T005.htm https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/CINTURATO-P7.htm https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Eco-Contact-5.htm Tipo sedan je na P7 Cinturato isao 76 km/h, a Tipo HB je na Conti ECO isao 74 km/h... Sad, mogu biti relativni ti testovi, ali vidno su obe gume sa Fiata losije od tog Bridestona sa Golfa. A Tipo basss nije pravljen za handling i slicno... Bice da je jednostavno lose napravljen 1 N.N. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted July 21, 2020 Sadnje već činjenično stanje da je MQB biiip... Barem na moose testu. Više je tu razloga. Jedan je podešenost ESP-a jer se to u stvari testira. Druga stvar bi mogao biti pretvrdo podešen ovjes i čini mi se da danas većina Golfova nema anti roll bar. Doduše danas većina auta C segmenta nemaju anti roll bar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 21, 2020 U kombinaciji sa onim crash testom gde mu se otvorila zadnja vrata, stvarno se stice utisak da opasno zakidaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted July 21, 2020 Golf i VW već jako dugo žive na staroj slavi. Znam da se neki neće složiti ali to je baš tako. E da, žive od Kine. Sa njom su godinama financirali Europu u kojoj su bili na pozitivnoj nuli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted July 21, 2020 @horvat I pored toga, nigde u recenziji EURO NCAP ne pišu o otvaranju zadnjih vrata te je i pored toga 5*..ko tu koga, ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted July 22, 2020 (edited) Golf 8 na testu izbegavanja losa, rutinski i malo problematično… Kralj kompakta nove generacije, Volkswagen Golf 8, našao se pred zanimljivim izazovom u proveri dinamičke stabilnosti. Test izbegavanja losa može da bude veliki problem za neke automobile. Volkswagen Golf 8 je zato imao težak zadatak, jer dobro je poznato da Volkswagen Golf nema pravo na grešku kod oštrog oka javnosti. Prvi prolazak vozača, bez prethodnih pokušaja i poznavanja automobila, pri brzini kretanja vozila od 77 km/h nije prošao najbolje. Pri 70 km/h utisak je već drugačiji, puno bolji. Međutim, deo ekipe koji je sprovodio test je malo krivice prebacio i na gume (Bridgestone Turanza T005), s kojima su i ranije imali lošija iskustva. Sa druge strane, konkurencija je imala dobre epizode na ovom ispitivanju. Posebno Honda Civic, koja je isti test položila uz brzinu kretanja od čak 81 km/h. Honda je bila veoma uverljiva i pri 84 km/h sve do povratka u prvobitnu traku, gde je oborila prvi čunj. Za razliku od testa izbegavanja losa, Volkswagen Golf 8 je bio daleko bolji na veleslalomu, sa predvidljivim kretanjem i mogućnošću blagog zabacivanja zadnjeg dela, što je pomoglo prilikom upravljanja za što preciznije skretanje. Ipak, najveće iznenađenje je otkriće da je Volkswagen Golf 7 ostvario bolji rezultat na ovom testu, koji je prošao pristojnom brzinom od 76 km/h. Možda će se i Volkswagen izjasniti o ovom slučaju i dodatno poraditi na novim primercima modela Volkswagen Golf 8… preuzeto sa - Auto Blog Edited July 22, 2020 by neshaoct dodao sadržaj sa linka Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted July 22, 2020 Bridgestone Turanza se ponavlja na vozilima koja imaju problem na testu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted July 22, 2020 Mislim da sam gledao novog BMW 1 sa tim gumama i ako se dobro secam bilo je nesto oko 73kmh, al nisam 100% siguran. Probacu da nadjem posle. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 22, 2020 Evo sad gledam, ima jos par auta, i taj BMW 1, i npr Mazda CX-30 je prosla 74 km/h, doduse to su Turanza T005A, ne znam da li to "A" nesto menja... Merc CLA Shooting brake, takodje na istim gumama 71 km/h, dok je coupe failovao sa 66 km/h. Ima nesto u tim gumama definitivno, ali daleko od toga da su jedini faktor tako loseg ponasanja, pri tom, da ne pominjemo cinjenicu da je uvek guma izbor proizvodjaca. 3 Milutinac, dekirs and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 22, 2020 Turanza je biiip, da se ne uvredi ako ih neko ima Vozio sam bas skoro conti eco i turanzu i subjektivno je conti i udobniji i sigurnije drzi, ne znam kakav im je odnos po testovima, ali subjektivno razlika bas. Sto se tice golfa i mqb, realno je to sada obican/prosecan auto, ne zive skroz od stare zasluzene slave i nije totalno lose, ali definitivno vise "reklame" nego supstance. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17665 Posted July 22, 2020 On 7/20/2020 at 10:30 PM, Ivan said: ne pominju dimenzije pneumatika, sem da je meni "omiljeni" Bridgestone u pitanju. Apropo osm'ce - jos gore je sto kazu da je sedm'ca bolje prolazila isti test . 4 1 Grafit, Milutinac, horvat and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 22, 2020 10 minutes ago, vagenovac said: Sto se tice golfa i mqb, realno je to sada obican/prosecan auto A kad je to bio natprosecan? 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted July 22, 2020 Golf bio i ostao etalon segmenta. Možete da pričate šta hoćete, a MQB je doneo fino unapređenje. 2 totti and Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17665 Posted July 22, 2020 Nadam se da se iz mog pisanja vidi da stvarno nemam predrasuda prema proizvodjacima. U ovom slucaju, cak i merkam auto na istoj toj MQB platformi... Sto se Golfa tice - slazem se sa Nidzom da jeste etalon za Compacte. Ali za mene iz sledeca tri razloga, zbog kojih im uvek skidam kapu: 1. jos 1974. rodonacelnik decenijama najprodavanije klase automobila (donedavno); 2. iz generacije u generaciju uspevaju da odrze odnos dizajna/kvaliteta/ergonomije koji pije vodu kod izuzetno siroke palete kupaca; 3. koliko god neko pricao da su im modeli prekopirani, s druge strane to daje izuzetne prodajne rezultate. Pogledajte samo Evropu, gde u Compact klasi Golf bukvalno pi*a po konkurenciji godinama unazad. Ako se tu dodaju Octavia i Leon, dobija se totalna dominacija Vagena. Kao sto su to recimo Zabari uvek bili (i dan danas su) u Mini klasi (500/Panda) ili do pre 10-ak godina u Subcompact klasi (Punto). Sto se mene tice, prvenstveno iz razloga No2 nikada ne bih kupio Golfa . Upravo zbog te prilagodjenosti sirokom sloju ljudi (sto je plus za prodajne rezultate) - meni je uvek bio neupadljiv auto, koji ne izaziva nikakvu emociju niti zelju da ga posedujem. Da ne ulazim u dalje polemike da li to vredi ili ne, da li je ili nije kvalitet, da li je ili nije marketinska zvaka, u sve kontroverze oko motorizacija i platformi, posto ce prica otici u nekom drugom smeru. Da je etalon za klasu - itekako jeste i to decenijama, skidam kapu. Da li ce se svideti svima - naravno da nece. 3 vagenovac, Woodoo and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 22, 2020 Jeste najprodavaniji, najpopularniji, itd, ali za upravljanje (o cemu sam mislio da je rec sve vreme, apropo videa), nije nikad bio etalon. Neke generacije su bile dobre u tome (mk 5 npr), neke prosecne, neke bas lose, ali etalon nije bio nikad. To je uglavnom pripadalo Pezou, Hondi, Fordu (Focus je najduze etalon), poneka Alfa se znala ugurati u taj "klub" (npr. Alfasud), itd... Naravno da ne diskutujem o sveukupnom utisku auta, na osnovu jednog snimka testa severnog jelena... to je samo jedan aspekt, ali taj aspekt su zaista usrali, koliko god to bolelo neke 3 Ivan, dekirs and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 22, 2020 Kom pezou? Ford je tu uvek bio najbolji , kao i Ar Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted July 22, 2020 Evo poznate (nad)moći MQB platforme: I tako... Ima još lošijih ali i boljih rezultata za MQB vozila no činjenica ostaje da generalno nisu zadovoljni kako funkcionira ESP na VAG vozilima. Često su jako nesigurni ili zadnji kraj jako poskakuje i slično. Sa druge strane za jedan Jeep Compass koji nije podešen za brzu vožnju i ima jako velik klirens oni imaju dosta lijepe riječi i isti test prolazi sa 79 km/h: 3 vagenovac, ISV_01 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 22, 2020 O upravljanju golfa je tesko suditi, kada ima drasticnih razlika u verzijama. Dakle golf je fabricki predvidjen da nosi od 15, pa do 19 inca tockove. Pa onda ima nekoliko verzija oslanjanja, standardno, izdignuto za lose puteve, sportsko i adaptivno magnetno. Tako mu se i enterijer i kvalitet zna razlikovati znacajno od paketa opreme itd. Golf moze i mogao je uglavnom da se uzme sa motorima koji su za mnoge u klasi bili misaona imenica i puste zelje, a tako i pogon, menjac. Moj problem sa golfom jeste najvise njegova cena, te verzije koje mogu da "uriniraju" po najjacem pezou, fordu, hondi, alfi su nenormalno skupe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 22, 2020 On 7/22/2020 at 12:13 PM, MS PK said: Kom pezou? Ford je tu uvek bio najbolji , kao i Ar 308 mk2 je odlican, a i auti iz '90-ih su generalno hvaljeni po tom pitanju. Mada su umeli i da 'ugrizu' nespremne 205, 306, 309... posle 206, tj kada su usli u x07 generaciju, tu su se oprostili od tih osobina, ali sad kao da se ponovo vracaju... @vagenovac koja to verzija Golfa 'urinira' po Hondi Civic Type R npr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 22, 2020 Recimo golf 6R, sa svojih 270ks u odnosu na hondinih 200 Od neke 2005 otprilike kada se alfa 147 gta prestala proizvoditi, pa do pojave civica sa 320ks, realno nisu imali konkurenciju sa najjacim verzijama. Tradicionalno drugi proizvodjaci nisu nudili 4x4 opciju ili izuzetno retko, kome znaci takav pogon to je gazenje konkurencije. Prvi su ponudili dobar/moderan automatik u narodnom c segmentu, djulijeta tek 2010, a ni novi type r civic nema automatik koji izdrzava tu snagu. U principu se svi slazeno, mqb platforma po voznim osobinama je mediokritet u najboljrm slucaju. Prednosti mqb platforme su iskljucivo za proizvodjaca, sto moze da pravi 10ak automobila na istoj platformi i sto moze da trpa motore od 70-300ks, menjac i pogon kakav hoce. Meni je katastrofa sto su passata sa audi a4 platforme srozali na golf platformu Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 22, 2020 Pa ako ides u tu gen, onda opet nije 'urinirao' po Focusu RS sa 305 ks i sper diferencijalom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 22, 2020 Tu su i Focus RS & Golf R...i Civic Type R... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 22, 2020 Dokazali ste moju poentu, u nekim godinama je bio neprikosnoven, u nekim je imao konkurenciju, nekad je bio najbrzi, nekad je bio br.2, nekad br.3 u tom narodnom c segmentu, ali je razliku od drugih uvek imao jakog konja za trku. Pritom ste se fokusirali samo na taj deo o performansama i pikirate neke godine gde je imao konkurenciju, a dok nije imao, radio je sta je hteo Svakako me golf ne zanima u zivotu, ali vidim zasto je opstao tolike godine tu gde jeste Takodje stoji i onaj deo za 4x4 pogon, dct automatiku itd., jer si mogao da uzmes i "obicnog" golfa 4x4 i/ili dct i ostatak sto sam napisao o platformi, ponudi itd. Mogli ste i ovaj video da okacite gde je DSG popisao i jaceg civica R Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 22, 2020 Npr. u kojim godinama je bio neprikosnoven? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted July 22, 2020 Pa duja nije dobivala usporednim testovima, a negdje šnjon je svršilo vrijeme kval'tete. Quote Share this post Link to post Share on other sites