Jump to content
FAS Goran
Daki

VW Golf VIII / Golf 8

Recommended Posts

Volkswagen najavljuje da će novi Golf 8 R biti prava vozačka mašina

 

201699-vw golf r 01.jpg

 

Volkswagen je nedavno predstavio tri nove verzije Golfa 8, a reč je o modelima GTI, GTE i GTD. Iako zbog otkazivanja sajma u Ženevi zbog, sada već pandemije koronavirusa nismo imali priliku da ih vidimo uživo, dosta informacija i detalja može da se sazna iz zvaničnih materijala i slika. Ipak, tu nije kraj novih verzija novog Golfa. Štaviše - ono najbolje tek sledi.

 

Reč je naravno o verziji sa oznakom R i pogonom na sve točkove! Ekipa iz Motor Trenda je odradila intervju u kome im je Jost Capito iz Volkswagenovog R odeljenja rekao da novi Golf E neće dobiti hibridni pogon, već će biti reč o čistokrvnom benzincu. Pritom je objasnio da bi razvoj hibridnog sklopa za Golf R jednostavno bio preskup, odnosno cena automobila bi u tom slučaju bila previsoka za ciljane kupce. Napomenuo je i da kod Touarega R hibrid ima smisla budući da će se isti pogonski sklop koristiti u više modela.

Vezano uz Golf 8 R, Capito je istakao da je razvojni tim napravio niz poboljšanja te da će ovo biti ''prava vozačka mašina''. Iako još nema potvrde o snazi, na internetu je pre nekoliko meseci procurila slika koja otkriva da će 2.0 turbobenzinac imati 333 KS. Predstavljanje bi trebalo da bude na jesen, pa se pretpostavlja da će premijeru imati na salonu automobila u Parizu. Iako još nije zvanično predstavljen, već sada možemo videti kako bi mogao da izgleda na renderu koji potpisuje Motor1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Volkswagen Golf 8

 

201823-abt golf 02.jpg

 

Nemački ABT Sportsline je za sada pripremio ograničenu paletu dodataka za novi Volkswagen Golf, ali će uskoro njihova ponuda za ovaj model biti proširena. Ukratko, VW Golf 8 je trenutno dostupan sa ABT oprugama (pa je automobil bliži asfaltu za 25-30 mm), kompletom ER-C alu točkova od 18 ili 19 inča (sa gumama 225/40 odnosno  225/35), FR-C točkovima od 20 inča (gume 235/30) ili mat crnim Sport GR točkovima (takođe od 20 inča).

 

201824-abt golf 01.jpg

 

Kako se očekuje, daleko šira paleta ABT proizvoda za Golf 8 stiže na leto, uključujući aero body kit, sportski izduvni sistem, elemente za unutrašnjost kao i pakete za pojačanje benzinskih i dizel motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JMS Volkswagen Golf 8

 

202237-jms 02.jpg

 

Tjuning kuća JMS sa nekoliko slika najavljuje da će u septembru ponuditi svoj program za doterivanje nove generacije VW Golfa. Pre svega, ističu se aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor), crveni detalji, KW oslanjanje, kao i 19-inčni Barracuda Tzunamee EVO alu točkovi u gunmetal izdanju.

 

202238-jms 01.jpg

 

U vesti nema informacija o eventualnom pojačanju motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda najjeftiniji Golf 8

 

202576-vw g8 klot 04.jpg

 

Ogoljena/klot verzija novog Golfa u Nemačkoj košta 19.995 evra.

Kako piše B92, na konfiguratoru koji je dostupan na sajtu proizvođača u Nemačkoj može se videti kako izgleda i šta sve od opreme nudi najjeftinija opcija popularnog Volkswagenovog modela. Iako takva opcija zaista može da se kupi, malo je verovatno da će se u Nemačkoj neko odlučiti za potpuno ogoljenu varijantu. Ovaj bazični Golf nudi se u Urano Gray tamno sivoj nijansi spoljašnjosti, dok je enterijer crn. Ako se pitate zašto nije dostupan u beloj spoljašnjosti, odgovor je da se bilo koja druga nijansa - pa i obična bela farba - doplaćuje.

 

202577-vw g8 klot 03.jpg

 

Bazični Golf 8 postavljen je na 15-inčne čelične felne koje pokrivaju ukrasne ratkapne jednostavnog dizajna.

 

202578-vw g8 klot 02.jpg

 

Pogled u unutrašnjost otkriva da ni ogoljena verzija nije baš siromašna opremom. Naime, osnovni paket uključuje digitalnu instrument tablu, ekran multimedijalnog sistema sasvim solidne veličine, kao i automatski klima-uređaj. Osim toga, kupcima je na raspolaganju beskontaktno otključavanje vozila i start motora, LED farovi i neki savremeni sistemi asistencije, kao što je upozorenje na nehotično napuštanje saobraćajne trake kojom se automobil kreće.

 

vw g8 klot 01.jpg

 

S obzirom da je reč o osnovnom benzincu ispod haube ne treba očekivati čudo. Najjeftiniji Golf za pogon koristi trocilindarski 1.0 turbo-benzinski motor od 90 konja, koji je uparen sa 5-brzinskim manuelnim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Golf 8 dizel

 

Volkswagen Golf na našim prostorima ima kultni status, a pogotovo dizel. Jura je isprobao novi Golf 8 sa dizel motorom sa 150 konja i 360 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Volkswagen Golf 8

 

Golf 8 je kasnio, a onda kad je predstavljen i počeo da dolazi na sva tržišta usledila je korona - na testu je 2.0 TDI sa prosečnim paketom opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf GTI i u Clubsport verziji

 

vw club golf 02.jpg

 

Novi Golf GTI Clubsport biće Volkswagenov odgovor na Renault Mégane RS Trophy i Hondu Civic Type-R, a nastavlja tamo gde je stao GTI Clubsport koji je nastao na prethodnoj generaciji Golfa. Ne, novi GTI Clubsport neće biti najsnažniji Golf osme generacije jer u Volkswagenu intenzivno testiraju novu verziju R, ali će Clubsport optimalno popuniti prazninu između standardnog GTI-ja i pomenute R verzije.

 

vw club golf 01.jpg

 

U odeljenju Volkswagen Motorsport kažu da će s novim izdanjem Golfa GTI Clubsport kupcima koji preferiraju beskompromisne vozačke automobile (opet) ponuditi automobil koji će sa sobom doneti upravljivost i performanse koje u svojim modelima Mégane RS Trophy i Civic Type-R trenutno nude Renault i Honda. Na testnom prototipu koji je fotografisan na stazi Nurburgring Nordschleife vide se drugačije 19-inčne felne, a u odnosu na standardni GTI veći su otvori izduvnih završetaka i otvori na prednjem branikku za ulazak vazduha prema dvolitarskom četvorocilindarskom turbobenzinskom motoru koji bi uz dodatak Clubsport trebalo da raspolaže sa nešto manje od 300 konjskih snaga. Već se zna da će VW standardni Golf GTI (245 KS) nuditi u kombinaciji sa ručnim ili automatskim menjačem, a očekuje se da će ista opcija biti ponuđena i uz olakšanu verziju Clubsport koja će se ''voziti'' na dorađenom oslanjanju s adaptivnim amortizerima, a vozaču će (kad zatreba) pomagati i ograničena blokada diferencijala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Volkswagen Golf 8 karavan

 

vw 8 karavan02.jpg

 

I Golf osme generacije će takođe dobiti karavansku verziju Variant, što potvrđuju i ove najnovije špijunske fotografije jednog test primerka. Kao i standardni Golf 8 hatchback (dugačak inače 4284 mm), i Golf 8 Variant će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi i biće praktičniji, ekonomičniji i prostraniji.

 

vw 8 karavan01.jpg

 

Takođe, Golf 8 Variant će imati za oko 50 mm duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa prethodnikom, a ostaje da se vidi kolika će mu biti zapremina prtljažnika. U opremi će se naći i novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, digitalna instrument tabla, ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom (povezuje se sa vozilima i saobraćajnom infrastrukturom na razdaljini do 800 metara). Što se motora tiče, u gami se očekuju TSI benzinci i TDI dizelaši, TGI Evo verzija sa pogonom na prirodni gas, kao i Mild Hybrid verzije eTSI benzinaca i Plug-in Hybrid varijante. Neke (nepotvrđene) informacije kažu da bi u paleti mogao da se nađe i sportski Golf Variant R sa 2.0 turbo motorom i oko 330KS.

Kako stvari sada stoje, promocija Golfa 8 Variant se može očekivati do kraja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test 2020. VW Golf 1.5 eTSI

 

Nije prvi put da VW tera ljude da se počešu po glavi tražeći razlike između starih i novih njihovih modela. Tako je i sa novim Golfom, pa zato treba pogledati detaljno šta je ustvari novo.

Cena Golfa kao na testu je 40.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen zaustavlja isporuke Golfa 8

 

vw golf 8 isporuke.jpg

 

Problemi sa novim Golfom ne prestaju. Volkswagen mora da prestane sa isporukom svog bestselera Golfa nekoliko meseci nakon što je krenuo sa distribucijom. Razlog su problemi sa elektronskim pomoćnikom za hitne slučajeve ''eCall'' zbog čega preti kampanja opoziva. Prema informacijama iz korporacije, najmanje 30.000 primeraka najvažnijeg VW proizvoda možda će morati u servis. Problemi sa softverom su uzrok neuspele funkcije. Proizvodnja Golfa za sada se nastavila - ali će svi novi primerci automobila biti stavljeni na čekanje.

 

VW je potvrdio zaustavljanje isporuke. Tokom internih istraga utvrđeno je da su pojedinačna vozila modela Golf 8 mogla da imaju nepouzdan prenos podataka na upravljačku jedinicu. Zato se funkcija elektronskog pomoćnika ne može u potpunosti garantovati. U narednih nekoliko dana čeka se odluka Savezne uprave za motorni saobraćaj o opozivu i korektivnim merama putem ažuriranja softvera. Golf se još uvek smatra najvažnijim proizvodom najveće nemačke industrijske grupacije. Iz tog razloga, šef radnog saveta Bernd Osterloh je pre samo nekoliko dana izrazio svoju ljutnju zbog tekućih problema sa novim Golfom 8. Glavni razlog koji su dali predstavnici zaposlenih bili su kvarovi softvera i elektronike. Za Osterloha je početak 8. izdanja već bio pogrešno vođen.

Brojevi su tragedija. Od planiranih oko 100.000 jedinica, samo oko 8.400 je proizvedeno u Wolfsburgu 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen rešio softverske probleme i nastavlja isporuku novih Golfova

 

vw golf 8 2020 1slika.jpg

 

Svet je pre desetak dana obišla vest da je Volkswagen zaustavio isporuku Golfa VIII kupcima zbog problema sa softverom, odnosno e-Call funkcijom. Zbog toga je i Škoda prestala sa isporukom novih Octavia. Oba vozila su na istoj platformi pa su delila i isti problem. Sada je Volkswagen objavio da nastavlja sa isporukom Golfa VIII kupcima, odnosno da je problem rešen. Do sada je kupcima, pre nego što je detektovan problem, isporučeno više od 15.000 vozila i oni će biti pozvani u servis da se reše problemi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slovenački fan otkriva gde se sve štedelo na novom Golfu

 

203818-vw golf 8.jpg

 

Slovenački kanal MtlCarGarage u direktnom poređenju poslednje edicije Golfa 7-ice i nove 8. generacije otkriva sve tačke za koje tvrde da je Volkswagen na njima štedeo. Takvih pozicija definitivno nije malo. Izgledaju beznačajno, ali kada se sve sakupe i pomnože sa brojem proizvedenih primeraka mogu se izvesti razni zaključci.

 

Poređenje kreće najbanalnijom stvari, a to je uklanjanje hidrauličkog podizača poklopca motora. To je bio dodatak koji je Golfa distancirao od brojnih rivala, a sada ga više nema. Verovatno u Volkswagenu očekuju da vlasnik više neće imati potrebu da podiže poklopac, već će se to raditi samo na redovnim servisima i pri dolivanju tečnosti za vetrobran. Puno iritantniji su nedostaci u kabini o kojima bi puno mogli reći vlasnici starijih Opel Astri. Pogađate, radi se o uklanjanju raznih pretinaca za sitnice, od onog iznad levog kolena vozača, pa do poklopca pretinca na centralnoj konzoli. Može da zasmeta i uklanjanje tapacirunga pretinca suvozača pa će sada vozač uvek moći da čuje da li nešto vozi u pretincu. Na listi većih nedostataka koji delimično ulaze i područje dodatnih ušteda je i digitalni kokpit. Autoru smeta način prikaza na ploči sa instrumentima, sada u ogromnom okviru od crne sjajne plastike. Još više mu smeta ergonomija, karakteristika po kojoj je Golf uvek bio na vrhu. Jedan od primera je ventilacija i podešavanje koje se sada odrađuje nespretnim kliznim komandama. Neke stvari su i pohvaljene.

 

Celokupno poređenje novog i starog Golfa:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ingo Noak Tuning Factory paket za Golf 8

 

204026-ingo 03.jpg

 

Najnovija, osma generacija Golfa sada može da sa poruči i sa aero body paketom iz nemačke tjuning kompanije Ingo Noak Tuning Factory.

 

204025-ingo 02.jpg

 

U najkraćem, u njihovoj ponudi za ''osmicu'' su između ostalog prednji spojler (po ceni od 159 evra bez poreza), set pragova (169 evra bez poreza), zadnji branik sa donjim delom u obliku difuzora. Ovi elementi inače mogu da se dobiju u sjajno crnom ili mat crnom izdanju, kao i u finišu sa ugljeničnim vlaknima.

 

204027-ingo 01.jpg

 

U paketu mogu da budu i modifikovano oslanjanje i komplet novih točkova (više modela).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljen Volkswagen Golf 8 Variant

 

volkswagen g8 karavan03.jpg

 

Na putevima je snimljen još jedan test primerak Golfa osme generacije u karavanskoj Variant verziji. Kao i standardni Golf 8 hatchback, i Golf 8 Variant će se bazirati na VW-ovoj MQB platformi i biće praktičniji, ekonomičniji i prostraniji nego ranije.

 

volkswagen g8 karavan02.jpg

 

Novi Golf 8 Variant će imati za oko 50 mm duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa prethodnikom, a ostaje da se vidi kolika će mu biti zapremina prtljažnika.

 

volkswagen g8 karavan01.jpg

 

U opremi će se naći i novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, digitalna instrument tabla, ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom (povezuje se sa vozilima i saobraćajnom infrastrukturom na razdaljini do 800 metara). Što se motora tiče, u gami se očekuju TSI benzinci i TDI dizelaši, TGI Evo verzija sa pogonom na prirodni gas, kao i Mild Hybrid verzije eTSI benzinaca i Plug-in Hybrid varijante. Neke (nepotvrđene) informacije kažu da bi u paleti mogao da se nađe i sportski Golf Variant R sa 2.0 turbo motorom i oko 330KS. Kako stvari sada stoje promocija Golfa 8 Variant se može očekivati do kraja ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDI ili novi eTSI?

Nemački novinari otkrili koji je motor bolji u novom Golfu

 

golf 8 m04.jpg

 

Volkswagen Golf se kroz istoriju proslavio svojim dizel motorima. Osim što su imali relativno zadovoljavajuće performanse, SDI i TDI motori uvek su se hvalili malom potrošnjom, pa su tako privukli i veliki broj kupaca. Ali, poslednjih godina dizel motori se zabranjuju širom brojnih evropskih gradova, pa je VW bio primoran poboljšati ponudu i benzinskih motora. Zato je uz osmu generaciju Golfa predstavljen inovativni benzinski eTSI motor za koji se očekivalo da će pridoneti evoluciji, pa je nemački portal Motor1 nedavno testirao njegov potencijal i potrošnju.

 

golf 8 m03.jpg

 

Je l bolji stari TDI ili novi eTSI?
Podsetimo, reč je o 1.5 turbo-benzinskom motoru koji koristi mild-hybrid tehnologiju uz jedan elektromotor i 48-voltnu bateriju. Isti razvija 150 konja i 250 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa već poznatim DSG menjačem. Kako bi nemački novinari utvrdili stvarnu potrošnju ovog automobila, uputili su se na rutu kroz Italiju od Rima do Forlija, a uzdali su se u dve različite računice. Jedna je ona koja se prikazuje na board kompu samog auta, a druga je staromodni račun potrošnje prilikom točenja goriva na benzinskoj pumpi.

 

golf 8 m02.jpg

 

Na ovoj ruti od 360 kilometara kroz ''gužvovite'' gradove i otvoren put, Golf eTSI je pokazao prosečnu potrošnju od samo 4.15 litara na 100 kilometara. Prilikom vožnje po Rimu i po velikim gužvama, prosečna potrošnja bila je 7.1 l/100 km, ali ekonomičnom vožnjom po otvorenom putu Golf je trošio samo 3.5 litre. Tako se novi Golf sa ovim hibridnim sklopom dobro pokazao i uvrstio u sam vrh malih potrošača među kompaktima. Od njega su trenutno bolji samo stari Golf sa manjim 1.0 TSI sa prosečnom potrošnjom od 4.0 l/100 km, i Opel Astra sa 1.0 benzincem kojoj je prosečna potrošnja 4.05 l/100 km.

 

 golf 8 m01.jpg

 

Kako bi to stavili u perspektivu sa drugim automobilima, vredi videti i rezultate sličnih kompakata. Naprimer nova Mazda 3 sa Skyactiv 2.0 mild-hybrid motorom troši 4.3 litre na 100 kilometara, Honda Civic sa 1.5 turbakom prosečno troši 4.45 l/100 km, dok Mercedes A200 troši 4.7 litara na 100 kilometara. Svaki od ovih automobila ima odlične rezultate, ali čini se da ih je Volkswagen novim benzinskim motorom prestigao. Ovo je samo dokaz onoga što možemo očekivati u budućnosti, a to je vrlo verovatni kraj dizelaša jer sa ovako niskom potrošnjom benzinaca oni jednostavno gube svoju svrhu.

 

preuzeto sa - vozim.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Volkswagen Golf

 

Osma je generacija u pitanju pa već može da se zna šta da se očekuje od Golfa, mada su na ovoj najnovijoj verziji uložili dosta truda da uštede.

Gde je najnoviji Golf u odnosu na npr. Ford Focus ili BMW Serije 1?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 8 otporan na najčešće pokušaje krađe

 

vw golf 8 unutra.jpg

 

Sa kupovinom VW automobila ide i zabrinutost. Naime, taj brend je i omiljena meta lopova kod nas, ali i u ostatku Evrope. Nemački autoklub (ADAC) je testirao otpornost Golfa VIII na krađe i zaključak je jasan - ovaj automobil je otporan na krađe takozvanim relejnim kutijama. Odnosno, u Golfove sa pokretanjem bez ključa je nemoguće ući ako nemate u džepu ili blizini vozila originalni VW-ov ključ. Novi Golf je opremljen UWB tehnologijom koja detektuje tačnost radio signala, odnosno tačno procenjuje da li signal dolazi sa originalnog VW-ovog daljinskog ključa, ili se radi o uređaju koji simulira signal i pomoću njega lopovi pokušavaju da uđu u automobil. Međutim, uvek treba biti oprezan jer i vrhunski kriminalni umovi imaju naviku da istražuju i traže nove metode. Ono što se danas čini sigurnim već sutra...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Volkswagen Golf 8 eTSI

 

Verzija Golfa koja ne može da se uključi u struju, dakle nije plug-in hibrid nego ''blagi'' hibrid (eTSI), čija je osnova 1.5 turbo-benzinac sa 150 konja.

Ako želite DSG uz njega automatski dobijate blagi hibrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf 8 u trkačkom izdanju

 

vw golf gtc.jpg

 

U Južnoj Africi je stvoren prvi i jedini trkački Golf na bazi GTI verzije najnovije, osme generacije putničkog modela. Kako piše Serbiaring, zvanična oznaka takmičarske verzije je GTC, što je skračenica od ''Global Touring Cars'', naziva Južnoafričkog turing šampionata. Tokom četiri prethodne godine tamošnji ogranak Volkswagena trkao se u nacionalnom prvenstvu koristeći limuzinski model Jetta, ali se njegova putnička varijanta više ne nudi na tržištima sa volanom na desnoj strani. Za Jettu je tražen odgovarajući naslednik i tako se rodila ideja da Golf 8 GTI bude auto izbora. VW Južna Afrika ističe da on ima sasvim novu hrom-molibden cevastu šasiju, značajno kruću i lakšu od one dosad korišćene.

 

Sa marketinške strane izlazak ovog automobila na trkačku scenu treba da prikaže performanse GTI varijante VW bestseler hečbeka, koja će se na južnoafričkom tržištu pojaviti 2021. godine. GTC šampionat postoji od 2016. i najznačajnija je nacionalna trkačka serija. Ona obuhvata glavnu GTC1 kategoriju, tu spada Golf, i nižu klasu GTC2. U seriji učestvuje pet proizvođača, a VW Motorsport će u 2020. na scenu izvesti dva Golfa 8 GTI GTC. Tehnički pravilnik prvenstva je takav da svi automobili imaju standardizovanu šasiju, podvozje, elektronsku kontrolnu jedinicu, vešanje, gume i druge komponente. Zbog pandemije još nije poznato kada će startovati GTC šampionat. Ljudi iz lokalnog VW-a nadaju se da će to biti u avgustu, mada po svoj prilici bez gledalaca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opala :D . "Fino" podupravljanje.

Koliko se secam, Pug 308 Mk2 na 225/40/18 Pilot Sport Miselinkama je opusteno prolazio Moose test sa 82 km/h.

Ovde kukaju koliko vidim vec preko 69 km/h u oba moda, ne pominju dimenzije pneumatika, sem da je meni "omiljeni" Bridgestone u pitanju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Focus cak sa 83 km/h.  Cak i najgori Fiat Tipo (karavan) na ECO gumama, prolazi bolje od ovog... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očigledno katastrofalne gume na Golfu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...