Jump to content
FAS Goran
Daki

VW Golf VIII / Golf 8

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Volkswagen Golf 8

 

Kod novog Golfa većini će se dopasti njegov zadnji deo, ali prednji...

Pogledajte i ostala zapažanja, među kojima je i ono da je novi Golf u potpunosti napravljen na platformi starog - promenjen je ''samo'' unutra i lim spolja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Null Bar Volkswagen Golf 8

 

null golf 003.jpg

 

OZ Superturismo Evoluzione alu felne od 20 inča i KW vazdušno oslanjanje za početak.

 

null golf 002.jpg

 

Tjuning i stajling kuća Null Bar iz Frankfurta se na FB-u pohvalila prvom preradom nove generacije VW Golfa čija prodaja je upravo počela na nemačkom tržištu.

 

null golf 001.jpg

 

Ekipa se za sada ograničila na postavljanje Golfa na KW airlift oslanjanje i aluminijumske OZ felne, a rezultat možete videti na fotografijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na novom Golfu je jedino diskutabilan prednji dio, osto je u top 3 proizvoda kompaktane klase. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Volkswagen Golf 8

 

Nakon 35 miliona proizvedenih primeraka od 1974. godine, VW Golf 8 je u našim rukama. Nekada je slovio za model koji postavlja standarde, a danas?

Pogledajte izveštaj sa promocije u Portugalu koji direktno odgovara na mnoga postavljena pitanja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golfu 8 se pri sudaru otvaraju zadnja vrata

 

golf8 euroncap.jpg

 

Nova generacija Golfa dobila je maksimalnih pet zvezdica na EuroNCAP testu bezbednosti. Rezultati su pokazali da je putnička kabina Golfa ostala stabilna pri frontalnom sudaru. Međutim, kao i u slučaju modela Sharan, otvorila su se zadnja vrata što predstavlja opasnost od ispadanja putnika iz vozila.

 

Generalni sekretar Euro NCAP-a Mihel van Ratingen je rekao da su slučajevi otvaranja vrata pri testovima sudara danas retkost pa je važno da VW pronađe uzrok. Opremljen autonomnim sistemom kočenja u hitnim situacijama (AEB) kao deom standardne opreme, Golf je ostvario visoke rezultate bezbednosti u ostalim segmentima. Osim Volkswagenove perjanice, pet zvezdica su dobili još Audi Q8, Ford Puma, MG HS i novi Nissan Juke. Gradski mališani iz VAG grupacije - VW Up, Škoda Citigo i Seat Mii su izgubili dve od pet zvezdica sa prethodnog testiranja jer je AEB sistem deo dodatne opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NCAP testovi su generalno glupost i nepotrebni. Ne znam ko to gleda pri odluci o kupovini vozila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

Ne znam zasto mislis da je glupost. Npr ja to dosta gledam pri izboru auta koji cu kupiti. Lepo je znati da je neko umesto tebe (ili u tebe) slupao kola a imas dosta dobre sanse da izadjes nepovredjen. U protivnom bi bilo vrlo diskutabilno da li si u lepo nalickanom auto tj konzervi ili nesto sto iole ima cvrstu konstrukciju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda, Y, Renegade... su loše prošli a ne vidim da je to doprinijelo lošijoj prodaji. 

Mislim da metodologija NCAP testiranja nije dobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledajte sam crash test, tj kompletan rezultat. Samo posmatrajuci ocenu mosete jmati pogresno misljenje jer u celokupnu ocenu ulaze i sigurnosni sistemi i sistemi za pesake, a za sam crash - misljm na bocne frontalne i slicne udare, ne moraju uopste biti losi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatak na odgovor: Renegade je dobar, ali siroma sa sigurnosnim sistemima (kao sto sam dao jedan od mogicnosti sa losom ocenom) 

Renegade

 

Dok bi se sa Pandom i Y slozio, ali imajuci u vidu da su ti auti sasvim druge klase tj super-mini auti (aka gradski) nisam ni sumnjao da su kao tenk, vec iole shodno dimenzijama i klasi. 

Y

 

Svakako bolje da neko drugi testira kola umesto mene :thumbup:

 

Screenshot_20191220_133501_com.android.chrome.jpgScreenshot_20191220_133622_com.android.chrome.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/20/2019 at 7:06 AM, Elra said:

NCAP testovi su generalno glupost i nepotrebni. Ne znam ko to gleda pri odluci o kupovini vozila. 

Pa sad...ipak su prvo naterali fabrike da konstrukcijski naprave bolje automobile, a poslednjih godina ih teraju da ih napune sa što više bezbednosnih sistema, tj. sa sistemima koji pomažu vozaču jer se sada zvezdice tako dobijaju/gube. Nekada je glavno bilo da se ne savije patos, krov, da vrata mogu da se otvore, da motor ne krene u kabinu...a, danas da ima što više ADAS-a u automobilima...i to je dobro za sve nas. :thumbup: 

 

Inače, verujem da je neki Hans već pronašao zašto su se vrata Golfu otvorila i da se to više nikada neće dogoditi. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Proba Volkswagen Golf 8

 

Pre 45 godina proizveden je prvi Volkswagen Golf, a nedavno je predstavljena nova osma generacija. A kako bi što pre isprobao novi Golf 8, Jura se zaputio u Portugaliju gde je osim u osmicu seo i u legendarnu ''dvicu''. :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf GTI stiže u martu 2020.

 

vw golf gti 2020.jpg

 

S obzirom na spekulacije o tome da će novi Golf GTI premijerno biti predstavljen u Ženevi sledeće godine, nije ni čudo što su se pojavile prve špijunske fotografije tog modela. Prototip automobil je naravno prekriven kamuflažom. I to na onim delovima na kojima se očekuju promene u odnosu na standardni Golf 8. Tu pre svega mislimo na prednje i zadnje branike. Naime, GTI verzije modela Golf su uvek imale suptilno modifikovane branike. Prema tome, ne očekuje se da će Golf GTI imati značajno agresivniji dizajn od standardnog modela. Osim novih branika i ''dubljih'' pragova, GTI će imati i crvene detalje i specijalnu masku (gril). Očekuju se još i crvena kočiona klešta, nove felne, spojler na krovu i slično.

 

Ispod haube će se naći četvorocilindarski turbo agregat radne zapremine dva litre, ali će on biti unapređen. Takođe, ovaj model će se prodavati u dve varijante. Uvodna će razvijati oko 245 KS, a snažnijia 290 KS. U obe verzije snaga se šalje prednjim točkovima preko šestostepenog manuelnog ili sedmostepenog DCT menjača. VW je u početku planirao da Golf GTI dobije i ''blago'' hibridnu varijantu, ali sada se navodi da od toga nema ništa. Osim novog GTI modela koji se u Evropi očekuje u drugoj polovini 2020. godine, Golf osme generacije će biti dostupan u još nekoliko varijanti. Među njima su GTD, plug-in hibridni GTE i najjača R varijanta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čeka nas godina Golfa

 

vw golf 04.jpg

 

Bez obzira na sve inovacije i investicije, hibridizaciju, elektrifikaciju, ''krosoverizaciju'', predstojeća godina 2020. biće godina Volkswagen Golfa.

Golf je posle višemesečnih odlaganja konačno promovisan jesenas, a prve isporuke će početi u novoj godini. Volkswagen je predstavio osnovni model, ali će tokom 2020. godine da značajno proširi ponudu svog najpopularnijeg modela. Kako prenosi B92, novine kreću na proleće, a VW će priču o svim varijantama osme generacije Golfa da zaokruži u oktobru.

 

Mart

Volkswagen će na proleće da ''časti'' ljubitelje Golfova visokih performansi sa GTI i GTD verzijama.

 

197519-vw golf gti 03.jpg

 

Prestižni GTI sa turbo-benzincem bi trebalo da raspolaže sa 241 KS, a mnogima i dalje omiljeni GTD turbo-dizel sa 197 iz 2.0 TDI motora uz opcioni pogon na sva četiri točka.

 

Jul

Leto u Volfsburgu će doneti i elektrifikaciju u Golfu 8, iako je VW paralelno sa svojom perjanicom predstavio električnu alternativu iz nove ID porodice, hečbek ID.3. U pitanju su dve varijante Golfa, polu-hibrid i tradicionalni GTE. U polu-hibridu će 1.0-litarski turbo-benzinac snage 110 KS biti uparen sa 48-voltnim napajanjem. Što se tiče atraktivnijeg GTE, on će sam imati dve verzije - 204 i 245 KS, oba sa 1.4-litarskim četvorocilindarskim turbo-benzincem u osnovi uz 13 kWh litijum-jonsku bateriju.

 

Septembar

Pred jesen se vraća ''zver'' - Golf R. Glasnine najavljuju 330 KS u standardnoj i celih 400 KS u snažnijoj R Plus varijanti, obe sa 4x4 pogonom. Tokom istog meseca bi trebalo da stigne i Golf TCR sa 2.0-litarskim 4-cilindarskim trubo-agregatom sa 290 KS.

 

198361-vw golf r 02.jpg

 

Oktobar

A tačku na ponudu će u jesen da stavi Golf Variant karavan za Evropu. Biće uglavnom identičan hečbeku uz produžen zadnji deo za povećanje tovarnog prostora.

 

197708-vw golf variant 01.jpg

 

Kasnije će Golf ponuditi Alltrack verziju sa povišenim klirensom i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Golf GTI TCR stiže sa 290 KS, a Golf R sa 333 KS

 

199794-vw golf r.jpg

 

Volkswagen je još na predstavljanju novog Golfa prošlog novembra u Wolfsburgu najavio da će tokom 2020. na tržište stići (verovatno u drugoj polovini godine) i sportske verzije omiljenog kompakta. Dakle, Golf GTI, GTI TCR, GTD i R svakako stižu do početka 2021. Pritom nisu odali nikakve detalje ali britanski auto magazin Car već raspolaže nekim detaljima koji se tiču sportskih verzija nemačkog bestselera.

 

Prema njihovom izvoru klasični GTI dobija 2.0 turbo benzinac sa 48-voltnom mild-hybrid tehnologijom, sistem će udruženo na prednje točkove puštati 235 KS, a kupci će moći da izaberu 6-stepeni ručni menjač ili 7-stepeni DSG menjač sa dvostrikim kvačilom. Pritom će GTI TCR verzija raspolagati sa čak 290 KS i 370 Nm. Još boljem utisku sportske vožnje će svakako doprijeti i diferencijal ograničenog proklizavanja, kapacitetnije kočnice ispod većih lakih alu-felni kao i manja masa. Po pitanju brutalnog VW Golfa R za sada se raspolaže nezvaničnim podacima o snazi od 333 KS i 400 Nm, takođe iz 2.0 mild-hybrid TSI agregata. Međutim, za Golf R biće na raspolaganju isključivo 7-stepeni DSG kao i pogon na sve točkove. Prema nekim izvorima, Golf GTD će se pojaviti već u martu, dok GTI verzije stižu u septembru. VW Golf će sa ovim verzijama dodatno privlačiti pažnju u 2020. godini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijasat.jpg EmisijaSAT video: Proba Volkswagen Golf 8

 

Već četiri i po decenije Golf ima značajno mesto u automobilskoj industriji, još od kako je 1974. prva generacija praktično izmislila ovaj segment tržišta. Dosadašnjih sedam generacija prodalo se u neverovatnih 35 miliona primeraka, što znači da je u proseku Volkswagen na svaku 41 sekundu negde u svetu prodao po jedan Golf. Osma generacija Golfa zadržala je identične dimenzije i naizgled istu pojavu, ali je promenila sve drugo - pre svega način na koji vozač ''komunicira'' sa automobilom, ali i na koji vozilo komunicira sa ostatkom sveta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogući izgled novog Volkswagen Golfa GTI

 

199895-vw gti 8 002.jpg

 

Osim magazina ''Car'', i britanski ''Auto Express'' je objavio nezvanične rendere koji pokazuju najverovatniji izgled novog VW Golfa GTI. Volkswagen je inače i zvanično potvrdio da će novi Golf GTI i Golf GTD premijeru imati u martu na sajmu u Ženevi, dok će Golf R prikazati u julu na Goodwood festivalu brzine.

 

199896-vw gti 8 001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf GTI bez maske

 

vw golf 8 gti.jpg

 

Volkswagen je u oktobru prošle godine predstavio osmu generaciju popularnog Golfa, dok nas ove godine očekuju i njegove sportske verzije. U ponudi će od 2020. godine biti i sportski Golf GTI sa 2.0 turbo benzincem i mild-hybrid sistemom (imaće 245KS), a zatim slede i Golf GTI TCR sa 300KS (imaće i LSD diferencijal, veće točkove, jače kočnice i niže oslanjanje), pa dizel Golf GTD sa 147 200KS, kao i Golf R koji će raspolagati sa 333KS. Golf R po najavama iz fabrike neće imati takozvani Drift mod, a ni upravljanje na svim točkovima. Volkswagen je prošle nedelje i zvanično potvrdio da će novi Golf GTI i Golf GTD premijeru imati u martu na sajmu automobila u Ženevi, dok će Golf R prikazati u julu na Goodwood festivalu brzine.

 

Ipak, već sada smo u prilici da vidimo zadnji deo novog Golfa GTI (i to verovatno GTI TCR), budući da se je jedna slika potpuno nemaskiranog primerka danas pojavila u javnosti. U Golf GTI paketu će se naći i 6-stepenim manuelni menjač ili 7-stepeni automatik sa dvostrukim kvačilom, veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja crna maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom. Kao i ostale verzije, i Golf GTI će dobiti novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, digitalnu instrument tablu, ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom. Nemački mediji procenjuju da će novi Golf GTI u baznoj verziji koštati oko 33.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene za novi Golf u Britaniji

 

vw golf 8 001.jpg

 

Posle tržišta Nemačke, kupci u Velikoj Britaniji su najvažniji za Golf u Evropi, pa nam raspon cena tamo može donekle ukazati kako će stvari stajati i u drugim državama. Sve cene ću odmah prebaciti u evre radi lakšeg razumevanja.

 

Početna cena za novi Golf u Britaniji je 28.200 evra. Za sada, postojaće samo dva moguća nivoa opreme: Life i Style.

Life paket podrazumeva alufelne 16-ce, automatska LED svetla, prednje i zadnje parking senzore, ambijentalno osvetljenje kabine, keyless start, digitalni kokpit sa ekranom 10.25 inča iza volana i centralnim ekranom od 10 inča koji će imati i navigaciju. Tu su naravno i svi uobičajeni bezbednosni sistemi od kojih je masa obavezna za nove automobile u prodaji širom Evrope.

Style paket obuhvata alufelne 17-ce, automatska adaptivna LED Plus svetla, sedišta i tapacire od kvalitetnijih materijala, dodatno ambijentalno osvetljenje kabine, dekorativne drvene panele u unutrašnjosti kao i trozonsku klimu.

 

Za pomenutih početnih 28.200 evra može da se naruči Golf 8 Life sa 1.5 TSI motorom od 130 konja, dok je verzija tog motora sa 150 konja skuplja za 710 evra. Dizel kreće sa 113 konja i 29.380 evra.

Golf 8 u Style paketu kreće od 30.090 evra sa istim 1.5 TSI, mada kod tog paketa opreme postoji i dizel sa 150 konja i DSG menjačem po ceni od 34.500 evra. Cene za karavan verzije još nisu objavljene.

 

Kasnije će biti dostupan i manji motor, tj. 1.0 TSI sa 3 cilindra, kao i ''blagi'' hibridi sa 1.0 i 1.5 benzincima i samo automatskim menjačem. Najjači Golf na početku prodaje u Velikoj Britaniji će biti njegova GTE verzija (Plug-in hibrid) sa 240 konja dobijenih iz kombinacije rada 1.4 TSI i elektromotora. Novi GTE ima bateriju od 13kWh što mu daje za oko 50% više kapaciteta od starog GTE. Na nekim tržištima će biti nuđena i njegova slabija varijanta sa 200 konja, kao što će isto tako ponegde prodavati i Golf sa fabričkim pogonom na plin. GTI i GTD modeli dolaze kasnije u toku 2020. godine, i zna se da će GTI koristiti unapređenu verziju 2.0 turbo-benzinca iz starog GTI koji je u Golfu 7 davao 240 konja.

 

by FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf GTD na sajmu u Ženevi

 

200629-vw gtd01.jpg

 

Volkswagen je zvanično potvrdio da će GTD verzija osme generacije modela Golf biti predstavljena u martu na sajmu automobila u Ženevi. Volkswagen je objavio ''teaser'' crtež na kome je prednji deo snažnog dizelskog hatchbacka koji je očekivano veoma sličan standardnom Golfu, ali će ipak imati nešto dugačije dizajniranu donju rešetku hladnjaka kao i plug-in hibridni GTE.

Iz Volkswagena tvrde da će novi GTD biti najsnažniji do sada zahvaljujući ''najčistijem turbodizel motoru koji je ikad ugrađen u Golf''. Ovaj 2.0 dizel motor sa ''blagom'' hibridnom tehnologijom će imati bolje performanse, smanjenu emisiju gasova i manju potrošnju u odnosu na prethodni GTD koji je razvijao 181 KS. Glasine govore da će novi GTD razvijati 197 KS, kao i da se očekuje još snažnih verzija Golfa tokom ove godine. Uz GTD će se u Ženevi pojaviti i GTI, nešto kasnije stižu GTI TCR i najsnažniji R. GTI će imati 245 KS baš kao i GTE, dok će TCR verzija razvijati 300 KS. Očekuje se da će Golf R ponuditi oko 329 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Volkswagen Golf GTI

 

200751-vw gti golf 8.jpg

 

Volkswagen je nedavno već potvrdio da će novi Golf GTI i Golf GTD premijeru imati u martu na sajmu automobila u Ženevi, dok će Golf R prikazati u julu na Goodwood festivalu brzine. U međuvremenu, novi Golf GTI je ponovo najavljen, i to fabričkim crtežom koji pokazuje njegov prednji deo.

 

Novi Golf GTI po nekim ranijim informacijama stiže sa 2.0 turbo-benzincem i mild-hybrid sistemom (imaće 180 kW/245KS), a zatim slede i Golf GTI TCR sa do 221 kW/300KS (imaće i LSD diferencijal, veće točkove, jače kočnice i niže oslanjanje), pa dizelski Golf GTD sa 147 kW/200KS kao i Golf R koji će raspolagati sa 245 kW/333KS. U Golf GTI paketu će se naći i 6-stepenim manuelni menjač ili 7-stepeni automatik sa dvostrukim kvačilom, adaptivno DCC oslanjanje, veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja crna maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom.

Kao i ostale verzije, i Golf GTI će dobiti novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, 10.25-inčnu digitalnu instrument tablu, ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom. Nemački mediji procenjuju da će novi Golf GTI u baznoj verziji koštati oko 33.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Golf GTI, Golf GTD i Golf GTE

 

volkswagen_golf 09.jpg

 

Među Volkswagenovim premijerama koje su pripremljene za predstojeći sajam automobila u Ženevi su i nove verzije Golfa VIII.

 

volkswagen_golf 08.jpg

 

Pre svega, tu je novi Golf GTI koji stiže sa 2.0 turbo benzincem koji raspolaže sa 180 kW/245KS i 370 Nm obrtnog momenta.

 

volkswagen_golf 07.jpg

 

Podaci o ubrzanju za sada nisu saopšteni, a nema ni zvaničnih informacija o Golfu GTI TCR koji bi po nekim ranijim glasinama trebalo da ima 295KS.

 

volkswagen_golf 06.jpg

 

Kako bilo, u Golf GTI paketu su i 6-stepeni manuelni menjač ili opcioni 7-stepeni automatik sa dvostrukim kvačilom, adaptivno DCC oslanjanje, alu točkovi od 17 inča (opciono i od 18 ili 19 inča), kočiona klešta u crvenoj boji, aero body paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja crna maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom. Kao i ostale verzije, i Golf GTI je dobio novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, 10.25-inčnu digitalnu instrument tablu, ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju, sistem automatskog kočenja, detekciju pešaka, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom.

 

Sledi novi Golf GTD koji pod haubom ima 2.0 četvorocilindrični dizel motor sa 147 kW/200KS i 400 Nm obrtnog momenta (plus 16KS i 20 Nm u odnosu na prethodnika), u kombinaciji sa menjačen sa dvostrukim kvačilom.

 

volkswagen_golf_gtd 05.jpg

 

U standardnoj opremi su između ostalog i LED svetla, alu točkovi od 17 inča, aero paket, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 15 mm).

 

volkswagen_golf_gtd 04.jpg volkswagen_golf_gtd 03.jpg

 

Na kraju, tu je i Golf GTE, odnosno Plug-in Hybrid varijanta koja dolazi sa 1.4 turbo benzincem i elektromotorom sa ukupno 245KS i 400 Nm, kao i litijum-jonskim baterijama od 13 kWh i 6-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

volkswagen_golf_gte 02.jpg volkswagen_golf_gte 01.jpg

 

Volkswagen navodi da Golf GTE u elektro modu može da postigne 130 km/h, kao i da samo na struju prelazi oko 60 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...